Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sogi01 Creative Commons License 2015.07.01 0 0 775

 

Sziasztok Cromások!     Megtörték a kocsim!   Jobbelső sárvédő,lámpa. Van valakinek eladó?

Zsoke Sopron Creative Commons License 2015.06.22 0 0 774

Sziasztok.

 

Croma 2-vel kapcsolatosan tudtok segíteni (web cím) alkatrész,és tuning cuccokba?

 

köszönöm

 

bocskay Creative Commons License 2015.05.31 0 0 773

Most ennyi csak kaszni van

Előzmény: ATAKOBA (772)
ATAKOBA Creative Commons License 2015.05.31 0 0 772

Üdv mindenkinek.

 

Listát tehetnél fel az alkatrészekről, engem is érdekel.

Előzmény: bocskay (770)
Joceee Creative Commons License 2015.05.30 0 0 771

Szia! És mik vannak hozzá? 8 év Cromázás és 1-2 donor elfogyasztása után nekem is van sokmindenem, bár van, ami nem a legjobb állapotban. 

Előzmény: bocskay (770)
bocskay Creative Commons License 2015.05.30 0 0 770

Hali Nagyon Király  

Ehhez a kasznihoz van egy csomó cuccom jelképes áron / szinte ingyen /

Előzmény: Joceee (769)
Joceee Creative Commons License 2015.05.30 0 0 769

Itt van 2 kép az osztrák 2.5 TD Cromáról. Majd az aljáról is csinálok képet, az az, ami igazán tükrözi az állapotát.12

ATAKOBA Creative Commons License 2015.05.30 0 0 768

Üdv mindenkinek.

 

Képek.

 

Előzmény: Joceee (767)
Joceee Creative Commons License 2015.05.29 0 0 767

Sziasztok!

 

Van valaki, aki jól ismeri a 2.5 TD Cromákat?

 

- A 101 lovas motorra rárakható a 115 lovas adagolója?

- A 101 lovasnak ugye ugyanaz a turbója, mint a 115 lovasnak?

 

Átnéztem a könyvet, ami szerint ugyanazok a porlasztócsúcsok, a turbó is, és 2 mm-rel hosszabb a motor lökete, igy 54 cm3-vel több, valamint picit alacsonyabb a sűrítési viszonya. Gyanítom, hogy a plusz lóerők elsősorban az adagolónak köszönhetőek.

 

Van egy nagyon keveset futott (144e km, szervízkönyvvel, első tulajos, nem kamu!) 2.5 TD 1-es Cromám, amit lassan ki akarok pofozni és lepapírozni, és ha van rá mód, akkor egy kicsit felokosítanám a 101 lovas motorját. :) Ha nem is hozom fel OT-s szintre, de szeretném patent állapotúra megcsinálni, de ehhez nem fog kelleni túl nagy ráfordítás, úgy néz ki. Semmi nincs átbarkácsolva az autón, szép a belseje, az alja rohadásmentes, csak egy jobb hátsó sárvédőív meg egy bal oldali külső küszöbvég kell és ennyi.

 

 

A másik dolog az, hogy eladóvá vált az 1.9 IDTD Cromám, szép és jó állapotban. Fájó szívvel, de megválok tőle. Ha valkinek kell egy jó autó, akkor szóljon. Hamarosan teszek fel képet mindkét autóról.

 

DLP405 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 766

Szerintem adagolónál ilyen nincs.

Nekem ez simán előtöltés beállítási gondnak tűnik.

Előzmény: Szommerdave (765)
Szommerdave Creative Commons License 2015.03.15 0 0 765

Ki van kötve az ecu... sima mechanikus adagoló van rajta gázbowdennel :) Az eco td ből csak a katalizázor maradt rajta :) lehet kevés anyagot kap alacsony fordulaton kis gáznál? Létezik ilyen hogy ezért rángathat? Nemigen értek még az adagolókhoz az a helyzet

Előzmény: DLP405 (764)
DLP405 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 764

Háttöö.... Lehet az akár egy érzékelő hibája is.... Annyira nem ismerem az eco rendszerét... Az enyém....nem az.. :-P

Ha kell, egy parkettára lazán lealázza a 424-est... :-)

Előzmény: Szommerdave (763)
Szommerdave Creative Commons License 2015.03.12 0 0 763

Találtam egy klassz 2.5 tds-t, eco td motor de mechanikus adagoló van rajta, úgy néz ki el is fogom hozni :) nagyon megy, jobban mint amire számítottam és nem is kormol semmit. Egy pici hibát vettem észre, alacsony fordulaton picike gáznál rángat egy picit a motor. Ilyenkor jobban le kel nyomni a pedált és abbahagyja. Ez mitől lehet?

Előzmény: DLP405 (762)
DLP405 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 762

Hát...a benyás némileg többet kajál... :-P

 

Sok sikert neked hozzá!!!

Előzmény: Szommerdave (761)
Szommerdave Creative Commons License 2015.02.23 0 1 761

Köszi, értem tehát akkor ez végüls ez egy jó autó :D nekem nem fog annyit enni, mert benzines turbóst szeretnék belőle, aztán az meg biztos eszik, de jó étvágyat neki :) nekem hobbiautó lenne tulajdonképpen havi 2000kmes futásteljesítménnyel, amolyan vigyázós szépítgetős formában. Nem sokan használják így ezt a tipust, de reméljük ez idővel változik majd. Az elektromos "fiat betegségek" minden autót érintenek szvsz. Anno a munkábajárós g2be pl rendszeresen megszagosodott a fűtőventillátor, persze a legnagyobb hidegben, a fele vezeték elégett benne a hátsó lámpák pedig úgy működtek mint a karácsonyfaizzó: bármit kapcsoltál mindíg más világított és sosem az aminek kellene:D csak egy példa volt üdv. Dávid

Előzmény: DLP405 (760)
DLP405 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 760

Biztos lesz valaki, aki tud ennél komolyabb hibákat. Mindenesetre én, amióta megvettem, 10 hónapja, nagyhirtelen belenyomtam kb 100-110 e km-et. Jelentkezett rajta egy váltóhiba, / mint utólag kiderült, egy általam elkövetett dupla előre bukfenc következménye ként /

 

Jelentkezett egy kuplung főhenger hiba, vettem újat, a kormánykapcsolója odakozmált, egy első kerékcsapágy.

 

Namost ha hozzávesszük, hogy 20 éves és különösebben nagy javítgatás nem történt rajta, plusz....meglehetősen mostoha körülmények közt " dolgozik"....hát.. Nekem felér egy újjal.. :-P

 

Autópályán 5.2-.5.5 közt jön ki 110-115 közt, ha kell akkor tartani tudom vele könnyedén a 180-at.

 

Gyakorlatilag kijelenthetem, hogy a karbantartási műveletek kivételével semmi bajom vele.

Jó, nyáron hajlamos volt forralni a vizet, de vettem bele egy 80 fokosat, azóta semmi kínja, a Fiatnál megszokott ostoba kontakt hibákon kívül. Amik....néha maguktól elmúlnak :-P

 

Előzmény: Szommerdave (759)
Szommerdave Creative Commons License 2015.02.23 0 1 759

Köszönöm a gyors választ, azt hittem a tipusnak vannak komolyabb gyenge pontjai is, azon felül, hogy rohad az alja ;) kamionos vagyok egyébként, köszi a linkelt oldalt, 1 turbós van köztük de azt annyi pénzért tuti eladják mire hazaérek. Udv. Dávid

Előzmény: DLP405 (758)
DLP405 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 758
Előzmény: Szommerdave (757)
Szommerdave Creative Commons License 2015.02.22 0 0 757

Sziasztok Cromások!

Egy Uno tulaja vagyok, de mivel a feleségem nemsokára megszerzi a jogosítványt, átadom neki a kisautót. Egy Cromát szeretnék helyette vásárolni magamnak, de nincs egyszerű dolgom, nem elég, hogy kevés van a használt piacon, de általában le is vannak rendesen rugva. Egy nagyjából jó állapotút szeretnék venni ha találok a 2.0 turbo ie motorral. A kérdés: Mire kell nagyon odafigyelnem a vásárláskor? (Feltéve ha találok) előre is köszönöm a segítséget, további jó Cromázást ;)

 

Üdv. Dávid

DLP405 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 756

Ennek egy jó megoldása van....

Lecserélni a....szerelőt.... :-P

Előzmény: kismedve78 (746)
K-api Creative Commons License 2015.02.12 0 0 755

Hi. Nem találok ilyesmit a cuccaim között. Üdv Kapi

Előzmény: bocskay (754)
bocskay Creative Commons License 2015.02.07 0 0 754

Hali  Itt a fotó elméletileg erre kel  rádugni és a hibakód nem villog működik az ABS

Előzmény: K-api (753)
K-api Creative Commons License 2015.02.06 0 0 753

Hi. Valahonnan egy fényképet nem-e tudsz róla küldeni. Üdv Kapi

Előzmény: bocskay (752)
bocskay Creative Commons License 2015.02.06 0 0 752

Hi 

Nem az megvan állítólag a akku mellet van egy elektromos vezérlő egység és azért nincs ABS a gépen    műszerfalon villog a lámpa majd folyamatosra vált .Egy lapos csatlakozó van üresen az akksinál a lemezen

Előzmény: K-api (751)
K-api Creative Commons License 2015.02.06 0 0 751

Hi. Ha arra gondolsz amibe az olaj csövek mennek és hosszúkás elektromos csatlakozója is van, akkor akad. Üdv Kapi

Előzmény: bocskay (750)
bocskay Creative Commons License 2015.02.05 0 0 750

Hali   K-api

Esetleg elfekvőbe ABS elektronikád nincs?  A gép 2.0 Tie

kismedve78 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 749

Nagyon Jó! Köszi!

 

 

Előzmény: bogarasroli (747)
bogarasroli Creative Commons License 2015.02.04 0 0 748

Köszi

 

Előzmény: K-api (745)
bogarasroli Creative Commons License 2015.02.04 0 0 747

Az adagoló tetején a csőre a turbó nyomás van kötve.

 

Előzmény: kismedve78 (746)
kismedve78 Creative Commons License 2015.02.03 0 0 746

Sziasztok!

 

91'-es Fiat Croma 2,5 TD adagolójának tetején van egy műanyag cső. Hol kellene lennie a másik felének? Az autószerelő szerint az teljesen felesleges dolog...

 

A segítségeteket előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!