Keresés

Részletes keresés

ho Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1412
Sziasztok TT-sek! Keresek BTTB BR119-hez a forgóvázat tartó 'omega' alakú műanyagot bigyót. Tud valaki segíteni? Köszi,Ottó
Gashpy Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1411
ad 2: A fényképezőgép optikája torzít...
Előzmény: BlackC (1409)
BlackC Creative Commons License 2007.02.21 0 0 1409

nemvoltak képek de ma csináltam párat és a cérnadolgot is rekonstruáltam.

a képek:

1.a cérna

2. felülröl (nekem mintha görbének látszana a sín, pedig az eredeti képen se görbe és a valóságban se)

3.szintből az eredmény

a 4vágányos állomásból ez a 3. és 4. vágány, a többi még sehol.

az alap parafa, oszt levan festve:) persze lesz kavics meg minden de az még odébb van

 

üdv:BC

Holgery Creative Commons License 2007.02.21 0 0 1408
Haladtam egy picit a terepasztalommal. Még rengeteg munka áll elöttem, de beteszek két képet arról ami megvan. Piros szaggatottal jelölve a leendö hídak.
BlackC Creative Commons License 2007.02.20 0 0 1406

akkor kicsit részletezem,- nem nehéz egyenest csinálni-. kiméred a tervek alapján a távolságot a széltől (feltéve h párhuzamos az alap szélével a vágány, de ha nem akkor is a megfelelő helyre) fursz lukat, gombostű vagy szög bele,

-cérna végére hurok, ráa szögre, rá a másik szögre (másik végén nincs hurok, csak rátekered és meghúzod, az 1. végre azér kell hurok hogy forduljon a cérna és pontosan a szög közepétől induljon a cérnaszál), és olyan egyenes lesz mint amilyet vonalzóval se kapsz, a cérna alá befurkálod a buksiluksikat, és voila.

-nemlesz olyan mint a gyári egyenesek, de ha korábban nem hajlongattad meg a flexet akkor 99,9% ban tökéletes lesz, a flex ha hajlitgatva volt akkor már meglátszik rajta akárhányat szögelsz bele h egyenes legyen), ha jol eméxem nincs erről képem, de körülnézek

 

üdv:BC

Előzmény: kombi (1405)
kombi Creative Commons License 2007.02.20 0 0 1405

Anno a BTTB-s állomási modulnál nekem egyszerű volt a vágányfektetés, mert az alaplapon cwruzával megrajzoltam a párhuzamos vágánytengelyeket. A talpfalétrán található luksikat meg pont a vonalra állítva szögeltem le (gombostűvel) a sínmezőket. Így mindenféle hókuszpókusz nélkül egyenes vágányt sikerült leraknom.

 

Profilsínnél (flexihez volt eddig csak szerencsém) ez a trükk már nem működött, mivel szabadkézzel fúrtam át a talpfalétrát, és a remélt egyenes vágány helyett csak egy alapos girbegurbát sikerült produkálnom. :o)

 

Így hát maradt a talpfalétrával párhuzamos sablonozás, ami persze sokkal több tologatással és macerával járt...

Előzmény: BlackC (1404)
BlackC Creative Commons License 2007.02.20 0 0 1404

mi szögelünk, és kézből fúrjuk a lyukakat 1mm es fúróval dremel multival. eddig bevált (bár nagy tesztnek még nem vetettük alá)

/blackc érdektelen belekotyogását hallották :O :)/

üdv:BC

Petium Creative Commons License 2007.02.20 0 0 1403

 

Sziasztok!

Én ezt egyszerűen megoldottam: pillanatpákával gombostűt átmelegítettem alulról,tökéletes lett a "luksi",bár ha rosszul rakod le,mindenképpen elhúzza a sínt....

 

 

Petium

 

Előzmény: kombi (1402)
kombi Creative Commons License 2007.02.20 0 0 1402

A régi BTTB sínjeimen voltak a talpfán lukak.

 

 

Fordítsd meg!


A profilsínes talpfalétrán elvileg ott van a luksi, csak nincs átfúrva teljesen...

 

Más kérdés, hogy ajánlott állványos géppel átfúrni mert ha szabadkézben tartott géppel fúrsz és remeg a kezed, ferdén fúrod majd fel, és akkor össze-vissza megy majd a csavar, és elhúzhatja a helyéről a vágányt is...

 

Ebből a szempontból szvsz. sajnos jobb volt a BTTB...

 

Előzmény: Törölt nick (1384)
s7o1z3 Creative Commons License 2007.02.20 0 0 1401

Szia umbriel 73.

 

A peron és a rajtalévő padok is 1.5 mm vastag müanyag lapból készült ahogy az épületek is. Szeretek nagyából mindent saját magam megoldani igy amit látsz a képeken épületek fák és egyébb dolgok mind sajátkezüleg készültek

Előzmény: umbriel73 (1395)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1400
Igen, van benne!
Előzmény: BlackC (1399)
BlackC Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1399

kérdés! a Z1 en van árambigyóvédődologhogyishivjákmicsodaizéőőőhátnemtudommi?? szóval pont az amire gondolok, de nem tudom hogy híjják. a lényeg hogy a Viessmann cuccok papirgyán rajta van hogy [...], na most utánanéztem "A szabályzó kimenete rövidzár ellen védve van" {PWM2 haszn.ut.}, ez a szabályzóra vonatkozik ugyan, de vmi ilyesmi szükséges asszem a kiegészítőkhöz is, ennek is utánanézek [...] Die Stromquellen müssen so abgesichert sein, blablabla, im Falle eines Kurzschlusses nicht zum Kabelbrand kommen kann, tehát ugyanaz, a rövidzár ne kannoljon bemenni a kábelbrandba. ilyen van a Z1 en is?

csíkosháTTúnak köszönet a figyelemfelhívásért (börze Z1 eladó, régvolt de most jutottam idáig)

 

azért írok ide (topic), mert itt nem veszik el gyönge-halk szavam a nagy kavalkádban

/bocs h nem töröltem a lényeget megelőző gondolataim/

 

üdv:BC

kozma555 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1398
Csak nem a két újabb TT-s kocsid is ott száguldott???:D
Előzmény: stones (1397)
stones Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1397
egy videóklip a (90% készültségi fokú) terepasztalomról
TT videó
a többi---> http://t325.tar.hu/
tt-modell Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1396

Sziasztok!

Egy rendelés lezárása elött álok és akit érdekel ROCO  T 679.2002  CSD 

kérem jelezze szerda estig. ( 29500 Ft)

http://www.roco.cc/content.php?id=1729&kat_id=&pd=2727&typ_1=&land=&epoche=&page_cp=

Elérhetoség : ttmodell@freemail.hu ! vagy a 06306489159 telefonszamon!

sziasztok

peter

umbriel73 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1395
Nekem is tetszik!

A peron és a pad rajta miből és hogyan készült?
Előzmény: s7o1z3 (1393)
Szuszidi Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1394
Hü nagyon szép!!! Gratula!!!
Előzmény: s7o1z3 (1392)
s7o1z3 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1393

Köszi az észrevételt a lámpa talpa valóban nagy bumfordi de azthiszem ez már igy marad a szinekkel kapcsolatban meg a fényképezőgép nagyon sokat csal a szineken

 

s7o1z3 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1392
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1391

Szia!

 

Szép!

 

Két észrevételt megengedsz?

- A peronon a lámpát talpa kicsit bumfordinak hat, én megpróbálnám eltűntetni őket.

- A síneket én nem festeném ennyire vörösesen rozsdásra. A valóságban sokkal fakóbb, barnásabb árnyalatú a rozsda a sín oldalán. Én sem tisztán rozsdaszínű festékkel csinlnám a következőt, az fix.

 

csíkos

Előzmény: s7o1z3 (1388)
s7o1z3 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1390
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1389
Újabb rendelés nem tőlem függ!:-)))) Szerintem várjunk, amíg megjön azbelső adag, akkor tudunk jobban saccolni, hogy mennyi idő, stb, stb.
Előzmény: Törölt nick (1384)
s7o1z3 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1388
s7o1z3 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1387
s7o1z3 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1386
s7o1z3 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1385
Szép lassan épitem az alsó állomást.
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.19 0 0 1383

Szolgálti Közlemény Bill Nagith kollégának!

 

Szia!

Ha tudod olvasni a fórumot, akkkor csörögj már rám légy szíves, elkallódott a mobilt telefon számod.

Köszi!

csíkos

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1382
Szia Péter!

Nyugodtan kopizd be ide is, iTT csak magunk vagyunk TT-sek! Nincs tiltva az üzletelés, pláne nem a Te áraidon!.
:-)

István
Előzmény: tt-modell (1378)
vasutTOM Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1381

Ezekből a kocsikból egy-egy még gazdátlan:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=64162363&t=9155436

umbriel73 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1380
Semmi baj... gondolom nagyon bánt hogy ide került... :)))
Ez csak egy rossz vicc volt! :)
Előzmény: tt-modell (1379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!