Én is imádom a 11-89 et, ahogy repülünk a Margit hídon, vagy a 04-16 ot, ahogy széthullik alattam a Budafokin, de ezeknek már rég el kellett volna tűnniük.
Járműbeszerzés kell, hogy legyen a közeljövőben. A flotta elavult, túlkoros, Európai Uniós viszonylatban talán a legrosszabb az átlagéletkor, és a legrosszabb arány a fővárosok flottájában az akadálymentes (alacsonypadlós) járműveknél.
Lépni kell. Ha nem megy önerőből, akkor kiszervezésekkel, alvállalkozók bevonásával fog menni.
(Gyengébbek kedvéért: ez nem politizálás, hanem tény, hogy a Bokros-csomag következtében szűnt meg az a pénzügyi lehetősége a BKV-nak, hogy évente ~100 buszt vásárolhasson.)
Milyen szegény az eklézsia, hogy anno 8-10 év után leselejtezték a buszokat, míg manapság egy 25 éves busz is üzemben van, mondjuk ez retro önmagában :)
Igaz, a centrifuga fedelét vagy 4 csavar szorítja le, a szélén, mint az IFA W50-nél, vagy valami külső menetes fedele van (ez azt hiszem tán a KrAZ-on van így -de elvileg nem lehetetlen az ilyen megoldás sem, azért merült fel. :)
A D-10 -esen lévő patronos verziót nap mint nap látom, az nem okoz gondot.
Csak ez volt furcsa, mert 2156-oson még nem láttam mellékáramú szűrőt...