Nem röhögtetni akartalak, csak azt akartam írni, hogy több mozdony miatt nem kell több trafó. Gyakorlatban normál (nem modul) asztelon nem hiszem, hogy ennél több mozdony futna egy táplálásról, azaz ugyanazzal az irányítással. A digitálisan vezérelés természetesen más (olvasás alapján). Ha jól értettem, akkor itt gyakorlatilag minden mozdony mehet egy tápról. (polaritásváltást nem tudom).
Én az analóg vezérlést tervezem, és a tervek alapján négy mozdonynál többet nem igen tudtam működtetni egy táplálásról.
(Az FZ1 névleges terhelhetősége 1,2 A. Egy BTTB motor névleges áramfelvétele 0,16 A, tehát elvileg 8 mozdony üzemelhet egy trafóról).
A bakikrol csak anyit, h naon unom amikor a forumokba belekötnek a helyesírásban! Gondolhatja mindenki, h nem direkt volt! Az ember a chatelés és msnezés közbe megszokja h kissebb hibákat vét! A lényeg h el tod olvasni a lényeget, nem? Különben meg pl angol vagy egyéb nyelvü billentyüzeten Qrva nehéz irni! Én a magyart szoktam meg de most speciál egy francia billentyüzetet használom és alig találom rajta a betűket! Mielött belekötsz az ilyenbe, ilyesmire is gondolj!
Amugy meg elnézést minden záhonyi embertöl a "bakiért"............
umbriel73! Csak új dolgok vannak. Az árak mindig egy darabra értendőek, ha párban van valami, akkor azt írják! Eddig 2+1-en vannak reménybeli vásárlók. Téged még nem számoltalak ide, ez úgy jön ki, hogy ketten olyan modelleket szeretnánek, amik jelenleg is vannak (megerősítést várok BeTTina-éktól éppen), és egy valaki a májusi Auhagen újdonságra nevezett be.
Holgery! A BR80-at a ROCO fejlesztette, és gyártja.
A lényeget abszolúte nem érintő kérdés: Miért pont Záhony kisbetűs?
Nem vagyok Kelet-Magyarország-i, csak feltűnt. Ez csak egy példa a sok bakiból.
Elnézést az okvetetetlenkedésért, de ebben a topikban off mondanivalót szebben is megfogalmazhattad, írhattad volna "kis lovag". Ilyen témában már olvasgattam az indexen több helyen is, de ne csüggedj. Hív a vasút, vár a MÁV.
Én még várok észrevételt a 922-es hozzászólásomra, hogy tudjak rendelni... Csíkos úr, hányan adtak le már rendelést, azaz most mennyi lenne a szállítási költség fejenként?
Szerited mennyire fér bele, hogy a vinyei profilt megbolondítanám téglamintázattal?
Szerintem teljesen megfelel. A hétvégén találtam folyóiratban fotókat német alagutakról, csak időm nem volt szkennelni. A pontos profil pedig benne van a modellvasúti (NEM) szabványban, arról is van rajzom, de gondolom a neten is fent van valahol. Amúgy szerintem TT-ben is kapható volt annak idején, nem hinném, hogy túl drága lenne beszerezni... (Szerintem most is gyártanak, csak az lehet, hogy drágább.)
Szentimentális, nosztalgikus TT-sek figyelem! Az alábbi hozzászólás a Börze topcba kéne elvileg, de ezt inkább ide teszem fel, iTT csak magunk közöTT vagyunk.:-)
Eladóak az alábbi, dobozukban tárolt OWO Modelle épületek, anno 1969-ből, hibátlan állapotban, pormentesen!!! Nem nekem kellett lepucolnom őket, így jöTTek:
A sorház 1300Ft, a peron 1100Ft, az állító központ 1200Ft, a hétvégi ház 1000Ft.
Hello! Arra szeretnélek kérni, hha megvan még a kép, amin a kapcsolás le van írva, el tudnád küldeni nekem nagyobban, h összevessem a saját rajzaimmal a kapcsolást? Főleg az kéne, amin a 337-es ábráról van szó, mert ilyen kis méretben az ábra alatti szöveg sajnos nem olvasható a számomra... Más viszont mind igen. Nagyon köszi ha megtennéd! E-mailem: i.kunovics@chello.hu minden jót!
Jómagam is vettem egy LS100-ast, hogy az alagútban lévő váltóművek átállása mindíg kontroll alatt legyenek. Ezen most már én is kipróbálom, hogy egyen, avagy váltó feszültség jön-e ki.