Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.12 0 0 225

mivel ezekkel a károsanyag-kibocsátásod nő nem biztos, hogy átcsúszol vele a vizsgán. De majd az okosabbak megmondják.

Előzmény: Törölt nick (224)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 224

Sziasztok.

 

Találtam egy táti és egy szekszárdi műhelyt. Bár ez az erzsébeti van a legközelebb hozzám. Mi a vélemény róluk?

1.9 CDTI B Zafira ( 120 ló ). Részecskeszűrő és EGR off érdekelne. Vizsgán mennyire gáz, ha nincsenek? Optimalizálással?

Levente008 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 223
Szeva!
Kaptál vmilyen hasznos infót? Nekem is ugyanilyen kocsim van! És jól jönne egy kis info:) előre is köszi!
Előzmény: balint89 (95)
Levente008 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 222
Hello!!
Érdeklődnek hogy vki tud valamilyen infoval szolgálni nekem? Gondolkodók hogy 2005os Skoda Superb 2.5 160le-s kocsimat chipelnem. :) ár meg teljesítmény érdekelne!:) és tapasztalatok! Köszi szépen!!!:)
autochip Creative Commons License 2013.03.25 0 0 221

AMTS 2013

Autó, Motor és Tuning Show Galéria: 390 db fotó

http://www.flickr.com/photos/chiptuning/sets/72157633082120050

 

 

 

autochip Creative Commons License 2013.03.25 0 0 220

+30LE a teljesítményen és +70Nm a forgatónyomatékon biztonságosan megoldható.

Ha komolyan érdekel, akkor a részleteket a 06-70/333-8844-es telefonszámon tudjuk egyeztetni.

http://www.autochip.hu

Előzmény: Olivér1982 (219)
Olivér1982 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 219

Hello!

Megane II 1.9 dci-ből (130Le) mit lehetne kihozni és mennyiért készítitek? Kíváncsi vagyok :)

Köszi, Olivér

autochip Creative Commons License 2013.03.15 0 0 218

A Renault Megane ugyanazzal a motorral van szerelve, a maximálisan elérhető értékek itt megtalálhatók.

http://autochip.hu/renault-chiptuning

Utcai használatra 20%-os erőnövekedést javasolnék teljesítményben és forgatónyomatékban is.

 

Előzmény: Batman72 (217)
Batman72 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 217

Sziasztok!

 

Érdekelne az optimalizálás,de  -név nélkül- nem nagyon találok olyan céget,ahol az autóm tényleges adatai szerepelnének.

Egy 2008 év végi Renault Scenic Grand-om van,1.5 dci, 78 Kw,106 LE, 240Nm.

Erre vajon mit lehetne ráhúzni és hol..??

Köszönöm,

Én

vasy78 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 216

mar utanad neztem,cimet,hozzaszolasaidat koszonom,juli kozepen valoszinu jelentkezem :)

150 lovas H kombi astrat szeretnek,de kerdes hogy talalok e megfelelo allapotut hasznaltan,de lehet csak 120 lovas lesz...meg meglatom,de hozzatok viszem ha ugy dontok chippelem!

 

kosz!

Előzmény: autochip (215)
autochip Creative Commons License 2013.03.07 0 0 215

A kéréseid megoldhatóak, ha komolyan érdekel a chiptuning, akkor itt érdeklődj!

http://www.autochip.hu/kapcsolat

 

Előzmény: vasy78 (214)
vasy78 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 214

engem is erdekelne itt a tuning okossag! ami nem csokkenti a kocsi elettartamat sem :)

hamarosan egy astra kombi H at veszek,150 lovasat dizelbe szeretnek majd talalni hasznaltan!

tenyleg csokkenti a fogyasztast is? es 100 ezer kilometer utan sem lesz vele gond?

nem versenyezni akarok vele...bar nem zarom ki a dolgot :D de az elsodleges dolog nalam hogy gond nelkul rakjam ki az indexet ha elozni akarok...

Hory82 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 213

Sziasztok.

Avensis chiptuningolhatóság felől érdeklődnék. 2002-es, 1.6 VVTI, 110LE.

Előre is köszönöm.

autochip Creative Commons License 2013.02.23 0 0 212

A4 2.5TDI 180LE chiptuning


A teljesítményen +30LE, a forgatónyomatékon +70Nm biztonságosan elérhető.

Megbontás nélkül programozható a gyári szervizcsatlakozón keresztül.

A művelet másfél órát vesz igénybe és 75e. Ft-ba kerül.

Tapasztalat a szakmában 15 év, ügyfél tapasztalat itt: 

 

http://www.autochip.hu/chiptuning-referencia

 Tel: 06-70/ 333-8844

Előzmény: mgabsi (211)
mgabsi Creative Commons License 2013.02.21 0 0 211

Sziasztok,

2003-as a4 2.5TDI 180LE-s autóm chip tuningjára kérnék ajánlatot, esetleg valakinek valamilyen tapasztalata nan már?

Köszönöm

Gábor

autochip Creative Commons License 2013.02.17 0 0 210

Ha az átmosás csak átmeneti megoldást jelentett és a probléma újra jelentkezik, akkor van lehetőség az egr szelep kiiktatására.

 

http://www.autochip.hu

Előzmény: rönós39 (209)
rönós39 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 209

Nekem van az espacem ami nem akart menni, megoldódott úgy néz ki  egr szelep, valami nyomás felőli szelep, légtömegmérő és valami geometrikusszelep átmosásával.

 

autochip Creative Commons License 2013.02.14 0 0 208

Küldtem a választ. Várom a hívásod.

Előzmény: Oszi64 (207)
Oszi64 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 207

Érdeklődtem emailben zafira cng chiptuningról, de nem kaptam választ, esetleg számíthatok rá? Köszi

Előzmény: Vitathatatlan84 (202)
rönós39 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 206

Az autó ugyanaz maradt szerintem vezérlőstől, vagy ez hol van benne, a blokk más de nem tudom nem én raktam át azt mondták a légtmérő lamdasz. maradt és én úgy tudom a motorvezérlő egység is

Előzmény: Törölt nick (205)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.08 0 0 205

ugyan nekem nem szakmám, de a helyzet a következő lehet.

A Laguna II. komputerét hagytad benne, ami ugye más értékekre van belőve, más érzékelő jelekre van kalibrálva. Az espacenek más a légtömeg-mérője, a lambdaszonda, stb. még akkor is, ha a motor ugyanaz, a vezérlés eltérhet. Gondolom írnak neked rá egy epsace programot. Kérlek, írd meg majd az eredményt.

Előzmény: rönós39 (203)
autochip Creative Commons License 2013.02.08 0 0 204

Egyeztessünk telefonon! Hétfőn leszek újra elérhető. 

 

http://www.autochip.hu/kapcsolat

Előzmény: rönós39 (203)
rönós39 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 203

Sziasztok, lenne egy kérdésem, van egy 2006 os 1.9 dci renault espacem , 120 le, motorcserés lett, hajtókarcsapágy hiba miatt. Laguna II  1.9 dci 120 le motor került bele.

Problémám a következő megy az autó egyszer csak elfogy az erő csökken a sebesség majd vagy magától újra elindul vagy kell neki egy - két gázfröccs, ezután megy majd gondol egyet ismét csinálja. Már több szaki nézte persze semmi mivel a computer nem mutat semmi hibát a jelenség viszont fennál. Menet közben is diagnosztizálták. A renaultba azt ajánlották mutassuk meg egy chiptuningosnak, mert ők bele tudnak nyúlni a kocsi agyába, mert a renault hungária nem töri fel a számítógépét. Akocsiban eredeti a motorvezérlő, egy darabig volt benne a laguna porlasztói, aztán visszakerült bele az eredeti eredeti sorrendben és nem jó kérlek benneteket aki találkozott már ilyennel segítsen mert megállt a tudomány. Tényleg tud e egy chipptuningos csinálni vele valamit.

Vitathatatlan84 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 202

Köszönöm!

Előzmény: autochip (201)
autochip Creative Commons License 2013.02.08 0 0 201

Küldtem a választ mail-ben.

Előzmény: Vitathatatlan84 (200)
Vitathatatlan84 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 200

Sziasztok!

 

Nekem is egy olyan kerdesem volna, hogy egy 99es 115l, AJM  Passatba az Ecu irhato kábellel vagy kiforrasztos? Es ha szeretnek egy plussz 25 loerot mennyibe fajhat kb.?:) Koszi elore is.

 

autochip Creative Commons License 2013.02.07 0 0 199

Küldtem a választ email-ben.

Előzmény: Shippo (198)
Shippo Creative Commons License 2013.02.06 0 0 198

Kedves Autochip.hu!

 

Lenne egy 2003-mas Toyota Corolla 1.4-es, sedan, 97 lóerős, 71kw -os autóm, amely 97.000 km-t futott. Ezt szeretném chiptuningolni. Ezzel kapcsolatba érdeklődnék, hogy van-e esetleg visszajelzés hasonló márkájú, típusú autó ügyében? Milyen változások lennének az autón? Mit lehetne kihozni belőle?

Válaszát előre is köszönöm.

Előzmény: autochip (197)
autochip Creative Commons License 2013.02.03 0 0 197

A történetből szerintem annyi a tanulság, hogy vannak kockázatai ha valaki közvetítővel dolgoztat.

 

Ezt a weboldalamon már évekkel ezelőtt leírtam itt: http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox

 

 

Idevágó idézet a leírásból:

"Amikor azt halljuk, hogy interneten keresztül elküldik valahová a gyári chip információit, és majd érkezik a tuningtartalom amit csak rá kell tölteni a computerre - teljesen világos hogy egy közvetítővel van dolgunk, akinek halvány sejtelme sincs a motorfunkcióhoz tartozó jelleggörbékről és a chiptuningról."

 

Ebben az esetben csak a remény marad, hogy az ügyfél számára ismeretlen partner és a közvetítő számára ismeretlen értékekkel módosított program nem okoz kárt a motorban.

 

Probléma ebben az esetben az is, hogy az ügyfél és a programozó között nem jött és nem is jöhetett létre személyes kontaktus, így egyrészt az egyéni kérések teljesítése eleve kizárt, másrészt a közvetítőnek fogalma sincs arról, hogy milyen értékekkel beállított programot töltött rá az ügyfél autójára. 

 

Ugyanakkor azt is le kell írnom, hogy létezik olyan eset, amikor a gyári programmal még hibamentesen működik az autó, pedig egy jeladó/ érzékelő már nem 100%-os.

A tuningprogrammal a hibás jeladó már nem tudja megfelelően kezelni az értékeket (belátható időn belül már a gyári programmal sem tudta volna) és hibaüzenetet vagy akár tiltást is generálhat.

Mindenesetre diagnosztikával a végére lehet járni ezekenek az eseteknek is.

 

Még egy szempont a választásban:

Miért nem érdemes a legolcsóbbat választani?

Hosszú távon (amikor egy rosszul megírt program miatt kell költeni a motorra) a legolcsóbb lesz a legdrágább!

Kerüljük az olyan helyeket, ahol már 30-40e.Ft körüli összegért is vállalják egy  turbós autó chiptuningját. 

Ez az "olcsójános" kategória akikről 2-3 évvel ezelőtt még semmit sem lehetett hallani.

 

Ez nem az a szakma amit pár év alatt el lehet sajátítani, ennyi idő alatt még hosszú távú (több éves használat/ több százezer km megtétele) visszajelzéseket sem lehet kapni az ügyfelektől.

 

Még egy tanács ügyfeleknek a megfelelő chiptuning partner kiválasztásában:

Érdemes több ezzel a tevékenységgel foglalkozó weboldal leírását elolvasni a döntés meghozatala előtt.

 

Az is szempont, hogy csak olyan helyet szabad választani, ahol a weboldalon egyedi tartalom/ leírás van.

Ha ismétlődő, vagy csak  minimális mértékben átfogalmazott, korábban már olvasott/ ismerős leírással találkozunk, az azt jelenti hogy azt a tartalmat/ leírást más weboldalról másolták/ lopták.

Felmerül a kérdés, hogy ki bízná nyugodt szívvel nagy értékű autóját egy olyan emberre, akinek még egy saját leírás megfogalmazása is gondot okoz.

 

Mára eljutottunk odáig, hogy minden héten megjelenik egy új chiptuningos aki magát "ezer" éves tapasztalattal a legjobbnak állítva féláron is vállal chiptuninghoz hasonló dolgot, de akiről a szakmában régóta jelenlévők még soha nem hallottak eddig semmit, a weboldala pedig érdekes módon alig 1-2 éves.

 

Autónk nagy értékű tartós használati eszköz, érdemes tehát alaposan körülnézni hogy kire bízzuk.

 

 http://www.autochip.hu    15 év tapasztalat, Garancia.

 

 

 

 

Előzmény: agria79 (196)
agria79 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 196

üdv! 

Egy tanulságos történetett szeretnék nektek elmesélni a kontár szakikról.

Program módosításra jelenkeztem be a FEHÉRVÁRI útra a MEGALARM KFT hez azért írom a nevüket hogy ha véletlenül oda vetődnétek akkor ne essetek ti is bele a csabdájukba.Megtörtént a feltöltés irány az autó teszt amitől nem voltam elájulva közöltem a szakinak hogy valamivel jobb de nem nagy dur az egész mire ő azt mondta hogy ez a motor ezt tudja gondoltam igaza van biztos túl sokat szeretnék.

Haza indulva az autópályán kövér gázra a kocsi torpan és tilt na most mi van?Hívom a szakit aki nem is akart velem foglalkozni mivel nem soká 5óra és menne haza.Erőlködésemre nehezen de vissza rendel mondom neki a problémát és ő védi a védhetőt hogy pesten senki se olyan alapos mint ő meg hasonló fényezések.

A probléma megállapítása után mondja nekem hogy a kocsim a szar mert hogy nincs elég turbó nyomásom és nézesem meg a kocsit és utána reklamájak.Hát ok hiszek neki mert miért ne hát ő pest legnagyobb szakija másnap átnézettem az autómat sehol egy luk se tömíítetlenség a csöveken szóval sehol nem engedi a nyomást.Hívom a szakit mondom hogy nincs semmi olyan gond ami a kocsi viselkedését igazolná,mire ő egyből sorolja hogy mit kellene ki cserélnem még az autón,gondoltam meg kérdezem hogy mégis milyen nyomásra van állítva a turbóm (és itt ért a legnagyobb meglepi)mivel a válasza az hogy NEM TUDOM de ha gondolom akkor telefonon az angol partnerétől meg kérdezi.

Mondtam neki hogy inkább kérném vissza a gyári programot (amire a honlapján abban az időben visszavásárlási garanciát hirdetett) meg a 80000ft omat mire a válasza az hogy ő nem tudja vissza adni a pénzt mert nem ő a hülye hanem a kocsi műszaki állapota nem meg felelő a tuningolásra.Végül kerestem egy arcot aki kiolvasta a kocsin lévő" szuper programot" és kiderült hogy mégis csak ő volt a hülye mivel nagyon meg emelték a penzinpumpán a nyomást és a gyári pumpa nembírta és nagy teljesítménynél tiltott.

Utána fölhívtam hogy közöljem vele hogy inkább ne kontárkodjon ebben a szakmában mert ez így nem korekt de rám csapta a telefont és számla hiányában sehová sem tudtam fordulni úgy hogy 80000ft bánta és egy rengeteg utána járás.,

Előzmény: autochip (193)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!