Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

egabor64 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 13210

Ne vicceljünk már sporttárs!

 

Felfújjuk a pofánkat kireszeljük pikk-pakk.

 

De tényleg, nem lehet leesztergáltatni? vagy edzeni is kell ugye.

 

Mintha valahol azt olvastam volna ,hogy az IFA-é az kompatible, nem lehet?

 

Na eleget okoskodtam, meg vagyok magammal elégedve!!!

 

Ha kell megyek reszelni!

Előzmény: Vsport (13208)
frundsberg Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13209

Ok akkor várom! Az 566 is kell majd meg az összes többi is.

Előzmény: H-7 (13206)
Vsport Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13208

Üdv mindenkinek. Sajnos meg vagyok akadva szükségem lenne d450 új függöcsapszegre . Ha esetleg lenne valakinek 2 db szívesen meg venném vagy esetleg el  is cserélném más Csepel vagy Ikarus Dutra alkatrészre.

egabor64 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13207

Szia Zsolt!

 

Tisztában vagyok vele, hogy se földön se égen nem találni már effélét.

 

Tehát meg kell csinálnom nekem darabokból mint egy legot vagy inkább puzzle-t. (rengeteg hegyesztés!!!)

 

De ha a normál vas billenő platóját csinálnám meg az sem lenne kisebb munka hiszen annyira el van rohadva, hogy előről kell kezdeni azt is, ha pedig fa platót csinálnék, hát ugyan ez a helyzet.

 

Szóval  "jó mulatság férfi munka" lesz ha egyszer rászánom magam és ahogy ismerem magyam a marha fejemmel előbb utóbb rászánom magam.

 

 

Előzmény: Sihuhu (13205)
H-7 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13206

Üdv!

 

Még decemberben ment egy körlevél ezek szerint nem kaptad meg. Most van nyomdában, technikai okok miatt csúszott.

 

Amint kész,küldjük!

 

Februárban jön a D-566

Előzmény: frundsberg (13204)
Sihuhu Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13205

Üdv!

 

Remélhetőleg sikerül szerezned hozzá megfelelő felépítményt. Nem lesz akármilyen feladat ennek a Csepszonnak a felújítása.

 

Zsolt

Előzmény: egabor64 (13203)
frundsberg Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13204

Az új kiadású 344es könyvből szeretnék rendelni, már kétszer is írtam emailt de semmi válasz....

Előzmény: H-7 (13198)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 13203

Köszi a segítséget, ez jó hír, már (csak) meg kell csinálni. Gyüjtöm hozzá az energiát.

Előzmény: H-7 (13202)
H-7 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 13202

A proto-nál a segédalváz is ugyanaz mint a 450B-nél. Sok lemezből,sok varrattal "csak egy" platót kell gyártani. :-)

 

Előzmény: H-7 (13201)
H-7 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 13201

Üdv EG!

 

A proto 455 tengelytáv megegyező! A hátfalnyitó gravitációs.

 

Előzmény: egabor64 (13200)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13200

Semmi képp nem szeretném az eredeti vázat átalakítani, ha nem lehet erre a vázra megcsinálni a kőszállító platót akkor marad az eredeti. De ha lehet is még meggondolom. Csak annyira tetszene a kőszállító, és legalább lenne egy olyan is, talán az egyetlen az országban. Kíváncsi lennék, hogyan volt megoldva az autómatikusan nyíló hátfal, gondolom mint a Zil billencseken.

Előzmény: frundsberg (13196)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13199

Nagyon szurkolok,hogy jó legyen az a tengelytáv, és előre is köszi.

Előzmény: H-7 (13198)
H-7 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13198

De lehet rosszul emlékszem - megnézem a proto tengelytávot és ha szerencséd van (?) akkor csak platót kell mókolnod és új segédalvázat. és akkor autentikus lehet a krém -vörös (drapp)

Előzmény: H-7 (13197)
H-7 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13197

Nem csak gondolom,  hanem így van. Az első proto hosszabb tengelytávval készült miután a szerszámos dobozt és a pótkereket a fülke mőgé helyezték egy olyan alvázon ami külön gyártást igényelt ugyanis az viszont kisebb volt a normál 3710 mm-nél. (ez a krém-vörös)  Ezért gazdaságossági okokból a 450N alvázát használták fel. A krém - vörösből - ami inkább drapp eredetiben -  1 db. készült '62-ben, majd '64-ig semmi amikor is megint egy db. készült bordó - fehérben,és utána '67-ig amikor 2 db. készült 60 db-ot gyártottak, de hogy a sorozatgyártásban milyen színűek voltak........... én modellben kékre és szürkére festettem őket.

Üdv!

Előzmény: egabor64 (13195)
frundsberg Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13196

A nyerges alváz rövidebb. Szerintem kár lenne átfaragni, szép gyári állapotban van, úgy jó ahogy van.

Előzmény: egabor64 (13195)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13195

Köszönettel várom.

 

Mért gondolod, hogy csak nyerges alváz jó? (billencs nem?)

Előzmény: H-7 (13193)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13194

Köszi Béla!

 

Ez a krém-vörös szerinted ma létező darab?

Előzmény: Vsport (13192)
H-7 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13193

Csak nyerges alvázból lehet megépíteni. Vannak részletfotók, e-mailen átküldöm.

Előzmény: egabor64 (13188)
Vsport Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13192

Üdv Gábor itt van egy két kép

pumukli89 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13191

Nem teljesen,de a méretezésben segíthet.)

Előzmény: egabor64 (13188)
pumukli89 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13190

Az házi barkács volt,úgyanaz mint a MÉH-es Ifán.

Előzmény: FAV 20 (13189)
FAV 20 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13189

Régi autós kártyán is van ilyen billenős Csepel. Nem nagyon láttam, de a KOKÖV-nek az AFIT 1-ben gyártották a billenő felépítményeit. Jó magam is résztvettem benne. Volt magas oldalfalú is. Az alacsony oldalfalú hasonló volt mint a gyári, csak nem volt az a bizonyos boriték forma belehajlítva a lemezbe. 150 darabnál is több készült ezekből.

Előzmény: egabor64 (13186)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13188

Megköszönöm, hiszen a felépítmény ugyan az és engem pont az érdekel.

 

Minden segítséget nagyon megköszönök.

Előzmény: pumukli89 (13187)
pumukli89 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13187

Szia!Nekem a D-445 tipuslap van meg,méretekkel.Ha érdekes lehet számodra holnap elküldöm.És képen amit keresel,de méretek nélkül.Üdv

Előzmény: egabor64 (13186)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13186

 

Kedves Csepeles Urak!

 

Segítséget szeretnék kérni. 450 billencs teherautómat szeretném a képen látható 455 köszállító változatra elkészíteni.

 

Azért mert szerintem szép ez a billencs felépítmény, és azért mert úgy tudom nagyon kevés csupán 61-2db. készült belőle összesen, illetve mára gomdolom egy sem maradt fenn, vagy ha valahol mégis nagy segítség lenne, ha méreteket vehetnék róla illetve fotókat készíthetnék.

 

Viszont nincs hozzá semmi segítségem, alig találok pár fotót.

 

Tehát kérem ha valameikőtöknek van birtokában fotó, rajz, netán méretek, és bármi anyag, nagyon megköszönném.

 

Köszönettel várva minden segítő szándékot.

FAV 20 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13185

Köszönöm szépen! Mivel a sinautókat is gyűjtöm,ezért még jobban örültem a pótkocsis nyerges sinautóbusznak. Mindent vert! Sok fotót nem ismertem.

Előzmény: 603-1961 (13183)
H-7 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 13184

Ez múhelykocsi és 1 db. készült. Nem busz.

Előzmény: FAV 20 (13179)
603-1961 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 13183
Előzmény: FAV 20 (13182)
FAV 20 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 13182

Igen, ez is meg van. Gyűjtöm a nyerges busz képeket. Szinte minden típusban léteztek.

Előzmény: dakaros (13180)
Toko Cs344 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 13181

ezt ismerik az urak?! Szoknak rajta lenni érdekes képek.

 

https://www.facebook.com/pages/Csepel-Aut%C3%B3-volt-egyszer-egy-aut%C3%B3gy%C3%A1r/295824257197642?fref=ts

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!