Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
Bár még azért nem vagyok öreg, én is felhívtam Őket, és a telefonban már az életkoromat kérdezték, hogy csináljanak egy árajánlatot. Nem szerződtem velük.
Ebből is látszik mekkora seggfejek a "hires Tv-s személyiségek" ha kicsit utánaszámol urambocsá utána jár egyből kibukik hogy kamu. De ezeknek annyi esze sincs mint Dundikának :-)))
Persze simán megmagyarázzák, hogy helytáll a kifejezés, mert a sárgabarackmag- és algakivonatos gyíkfarokkoncentrátum-alapú aloegélbevonatos kapszulaforgalmazók között piacvezetők.... :-DDDDD
Az Amway valóban tartja a világon a piacvezető helyett az évi 10.- 12. milliárd dolláros nemzetközi forgalommal. Azonban ennek a forgalomnak a jelentős része Oroszországban, Kínában és még néhány ázsiai országban bonyolódik. Lényegében Oroszországon, Kínán és még néhány ázsiai országon múlik az Amway " dinamikusan fejlődő, piacvezető" szerepe. Jó néha a számok mögé nézni, még ha a hálózatépítők prüszkölnek is ettől.
" Dinamikusan fejlődő, piacvezető MLM cég, profi hálózatépítőket keres" Tele szoktak lenni az újságok ilyen jellegű hirdetésekkel. Mindegyik dinamikusan fejlődő és mindegyik piacvezető.
"(2) Aki az áru értékesítése érdekében nagy nyilvánosság előtt vagy jelentős mennyiségű, illetve értékű áru lényeges tulajdonsága tekintetében valótlan tényt vagy valós tényt megtévesztésre alkalmas módon állít, megtévesztésre alkalmas tájékoztatást ad, vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(3) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha a (2) bekezdésben meghatározott bűncselekményt az áru egészségre vagy környezetre gyakorolt hatásával, veszélyességével, kockázataival vagy biztonságosságával kapcsolatos jellemzőivel összefüggésben követik el.
(4) E § alkalmazásában
a) az áru lényeges tulajdonsága:
aa) az áru összetétele, műszaki jellemzői és az árunak az adott célra való alkalmassága,
ab) az áru eredete, származási helye,
ac) az áru tesztelése, ellenőrzöttsége vagy annak eredménye;
...és még .....Megfelelőség hamis tanúsítása 416. §.....
187. § (1), kuruzslás, 373. § (1) csalás, és még a piramisjáték szervezése is ráhúzható ( lásd business pack ?? ) .412. § ....és mindenki "elkövető" aki MLM ügynökként "forgalmazza" , tagokat szervez ,--- de legalábbis a szinpad közepén feszít és ontja a bullshit-et.... mondjuk 31.-én a Lurdy-ban :)
Persze kérdés , hogy valamelyik jól megvezetett vásárló -lehet van ilyen :) - berág-e rendesen és meglépi ezt az irányt. A GVH megállapításai mindenesetre bizonyítják ezt.
Említettem már még tavaly nyáron. Nálunk is volt ilyen terméktapasztalatokra, laborvizsgálatokra, összetevőkre épített kis tájékoztató összeállítva. Vagy 10-12 éve le lett tiltva, terjesztéséért kizárással szankcionálás fellendítve. :) Számomra hihetetlen, hogy ezekről ezek a termékbemutatós GVH vizsgálat alá kerülős terjesztők nem tudnak... :) :) Vagy nem akarnak tudomást venni. Akkor viszont lehet a kasszához fáradni. :)
Az MLMrendszerben történő termékértékesítés során a fogyasztóknak nyújtott szóbeli tájékoztatásoknak van kiemelkedő jelentősége. A tanúvallomások alapján összegzően megállapítható, hogy a tanúk a termékről elsősorban szóbeli tájékoztatás alapján szereztek ismereteket. Azon fogyasztóknak, akik a termékkel kapcsolatba kerülnek(jellemzően ismerősük, MLMkapcsolattartójuk révén), lehetőségük van termékbemutatón is részt venni, ahol a termékkel kapcsolatban elhangzik, hogy kozmetikai terméknek minősül, azonban a termékeknek ezen termékbemutatók alkalmával gyógyhatást és egészségre vonatkozó hatást is tulajdonítanak.Az érdeklődő fogyasztóktovábbá különböző internetes oldalakon is juthatnak információhoz az egyes termékekkel kapcsolatban, amely tájékoztatások is egységes képet mutatnak.
190.Az előadók az előadást úgy építették fel, hogy abból a hallgatóság számára egyértelművé vált a kapcsolat a termékek és az általuk az emberi szervezetre gyakorolt egészségre vonatkozó hatás és a gyógyhatás vagy egyéb hatás között, ugyanis az előadás úgy épült fel, hogy a magát orvos képesítésű személyként megjelölő előadó ismertetett egyedi gyógyulási eseteket, valamint azt, hogy ez a Lavylites márkanév alatti kozmetikai termékek használatával valósulhatott meg.
...
192. Az előadók törekedtek arra, hogy minél több betegséget és tünetet felsoroljanak, hogy ezzel minél szélesebb fogyasztói kört szólítsanak meg és gyakorlatilag mindenféle egészségügyi panaszra megoldást kínáljanak.Az előadók számos alkalommal hivatkoztak arra, hogy gyógyhatást nem lehet tulajdonítani a termékeknek, de a pozitív terméktapasztalatokat meg lehet fogalmazni a termékekkel kapcsolatban.
129. Az eljárás alá vont az eljáró versenytanács árszínvonallal kapcsolatos kérdésére (ugyanis a termékcsalád egyik legnépszerűbb tagja, a Lavyl Auricum test-spray-nek150 ml-ja24.000 Ft-ba kerül nagyságrendileg, amivel az egyik legdrágább általános kozmetikai termék a piacon és ilyen áron már ismert márkás luxus kozmetikumok is elérthetőek, miközben a hazai fogyasztókár-érzékenyek) előadta, hogy
-vannak a piacon drágább kozmetikumok, még MLM termékek között is,
-az MLM egyben egy kompenzációs rendszer is, így –a jutalékok, bónuszok révén–a tagok akár 70%-kal olcsóbban is hozzáférhetnek a termékekhez, de erről nem tud részleteket, számlákon megjelenő információk
...
,-az MLM termékek általában nem olcsók,
Nahát! :)
Nagyon díjazom, hogy a GVH-sok jól ráugrottak a weboldalakra! :)
Mondtam én, hogy jön még kutyára kamion MLM-esre GVH! :-D