Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.05.21 0 0 3045
Megnyerte végre a tetszésedet a Credo? Vagy még mindig bízik a "magyar" új buszokban?
Előzmény: Törölt nick (3043)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.21 0 0 3044
Áh szalámi busz :-))) (párizsi)
Előzmény: Törölt nick (3042)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.21 0 0 3042
Nagyvaradon es Koloszvaron osszajtozas van :) Jok a parizsi buszok.

Udv Erdelybol
Előzmény: Törölt nick (3041)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.20 0 0 3041
Oké, igazad van. Viszont az első ajtós felszállást meg kellene szüntetni! Max ott alkalmazni, ahol kicsi az utascsere. Így teljesen jó lenne ez a kialakítás, mert az, hogy felszerelünk valami mechanikus izét nem sokat fog segíteni. Lásd Gemences KEZ-054. :-)
Előzmény: hungeri (3025)
kristoof Creative Commons License 2010.05.20 0 0 3040
Kulturált helyen nincsenek a buszokon 200-an kétszázan!
Előzmény: Milkabika (3038)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.20 0 0 3039

Viszont tökönverőt (nem tudom mi a szép neve) sok busban láthatsz felszerelve.

 

Kultúrált helyeken ez működik. Idehaza meg ezek is szépen elfogyogatnak a buszokból, hogy "túlságosan csökkentik a kihasználható utasteret", ill. "korlátozzák az első ajtón való leszállást".

Előzmény: Milkabika (3038)
Milkabika Creative Commons License 2010.05.20 0 0 3038
Kulturált helyen ez úgy működik, hogy húznak a padlóra egy piros vonalat (esetleg más színű az a rész, ahová nem szabad állni). Mondom, kulturált helyeken. Viszont tökönverőt (nem tudom mi a szép neve) sok busban láthatsz felszerelve.
Előzmény: kristoof (3037)
kristoof Creative Commons License 2010.05.20 0 0 3037
Igen az a megoldás valóban nem jó! Ezért írtuk a cikkbe azt, hogy inkább valami mechanikai "eltoló szerkezet" kellene a buszokba! (Mondanom sem kell ilyet még hazai buszban nem láttam!)
Előzmény: hungeri (3025)
tom082 Creative Commons License 2010.05.19 0 0 3035
nem túl jó minőségű képeket csináltam :S
tom082 Creative Commons License 2010.05.19 0 0 3034
KOX-731 oldal üvege a sofőr fülkénél a KOX-729ben, leselejtezték a 731et ?
robbanómotor Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3033
:))))
Előzmény: ego2 (3031)
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3032
Illetve van még a KWW-195, ami újabbnak tűnhet. Ez egy 2003-as Conceto, 2007-ben volt rendszámcsere. IUE-540-ként született.
Előzmény: Sir Rooth (3030)
ego2 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3031
Nekünk csak így vannak új buszaink, hogy átrendszámozzuk őket. Pszichikai újítás.
Előzmény: Sir Rooth (3030)
Sir Rooth Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3030
Uhh,akkor ezt jól behaluztam magamnak :-S
Köszi azért mindenkitől a felvilágosítást!
Előzmény: ego2 (3029)
ego2 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3029
1 db L-es van Pécsett, de az is átrendszámozott. A HBC-611 utána ugyanezt kapta sárgában, majd KUY-841 és most az LKM-716 a rendszáma. De ez egy 1999-es Merga.
Előzmény: Sir Rooth (3028)
Sir Rooth Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3028
Ha jól emlékszem és nem félreolvastam annó,akkor két L-es rendszámú.
Csak pontosan nemtudom a rendszámukat... :-S
Előzmény: Zavarkeltö (3027)
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3027
IK 260: 9 db
IK 280: 43 db

Idei 415-ös selejtezésről nem tudok. Tavalyiak: KOX-443, KOX-737.

Melyik két "új" Conectoról érdeklődsz? 2006-osak a legújabbak, de abból több mint 2 van...
Előzmény: Sir Rooth (3026)
Sir Rooth Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3026
Hali!
Kérnék tőletek egy kis segítséget,találtam egy PK Zrt.-s állománylistát a neten,de sajna nem naprakész,egykét adat hiányzik belőle,remélem tudtok benne segíteni,hogy tökéletes legyen.
A két "új" PK-s conectónak megtudnátok mondani a rendszámát? Meg hogy mely végállomáshoz tartoznak?
Illetve idén volt kidobva 415-ös a PK-tól,ha igen melyik volt?
9 db 260.06 van még állományban?
43 db 280-as van még állományban?

Előre is köszi a segítséget! :-)
hungeri Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3025
Na ezzel abszolút nem értek egyet. A busz utas- és azok csomagjainak szállítására lett kitalálva és főleg egy első ajtór rendszerű városban fontos a kellően széles ajtó. Rendben, a két ajtószárny szélesség sok, mert elképzelhető, hogy takarásban is fel lehet lógni és a szabad tér miatt korlátoznák a kilátást, de félajtóra kibővített fülke esetén a felszállás van irreálisan korlátozva, valamint a sofőr is túlságosan el van kerítve, vészhelyzeteket tekintve nagyon rossz megoldás.
Előzmény: Törölt nick (3024)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3024
Ezzel csak egyet tudok érteni, és valami olyan kialakítást kellene alkalmazni, mint ami a pécsi kék-fehér csuklós Conectokon van. Egyik fele az utasé a másik meg a sofőré.
Előzmény: Törölt nick (3023)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3022
Várjuk csak meg a végét mi lesz belőle. Lehet még vissza sírják a régi Ikarust? :-))
Előzmény: Törölt nick (3021)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3020
Köszi!
Előzmény: hungeri (3015)
ego2 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 3017
Ezt hívják úgy, hogy gyorsjárat - pécsi módra.
Előzmény: Törölt nick (3012)
ego2 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 3016
Érdekes, az utóbbi időben hogy elhallgattak itt a tuti informátorok. Mindenki elbizonytalanodva.
Új buszok nem lesznek a közeljövőben, az biztos. Legalább lesz valami eredeti hazai látnivaló is az EKF-ben. Gondolok itt az Ikarusokra a Széchenyi téri kínai márványokkal ellentétben.
hungeri Creative Commons License 2010.05.17 0 0 3015
Balokánynál megállnak.

A metrós tervet én nem hoztam volna nyilvánosságra, szégyen. Nem baj, látszik, hogy ő ért hozzá...
Előzmény: Törölt nick (3012)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.17 0 0 3014
B@z... bocs! :-) Délutánra hátha javul a helyzet.
Előzmény: Törölt nick (3013)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.17 0 0 3012
Na jó ez igaz :-D Nem is tudom miért lepődök én meg.
Azért a 27/40-es járat is oda vág :-D 27-nek 4 megállója marad ki. (Ledina, Pósa Lajos u., Major u., Búza tér) Kérdésem csak az lenne, hogy akkor a Zsolnayn megáll legalább? Mert, most hogy lekövettem egy járatot mintha az sehol nem állt volna meg, de lehet a látszat csal.
Milyen szerencse egyeseknek, hogy kimarad a jóból :-))
Előzmény: Törölt nick (3011)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.17 0 0 3010
Ezeket is már cserélni kellene, '93-as beszerzések talán? :-))

Más: Az Ágoston téri helyzet miatt, milyen jó lenne most, ha végig lehetne száguldozni a Széchenyi téren! Nem kellene így mennie:
Előzmény: Törölt nick (3009)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.17 0 0 3007
Off: A másik fórumba betettem egy képet, ne azt mond, hogy nem vezetnél olyant szívesebben?! :-)) :On
Előzmény: Törölt nick (3005)
RIKA424 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 3006

Teljesen jó ötlet.

 

Pécs városa hadat üzen Abu Dabinak.

Odamegy 16 pécsi harcos (köztük a polgármester és helyettesei) és látványosan megtámadja Abu Dabi kormányzati épületeit.

Természetesen a helyi biztonsági erők legyűrik őket.

 

Itt van egy pici rizikó faktor mert ha azonnal a helyi elmegyógyintézetbe viszik őket akkor a terv nem volt jó.

 

De tételezzük fel, hogy nem minősítik hülyének őket hanem hadifoglyok lesznek.

A pécsi polgármester beismeri Pécs vereségét, aláírja a békeszerződést melynek egyik sarkalatos pontja, hogy Pécs (a vereségből következően) ezentúl Abu Dzabi (főváros) egyik kerülévé válik.

 

Mivel Abu Dzabi így elfoglalta Pécset kénytelen fejleszteni.

No akkor kell elővenni az ügyvéd urat és az ügyvéd úr Metro terveit ha a pécsi mentők addig még nem vitték el.

 

 

Előzmény: Törölt nick (3003)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!