Igazából, az az illető akihez vittük, hogy hegessze meg olyan meggyőző volt(ez a szakmája és foglalkozott is hasonlókkal), hogy nem kételkedtünk, és majd mikor már sok idő múltán hazaérkezett a féltengelytok és elkezdtük reszelgetni, kifúrtuk a tehermentesítő stift helyét majd rádöbbentünk, hogy ugyanott tartunk ahol a legelején nem volt már türelmünk semmihez, ezért így ahogy volt visszaraktuk és mondtunk egy imát. :)
Idén augusztus 22-én, szombaton rendezik meg a XLVII. Nemzetközi Lóversenyt és a X. Nemzetközi Gazdatalálkozó és Aratóünnepet a bogárzói lóversenypályán az is évek óta hagyomány már, hogy a két program összekapcsolódik a gazdakör és a helyi lovas egyesület szervezésében, még szélesebb kínálatot nyújtva az érdeklődőknek.
Megnéztem a képeidet, attól még értékesebb a szerelésetek hogy a baloldali féltengelytokot szedtétek le, ami együtt járt a differenciálzár kiszerelésével is.
Megnézve a képeket legalább tudom hogy milyen látvány fog várni amikor ilyen mélységig jutok a műtéttel.
(remélem nem fog a műtét utólag sem boncolásnak minősülni) :-)))
A repedt féltengelytokra nem lehetett kívülről ráborítani valami takarólemezt, körbevarrni, aztán a gyáritól eltérő méretekhez igazítani a többi csatlakozóelemet?
Oké hogy gondolom öntöttvas a tok anyaga, de létezik olyan pálca amelyikkel gyönyörűen (és tartósan) össze lehet varrni a kályhaplatnit a Stihl-reszelővel...
RomeszHUN Ha szabad érdeklődnöm,anyagilag mibe került ez a mutatvány? a bal hátsó kerékagynál nekem is szökik az olaj,tehát hamarosan nekem is utánad kell csinálnom :(. És az alkatrészeket hol tudtad beszerezni? Kecskemét?
Szia Endrebá! Írtam előzőleg, durván 5 óra de ebben a sör pihenők is benne vannak. A motor még bejáratós. Új mindene 17 órát mutat a számláló. kb 1/4 gázon forgott. A videó hang alapján saccolható.
Szia pappartúr, most tudtam csak megnézni a videót mert az én otthoni netem ezt már nem engedélyezi... hasogatva tartósabb ez a berekfa, meg könnyebb is darabolni.
Azt írtad hogy literben mennyi volt ez a nyolcköb, de még írd meg kérlek hogy időben mennyi volt - csak hogy még jobban saccolhassam a fogyasztást.
Kicsit emelt alapjáraton a Dutra röhögve hasogat. A 8 köb durván 5L gázoljba került. 3 főnek 5 órás munka meg pár doboz sör :)A kúp mögött lévő tölcsér pedíg az aprítóé 7x10cm-es garattal. röhögve darálja le a max 7cm átm. ágakat.(nagyobb nem fér bele,de az már nem is darálni való..
Oké Romesz, akkor én is hagyom a búbánatba rajta a fülke maradványát - lényeg hogy odafigyeléssel megoldható ez a mutatvány. (mert patikai precizitásra nincsen hátterem - meg olyan nagy késztetésem se)
Először úgyis valami olyan helyre kell állítsam ahol maradhat egy hónapig is... aztán jöhet az alábakolás meg a széjjelszerelgetés.
Jut eszembe nekünk sajnos a féltengelytok a kerék felőli részénél a felső tehermentesítőnél el volt repedve(egészen a csapágyházig). No sikerült találni valakit aki hegeszt ilyen anyagot, azzal megcsináltattuk, de mire kicsiszoltuk, hogy a csapágy beférjen, addigra ismét megjelent a repedés......
Elvileg sikerült képet feltöltenem a indafotora. :