Keresés

Részletes keresés

GABEN352 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71153

Maradjunk annyiba, hogy mielőtt én is kezdtem volna, egy évig kussoltam és csak olvastam. Én nem szóltam a tengelyterhelés miatt, hanem, azért, mert egy valótlan képet hittél valósnak, ami valójában elképzelve egy oltári baromság. Az, hogy előttem is csak hülyeségeket írogattál, hát szíved jogod, Téged ítélnek meg ekkora *****-nak/nek. Igen, vannak segítőkész emberek, de ahhoz olyannak is kell lenni, hogy segítőkészek legyenek feléd. Nem az az égő, hogy ha valaki valamit tud, hanem az, ha f4szságot mond/írogat. Mi is köszönjük, hogy itt voltál! pápá OFF vége

Előzmény: Tomikarus89 (71149)
Tomikarus89 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71152

:D Örülök neked hogy egyike vagy kedvenc fórumozómnak.Te tényleg olyan bölcs vagy

Előzmény: -Husika- (71150)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71151

És a 7-es viszonylaton is, tesztelték.

Előzmény: P.stephenson (71137)
-Husika- Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71150

Alapvetően úgy vagyunk vele, hogy aki a montírozott emeletes 260-ast valódinak nézi, az inkább meg se szólaljon.

Ellenkező esetben méltán lesz szánalommal vegyes megvetésünk alanya.

Előzmény: Tomikarus89 (71149)
Tomikarus89 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71149

Még szerencse, hogy nem neked irtam vissza. Igazán kedves vagy te is meg Tupoljev is. Itt csak az számít, hogy ki mióta van jelen a fórumban vagy valami szakmai oka is van annak, hogy lehurrogják egyes fórumtársak a tapasztalatlanabb fórumozót. Nem nagyon tükrözi szerintem az értékét egyes fórumozók reakciója,amit kellene ennek a topiknak. Lehet, hogy 20 éve valaki buszsofőr vagy éppen szerelő vagy mit tudom én, de ők sem úgy kezdték, hogy megmondták álukból fölkeve, hogy pl. egy 266-osnak mekkora a tengelyterhelése vagy mit tudom én. Igazából mikor ide beregisztráltam akkor azt hidtem, hogy akár segítőkész emberkék kommunikálnak egymással. Tévedtem és értelmesen nem teljesen lehet egy-egy témában fórumozni. Marad ez is csak információ szerzésnek vagy csak olvasni valónak, mert a piacot a NAGY SZAKEMBEREK uralják. Akik értelmes választ adtak segítségként innen azok inkább megírták mailben, mert úgy tűnik, hgy égő ide írni ha valaki valamiről tud, mert rögtön leoltják, főleg ha 100 %-ban helyes a dolog, mert akkor úgy érzik a szakik, hogy ki lettek ütve a nyeregből. Szép napot köszömöm, hogy hozzászólhattam.

Előzmény: GABEN352 (71131)
SmallG Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71147

Pont Csabi képével. :)

Előzmény: Rüby 2143 (71146)
Rüby 2143 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71146

Na ez fájt!  XD

Előzmény: revel214 (71145)
revel214 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71145

A havas kép nincs meg, de ez nem jó helyette? :D

 

http://vonalhalozat.lapunk.hu/tarhely/vonalhalozat/kepek/bpi_293_293i__pestszentimre__vasutallomas_.jpg

 

 

 

 

 

Előzmény: D 20 (71142)
Dante001 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71144

Típushiba. Megnyúlik a váz és lelóg a segge.

Előzmény: Csuklósbusz (71138)
-Husika- Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71143

:D :D :D :D :D :D :D :D

Előzmény: Tector (71141)
D 20 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71142

Nah, ha már megint előjött a 293-assal való ismerkedés,

valaki tojja már be a havas képet 325x240-ben... ^^

Tector Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71141

Majd megállt egy dupla kávéra a monori 21 -es számú presszó előtt.

Előzmény: P.stephenson (71137)
bop308 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71140

Nálunk a BPF-068-at meg elkúrták felúításnál és nem csak lefelé görbül, hanem jobbra is. Na az az igazi 266-os. :D

Előzmény: -Husika- (71139)
-Husika- Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71139

Persze. Az üzemeltetésben nagyon nagy gondot nem jelent, épp csak nagyon hosszú távra nem lehet velük számolni. A legtöbb 266-osnak ilyen-olyan mértékben, de lóg a segge... Ebből a szempontból nem valami tartós konstrukció.

Előzmény: Csuklósbusz (71138)
Csuklósbusz Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71138

Ez nagyon durva! Egyáltalán biztonságos még így a busz?

Előzmény: bobalt (71098)
P.stephenson Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71137

Tesztelték a BKV-nál majd Pécsen az utóbbi városban konkrét vonala is lett volna de a főfelügyelet nem engedélyezte a forgalomba helyezését.

A BKV-nál egy fél kört ment utasokkal, kifelé a 61E-n.

 

P.s

Előzmény: 0225 (71136)
0225 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71136

IK 293 K 1 volt a típus pontos megnevezése.

 

A jármű 1988-ban készült el és 22680mm hosszú volt,hogy pontosítsak.

 

Tesztelték a BKV-nál majd Pécsen az utóbbi városban konkrét vonala is lett volna de a főfelügyelet nem engedélyezte a forgalomba helyezését.

 

A tesztelések után visszakerült az IKARUS-ba porosodni majd a nagy Iráni megrendeléseknél előtérbe került ismét és Irán lecsapott rá de ehhez át kellett alakítani.

 

A második ajtó előbbre került az új motor miatt és impozáns fényezést kapott a jármű,majd 1992-ben történt átalakítás után elhagyta végleg az országot.

Blindmouse Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71135

Akkor egész jól betájoltam az időkoordinátát :)

Előzmény: revel214 (71134)
revel214 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71134

A 293-as 1988-ban készült.

Előzmény: Blindmouse (71133)
Blindmouse Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71133

Hát.. 1986, és 1992 volt.. eeez biztos..

most így nem tudom pontosan mikor dobták össze ezt a járgányt, de olyan 1989-1990 környékére saccolnám az időpontot, valószinüleg akkor volt új a jószág..

Előzmény: Dzsaball (71116)
BPO-105 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71132

Emeletes 266-os...váz...fotóboltos 260-as (ráadásul a cikk sincs összhangban a képpel)...mi van itt...

 

Végül is...Ikarus fan club ez, csak itt már a FAN a ventilátor szintjével megegyező agyat jelöli.

GABEN352 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71131

Könyörgöm fejezd be a hülyeségek beszélését! A berakott nem _nem valós_ és _nem_ nem bírja el!!

Előzmény: Tomikarus89 (71121)
tupolev Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71130

Köszönjük, mára elég volt belőled.

Előzmény: Tomikarus89 (71127)
tupolev Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71129

Annál sokkal rosszabb...

Előzmény: suraki1 (71128)
suraki1 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71128

Jáj, mint egy chat...

Tomikarus89 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71127
Sstatika nem pedig statisztika ez most akkor jó statisztikailag amit te küldtél?
Előzmény: bobalt (71098)
Tomikarus89 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71126
Igen igazad van én sajna telón nyitottam meg s nem nagyon làttam.én értelmesebb àllapotú kocsi ràépítésére gondoltam nem ilyen leharcoltra
Előzmény: blue_screen (71099)
Tomikarus89 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71125
Valami statikai megerősítést tuti lehet csinàlni legfeljebb teljes vàzcsere úgy h másfélszeres súlyt eltudjon kényelmesen vinni.nem vok karosszèria lakatos de minden megoldható feljavìthatò amit ember alkotott
Előzmény: blue_screen (71100)
Tomikarus89 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71124
Itt is elbirja a vaz megoldottak akkor 266-ssal is meg lehet oldani
Előzmény: revel214 (71106)
Tomikarus89 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 71123
Ssajnos a hir nem is igaz a cikk vegen van irva vagy valaki talalkozott hsonlo szerzettel?
Előzmény: Tomikarus89 (71121)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!