Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

egabor64 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 13217

Izgatottan várjuk a fejleményeket, jó lenne követni a felújítási fázisokat.

 

Jó munkát, kitartást.

Előzmény: csepelesgyu (13216)
csepelesgyu Creative Commons License 2013.01.19 0 0 13216

űdv lelkes cspelesek.már rég nem jelentkeztem,de ezúton közlöm veletek idén hazahozom a gépet és elkzdem csinálgatni.lehet ledobom rola a platot ugyis rohadt a padlozat,(ugyis ujra kell csinálni) és dobok rá egy bodét hogy a családdal kicsit utazgassunk.kérdésem mibe fájna egy ot.vizsga?ez egy 346 os.és ha csinálom majd teszek fel videokat a youtbra ott majd meg lehet tekinteni lessz:fűlke felujitás motor rendbehozatal(adagolo ,porlasztok) felújitva,már átvan vezetékelve,(én a hátso lev.vezetékre tettem a féklámpa kapcsoloját, mert a lábszelepen nem volt . )a csörlőt le kell szednem,mert valami nem stimmel.kárpitozás ,festés,és egy pár alkatrész még hiányzik. várom ahozzászolásokat,kérdéseket,tanácsokat tippeket.ŰDV ENDREBÁ! 

Vsport Creative Commons License 2013.01.19 0 0 13215

Üdvözlöm Jani bácsi.  Örömmel hallom ,hogy kaphatok a stratégiai készletből .  Elmennék valamikor meglátogatnám alkalmas időben ,egyuttal választanék valami szuvenirt is . :)

Csepelestimi Creative Commons License 2013.01.19 0 0 13214

Tisztelt Vsport!

A függőcsapszeg ki lett konzerválva és ha nem jön érte, rozsdásodni fog. (az IFA függőcsapszeg sokkal vékonyabb)

Üdv,

Előzmény: Vsport (13212)
H-7 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 13213

Mintha valaki keresett volna törzshálóhely pótkocsit:

 

http://auto-motor.vatera.hu/egyeb_jarmu/egyeb/honvedsegi_lakokocsi_1701052094.html

Vsport Creative Commons License 2013.01.19 0 1 13212

Rakok fel képet róla hátha van valakinek otthon elfekvőben ilyen                                                                                                                                                              

Előzmény: Vsport (13211)
Vsport Creative Commons License 2013.01.19 0 0 13211

Üdv Gábor  korlátozzuk a reszelést hazai pályára:)   Természetesen gyártható lenne, de ha van belőle valakinek új az lenne a leg- jobb. 

Előzmény: egabor64 (13210)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 13210

Ne vicceljünk már sporttárs!

 

Felfújjuk a pofánkat kireszeljük pikk-pakk.

 

De tényleg, nem lehet leesztergáltatni? vagy edzeni is kell ugye.

 

Mintha valahol azt olvastam volna ,hogy az IFA-é az kompatible, nem lehet?

 

Na eleget okoskodtam, meg vagyok magammal elégedve!!!

 

Ha kell megyek reszelni!

Előzmény: Vsport (13208)
frundsberg Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13209

Ok akkor várom! Az 566 is kell majd meg az összes többi is.

Előzmény: H-7 (13206)
Vsport Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13208

Üdv mindenkinek. Sajnos meg vagyok akadva szükségem lenne d450 új függöcsapszegre . Ha esetleg lenne valakinek 2 db szívesen meg venném vagy esetleg el  is cserélném más Csepel vagy Ikarus Dutra alkatrészre.

egabor64 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13207

Szia Zsolt!

 

Tisztában vagyok vele, hogy se földön se égen nem találni már effélét.

 

Tehát meg kell csinálnom nekem darabokból mint egy legot vagy inkább puzzle-t. (rengeteg hegyesztés!!!)

 

De ha a normál vas billenő platóját csinálnám meg az sem lenne kisebb munka hiszen annyira el van rohadva, hogy előről kell kezdeni azt is, ha pedig fa platót csinálnék, hát ugyan ez a helyzet.

 

Szóval  "jó mulatság férfi munka" lesz ha egyszer rászánom magam és ahogy ismerem magyam a marha fejemmel előbb utóbb rászánom magam.

 

 

Előzmény: Sihuhu (13205)
H-7 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13206

Üdv!

 

Még decemberben ment egy körlevél ezek szerint nem kaptad meg. Most van nyomdában, technikai okok miatt csúszott.

 

Amint kész,küldjük!

 

Februárban jön a D-566

Előzmény: frundsberg (13204)
Sihuhu Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13205

Üdv!

 

Remélhetőleg sikerül szerezned hozzá megfelelő felépítményt. Nem lesz akármilyen feladat ennek a Csepszonnak a felújítása.

 

Zsolt

Előzmény: egabor64 (13203)
frundsberg Creative Commons License 2013.01.18 0 0 13204

Az új kiadású 344es könyvből szeretnék rendelni, már kétszer is írtam emailt de semmi válasz....

Előzmény: H-7 (13198)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 13203

Köszi a segítséget, ez jó hír, már (csak) meg kell csinálni. Gyüjtöm hozzá az energiát.

Előzmény: H-7 (13202)
H-7 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 13202

A proto-nál a segédalváz is ugyanaz mint a 450B-nél. Sok lemezből,sok varrattal "csak egy" platót kell gyártani. :-)

 

Előzmény: H-7 (13201)
H-7 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 13201

Üdv EG!

 

A proto 455 tengelytáv megegyező! A hátfalnyitó gravitációs.

 

Előzmény: egabor64 (13200)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13200

Semmi képp nem szeretném az eredeti vázat átalakítani, ha nem lehet erre a vázra megcsinálni a kőszállító platót akkor marad az eredeti. De ha lehet is még meggondolom. Csak annyira tetszene a kőszállító, és legalább lenne egy olyan is, talán az egyetlen az országban. Kíváncsi lennék, hogyan volt megoldva az autómatikusan nyíló hátfal, gondolom mint a Zil billencseken.

Előzmény: frundsberg (13196)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13199

Nagyon szurkolok,hogy jó legyen az a tengelytáv, és előre is köszi.

Előzmény: H-7 (13198)
H-7 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13198

De lehet rosszul emlékszem - megnézem a proto tengelytávot és ha szerencséd van (?) akkor csak platót kell mókolnod és új segédalvázat. és akkor autentikus lehet a krém -vörös (drapp)

Előzmény: H-7 (13197)
H-7 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13197

Nem csak gondolom,  hanem így van. Az első proto hosszabb tengelytávval készült miután a szerszámos dobozt és a pótkereket a fülke mőgé helyezték egy olyan alvázon ami külön gyártást igényelt ugyanis az viszont kisebb volt a normál 3710 mm-nél. (ez a krém-vörös)  Ezért gazdaságossági okokból a 450N alvázát használták fel. A krém - vörösből - ami inkább drapp eredetiben -  1 db. készült '62-ben, majd '64-ig semmi amikor is megint egy db. készült bordó - fehérben,és utána '67-ig amikor 2 db. készült 60 db-ot gyártottak, de hogy a sorozatgyártásban milyen színűek voltak........... én modellben kékre és szürkére festettem őket.

Üdv!

Előzmény: egabor64 (13195)
frundsberg Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13196

A nyerges alváz rövidebb. Szerintem kár lenne átfaragni, szép gyári állapotban van, úgy jó ahogy van.

Előzmény: egabor64 (13195)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13195

Köszönettel várom.

 

Mért gondolod, hogy csak nyerges alváz jó? (billencs nem?)

Előzmény: H-7 (13193)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13194

Köszi Béla!

 

Ez a krém-vörös szerinted ma létező darab?

Előzmény: Vsport (13192)
H-7 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13193

Csak nyerges alvázból lehet megépíteni. Vannak részletfotók, e-mailen átküldöm.

Előzmény: egabor64 (13188)
Vsport Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13192

Üdv Gábor itt van egy két kép

pumukli89 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13191

Nem teljesen,de a méretezésben segíthet.)

Előzmény: egabor64 (13188)
pumukli89 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13190

Az házi barkács volt,úgyanaz mint a MÉH-es Ifán.

Előzmény: FAV 20 (13189)
FAV 20 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13189

Régi autós kártyán is van ilyen billenős Csepel. Nem nagyon láttam, de a KOKÖV-nek az AFIT 1-ben gyártották a billenő felépítményeit. Jó magam is résztvettem benne. Volt magas oldalfalú is. Az alacsony oldalfalú hasonló volt mint a gyári, csak nem volt az a bizonyos boriték forma belehajlítva a lemezbe. 150 darabnál is több készült ezekből.

Előzmény: egabor64 (13186)
egabor64 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 13188

Megköszönöm, hiszen a felépítmény ugyan az és engem pont az érdekel.

 

Minden segítséget nagyon megköszönök.

Előzmény: pumukli89 (13187)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!