Boxer II kisbusz 2002 ,2.8 hdi (újabb karosszériás) légzsák lámpa égve maradt. A kormány átvezető az ép, törlésre, kód kiolvasásra tudtok javasolni megoldást ? Sajnos nem mozgás képes az autó, lejárt a műszaki :(
Igen az utolsó helyen jutottam legtovább, elvileg a nagynyomásúban van egy nyomásszabályzó valami ami rendetlenkedhet? De a nagynyomásút nem vállalja aki eddig eljutott, és egy keceli céget említett akik kb 470e körül újítanák fel a rendszert (befecskendezőkkel együtt).
Amúgy 2013-as 2300ccm 150 lovas gép.
Tudsz olyan helyet mondani, ahol ezt meg tudnák oldani nem feltétlenül az egészet felújítva?
Csak a szokásos történet, hibakódokra elkezdünk vakon alkatrészeket cserélgetni az ügyfél zsebére.
Aki a rail nyomás változását megállapította, az utolsó esetben, azzal próbálkozz tovább szerintem.
Ebben az esetben is van pár elem a körben, amit ellenőrizni kell és az eredmények alapján kiszűrni, hogy mi okozza a problémát.
Az első postodból nem derül ki, hogy az autód milyen motorral és befecskendezési rendszerrel van ellátva, így a szóba jöhető komponensek sem határozhatók meg.
Innen amúgy is csak a fotel fizika marad, annak kell megtalálni a problémát, aki elött ott a gép és a diag.
Onnan kezdődött, hogy a számítógép sem kumminákált, (az olajcserét sem tudták nullázni), aztán az meg lett oldva, és jónéhány hibajelzés le lett tesztelve alkatrészcserékkel, de nem azok voltak amiket jelzett a számítógép, mert a hiba mindig megmaradt.
Számítógépcsere is volt, ekkor mindenféle más hibajelzések voltak, aztán újra programozás.
Így most az derült ki, hogy kb 1500 bar nyomásról elengedi, 1100-ra és ezért van a kihagyás, és ezt valamiféle nyomásszabályzó okozza a nagynyomásúban.
Erre az eredményre a negyedik helyen jutottam el, viszont még megvan a hibajelenség, és kellene valaki aki a végére tudna járni.
2013-as Ducatom van és néha ha erőlködik emelkedőn, vagy gyorsításnál, kihagy egy pillanatra, aztán megy tovább, de vissza kell venni a gázadásból, hibajelzés nincs.
Több helyen próbálkoztam vele, a legvalószínűbb hiba, hogy a nagynyomásúban, levő nyomásszabályzó szelep (vagy valami ilyesmi) rendetlenkedik. Találkozott valaki ilyesmivel?
Sziasztok! Tudtok nekem kérlek abban segíteni, hogy a Boxer PTC betűkód mit jelent? A másik, hogy a heavy (de nem hátsókerekes) az tényleg erősített valamiben, vagy csak reklámszöveg? Mert van 3.5 tonnás heavy és sima is. Köszönöm!
Üdv! Fiat Ducato 280/290 / kockalámpás / típus sebességváltójához kínálok 1 garnitúra / 5 db / új szinkrongyűrűt. Ugyanitt különböző használt és új váltó alkatrészek is kaphatók a típushoz, ill. a modifikációihoz. 70 883 5345.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy kinek mi a véleménye egy 2007-es Fiat Ducato 2.2 Mjet 101 lóerős autóról? Én személy szerint nem nagyon találkoztam de ahogy hallottam előfordul a piacon! Szóval akinek bármi tapasztalata van kérlek írjátok meg!
2008-as Ducato sebességváltó karja nem áll be középre. Nézegetem már egy ideje, de csak egy gyanús dolgot látok: az egyik bowden mintha rövid lenne és elég szűken fordul a váltóra. De ez csak gyanú. Nincs aknám, így nem nagyon tudom alaposabban megnézni sem. Nem találok szerelőt aki hajlandó lenne foglalkozni vele. Van valakinek ilyen irányú tapasztalata vagy ötlete?
244-es Ducato laprugói nyekeregnek. Fal mellet elhaladva a visszavert hang nagyon kellemetlen.
Ha magasnyomással megmosom a rugókat akkor egy darabig eltűnik ez a zavaró nyiszegő-nyekergő hang. Van valakinek tapasztalata, hogy mit csinálhatok, hogy a rugózás ne legyen hangos?
Érdeklődnék, 2008-as Boxerben a fűtés/hűtés vezérlő egységnek van, vagy kellene hogy legyen háttér világítása ? A számokra,piktogrammokra gondolok, hogy este, felkapcsolt világításnál kellene-e hogy világítson. Nem tudom, hogy kiéghetett-e az izzó, vagy alapból (gyárilag) nincsen benne háttér világítás. Köszönöm ha válaszolsz :-)
A következő problémám lenne Boxer 2007 2.2 4HU motorral. Inditásnál pöccre indul, világít a check lámpa és kb. 5-6 másodperc után leáll, újra inditásnál ugyan ez a jelenség.A tankban indul a szivattyú azt megnéztem. Ha leveszem az akku sarut másnap visszatéve pöccre indul a motor és rendesen kialszik a check lámpa.Ilyenkor 6-10 inditásnál is szépen ketyeg a gép, 2-3 óra múlva indításnál visszatér a fenti probléma.
Valakinek volt -e ilyen problémája és mi volt a hiba.
A 2.2-es puma motoros autókról óva int mindenki, olvass utána. Az Iveco 3.0-s motorról viszont szinte csak jókat hallani. Nem hisztis, strapabíró, erős. talán a váltójához mérve még túl erős is.