ez a zeset arra is jó példa, hogy milyen faszagányos a 3 sávos szakasz M6 csp-nál: még akkor sincs számottevő fennakadás, ha ekkora csatateret csinálnak...
tegnap iccaka egomról hazajövet átmentünk az ÉM0hídon, és meglepődve tapasztaltam, hogy díszki van világítva...
ez most csak pünkösdi királyság, vagy mégis maratt állandóra?
a 10esen már jártam párX, de utoljára jópár éve, már egész elfelejtettem, hogy mekkora 1 kalap szar, nem írigylem a sok szerencsétlent, aki arrafele tengeti életét...
Arra jártam hétvégén, éppen az elválasztó kerítést csavarozták, de pl sok tábla még hiányzott. Akkor még az említett felüljáró mellett terelésen ment az út, a töltések oldalában tele repedéssel, nem tudom a gyors átalakításnak mi lesz az ára. Ja és a legfontosabb a 88-as út csorna felé felhajtója még csak töltés formájában kész, bőven lesz még mit csinálni...
Szerintem se, csak erős kétségeim vannak arról, hogy mennyire megbízható az adat. Ha jól emlékszem vki egy 50 mrd-os összeget dobott be, mindezt 2 sáv megépítéséért kb 10-15 km hosszan. Akkor miért nem 100 mrd? Az még fölháborítóbb, még lopnakobbnak a szemét komcsik lenne. A nép hülyítésében meg mér tartson mértéket bárki is, akinek határozott célja van ezzel? Nemrég egy hasonló témakörben utazó másik fórumon valamék másik maszek agit-propos csákó keringtetett egy blogot abban a témában, hogy ha a horvátok kb 300 millából hoznak ki egy km autópályát az (asszem) A 11/A12-őn, amiket Barcs, ill. Gola felé építenek, akkor mifaszom került az M7 befejező szakaszán 1,7 mrd/km -be? Hasonló terepviszonyokon. És hogy ezért mikor lesz már "akasztás" (sic.), stb. vérszomjas irgumburgum? A nagy pénzügyi racionalista szerepében olyan szorgalmasan pózoló Laci valamiért nem tette helyre a dolgot, pedig ír, mint a gép, de ilyesmire egy rövid posztot sem. Semmit? Hát hogyan van ez? Csak nem a néphülyítés egy újabb, gondosan álcázott, de azért mégiscsak n-edik bajnokát tisztelhetjük benne? Na mindegy, akkó betonozzuk le neki fejben Bp kb 50 km-es környékét, hadd huzogathasson kedvére ezt-azt (sávokat), a végeken meg szántsuk be a meglevő utakat is, nehogymá aszfalton menjünk mi, "réti négerek", (sic.) sorbaállni a segélyé . :) Azér az elemi tisztesség kedvéért összefoglalnám: 1.: az 1,7 mrd/km a fullos ap-ért qurva jó ár (óccsó), 2.: az utolsó átadott horvát szakasz átszámításom szerint 2,6 mrd/km-be került áfa nélkül, (mint írtam is e fórumon, csak le se szarta senki :)) 3.: az M2 fullos kiépítése Vácig valóban túl drága lenne ennyi pénzért - csak honnan szopódott ki, hogy ennyi pénz?
radioszombathely.hu - 2009.05.26 Közeleg a váti elkerülő út átadása
Az utolsó simításokat végzik a szakemberek a 86-os fő út váti elkerülő 4,5 km-es, 2x2 sávos szakaszán. Ideiglenesen már átadták a forgalomnak a felüljárót, amely a Sárvárra tartó 88-as főútra csatlakozik, de a teljes beruházás csak június elejére készül el.
Úgy alakult, hogy csütörtökön Lvovba, Ukrajnába kell mennem. Van valakinek tapasztalata az ottani útviszonyokról, benzinkutakról? Mire érdemes figyelni?
Szerintem az M2-ből nem lesz semmi, ha a Fidesz hatalomra kerül.
"A Jobbik szerint le kell állítani az olyan "presztízsberuházásokat", mint a négyes metró vagy az autópályák építése, mert a jelenlegi kormányzat nem bizonyította be, hogy azok a korrupció kizárásával folynak."
Mivel az M2 is sokba kerül, ezért nem hiszem, hogy 2x2-sítik a közeljövőben.
Azért valamennyire használható ez az új, gyengített kartoszoft is. Az útkereső helyébe kell az útszámot írni, a legördülő menüből lehet pontosítani. Néha elfelejt a kijelölt útra nagyítani, pozicionálni, de tudomásom szerint ez az egyetlen 4-5 számjegyű utat tudó térkép.
http://www.cartosoft.hu/terkep/
más:
Jászberény elkerülő 4. ütem évek óta megvan:
A feketével jelölt kész, Zagyva híddal, vasúti átjáróval, a kék kivisz a 32-re, a lila pár száz m-t kellene megépíteni, és így csatlakozhatna a jászárokszállási úthoz, és a 3. negyed elkerülőhöz.
más:
Van egy olyan érzésem, hogy M2-ből sosem lesz autópálya. Egy M4 jellegú 2*2 sávos, burkolt leállósáv nélküli, vmax 110-es út lehet belőle.
más:
A 4-es Szolnok elkerülőn 2005-ben volt teljes burkolat csere, azóta a hidaknál 40/60 korlátozás van a gödrök miatt, de a büszke hirdetőtábla még mindig ott van a szakasz két végén. A tábla biztos tovább húzza mint az út…
ésaz munkavédelmileg kóser, hogy faszikám mindenféle védelem nélkül (pl. mögötte egy kitérési irányt villogtató munkagép, vagy valami) tolicskázza ott az aszfaltirdalóját??
Egész konkrétan az M2 sződligeti csomópontjára gondoltam, az szinte derékszögbe jön az útra. Annyira a maradandó élmény volt, hogy a többire is kivetítettem, pedig azok rendben vannak nagyjából.