Keresés

Részletes keresés

Lyozsy Creative Commons License 2007.02.05 0 0 1153

Tetszenek ezek is!

Előzmény: tothocska (1150)
tothocska Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1152
Együtt fogok örülni Veled, ha a birtokába jutsz!
Előzmény: Lyozsy (1149)
Lyozsy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1151
Amúgy köszi a képeket.
Így élőben jobban néz ki mint a katalógusban.
Előzmény: tothocska (1147)
tothocska Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1150

Bocs, persze hogy E94-es, csak öreg vagyok és figyelmetlen :-(

 Az előbb feltett Br01-es is egy ÖBB-s 94-es dobozán áll, ott piroslik, Tillig.

A képen BTTB-s krokodilok vannak.

Előzmény: Lyozsy (1148)
Lyozsy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1149
Én is dicskednék vele :)
De nemsokára én is fogok :)
Előzmény: tothocska (1147)
Lyozsy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1148
Ez nem E94-es mozdony???
Előzmény: tothocska (1145)
tothocska Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1147

A zöld BR01-es DRG-s, és ilyen a nyomorultja:

 

 

 

 

Na csak azért mutatom, mert a kinézetre is rákérdeztél...Na meg dicsekvésből...Na de 55 évesen könnyű, más a háttér...

Előzmény: Lyozsy (1140)
Lyozsy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1146

Köszi az infót!

 

Előzmény: Törölt nick (1142)
tothocska Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1145

Mint Csíkos kolléga említette, a klasszikus Karwendel Expresszt E44 es húzta. A BTTB-s szett így néz ki:

 

A szetten kívül kiadtak hozzá más pályaszámmal kiegészítő vagont is.

Előzmény: Holgery (1117)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1144
BR52, BR52.80, az új emeletes vonat (nem az, amit újra kiadtak, a régi DR-es zöld, hanem az új DB AG-s!), és nagyon bután néznek ki a halberstadt-i kocsik is rajta.
Előzmény: umbriel73 (1143)
umbriel73 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1143
Most ezeken az íveken én is elgondolkodtam... Nekem BTTB-s síneim vannak, ahol ha jól utána néztem 286 sugarú volt a legkisebb ív, amiket a váltók kitérőinél is alkalmaztak.
Kérdésem, hogy van olyan mai mozdony, vagon amely ezt az említett sugarat sem bírja elviselni?
Előzmény: Holgery (1124)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1142
Hali!

A 35-tel ellentétben szerkocsihajtásos. Az erderti tervek még a BTTB végnapjaiban készültek, modellt a Tillig csinált belőle 1996-ban. Szerintem szép, én is pályázok egyre, de nekem a DR III. korszak kell, a modernizált kocsikból álló gyorsvonatomhoz. A JATT poggyászkocsija már meg is van hozzá!:-)))) Csak ugye itt van a modell építés nagy arany etalonja a Gützol BR65.10, és jövőre jön ugyaninnen a BR24, és a BR64... Hajjajajjj!
Futását tekintve vigyázni kell a mozdony kerekeinek szabad mozgására (mint minden ilyen modellnél), de alapban semmi gond vele. Jót tett a modellnek a Tillig, de ez elmondaható az összes hajdan Zeuke/BTTB által gyártott, és a Tillig által is tovább készített modellekre.
Előzmény: Lyozsy (1140)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1141
A mostani TT Kurier címlapján van egy alaposan elkoszolt V60-as! Szép, de én sajnálnám így összemaszatolni a modelljeimet!:-)
www.tt-modelleisenbahn.de

Sajnos megint OFF, mert Z méret, de most koszolunk: aZ alábbi képeken egy Faller sorompó őrház van, a "patina" száraz ecseteléssel készült.
Előzmény: BlackC (1138)
Lyozsy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1140
Teljes mértékben egyetértek veled! De mivel nincs másmilyen szerkocsis gőzmozdonyom ezért kénytelen vagyok a Br35-tel vontatni (nekem sem tetszik de, ez van). Tervezésben van egy Br01 (02125 zöld) beszerzése, remélem még nyár előtt összejön.
Ha esetleg tudnál mondani néhány tulajdonságot (futás, kinézet, stb... ) a Br01-ről akkor megköszönném.  
Előzmény: Törölt nick (1139)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1139
Holgery, és Lyózsy!

Holgery!
Ha az 50-es éveket modellezed, akkor a DRG festésű VT137 nem jó választás, a most is kapható III. korszakos VT137 a nyerő. Az 50-es években mér kikoptak mindkét vasútná (DR, DB) a birodalmi festésű DRG-s járművek, ennél biztosan, mert eleve nem nagy darabszámban készültek, a DR-nem sem sok volt belőle.

Lyozsy!
A képen a Karwendel express eilzug kocsija van. Tipikus DRG-s vonat, vagyis 1945 előtti szerelvény. A DR BR35.10 mozdonya tuti rossz választás hozzá, lévén annak a mozdonynak az első példányát 1955-ben adták át a DR-nek, még BR23.10-ként, és 1970 körül, vagyis már a IV. korszakban lett belőle BR35.10.
A BR01-es passzol hozzá, a DRG festésű (Tillig kat. szám: 02120, vagy a zöld 02125), vagy régebben volt a Tillignek E44-ese is DRG-s verzióban, de ma már nincs gyártásban.

P.S.: mielőTT megkérdezitek, hogy miért BR23.10 a BR23: mert a DR néhány késői DRG-s mozdonyt áttervezett, és úgy állította forgalomba, a DB-től, és a DRG-től való megkülönböztetést szolgálta a ".10". Két neves cég is beleesett ennek elfelejtésébe. Az egyik a MIBA, ami azt rótta az akkor megjelent új TT-s Gützold BR65.10 szemére, hogy hosszú a modell az eredeti 65-höz mérve. Igen, ugyanis a DB BR65 rövidebb gép, mint a DR65.10, nem is egy helyen készültek, lévén a DB-s mozdonyt a Maffei építette, München mellett. A következő lapszámban aztán helyesbítettek, sűrűn kérve az elnézést. A másik már gáz, mert azt nem lehet ilyen könnyen helyesbíteni, de szerencsére OFF, a ROCO 2006-os H0 újdonsága a DR BR23.10, ami sajnos egy festési variációnak tekinthető, ugyanis a DRG/DB 23-ast feliratozták DR-nek. Csak azt az egyett felejtették el, hogy a Chemnitz-ben...izé Karl marx Stadt-ban az eredti DRG terveket alaposan átdolgozták, hosszabb kazánt kapott, és ennek megfelelően tényleg hosszabb is a mozdony, mint az erdeti, amit a ROCO nem követett le.

BlackC Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1138

ahogy eddig észrevettem neked nagyon kevés dolog tetszik...

nem egy paksinuti szintű az asztala, de én becsülöm a munkáját, én még eddig se jutottam, és annyira nem rossz. a BTTB sínek és állítók miatt a mai terepasztalokhoz képes kevésbé szép, de ez meg nem az ő hibája, ha lett volna 1 vagon BTTB nk miis abbol épitenék. (igyis az 1/3át U profilbol csináljuk)

 

szóbajött a koszolás, milyen koszolóanyagokat ajánlotok? gondolom bp n lehet kapni szfvaron ugyse, de ha fenjarunk majd keresünk vmit; bár a koszolás még odébb van, de mindig 2 lépéssel előbbre gondolkodok:) (ha nem többel)

 

üdv:BC

Előzmény: BerlinerTTNoHAB (1134)
TTbakter Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1137
Üdv!
Milyen magasra tervezzem a peront? Az AUHAGEN katalógusban 10 mm-re emlékszem.
Ez nem sok?
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1136
kösz......
(no comment!)
Előzmény: kozma555 (1135)
kozma555 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1135
Aláverő -és rostálógéppel,csak erősítsd meg előbb az asztal lábait!:-D
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (1132)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1134
Nem azért mondom,de nekem nagyon nem teccik az egész asztalod,boccs....
Előzmény: alfalf (1130)
hamel Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1133
Az a fahíd nagyon tetszik...A mellette levő házikó teraszán a kőborítást kicsit koszold.
A fenyők műanyagos csillogását pedig valami matt festékkel kellene tompítani.
Szép lesz, jól alakul!!!
Előzmény: alfalf (1130)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1132
Újjab kérdést vetnék fel:vasútitöltést hogyan csináljak a váltó között?Előre is köszönöm....
prepo Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1131
Menni megy csak egy picit hintázik jobbra-balra egyenes-ív találkozásánál. Két ilyen gépem van és mindkettő ezt csinálja, persze az hozzátartozik, hogy a sín nincs lerögzítve. Azért  nem olyan nagy dolog, legalábbis nem zavar, ettől még szeretem őket. Más véleményére is kiváncsi lennék, lehet, hogy másnál nem fedezhető fel ilyesmi.
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (1125)
alfalf Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1130

Sziasztok! Készülget a terep... képek a honlapon. Véleményeket kérek, mi az amin alakítani kellene.

www.tt.gportal.hu

 

alf

norbi145 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1129
Igazán szép helyen jártál!! :-))
Irigyellek a vasútért is (még ha per pill. nem is működött), meg a sielésért, bár én snowboardban "utazom" :-))
Előzmény: tothocska (1127)
tothocska Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1128

Helyesbítés!!

 

Ez egy normál nyomtávú vasút, nem egyméteres. Bocsánat a megtévesztettektől! Úgy látszik, az elmúlt héten a kelleténél többször estem e fejemre.

Előzmény: tothocska (1127)
tothocska Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1127

Kedves TT-s barátaim!

Két olyan gőzmozdonyt kaptam lencsevégre, amit szeretnék megmutatni Nektek is! Sajnos ebből sose lesz TT méretű modell, mert ezek ÖBB-s mozdonyok, 1 méteres nyomtávon, de a legjobb: fogaskerekű vasúti mozdonyok.Elhatároztam, hogy nyáron visszamegyek ide vasutazni....

 

 

 

Ezek sajnos már mozdonyszobrok, de a hegyi vasút nyáron üzemel. A vasút neve Erzbergbahn. A fényképek ma készültek, Vordernberg főterén, illetve a vasútállomáson. Télen azért sincs vonatozás, mert a sípálya keresztezi a vágányokat, és a síelő lobbi itt is erősebb, mint a vasutas. Én viszont síelek a vágányok között...

 

 

tothocska Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1126
Bocsánat, hogy csak most válaszolok, de eddig OFF (sítúra) voltam.A BR80-as gyártója a ROCO.
Előzmény: Holgery (974)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1125
Hűha,a tilliges sínen se megy gondmentesen???!!!Az már elég GÁZ a PIKO-nak!Azt hittem,hogy csak az én BTTB-s sínemen nem megy normálisan,de hogy a tilligen sem megy....Ez nekem új!Amúgy igazad lehet...Mert a TILLIGes mozdonyom(BR101)-motorvonatom(Desiro),szinte "hibamentesen" közlekednek,meg persze a BTTB-s mozdonyaim is.Ugyhogy örülök(ne vedd kárörvendésnek...),hogy nem csak nekem megy sz*rul a Taurusom.

ui1.:amugy van egy barátom akinek H0-ásban van meg a PIKO Taurusa és neki kitűnően megy
ui2.:azt tuttad hogy H0-ás motor van a TT-s Taurusban is???
Előzmény: prepo (1120)
Holgery Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1124

Én nem a látvány szempontjából aggódom az erös ív miatt, mert a 267-eseim benn vannak a hegy belsejében alagútban, abból a célból hogy a vonat felvegye a szintet. Nekem a lényeg hogy müködjön, és a vonatom kisiklás nélkül kijöjjön majd az alagútból. De ha most új terepasztalba kezdenék, akkor takart helyre sem tennék 310-nél szükebb ívet.

Előzmény: BlackC (1121)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!