Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lakomecz Creative Commons License 2019.04.16 0 0 156463

Köszönöm a választ!

Igen, fekete, és ránézésre minden stimmel, csak az az OEM azonosító idegesített...

Előzmény: anonym19 (156462)
anonym19 Creative Commons License 2019.04.16 0 0 156462

Szia!

 

Nem kell tőle tartanod. Azt hiszem az egyik piros, míg a másik fekete. Ha minden igaz az utóbit kaptad, ami ha jól tudom még jobb is mint a piros. Ezt benzines Saab társak pontosabban megtudják mondani hogy melyik a jobb.

Előzmény: lakomecz (156460)
h i r d e t é s
anonym19 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 156461

Szia!

 

Cikkszáma: 12762673

 

Oppába bemész, megrendel - kifizet és pár nap múlva a kezedben.

Előzmény: Gergely93 (156459)
lakomecz Creative Commons License 2019.04.15 0 0 156460

Tisztelt SAAB-társak!

Megkaptam a gyújtótrafót amit OEM szám alapján rendeletem. Amit kértem az: 9197559-es OEM számon fut, amit kaptam az: 55559955-ös OEM számon fut. 

A kérdésem az, hogy akkor ez most kompatibilis a járművemmel vagy nem?

Köszönöm a válaszokat!

Gergely93 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 156459

Üdv.

A gázolajszűrőn lévő víz érzékelőm felmondta a szolgálatot. Melyik oldalon tudnék vásárolni, mert nem találtam sehol. A szűrő a bal hátsó kerék előtt van a tank alatt és nem filteres. Köszönöm a segítséget!

blueye Creative Commons License 2019.04.13 0 0 156458

Akkor egyertelmu, nekem is ezt irta.

Előzmény: lakomecz (156457)
lakomecz Creative Commons License 2019.04.13 0 0 156457

Köszönöm!

Az lehet a probléma, ugyanis kb 1 hete a sid indításnál kiírja hogy: service theft alarm...

 

Előzmény: blueye (156456)
blueye Creative Commons License 2019.04.13 0 0 156456

Igen, nekem valaha volt ilyen gondom es a nyitas gombot ha megnyomtam tobbszor abbahagyta. Sajnos ujra elkezd riasztani ha lemerult a kulon aksi a riasztoban, csere utan javult csak meg.

Előzmény: lakomecz (156455)
lakomecz Creative Commons License 2019.04.13 0 0 156455

Köszönöm a választ! Esetleg olyan opció van, hogy ha az autó elkezd riasztani akkor megnyomom a kulcson az egyik gombot és abbahagyja?

Nem szivesen iktatnám ki a riasztót teljesen.

Előzmény: KawaBazsy (156454)
KawaBazsy Creative Commons License 2019.04.13 0 0 156454

Szokott lenni a dobozán egy kulcs hely, a saját kulcsával kikapcsolható.

Előzmény: lakomecz (156453)
lakomecz Creative Commons License 2019.04.13 0 0 156453

Üdvözlet mindenkinek!

 

Szeretett-pár hete vásárolt- SAAB 9-5 ,2,3 T (2001) járművemben önmagától megszólalt a riasztó. 

Nyomkodtam az összes gombot a kulcson (3 gombos), majd beültem a kocsiba, beindítottam de még akkor is szirénázott. Kb 50 méter megtétele után hallgatott el.

Hogy lehetne azonnal kikapcsolni a riasztót? Kellemetlen, ha hajnalban megszólal a lakótelep közepén...

Előre is köszönöm a válaszokat!

v_tom Creative Commons License 2019.04.10 0 0 156452

Legutóbb a 156041 hozzászólásban volt szó a kikapcsolt állásban felvillanó LED-es izzókról (előtte a 155145-ben).

Előzmény: Rabbyapo (156451)
Rabbyapo Creative Commons License 2019.04.10 0 0 156451

Szia,

kaptál választ bármilyen fórumon, mivel én is hasonló gondokkal küzdök...?! :)

FYI: plusz CANbus probléma kiiktatására árúsított ellenállás sem segített.

Előzmény: Gergely93 (156444)
anonym19 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 156450

Nah jah, legalább a rozsda nem támagyja még. :D

 

Kényelmesnek valóban kényelmes,  de a sok nyöszörgő beltéri elemek azok nagyon rontják a komfort érzetet. Tipikusan ilyenek az ajtó behúzók, középen a könyök támasz recsegése elég kiábrándító.  Nah meg nekem szövet üléseim vannak amiket szeretek (nekem a bőr nem jön be) viszont az ülés alján az a műbőr szintén nyiszog, ahogy az ülés oldalsó műanyagjához hozzáér. 

 

Nem azt mondom hogy nem szeretem, de nem vagyok elfogult az autóval már. :)

Előzmény: Packard Walsh (156449)
Packard Walsh Creative Commons License 2019.04.09 0 0 156449

Szerettem az E46-ot,még ha egy kis négy hengeres benzines is volt,nagyon adta a minőségérzetet az autó,nagyon össze volt rakva,nagyon jó volt a kis precízen megvezetett,rövid úton járó váltója,a futóműve,a kormányzása,tényleg,minden! Igaz,még öt éves sem volt mikor megvettem,első tulajtól,50.000 Km-el,lekövethető szervíz múlttal.  Csak az a nagyon fapados,kemény,alap ülése,na azt nagyon megutáltam a végére. Bárhogyan állítottam az ülést,kényelmetlen volt,a földön ültem benne,de a futóműve is elég kemény volt,úgy,hogy nem is volt M-es.  A Saab azért legalább kényelmesebb,és a futóműve se annyira durva legalább. Annyi,hogy a kora miatt,meg a benne lévő Km-állás miatt is már több dologgal "lep" meg,mint a BMW tette. Hát ja,költeni kell ezekre mindre,mint ahogyan te is teszed,ha az ember azt akarja,hogy üzembiztosan működjön,nem mai darabok már.  Azért mondjuk,az sem egy utolsó dolog,hogy nem egy rozsdásodós fajta,ha az ember odafigyel rá,tényleg sokáig autó marad. 

Előzmény: anonym19 (156448)
anonym19 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 156448

A szivacsdarabkákkal így jártam én is. Ez az a szivacs ami a kivezető rács és a műszerfal mögött lévő fűtés cső között van. Funkciója "hang szigetelés" lenne, hogy ne zörögjön az illesztés...

 

A fűtés télen nem mondom hogy katasztrófa de, elég abnormális. Max teljesítményen látványosan elindul a vízhőmérséklet visszajelzés a az alsó állásába... Nem termosztát probléma még mielőtt megírnád és nem is hőfok jeladó. Közvetlen termosztát csere után (behr hella-t kapott), mert az előzőnél szinte el se mozdult a 0-ról viselkedik így. Szóval fullon sose járatom a belső fűtőmotort, mert akkor leesik a vízhőfok.

 

Elhiheted hogy költöttem rá én is bőven, ha baja volt / van és nem azért mert nem vigyázok rá. Napi használatban van, gyűjti is a kilométereket, de mint írtad az E46-ban az anyag felhasználás kicsit más. Ülltem már én is E46-ban és az nem úgy néz ki ennyi idősen mint ami szét akar esni belül. Nem a csodát várja az ember attól függetlenül hogy 10+ éves az autó, de ez az E46-os árkategoriájába sorolt autó volt és még is spúr szar anyagokat használtak a beltérben. 

Ahogy olvastam, volt / van neked is szépen hiba listád. A hátulja nekem most nyöszörög... 

Az első felfüggesztés meg egy McPherson felfüggesztés még is a lengőkar darabja 80 ezer forint. Lehet velem van a gond, de szerintem nagyon sok minden túl van árazva ahhoz képest amilyen valójában az autó és lényegtelen hoggy most 1.8 benzinről vagy 1.9 dezsőről beszélünk. 

Előzmény: Packard Walsh (156447)
Packard Walsh Creative Commons License 2019.04.08 0 0 156447

Az utastérben a műanyagok tényleg néha külön életet élnek,ha nem is vészesen,de azért néha van egy kis zörgés itt-ott,azért az E46-omban finomabb puhább belső burkolatok,műanyagok voltak! A "B"-oszlop tetején lévő műanyag nekem szépen besárgult,nem valami igényes megoldásra vall,és elég kemény kopogós az is,meg sok minden más is,azért lehetett volna ezt máshogyan is szerintem!  Ha a vezető felőli ajtót bezárom,akkor elég nagy hézag tátong a műszerfal,és az ajtókárpit között,és ahogyan eddig néztem,minden másik 9-3-asnak is ugyanúgy,nem valami szép megoldás ez sem,a jobb egynél tűrhetőbb.   Az első télen,mikor ráadtam a fűtést maxra,és a szélvédőre állítottam sok kis apró szivacsdarabkát "köpködött" ki a műszerfal tetejére,illetve volt amelyik az ölembe kötött ki,vagy a lábtérnél! Nem tudtam mire vélni ezt a dolgot azóta sem,persze most már elmúlt ez a jelenség,de furcsa volt!   Érdekes mód a fűtés,ha megállok télen langyosabb levegőt fúj,mint mikor haladok vele,ilyet sem tapasztaltam még egy autómnál sem,nem tudom ez miért van,az eddigi autóimnál nem volt ilyenre példa.   

 Összegezve,nem rossz autó ez,azt külön szeretem benne,hogy nem jön szembe minden sarkon,és nem társítható hozzá semmilyen negatív jelző.  Bármi volt eddig vele költöttem rá,vigyázok rá,garázsban tartom,nem is hagyott eddig cserben sehol!   De attól tartok előre,hogy ha majd egyszer el akarom adni,hiába a gondos tartás,odafigyelés,óvás,az emberek szemébe csak egy öreg Saab lesz,amit már nem gyártanak,biztosan alkatrész sincsen már hozzá,(gondolják),így jobb inkább messzire elkerülni.

Packard Walsh Creative Commons License 2019.04.08 0 0 156446

Én pont ezért vettem 1.8i-t,hogy ne nagyon legyen problémám! És a motorral váltóval nincs is! Viszont az elmúlt 2,5-évben azért költögettem má rá én is rendesen,mikor milyen nyűgje van,ami többnyire kopó alkatrész,de azért van,ennyi évesen csodák már nincsenek :(    Mikor megvettem nem működött a bal hátsó ajtó el. ablak,és központi zárja! Megcsináltattam,azóta a jobb egynél vacakol a kp.zár,ha van kedve feljön a pöcök,nyit,ha nincs,akkor meg huzigálhatom. Volt már futómű generál nekem is,bár most jobb hátul a kis alu lengőkar képzeli magát harkálynak,és kopog,(mondjuk az még nem is volt cserélve),az is olyan 40.000 Ft-körüli áron megy,ahogy néztem, ha gyári,ha után gyártott meyle.  Volt már hűtőcsere,lengőbak csere,kézifékbovden csere,amit a saját megvezető fém sínje lyukasztott ki,aztán belement a sár,trutyi és be is állt szépen,és fogott is ahogyan kell,így lett még jobb hátul fékbetét,és féknyereg csere is!   Már az elején éreztem,hogy nagyon nem megy az autó,még önmagához képest sem,de amikor elkezdett remegni erőtlenül,már tudtam,hogy trafó lesz,és mikor a szerelő kiszedte,derült ki hogy Sagem???,(pfúúúj,nem is értem hogy került bele),Bosch-t vettem bele,azóta szépen viselkedik,nincsen gond. A klímát még most fogom megjavíttatni,mert az tavaly elfosta magát,ha minden igaz az a bizonyos expanziós szelep környéke,a koszorú alatt,szóval az még hátra van!     Az új nyári gumikat,új felnikkel,új téli gumikat,meg még nem is mondtam.

 

Előzmény: anonym19 (156418)
henna Creative Commons License 2019.04.07 0 0 156445

Sziasztok!

Saab og 900-ra, vagy 9000-re való 16' aero kerekek polírozott perem, kupakokkal, jó futással, peremen karcolásokkal.

Ha valakit érdekel, írjon ide, vagy email: henna@freestart.hu

http://www.saabarchive.net/index.php/w/11-wheels

https://www.rbmsaabparts.com/lng_EN_srub_183_iprod_2475-complete-set-of-4-aero-wheels-in-16-for-saab-900-classic-and-9000.html

kösz, üdvözlettel

Gergely93 Creative Commons License 2019.04.04 0 0 156444

Üdv.

Vásárolni szerettem volna ledes sofita rendszámtábla és első helyzetjelző izzót. Kipróbáltam, amikor felkapcsoltam a világítást szépen világított, viszont mikor lekapcsoltam, akkor 2-3 másodpercenként villanik egyet. Próbáltam a CAN bus-os izzót is és a nem CAN bus-osat is ugyanaz.

Mi lehet a probléma?

Az autó 2006-os 9-3 Z19DTH kombi.

Köszönöm a segítséget!

anonym19 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 156443

Ez valóban hosszú. A saab-os rész érdekes, de sajnos nem sok szó esett róla.

Előzmény: BmS1 (156442)
BmS1 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 156442

https://totalcar.hu/belsoseg/2019/04/01/25_ev/

 

Hosszú. Nagyon. De végig olvastam.

A Saab-ra vonatkozó részt legalább olvassátok el.

HPT 9-3 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 156441

Köszi a válaszod. Megnéztem, de nem is kapható külön tárcsa és szerkezet szinte sehol, csak szettben, annak pedig az a cikkszáma, amit Megyó megírt. Már megrendeltem.

Előzmény: BmS1 (156439)
anonym19 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 156440

Örülök hogy megoldódni látszik a probléma. 

Előzmény: Gergely93 (156432)
BmS1 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 156439

Emberi számítás szerint a Sachs 1878 005 624 cikkszámú tárcsája a nyerő, 228 mm átmérőjű.

Más kérdés, ha adott egy minden egyéb paraméterében megegyező, de 230 mm átmérőjű tárcsa, az oldalankénti 1-1 mm eltérés kit zavar.

Előzmény: HPT 9-3 (156438)
HPT 9-3 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 156438

Megadod az alvázszámodat, mert attól is függ?

Előzmény: az igazi Megyó (156436)
HPT 9-3 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 156437

Köszi Megyó! Igen, én is ezt néztem ki hozzá.

Előzmény: az igazi Megyó (156436)
az igazi Megyó Creative Commons License 2019.04.01 0 0 156436

Csak a korábbi szerviz számlákból vagyok hozzáértő :-) ezt előre bocsátom. B205E. 211eKm-nél az alábbi szerepel: gyári cikkszám a kuplungra 4614012 (erre a SACHS 3000834001-et adja). A kuplung munkahengerre 4925822 szerepel.

Előre! Megyó

HPT 9-3 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 156435

Pontosan: van 225, 228 és 230 mm-es tárcsa. Valszeg Sachs lesz belőle, mindenki azt ajánlotta.

Ha nem jön hozzáértő válasz, akkor kénytelen leszek megvenni és majd beszámolok róla, h jó volt-e.

Előzmény: MortalWombat (156434)
MortalWombat Creative Commons License 2019.04.01 0 0 156434

Na, erre én is kíváncsi vagyok, mert ugyanebben a cipőben járok.

A B205L motornál a LUK 230mm az átmérő, Sachs-nál 218mm.

Azt mondják, jó bele a Viggen kuplungja is, na az a LUK-nál még mindig 230mm, de Sachs-ban már 228mm.

A gyári szett Sachs márkájú, csak azt nem tudom, hogy tud más átmérőjű lenni az ugyanazon célt szolgáló kuplugtárcsa.

A másik: a LUK-ot sokan nem ajánlják, csak a Sachs-ot, ugy néz ki, mintha más nem is gyártana hozzá szettet. Talán a Borg&Beck gyárt, de az is csak talán a Viggenhez.

Várjuk be a "tudósklubot", hátha jön valami érdemi infó!

Előzmény: HPT 9-3 (156433)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!