Honnan tudnék rendelni utángyártott hátsó dobot? Középső dob lett egyből utángyártott, de hátsót nem találtunk csak eredetit az meg eléggé horror áron van.
Az első részt túltárgyaltuk már, mindenki leírta, hogy mit-miért csinált. A Bilsteinek megvannak, csak nem az autóban, hanem egy dobozban. Pont Gyurci rokonától vettem meg egy szett lengéscsillapítót, azóta az van bent. Tudod mitől kopogott az autó? (azt, hogy a csere előtt miért nem, ne kérdezd)
Amikor a nagy generál volt, akkor derült ki. A bölcsőből hiányzott 1-1 csavar mindkét oldalt, és még 1 teljesen el volt vékonyodva. Mozgott az autóban az egész eleje :D
Én ezt nem értem, 60 km-re lakik a srác oda-vissza?Simán értemehettél volna és nincs ez az egész.1 óra alatt meg is vagy vele.A Bilsteinek hogy vannak?:)))
Szia, valóban kettőstömegű lendkerék van benne. De, ha nincs semmi tünet, akkor nagy valószínűséggel még egy szettet kibír.
Nekem 165 ezret ment el a Deltában. Az első tünet, hogy gyorsításnál csattogott, majd utána 1,2,3 sebességben már minden gázadásnál. Igaz nekem ott még nem fogyott el a kuplung, de már kemény volt. Komplett szett nem olcsó. Érdemes kis kedvességet kérni rá. 10-15% is sokat segít. Ha jól emlékszem a lendkerék listaára 160 ezer köröl volt, a komplett kuplung meg 75 + 35 a kinyomó csapágy. mínusz kedvesség.
3 éves 1.6 ehdi. 2 éve kerestem kocsit. Az asszony fehéret és automatát szeretett volna. Én meg benzinest és jó állapotút. Na ezzel a kritérium körrel ki is zártam az összes eladó kocsit. Nincs benzines automata. Fehér benzines talán 3 tűnt fel a neten a 2 év alatt, de dízelből sem volt sokkal több. Most lett ez és mivel az eddig megnézettek közül ez volt a legjobb állapotban így megvettük. Így a benzines helyett lett dízel. Ezek az ehdik beérik gázolaj párával, Bp belváros 4,7, pálya 130 5 liter. Tényleg meglepődtem ezeken az értékeken, pedig nem volt szempont a fogyasztás. Start-stop jól működik, azt hittem zavarni fog, de nem. Ahogy a tabletes kezelőfelület (minden azon van, rádió, navi, szellőzés, telefon és az összes beállítás) is tetszik pedig ezt az autós újságírók nagyon lehúzták. A másik, hogy nagyon csendes belül. Tehát eddig jó, a többit meglátjuk.
emlekszem ra. leirtam hogy motorrol van szo, raadasul utana ki is javitottak hogy a bravonal a feszszab es a generator egybe van. ugy latszik azt nem olvastad. ez nem valtoztat azon hogy rossz kovetkezteteaeket vonsz le.
Nem szeretnék most itt a nagy balhé után beléd is "belédállni", de amiket leírtam tanácsok, teljesen rendben vannak. Viszont emlékszem, hogy legutóbb, amikor nekem volt ilyen problémám, 2-3 hónapja, pont te vittél el nagyon a rossz irányba azokkal a tanácsokkal, amik a motorodra vonatkoztak, nem az autóra, ami után 1 napon át keresgéltem, meg kérdezősködtem a feszültségszabályzó hollétét illetően, és mindenki hülyének nézett, hogy nem fogom megtalálni az autóban, mert benne van a generátorban.
Sok féligazságot írtál le, viszont így teljesen félre viszed a hibás tanácsokkal. (Pl.: nyugalmi helyzetben is lemerülő akku inkább valamilyen fogyasztó hibás működését jelenti, nem az akku hibáját)
A lényeg, hogy a hiba üzenetek alacsony akku feszültségre utalnak. Ez lehet az akku hibájából (amit bármely valamire való akku boltban kimérnek és megmondják, hogy van e gond pl cella zárlat) és lehet az elektromos rendszer hibájából is.
Elsőnek én azt javaslom, hogy töltse fel az akkut teljesen, aztán akku bolt és mérés. Ha jó az akku akkor pedig, már ha a hiba továbbra is fennáll, irány egy szerelő.
Ha van multimétered (kb 2000 ft), akkor mérd meg az akksit alapjáraton. Ha 14 volt körül mozog, akkor tuti az akksi a rossz, ha nem, akkor a generátorod nem tölt semmit, vagy keveset, és ezért merül le az akksi. A jelek egyértelműen gyenge akksira utalnak, de nem tudni, hogy ezért maga az akkumlátor a hibás, vagy a generátor.
Este ha mentél vele, miután leállítottad kb 12.6-nak kell lennie.
Ha megméred reggel, és lényegesen alacsonyabb, mondjuk 12.3, vagy netán 11.valamennyi, akkor szintén az akksi a ludas.