Keresés

Részletes keresés

duct Creative Commons License 2008.09.09 0 0 350
Szerintem írj vissza nekik ,hogy ez így nem kafa!!
Nem tudom ,hogy mi történt (miért állapított meg a kaller helytelen díjat???)
Ő nem állapít meg semmit szerintem.Ha volt érvényes jegyed,max. be kell menni vele az ügyfélszolgálatra és megmutatni.Mert nem egészen értem a dolgot,a jegyről lehet tudni ,hol vették át és azt is mikor és hogy működött -e az automata ahol át akartad venni vagy sem.Nem tart sokáig csak a hivatalos út sokkal hosszabb és állítólag sok a munkájuk(nem csak az internetes panaszokkal foglalkoznak hanem minden utaspanasszal) ezért pár hétbe belekerül mostabnában.
Jobb ötletem nincs,írd le megint,mi történt és ne fizess.Az ügyintézés szerintem itt sem jobb vagy rosszabb mint más cégeknél:)
Előzmény: easa (349)
easa Creative Commons License 2008.09.09 0 0 349

A témához kapcsolódva:

 

Korábban már írtam, hogy 08.30-án reggel a Keletiben az összes automata használhatatlan volt, az itt írtak alapján beszéltem a mávdirect-tel, már tudtak a problémáról. Persze felszálltam a vonatra (egy egri retur jegyet nem tudtam átvenni), a kalauznak elmagyaráztam a dolgot, írt utasleadásit, az okot.

 

Erre ma kaptam egy tértivevényes levelet a máv-start-tól, hogy fizessek be 8290 Ft-ot, és egyben elnézést kértek a jegyvizsgáló helytelen díjmegállapítása miatt.

Na, erre várhatnak, hogy befizessem!!!!

A történethez tartozik, hogy egerbe megérkezve ott már sikerült átvenni a jegyet, így a visszaútnál már nem volt gond.

 

 

Tudja valaki, hogy ilyen esetben mi a hivatalos eljárás?

Előzmény: duct (296)
PLACI Creative Commons License 2008.09.09 0 0 348
"Jól megbüntetne, mert nem a leutazott útra van menetjegyed."

Ne félts te engem. :)

"És pótjegyed sincs, IC-re pedig kell, neked pedig ezt tudnod kell. "

Vennék hozzá 520-ért hely- és pótjegyet. :)
Előzmény: Törölt nick (345)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.08 0 0 347
A Keleti <-> Déli Kelenföldön át még logikus, és megvalósítható, de a Nyugati, és Keleti/Déli...hát...egy tippem van: ki Vácig, és vissza egy EC-vel a Keletibe...
Előzmény: Törölt nick (344)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.08 0 0 343
Eddig még csak kétszer vettem e-menetjegyet (mekk :)) és masszimálisan elégedett vagyok a szolgáltatással. Az eljárás gyorsaságát csak a PC-m letöltési isebessége befolyásolja. Egyszóval szvsz szuper. Kiadó automata előtt eddig még élő embert nem láttam. :) Halottat sem... :)) Ami még jó: azon az egyetlen 10-jegyű számon nincs sok gondolkodni való, úgyhogy hosszabb sor kialakulása nem is valószínű az ilyen masinák előtt. Ami még nagyon penge: sem kp-t, sem bankkártyát nem fognak kihalászni a kezemből, amíg a nyomkodással vagyok elfoglalva.

Amitől rettegek: jön egy f*szarcú hacker, és beszúr egy kis szkriptet az e-oldalra, hogy: "Üsse be PIN-kódját"... :(((( Mondjuk engem nem vágna át, de...
PLACI Creative Commons License 2008.09.07 0 0 342
Nem tudom, kérdezd meg a mávinformatikásokat.
Déli-Keleti 17km, Déli-Nyugati 29km. :)
Előzmény: Törölt nick (341)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.07 0 0 341
19 km hogy jön ki???
Előzmény: PLACI (340)
PLACI Creative Commons License 2008.09.06 0 0 340
Érdekes. Bp. Keleti-Bp. Nyugati távot beütve tudunk venni egy 19km-es jegyet, és felhozza az összes lehetőséget, főleg Aszód-Vác felé, meg az összes kör-IC-t. Kíváncsi lennék, mit szólna a jv, ha egy ilyen jeggyel (pótjegyet sem ajánl fel) felszállnék a kör-IC-re. :)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.05 0 0 339
Megkaptam a levelet, amiben köszönik bejelentésemet, és további türelmemet kérik...Mire visszakapom az 1920 Ft-omat, semmit nem fog érni az infláció miatt :(((
1116001 Creative Commons License 2008.09.05 0 0 338
Pendrive-jegyek a francia vasúton
Ez is egyfajta megoldás:)
duct Creative Commons License 2008.09.01 0 0 337
Sok mindenben egyetértek veled!
A múlkori zűrvavart ha jól tudom kommunikációs hiba okozta(lehet ,hogy tévedek),ami minden szolgáltatónál néha -néha előfordul.Ha belegondolsz ,hogy a nemzetközi jegyeket még kézzel írjaá,szerintem örülhetsz ,hogy ilyen is van még ha messze nem tökéletes.A MÁV első vezetését lehet ostromolni ilyen kérdésekkel szerintem itt alacsonyabb témákban zajlik a fórum az egyszerűbb hétkoznapi E-ticket problámák és azok megoldásairől,hogy a gyakorlottabb felhasználók próbálnak segíteni a kevésbé informáltaknak a használatban.Ésetlegesen némi belső információs segítséggel.
Panaszkodni lehet ,hogy milyen sza@r az egész ,de nem sok értelme van(szerintem)attól nemlesz jobb .max.ha tényeket közölsz abban tudnak segíteni páran.
pl.ha nem találod a kioszkokat a pályaudvaron olvasd el hol vannak.Részletes információ,fénykép,esetlegesen térkép is található az interneten.
Aztán ha így sem derül ki hol vannak ,kérdezd meg itt és biztosan segítenek páran.

bocs ha elfogult voltam ,nekem még mindig kiadta a jegyet,tudtam vásárolni,és nem kellett sorban állnom órákat és ezért csak az előnyeit élveztem a rendszernek

vicces az is hogy a london-ferihegy 2b -re érkező repülőt vártam ,néztem az interneten,telefonáltam a MALÉV-nek hogy időben tudjak kimenni és mégis másfél órát kellett várakoznom 600huf/félóra parkolással számolva
Előzmény: Exide (336)
Exide Creative Commons License 2008.09.01 0 0 336

Olvastam a múltkori zűrzavart, így beteszem ide is.

 

 

Várható-e hogy végre az online rendszert kiszkterminál nélkül is lehessen használni (tehát hogy otthon kinyomtatom és felmutatom a jegyemet, mint a Volánnál)   Jómagam utazási ügyintéző vagyok, és vicces hogy Repjegyet, szállást és buszjegyet a világ minden pontjára karosszékből tudok foglalni, amiről kapunk egy e-ticketet vagy egy szállás vouchert, és egyből utazhat az utazó, ellenben ha unokatesómat látogatnám meg Marcaliban és MÁV-ozok, akkor  online jeggyel lioszkterminált kell keressek, meg számokat feljegyezgetnem  (ráadásul ez csak adott időpontra szóló viszonylatra jó, úgyhogy ha valami üzemzavar van a BKV nál és lekésed a vonatot akkor bukta van, vagy valahogy megkíséreled átfoglaltatni)  aztán az irodában felírod a kódodat, amit aztán a pályaudvarnál - ha megtalálod a terminált- bepötyörészhetsz, szóval nevetséges. 

Ennyi erővel akár végigpakolhatták volna a 200  fő/nap utasforgalmat lebonyolító összes állomást bankkártyát is elfogadó autómatákkal, egy webes felületre berakták volna az összes állomásnevet,  és akkor nem kéne bohóckodni ezen az online rendszeren.      Vicces mindenesetre ennek a kivitelezési módja.

duct Creative Commons License 2008.09.01 0 0 335
Világos.
Bár szerintem a legtöbb vásárló telefonálásra használja a mobilját,nem internetezésre, de lehet én vagyok a maradi:) vagy csak nem haladok a korral.
10 szám beütése nem a világ.Persze nem veszek mindennap jegyet:)

vagy bejelentkezi a jegyvásárlásba és megnézi az adatai között,de ezt ne ragozzuk nem érdemes,tudom könnyebb elérni a postafiókot mint a jegyvásárlást:)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 334
Az email kérése pont ezt a bepötyögést spórolja meg.

A user egész egyszerűen megáll a kioszk előtt, bejelentkezik a mail postafiókjába, és onnan másolja ki a kódot.
Előzmény: duct (332)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.01 0 0 333

OFF

Most már 7E

ON

Előzmény: Törölt nick (26)
duct Creative Commons License 2008.09.01 0 0 332
Én sem értem ne aggódj,hogy miért van ez így:)
Nem tudom miért az utasnak kell bizonygatni és utánna járni ,hogy megkapja a pénzét vagy a szolgáltatást.De jelenleg ez van.Valaki kitalálta és pillanatnyilag ez a szabály.Javaslatom pusztán azt a célt szolgálja ,hogy Neked legyen könnyebb a dolgod ,ha telefonálsz.Igaz pénzbe kerül,de tőlem azt csinálsz amit akarsz ,ha nem jelented be, akkor nem.Én nem tudom megváltoztatni a rendszert ,pusztán ötleteket adhatok,hogyan tudnád könnyebben elkerülni a problémákat ha nem működik az automata.Azt ,hogy miért ilyen a rendszer nem ezen fórumon fogják megvitatni,megváltoztatni(szerintem). Én spec. áthelyeztettem a vonalas telefonom költözés miatt(2 utcával arrébb költöztem).1 órán belül kikapcsolták.Beszóltam 1 hét múlva ,hogy mi van már? Azt monták 1 hónapjuk ,van ,hogy bekössék.Ilyen a törvény.Vergődhetek én ,de úgysem nekem van igazam ,majd valami fejes eldönti nekem mi a jó,mi a törvény. Lehet túl pesszimista vagyok?
Más. Nem értek a mobilos rendeléshez sem.Ahhoz sem miért nem alapértelmezett a email küldés.Pusztán annyit ,tudok,hogy oda kell figyelni és bekattintani ,hogy meg legyen levélben is.Különben meg úgyis leírom ,akkor meg nem mindegy? Én be szoktam ütni a telefonomba ami mindig kéznél van.És nem csinálok belőle problémát ,hogy miért nem küldi el a kódot vagy miért nem.Szerintem elég egyszerű megoldás nem?
Előzmény: PLACI (305)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.01 0 0 331
És mi van, ha a jegy ára 600Ft és a MÁV-Start rendszer pl. 2000 Ft-ot húz le az utas számlájáról? (Csalás)
Előzmény: Törölt nick (15)
PLACI Creative Commons License 2008.09.01 0 0 329
Nincs festék a hőpapíron!!!!!!!!!!!!!!! Az HŐ hatására színeződik el, ahogy a nevében is benne van!!! Tessék kipróbálni, nyomd oda a villanyégőhöz, elszíneződik!
A nyomtató rosszul van beállítva, ennyi a baj!
Előzmény: sosiforda (328)
sosiforda Creative Commons License 2008.09.01 0 0 328

"Egy bajom van, hogy a festéket nagyon halványan nyomja rá"

 

Tényleg, ez nekem is feltűnt, eddig 4 város kioszkját használtam, mindenütt olyan halovány jegy jött ki , hogy az embernek az az érzése, hogy "na ebből is holnapra kifogy a festék".

Lehet, hogy ezek a nyomtatók eleve csak halványabbat tudnak nyomtatni, mint a pénztáriak?

Előzmény: kkk99 (294)
István Gyuri Creative Commons License 2008.08.31 0 0 327
OFF
siófoki35: OFF mertónál én is elkeveredek... ki kéne írni a mozgó alján hogy
<--Örs vezér tere ! Déli pályaudvar -->

Egyértelmű. (persze a hármas metrón már mindenképpen mást írjanak ki :) )
ON

Ákibárdő: Én igazából a problémádat nem értem...!
Hát, ezen nem tudok segíteni :)

Akkor Te a fejlesztők helyében mit tennél?
Ami senkit nem zavarna, azt meg lehet csinálni.
Nem azt kértem, hogy vegyék el és tegyék máshová...

Komolyan. Ott van, ott szokd meg a használatát!
Én is komolyan: Ezzel a hozzáállásoddal - ha én lennék a főnököd - nem sokáig lenne munkád.

OFF
Mindenhol ki van írva, de a topik témája:
Moderátorhoz még nem szaladsz?
Egyébként olvasd el a szabályzatot: egy-egy offolás engedélyezett, különösen, ha az OFF-fal külön is jelezve van.
ON

Ha már mindenképp változtatni kell, akkor azt gondolom, érdemes lenne úgy megcsinálni, hogy "e-mail kérése mindig" és akkot többet nem kell pipálgatni.
Továbbítom.

Remek. Nagy kegyesen továbbítod :)
Egyébként ezt a hatalmas ötletet már én is leírtam, de akkor úgy látszik nem tetszett még :)

Csak be kell látni, hogy az olyan jellegű panaszokkal lehet mit kezdeni, amiben lát az ember valami törekvést a megoldásra.
Én mindig tettem javaslatot. Az már más dolog, hogy nem értetted meg pl. a bicikliset vagy BEB-eset sem.

Remélem, a "cég"-nél nem általános ez a színvonalú hozzáállás... (Bár a wap-os Elvira is régebben jobb volt még, mert tudta az ékezetes karaktereket, és elég volt egy-egy hosszabb állomás névből csak néhány betűt beírni, és nem kell pl. beírni Badacsonytordemic-Szigliget nevét vagy éppen találgatni, hogy Miskolc-Tiszai-nál nincs pu., de van kötőjel... Mert egyébként a nyitóoldalt kapom vissza hibaüzenet nélkül... És sajnos már erre sem kaptam megfelelő választ...)

------------
Más.
Ugyan sok értelmét nem látom a korábbi rendelések visszanézésének (pláne, hogy nyitóoldalként az orrom elé tolja őket - kéretlenül, mert ez nagyon fontos, ezt nem lehet opcionálissá tenni), de most megnéztem őket.
Egy pár érdekesség:
- még mindig kiírja a jegyátvételi kódot. Minek?
- több jegy egyszeri vásárlásánál külön-külön sorban hozza fel azokat, de bármelyikre is kattintok, felhozza az összes jegy infótartalmát. Biztos meg van ennek is a magyarázata, csak akkor nem "korábbi vásárlásaim" a helyes megnevezés, hanem inkább "korábban megvásárolt jegyek", bár célszerűbb lenne ezeket egy-egy kupacban megnyitni (ha valakit egyáltalán érdekel ez).
Előzmény: siófoki35 (320)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.08.31 0 0 325
Ez sem lenne rossz megoldás, talán célszerűbb, mint amit én javasoltam.

Az anyázástól pedig nagyon messze volt a dolog szerintem.

A világ legtöbbször egyébként úgy működik, hogy a felhasználó panaszkodik, a szolgáltató pedig kitalálja a megoldást.

Ritkán áll elő a panaszos rögtön a megoldással...
Előzmény: Törölt nick (324)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.08.31 0 0 323
Extrém esetben előfordulhat, hogy egy mail postafiókot többen is használnak. De szerintem többnyire nem ez a jellemző, a többséget nem zavarná az automatikus mail.

De ha erre is akarunk megoldást adni, legyen egy opció, hogy "e-mail értesítés nélkül". Ezt kipipálná a user, és nem menne mail.

Áki azt mondja, a komoly fejlesztési javaslatokkal foglalkoznak. Szerintem ez abszolút az a kategória, mert nem hinném, hogy csak Gyurit érinti. Én is elfelejtettem ikszelni nemrég.
Előzmény: István Gyuri (319)
siófoki35 Creative Commons License 2008.08.31 0 0 320
OFF mertónál én is elkeveredek... ki kéne írni a mozgó alján hogy 
    <--Örs vezér tere ! Déli pályaudvar --> 
Előzmény: István Gyuri (319)
István Gyuri Creative Commons License 2008.08.31 0 0 319
Azt megértem, hogy miért nincs automatikus e-mailküldés (más is használja, láthatja azt az e-mailcímet), ezt elfogadom.
De hogy miért a rendszer üzemelését elég sok pénzzel támogatónak kell alkalmazkodni, azt nem tudom felfogni... Olyat már nem is említek, hogy európai, utas-, felhasználóbarát szemlélet, mert úgy látszik a fiatal úrnál ezek falra hányt borsószemek lennének csak. Így van tökéletesen kitalálva: eszi, nem eszi, nem kap mást....

(A metróban is idegbajt tudok kapni, amikor a mozgólépcső tetején ki van téve, hogy melyik irány van balra, jobbra, utána csak felesleges infók, amikor meg leérek, és kellene az infó (és éppen van bent jármű, tehát nem láthatom a falat - bár az M2-nél ott is elbarmolták valami überokosok, akik feltették a már "elhagyott" megállók neveit is a falra, jól meg is szívtam legutóbb -, akkor nem látom a számomra logikusan akkor szükséges információt. Természetesen itt is megjegyezhetném a mozgólépcső tetején, hogy merre kell majd mennem, de az akkor engem ott még nem érdekel...)
Előzmény: Nandesz2 (316)
1116001 Creative Commons License 2008.08.31 0 0 317
Szerintem is meg kéne hagyni a kioszkokat!
Mert ha nincs nyomtatóm otthon, akkor miért legyek kizárva az internetes jegyvásárlásból. Az igazi az lenne, ha jegyautomaták is kitudnák adni a netes jegyeket. (vagy a kioszkokon is lehetne jegyet venni) :)
Előzmény: Törölt nick (313)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.08.31 0 0 316
Lehet, hogy jobb lenne, ha elmenne a postára, és feladná magának hagyományos levélben, csak hogy még bonyolultabb legyen...

Szerintem egészen egyszerűen automatikusan emailben is el kellene küldeni a kódot, mindenféle kérés nélkül. Egyszerűbb lenne, nem?
Előzmény: Törölt nick (313)
István Gyuri Creative Commons License 2008.08.31 0 0 314

Ákibárd: Kontrol Cé, emailedbe belépsz, saját címedre elküldöd a kódot (kontról vé) és ugyanott vagy...:)

Remélem, ezt komolyan gondolod, mert viccnek túl durva...  :(

Előzmény: Törölt nick (313)
István Gyuri Creative Commons License 2008.08.31 0 0 312

Ákibárd: Ha be lesz vezetve az otthoni nyomtatás, akkor is hagyni kell lehetőséget az automatás nyomtatásra, gondolj csak a sarki kávézóból, vagy épp a mobiljáról jegyet rendelőkre...)

Ez továbbra is igen gyenge érv... Nem ér meg néhány tucat júzer kedvéért milliós, fentartásokkal éves szinten akár milliárdos szintű ráfordítás.

Persze a sokkal olcsóbb megoldás az lenne, ha a pénztári, az automatás, a jegyvizsgálói és az internetes jegyvásárlást is egy cég programozná le. Lehetőleg olyan, ami olcsó, gyors és pontos munkát végez :)

 

Tova Szilárd: Gyuri, ha az IFRAME gondot okoz a készülékednek, lépj közvetlenül a szolgáltatás kezdőoldalára, az elvira.mav-start.hu oldalra.

A keresés funkciót ez megoldja, de a jegyrendelés részét nem oldotta meg.


(A mobilverzión dolgozunk)

úgy legyen.

 

************

 

A BEB-jegyes vásárlás miatt morogtam már itt? Tegnap kb. 3-szor kezdtem újra a vásárlást, mert vagy elfelejtettem az e-mailes értesítést bekapcsolni, vagy a keresésnél a beb-bérlet figyelembe vételét...

nem igaz, hogy nem lehetne ezeket a funkciókat később is beállítani (pláne, hogy pl. a startos beágyazott elvira keresésénél nincs is a beb-re lehetőség (tudom, ott van a részletes keresés gomb - de ne a júzernek kelljen már alkalmazkodnia a programhoz, hanem a programnak a felhasználóhoz....), és első onnan kerestem ki a járatot, majd ott jegyvásárlás gomb, majd belépés, de akkor már nem volt lehetőségem visszalépni, tehát lehetett újra kezdeni az egész procedúrát.

 

És most két perce megint felment bennem a pumpa, amikor megjelent a vásárlás után a tízjegyű kód, mert megint akkor tudatosult bennem, hogy azt a qrva gombot nem nyomtam be e-mail kérésre (miért van elrejtve a funkció? Legalább ki lenne nyitva az rész, mert akkor feltűnne, hogy itt kell beikszelni az e-mailkérést.... De tudom, bennem van a hiba, miért nem alkalmazkodom a programhoz.)

Már megint körmölhettem le a kódot :(

Előzmény: Törölt nick (309)
Siemens113 Creative Commons License 2008.08.31 0 0 310
Kérdés, kérés:

A 9:30-as pécsi IC-nek ugye vagy olyan része ahova olcsób IC pótjegyet is lehet váltani. Szeritetek volna rá mód hogy ennek megváltása megoldható legyen a netes rendszerben is?

Köszi
easa Creative Commons License 2008.08.31 0 0 308
Most, hogy belefutottam a nem működő automatába, felmerült bennem egy számomra szimpatikusabb és talán olcsóbb megoldás is: a megrendelt jegyet otthon kinyomtatni, amihez tartozna egy sms-ben küldött kód  (ez szerepelne a jegyen is), és a kettő együttesen lenne érvényes. Így nem lenne szükség jegyátvevő automatára és bárhol használható lenne országosan.(autópálya matrica már müxik sms-ben, vasúti jeggy is lehete éppen így)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!