Épp Mihál topiktárs listáiból szemezgetek és az alábbi kérdések merültek fel bennem:
Voltak ezek az ún. bérautóbuszok (valaki le tudná írni, hogy pontosan miben is különbözik a különjárati kocsiktól?), amikhez nincs S dátum írva: BRC-732, BSR-273, CDC-890, CJS-895. Ezek egyáltalán állományban voltak bármilyen formában azután, miután bérautóbusszá minősítették át őket? Csak mert hogy írjam-e be a saját listámba, vagy ne...
Avagy szintén nincs meg 2 étkeztető 280-as, egy különjárati kocsi, és 3 tanulókocsi S dátuma: CLK-621, GFY-280; CKF-491; CKC-955, EUE-775, EUE-776. Valamint az is érdekelne, hogy a GFY'-nak olyan kék-fehér fényezése volt-e, mint a CLK'-nak.
Ha valaki tudna segíteni, azt negyon megköszönném. :)
Találtam egy rakat 70-80 as évek beli képet köztük van egy pár Volánbuszos Ikarus 200-as is. Van egy 280-as aminek rendszáma BU-36-35 régi szofita izzós már nagy ablakos ráncajtós. Szerintem 2-0-2-2 es ajtóelrendezésű de lehet hogy leghátul nem volt ajtaja nem látszik a képen. Illetve szintén egy Ikarus 280-as ami 2-0-2-0 ás ajtóelrendezésű. Ami BU-93-10 rendszámú. Az is ráncajtós, valami koszorú van a busz elején nem tudom lehet ezek voltak ott az első darabok. Mind két kocsi amit ide leírtam Érdi volt. Mikor lehetett a selejtezésük ezeknek a kocsiknak? Mi lehetett későbbi rendszámuk? Ezeken kívül pedig a képeken látszódik rengetg 55-66 os az Érdi Kosztolányi Dezső téren , Érd autóbusz állomáson. Illetve rengetg Skodaami már itt OFF.
Nagyon szép ez a kép! Ha nem lenne rendszám rajta, hanem pl. egy Ikarus emblémasablon a rendszámkeretben, azt hinném róla, hogy gyári fotó egy bemutató példányról.
Szerencséd volt, mostanság az RR 11-34 szokott jönni, régebben meg a 11-11. Ezt a piros vasat én még nem is láttam ezidáig, kb. két hete lett róla fotóm először.
Jelentem, hogy a 85-ös főút mellett a bágyogszováti útelágazásnál levő telek udvaráról eltűnt a 266-os, volt ott több busz is, de azok már több hónapja tűntek el, ez volt ott utoljára meg 2 vasúti kocsi, most meg már ezek sincsenek meg.
Vissza kell menni két esetleg három évet a topikban,érdekes akkor nem voltak ilyen,viták amit egy két sulinetes generál.
Az akkori fórumozók már sajnos inkább csak olvassák a fórumot pont ezek miatt.
A 293K1-ről sem lenne meg senkinek a törökben készűlt téli képe amit D20-is belinkelt és még többen is azóta illetve előtte,mégsem hisztiztem,hogy ellopták a képemet.
Röviden ennyit,minden tiszteletem azoké továbbra is akik raknak fel minőségi képeket és bírják még ezt a feszült légkört.
Talán vissza kellene menni az időben és megint igazi szakmai topik lehetne az IKARUS FANOK KLUBJA!
Ezen kellene elgondolkozni,akinek nem inge az nyílván ne vegye magára.
Gyűjtöm a G-s rendszámokat, már fel is írtam amiket feltettél. Másolom is be a nagykönyvembe. Amikor megszüntek ezek a rendszámok azt hittem soha nem tudom meg az összes rendszámhoz tartozó típust. Évente 300 darabot tudok így meg.