Szerited mennyire fér bele, hogy a vinyei profilt megbolondítanám téglamintázattal?
Szerintem teljesen megfelel. A hétvégén találtam folyóiratban fotókat német alagutakról, csak időm nem volt szkennelni. A pontos profil pedig benne van a modellvasúti (NEM) szabványban, arról is van rajzom, de gondolom a neten is fent van valahol. Amúgy szerintem TT-ben is kapható volt annak idején, nem hinném, hogy túl drága lenne beszerezni... (Szerintem most is gyártanak, csak az lehet, hogy drágább.)
Szentimentális, nosztalgikus TT-sek figyelem! Az alábbi hozzászólás a Börze topcba kéne elvileg, de ezt inkább ide teszem fel, iTT csak magunk közöTT vagyunk.:-)
Eladóak az alábbi, dobozukban tárolt OWO Modelle épületek, anno 1969-ből, hibátlan állapotban, pormentesen!!! Nem nekem kellett lepucolnom őket, így jöTTek:
A sorház 1300Ft, a peron 1100Ft, az állító központ 1200Ft, a hétvégi ház 1000Ft.
Hello! Arra szeretnélek kérni, hha megvan még a kép, amin a kapcsolás le van írva, el tudnád küldeni nekem nagyobban, h összevessem a saját rajzaimmal a kapcsolást? Főleg az kéne, amin a 337-es ábráról van szó, mert ilyen kis méretben az ábra alatti szöveg sajnos nem olvasható a számomra... Más viszont mind igen. Nagyon köszi ha megtennéd! E-mailem: i.kunovics@chello.hu minden jót!
Jómagam is vettem egy LS100-ast, hogy az alagútban lévő váltóművek átállása mindíg kontroll alatt legyenek. Ezen most már én is kipróbálom, hogy egyen, avagy váltó feszültség jön-e ki.
Bettina hírlevél: Auhagen újdonságok, akiket érint! Májusban jelenik meg a legkorábbi:
28.01.2007 Newsletter für den TT- Bahner --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- Die ersten TT- Neuheiten 2007 geben wir nun von Auhagen bekannt. --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---------------------------------------------------
13-13323 Großbekohlung fürs BW nur 35,90 €
Diese Neuheit hat das Vorbild in Chemnitz- Hilbersdorf. Diese Art Kohlebunker wurde seit Jahrzehnten in zahlreichen Orten der DDR aufgestellt und bis zum Ende der Dampflokzeit benutzt.
Die Stahlkonstruktion ist sehr filigran.
Gleismittenabstand beträgt 51mm.
Die Abmessungen betragen: 130 x 27 x 82mm
Lieferbar ab September 2007 --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---------------------------------------------------
13-13324 Stahl- und Maschinenbau nur 13,50 €
Dieser Kleinbetrieb hat ein Büro, ein Anlieferungslager mit Auffahrrampe und einem Verladekran. Bewegliche Tore sind vorhanden. Fässer und Schubkarre liegen bei.
Abmessungen: 251 x 125 x 75mm
Lieferbar ab September 2007 --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---------------------------------------------------
13-42652 Schatzkiste Megaset zur Ausgestaltung nur 12,90 €
Das Megaset beinhaltet viele kleine Zubehör- Artikel zur Ausgestaltung Ihrer Anlage.
Aus dem Inhalt: -verschiedene Schuppen, -Hochstand, Bretterstapel, -Bauwagen, -Fahrräder, -Betonmischer, -kleine Holzbrücke, -Werkzeuge, -Fässer, -Zäune und Geländer, -Leitern, -Mobiltoiletten, -Kisten -Schubkarren, -Walze, -Brunnenpumpe -Futterraufe.....
"Tapasztalatom szerint egy FZ1-es három-négy mozdonyt is elbír, persze ekkor a maximális sebessége a mozdonyoknak kisebb lesz, de maga a trafó bírja a terhelést."
Na ne röhögtess!:-)) Az FZ1-es erőműnek 1,5A a terhelhetősége! Szépen is néznék ki, ha a névlegesen 180mA, vagyis 0,18A-es TT motorjainkból csak 3-4 mehetne egyszerre! Persze azt azért vegyük figyelembe, hogy a TT motorok 12V-osak (most ne vegyük ide az elemes régi start szetteket), kis terhelésen az FZ1-ből meg kijön simán 14-15V.
Ezzel a megoldással csak le tudod kapcsolni a vonatot az áramellátásról. Ez a módszer az, amikor maguk a jelzők állítják, vagy indítják a vonatokat, csak manuálisan megoldva.
Azt, hogy az egyik mozdony körpályán mozog, a másik meg a rendezőoályaudvaron szerelvényt állít össze, csak két trafóval lehet megoldani, mivel a második mozdonyt folyamatosan kell irányítani.
Kisebb asztalon egy két jelzővel és késleltetővel megfelelő lehet az egy trafó. Tapasztalatom szerint egy FZ1-es három-négy mozdonyt is elbír, persze ekkor a maximális sebessége a mozdonyoknak kisebb lesz, de maga a trafó bírja a terhelést.
2: Esetleg váltóállításhoz hasonló "kapcsolótáblával" nem lehet megoldani a több vonat vezérlését egy trafóval (tehát fix áramerősségen a trafó, de a különböző szakaszon megszüntethető az áram)?
Nos szerintem az 1-2 mm-es parafa tökéletes,volt már róla szó,tekercsben lehet kapni,nem olcsó viszont drága, én Praktikerben vettem asszem a lurdy háznál pont...
Nagyvonalakban felraktam az állomás sineit le is probáltam megy rajta a vonat.Nagyon egyszerü csak egy 5 vágányos állomás meg néhány vag vágány nem nagyon bonyolitom tul,de viszont nagyon hangos a mozdony vagyis a rétegelt lemez amin megy.Gondolom egy kis parafa segit milyen vastag kell alá ?ja és hol kapok nagyon gyorsan?
A cégem kapcsolatban áll a hobby-shop-val. Rendszeresen vásároltam náluk. /Más boltból is rendeltem már, de a tapasztalataim azt mutatják, Ők a legjobbak/ Több vasutaskollégának rendeltem, szállítottam. A cég korrekt. Szállítási idő 2-4 hét közé tehető, de pl. a BR 01 zöld festésűre másfél hónapot vártam. Flexi vágány, és váltók raktáron vannak nálam.
Szívesen segítek, ha szükségetek van rá.
A cégem nyomonkövethető, akár a Cégbíróságon is.
Tran dekóder. Többször felajánlottam a beszerzését. Nálam kb 2 napot kell rá várni. Elmegyek hozzájuk, és elhozom. Az ár a honlapjukon olvasható. Fizethettek Ft-ban, Euró-ban. Szakszerű beépítést vállalunk, TT-H0 méretben.
Az E-bay-en is rendszeresen adtam-vettem, de ott mint magánember. Abban is tudok segíteni.
Köszi a figyelmet: 424
emil: roninman@aplusnet.hu
ui: a Cég honlapja reményeim szerint február végén indul be. Ha valakinek H0-ra lenne szüksége, keressen nyugodtan.
Kellemes napot mindenkinek ma végre elkezdem a sinek pakolását vagyis tervezem mit hova,de már most látom hogy kevés egyenes sinem van.Kérdezem van-e valakinek kimaradt jo állapotu régi tipusu sine kb 30-40 darab egyenes hosszu
Ígéretemhez híven kipróbáltam az általad rajzolt kapcsolást a motoros állítóműhöz és a következőkre jutottam...
1. LS150nel tökéletesen működik.
2. LS110zel viszont nem...
Ennek az az oka, hogy az LS110 egyenfeszt adt ki magából úgy, hogy a C pont a föld minden esetben. Így nem lehet a motort két irányba mozgatni... Az LS150 ellenben váltófeszt ad ki, így a két diódával félhullámosított fesszel már tud mit kezdeni a motor...
Én meg gondosabban szedem a gyógyszereimet, hogy én is megérjem az új gőzösöket. Bár inkább ennék kevesebbet, könnyebb is lennék....De hát most is eszem, pedig mindjárt hajnali 2 óra...
Akkor rosszul fogalmaztam, a tulajdonolt példányomban nem szerepel a hurukvágány bekötése.Én kérek elnézést. Hát ezért nincs szerencsém az életben, engem ver a sors ilyen hiányos kiadványokkal.Lejjeb már írtam a villamosságtani előképzettségemről, tehát ha netán a leendő asztalomon lesz hurokvágány, majd megkérem Csíkos mestert, ő égesse le az érintett részeket, ne én.