Maradjunk annyiba, hogy mielőtt én is kezdtem volna, egy évig kussoltam és csak olvastam. Én nem szóltam a tengelyterhelés miatt, hanem, azért, mert egy valótlan képet hittél valósnak, ami valójában elképzelve egy oltári baromság. Az, hogy előttem is csak hülyeségeket írogattál, hát szíved jogod, Téged ítélnek meg ekkora *****-nak/nek. Igen, vannak segítőkész emberek, de ahhoz olyannak is kell lenni, hogy segítőkészek legyenek feléd. Nem az az égő, hogy ha valaki valamit tud, hanem az, ha f4szságot mond/írogat. Mi is köszönjük, hogy itt voltál! pápá OFF vége
Még szerencse, hogy nem neked irtam vissza. Igazán kedves vagy te is meg Tupoljev is. Itt csak az számít, hogy ki mióta van jelen a fórumban vagy valami szakmai oka is van annak, hogy lehurrogják egyes fórumtársak a tapasztalatlanabb fórumozót. Nem nagyon tükrözi szerintem az értékét egyes fórumozók reakciója,amit kellene ennek a topiknak. Lehet, hogy 20 éve valaki buszsofőr vagy éppen szerelő vagy mit tudom én, de ők sem úgy kezdték, hogy megmondták álukból fölkeve, hogy pl. egy 266-osnak mekkora a tengelyterhelése vagy mit tudom én. Igazából mikor ide beregisztráltam akkor azt hidtem, hogy akár segítőkész emberkék kommunikálnak egymással. Tévedtem és értelmesen nem teljesen lehet egy-egy témában fórumozni. Marad ez is csak információ szerzésnek vagy csak olvasni valónak, mert a piacot a NAGY SZAKEMBEREK uralják. Akik értelmes választ adtak segítségként innen azok inkább megírták mailben, mert úgy tűnik, hgy égő ide írni ha valaki valamiről tud, mert rögtön leoltják, főleg ha 100 %-ban helyes a dolog, mert akkor úgy érzik a szakik, hogy ki lettek ütve a nyeregből. Szép napot köszömöm, hogy hozzászólhattam.
Persze. Az üzemeltetésben nagyon nagy gondot nem jelent, épp csak nagyon hosszú távra nem lehet velük számolni. A legtöbb 266-osnak ilyen-olyan mértékben, de lóg a segge... Ebből a szempontból nem valami tartós konstrukció.
A jármű 1988-ban készült el és 22680mm hosszú volt,hogy pontosítsak.
Tesztelték a BKV-nál majd Pécsen az utóbbi városban konkrét vonala is lett volna de a főfelügyelet nem engedélyezte a forgalomba helyezését.
A tesztelések után visszakerült az IKARUS-ba porosodni majd a nagy Iráni megrendeléseknél előtérbe került ismét és Irán lecsapott rá de ehhez át kellett alakítani.
A második ajtó előbbre került az új motor miatt és impozáns fényezést kapott a jármű,majd 1992-ben történt átalakítás után elhagyta végleg az országot.
most így nem tudom pontosan mikor dobták össze ezt a járgányt, de olyan 1989-1990 környékére saccolnám az időpontot, valószinüleg akkor volt új a jószág..
Igen igazad van én sajna telón nyitottam meg s nem nagyon làttam.én értelmesebb àllapotú kocsi ràépítésére gondoltam nem ilyen leharcoltra
Valami statikai megerősítést tuti lehet csinàlni legfeljebb teljes vàzcsere úgy h másfélszeres súlyt eltudjon kényelmesen vinni.nem vok karosszèria lakatos de minden megoldható feljavìthatò amit ember alkotott