Peugeot 407 2.0 sedan autó első két bőr ülésében az ülésfűtés nem működik. Milyen okai lehetnek ennek? Az útmutató említ egy G38-as biztosítékot, melynek helyéről nem beszél. Azt merre lehet megtalálni? Valaki tud-e ebben segíteni, volt-e már hasonló történet? Egyébként a kapcsolóknál van áram, odáig eljut. Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Örömmel látom hogy létezik ez a topik!Újdonsült 407-es tulajként,ha időm engedi,biztosan végig olvasom majd az eddigi hozzászólásokat,de ha addig valaki tudna segíteni pár apróságban,azt nagyon megköszönném!
A napokban vásárolt (407sw 1.6 hdi diesel 2006)autómnak van két javítandó problémája! :(
Az egyik,hogy a fűtést nem tudom elzárni rajta,magyarán nonstop fűt az autó!Persze ki lehet kapcsolni a "ventilátort",de akkor is jön minimálisan rajta némi levegő,és ez sajnos bármit teszek,meleg!
A másik problémám,az a közép konzolon elhelyezkedő információs kijelző!Ezzel az a baj,hogy hidegben működik,de mihelyst elindulok,és ugyebár a fűtést nem tudom kikapcsolni,szóval gyanítom hogy a meleg hatására pár perc után nem látni a kijelzőből semmit,csak azt hogy világít,és betű,ill. ábra foszlányokat! :(
Ha valakinek van tippje hogy mi lehet ezeknek az oka,ill. megoldása,annak nagyon megköszönném a segítségét!
Hát ha az tényleg olajfolt akkor annak meg kell keresni az okát.
Szerintem nem a kipufogóból jön az már régen rossz ,inkább valahonann folyik az olaj és a menetszél miatt jelent meg a lökösön alá kéne nézni hogy nem olajos e az alja.
Olyan problémám lenne, hogy az autó hátsó lökhárítóján megjelentek kis olajfoltok. Erre egy ismerős azt mondta, hogy mivel van benne közel 265e km, így a motorkopás végett a kartelgáz eredménye azok az foltok, néztük az olajcsöveket azok kívülről olajosak (de nem csöpög róluk mintha egy liter olajból szedtük volna ki:) ) és a sok km ezzel jár, neki is ilyen már, szóval használjam tovább. Lényegében nem fogyaszt többet, 6liter körül ugyanúgy megáll, teljesítmény nem esett vissza, olajat nem eszi.. szóval kérdésem, hogy ez az állítása reális, hogy használhatom tovább, vagy esetleg szükséges valami gyors beavatkozás? Esetleg vannak olyan tömítőgyűrűk, szilentek, amikre érdemes ránézni mert szeret ott ereszteni? 3-4ezer km-el ezelőtt szervízbe volt cserélve olaj, 2.0hdi, 136le. Köszi :)
Megcsörgetlek a héten egyeztetésileg, mostanában bonyi kicsit emberi időben Pestre érnem, pláne hétköznap. Ez részben jó, mert van munkám (dögivel), csak épp másra már nem is nagyon futja az időmből a melón kívül. Nem panasz, csak tényállás. :)
Ha még csak nem világít, az istenes. De amikor majd a zár nyitó szál szakad el... Aztán akkor fel sem tudod nyitni a csomagtartót, majd lehet bujkálni a hátsó ülésen keresztül, csavarhúzóval kinyitni a zárat belülről...
Hülyéskedik a csomagtér lámpám (4ajtós). 20cm-re felnyitva a hátulját még ég a lámpa, tovább nyitva ill. teljesen kitárt állapotban azonaban nem világít. Na ez mitől van?
Zoolan volt oly kedves, és a kormányszervó olaj cseréje mellett diagolt és nézett élő adatokat is, de nem derült ki a gebasz. Próbából kicseréltük a légtömegmérőt is (utólag is köszönet a korrektségért), de nem az a gebasz, mondjuk Zoolan már előtte mondta, hogy meglepődne, ha az lenne a gond. :)
Végig kéne diagolni és végig nézni minden élő adatot , sokszor én is csak véletlenül bukkanok rá érdekes dolgokra mert nem ír hibát de mégsem jó a gépezet.
Helyesbítek, nem FELTÉTLENÜL a hőmérséklet adatok hibásak, de az is benne van a pakliban. Lényeg, hogy elvileg a keverékképzés témában kellene továbbmenni...
Úgy tűnik, hogy keverékképzési probléma áll a torpanás mutatvány mögött. Az a gyanú, hogy valamelyik szenzor nem megfelelő hőmérséklet-adatokkal látja el a vezérlőt, ezért folyamatosan szegény a keverék. Van esetleg valami tippje valakinek, melyik szenzorok azok, amik szóba jöhetnek abban a tekintetben, hogy az adataik közvetlen ráhatással lehetnek a keverékképzésre?
Ha egy PIC megszámolja, hogy egy sec alatt hány ezred secig van nyitva az injektor, az miért nem fogyasztás adat?
Ha pedig egy 100 volton és pár amperen működő készülék vezetékére rákötök egy milliomod amper fogyasztású vezérlőszálat, az miért vágná tönkre a rendszert? Vagy egy térvezérlésű tranzisztor bázislábát, amelyiken nem is folyik áram?
Még annyit, hogy a Siemens rendszerben a plusz 100 voltot kapcsolgatja a vezérlés vagy állandó plusz mellett a testet kapcsolgatja az injektoroknál? Fontos lenne.
Sürgős választ várok arra kérdésre, hogy a VF36ERHRH21201260 alváz számú, 2000 cm3 dízel 2005-ös gépemben milyen befecskendezőrendszer van, és milyen feszültséggel működnek az injektorok. Üzemanyagfogyasztás mérő műszer kalibrálásához lenne szükségem az infóra.