Jogos hogy fejlődik a technika ez tény. A szimpatikusságot úgy értem hogy ne legyenek olyan funkciók amit idegesítóek, mint anyám kocsijába utólag épített fogalmam sincs milyen riasztó ami minden motortető emelést követően felkapcsolja a lámpákat ami nem kicsit meríti az aksit. az lehet hoyg azért van ha a pusztában lerobanunk lássunk a motortérben bár ez nem valósulhat meg minden autó esetében. Sajnos vanak autók ahol nem szerelhető a modern technika 10%-osan mivel kezdetlegesekés nemnagyon van mit blokkolni mert mechanikusak nem elektronika vezérel.
(egyébként anno sokat szereltük, jó készülék volt, de a mai világban a távirányítós eszközöket mint biztonságtechnikai eszközt, sajnos el kel felejteni, mert a kódjukat kb. 20-30 másodperc alatt lehet feltörni.
Ezek miatt manapság már nem nagyon szerelünk távirányítós riasztókat védelem gyanánt.
Ha riasztó kell, akkor a Blue16. névre hallgató közelítéses kódos, transponderes riasztót, vagy egy egyszerűbb, olcsóbb RFID kódos, úgyszintén Transponderes riasztót.
Ezeket viszont határozottan merem ajánlani, mert a kódjukat nem lehet feltörni, és így a védelmi értékük magasan kiemelkedik a hgyományos riasztókhoz képest.
A mai korban az autót kell megvédeni, és nem a benne felejtett értékeket, mert azokat sajnos sem így, sem úgy nem lehet megvédeni, mert egy ablak betörése és mondjuk az ülésről való telefon / vagy navigáció kiemelése másodpercek kérdése.
Ezzel szemben magát a gépjárművet mint értéket, határozottan meg lehet védeni, mondjuk egy megfelelően, a motortérbe beszerelt indításgátlóval, ami nem a hagyományos, 30éve megszokott pontokat blokkolja....
állitólag gyári nincs benne! szeintem a riasztós rakta bele,mert ott a kábele! a baj az hogy ugy összevolt rohadva,h megse birtam mozditani,és darabokra tört! hosszukás nyomo kapcsolo amire egy szál megy! a riasztóhoz kellene...és köszönöm!
fiuk! esetleg nem tudja valaki,h egy seicentohoz hol találok egy nyitásérzékelő kapcsolot a motortérbe! ez egy hengeres kapcsolo,hosszukás,belül müanygbol,kivűl menetesen állitható,,stb egy egyszerü cucc,de sehol sem találok!
nekem is volt olyan h magától berisztott,és a mozgásézékelője volt szar! szét szedtem,és kiiktattam! de nekem két gombos a távkapcsolom,és a netről letöltött használatiban benne volt,sajnos utólag,h a mozgásérzékelőt a kisebbik gombal is kilehet iktatni! mindegy,,nézz fel a netre,pontos tipus,szám,,stb,és olvasd el! lehet h találsz megoldást!
Egyetértek az elöző hozzászólással és kiegészíteném azzal hogy ha van rá lehetőséged Spal AS 80-90 riasztót rakass be, az semmilyen körülmények közt nem felejt Mabisz "bizonyítványos" és sok extra funkciója van (belső világítás felkapcsolása nyitáskor 30s, külön csomagtér ajtó nyitás, külső belső radar,). Elég sok mindenre programozható ( alacsony fesz érzékelés, zárlat védelem) és a táv teljes üzemképtelensége esetén is kiiktatható a riasztó hogy indítható legyen az autó (persze nem egyszerűen).
Segítséget szeretnék kérni, hátha valakinek van ötlete...
A kocsimban a riaszto tegnap valamiert elfelejtette a taviranyitokat...Nem tudom az okat, valamitol egyszercsak megkettyent...
Nem is volt beriasztozva es beelesesedett magatol es mikor inditani akartam mar riasztott.
Lehet az akksi halodik es nem volt eleg feszko, mert fel kellett tennem toltore. Mindenesetre 3 eve van nalunk az auto es soha semmi ilyesmi gond nem volt vele...
A tavokban csereltem elemet, raadasul az egyik csak tartalek volt, így a tavok biztosan nem rosszak, legalabbis nem mind a ketto.
Megtalaltam az egyseget, es a neten utanakeresgelve szinte biztosan egy vision 318-1800 a típusa.
A problemam a kovetkezo:
Leveszem az akksit, vagy a riasztomodult és ujra áram ala helyezve, élesedve indul.
A leirasban, minden programozas ugy indul, hogy disarm, azaz kapcsoljam ki a riasztot.
Mivel egyik távra sem reagal, ezert ezt nem tudom megtenni.
Az egyetlen dolog, ami a leirasbol mukodik, az a "reset"-nek nevezett valami.
Ez annyit tesz, hogy 10szer gyorsan raadom es leveszem a gyujtast a kocsira.
Ennek az eredmenye, hogy a riaszto elhallgat, viszont onnantol kezdve semmire nem reagal ujrainditasig.
Szamomra ugy tunik kikapcsolja magat.
A tavok programozasahoz elvileg 20szor kellene a gyujtast raadnom, levennem, de ezt szinten nem tudom megtenni, mivel a riaszto elesedve indul.
A 10-ig gyujtasraadas utan viszont a fenti reset tortenik meg, onnantol kezdve, hiaba adom neki 20szor a gyujtast le-fel, semmire nem reagal, a tobbi modositasi lehetosegre sem.
A panelen neztem, hogy az rf modulja 4 tuvel csatlakozik.
Remeltem, hogy sima NO/NC-s megoldassal vmelyik ket labbal tudok egy kikapcsolast eloidezni, de nem jott ossze...
Valakinek van esetleg otlete, hogyan tudnek a panelen eloidezni egy kikapcsolast, mintha a tavval kikapcsolnam???
Vagy barmi mas ötletre is nyitott vagyok! Jelenleg kibuheraltam belole, mert a kocsi sem indul ha benne van most...
A netet mar szenne kerestem, de a felhasznaloi és a bekotesi infokon (illetve az install infokon) kivul semmi mast nem talaltam.
Sem az RF modulrol, sem az alaplaprol nem talaltam semmi hasznalhatot, ami alapjan probalkozni tudnek...
hello.. a helyzet az h nem kaptam meg,,vagy lehet h a spam ban volt,... a riasztómat megcsináltam. a mozgás érzékelőt iktattam ki! azóta nem riaszt feleslegesen,csak ajtónyitásra! nekem egy másik távkapcsolo kellene,de arrol azt hiszem már tettem fel képet!
Egy CAN riasztót tényleg nem nehéz beszerelni, de legalább nem is ér sokat, de hagy kérdezzem meg, egy E60 esetén előképzettség nélkül hogy hogy neki fogtál?
Sziasztok.
Szereltem az autómba egy canbus rendszerű riasztót,aminek a bekötése egyszerű volt,azonban azt a vezetéket ami a komfort elektronikának adja 15másodpercig a testet azt nem tudom hová kössem.Nem tudom,hogy a comfort modulnak melyik az erre szolgáló bemenő vezetéke.Ha valaki tud segíteni szóljon.2004-es Bmw e60.Köszi előre is.