Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Oké, igazad van. Viszont az első ajtós felszállást meg kellene szüntetni! Max ott alkalmazni, ahol kicsi az utascsere. Így teljesen jó lenne ez a kialakítás, mert az, hogy felszerelünk valami mechanikus izét nem sokat fog segíteni. Lásd Gemences KEZ-054. :-)
Viszont tökönverőt (nem tudom mi a szép neve) sok busban láthatsz felszerelve.
Kultúrált helyeken ez működik. Idehaza meg ezek is szépen elfogyogatnak a buszokból, hogy "túlságosan csökkentik a kihasználható utasteret", ill. "korlátozzák az első ajtón való leszállást".
Kulturált helyen ez úgy működik, hogy húznak a padlóra egy piros vonalat (esetleg más színű az a rész, ahová nem szabad állni). Mondom, kulturált helyeken. Viszont tökönverőt (nem tudom mi a szép neve) sok busban láthatsz felszerelve.
Igen az a megoldás valóban nem jó! Ezért írtuk a cikkbe azt, hogy inkább valami mechanikai "eltoló szerkezet" kellene a buszokba! (Mondanom sem kell ilyet még hazai buszban nem láttam!)
1 db L-es van Pécsett, de az is átrendszámozott. A HBC-611 utána ugyanezt kapta sárgában, majd KUY-841 és most az LKM-716 a rendszáma. De ez egy 1999-es Merga.
Hali! Kérnék tőletek egy kis segítséget,találtam egy PK Zrt.-s állománylistát a neten,de sajna nem naprakész,egykét adat hiányzik belőle,remélem tudtok benne segíteni,hogy tökéletes legyen. A két "új" PK-s conectónak megtudnátok mondani a rendszámát? Meg hogy mely végállomáshoz tartoznak? Illetve idén volt kidobva 415-ös a PK-tól,ha igen melyik volt? 9 db 260.06 van még állományban? 43 db 280-as van még állományban?
Na ezzel abszolút nem értek egyet. A busz utas- és azok csomagjainak szállítására lett kitalálva és főleg egy első ajtór rendszerű városban fontos a kellően széles ajtó. Rendben, a két ajtószárny szélesség sok, mert elképzelhető, hogy takarásban is fel lehet lógni és a szabad tér miatt korlátoznák a kilátást, de félajtóra kibővített fülke esetén a felszállás van irreálisan korlátozva, valamint a sofőr is túlságosan el van kerítve, vészhelyzeteket tekintve nagyon rossz megoldás.
Ezzel csak egyet tudok érteni, és valami olyan kialakítást kellene alkalmazni, mint ami a pécsi kék-fehér csuklós Conectokon van. Egyik fele az utasé a másik meg a sofőré.
Érdekes, az utóbbi időben hogy elhallgattak itt a tuti informátorok. Mindenki elbizonytalanodva. Új buszok nem lesznek a közeljövőben, az biztos. Legalább lesz valami eredeti hazai látnivaló is az EKF-ben. Gondolok itt az Ikarusokra a Széchenyi téri kínai márványokkal ellentétben.
Na jó ez igaz :-D Nem is tudom miért lepődök én meg. Azért a 27/40-es járat is oda vág :-D 27-nek 4 megállója marad ki. (Ledina, Pósa Lajos u., Major u., Búza tér) Kérdésem csak az lenne, hogy akkor a Zsolnayn megáll legalább? Mert, most hogy lekövettem egy járatot mintha az sehol nem állt volna meg, de lehet a látszat csal. Milyen szerencse egyeseknek, hogy kimarad a jóból :-))
Odamegy 16 pécsi harcos (köztük a polgármester és helyettesei) és látványosan megtámadja Abu Dabi kormányzati épületeit.
Természetesen a helyi biztonsági erők legyűrik őket.
Itt van egy pici rizikó faktor mert ha azonnal a helyi elmegyógyintézetbe viszik őket akkor a terv nem volt jó.
De tételezzük fel, hogy nem minősítik hülyének őket hanem hadifoglyok lesznek.
A pécsi polgármester beismeri Pécs vereségét, aláírja a békeszerződést melynek egyik sarkalatos pontja, hogy Pécs (a vereségből következően) ezentúl Abu Dzabi (főváros) egyik kerülévé válik.
Mivel Abu Dzabi így elfoglalta Pécset kénytelen fejleszteni.
No akkor kell elővenni az ügyvéd urat és az ügyvéd úr Metro terveit ha a pécsi mentők addig még nem vitték el.