Keresés

Részletes keresés

KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 302
Beszélgettem kollégámmal, akinek van még gőzös vizsgája is. A kaposvári fh. volt a téma.
Előzmény: 7578 (300)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 301
Csak szokatlan, hogy nincs fordító....
Előzmény: 7578 (289)
7578 Creative Commons License 2006.08.02 -1 0 300
Ahol Mocsoládot is...
Előzmény: KÖNIGNORBI (299)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 299
Szóval Tab?..... Na ez új felfedezés :))) Hol találtad meg?
Előzmény: 7578 (297)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 298
A megállás helye jelzőnél (Á) megáll a mv. és ami a vonatból nem fér fel a peronra, az lemarad......
Előzmény: V43 1346 (288)
7578 Creative Commons License 2006.08.02 -1 0 297

Most jutott eszembe...

 

Mocsoládi fűtőház átépítésével kapcsolatban óvatosan bánni, mert ma olvastam, hogy még a '40-es '50-es években is gabonatárolásra használták a volt fűtőházat... Tehát tovább állt, mint azt eredetileg gondoltuk...

Előzmény: KÖNIGNORBI (295)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 296
kár.....
Előzmény: 7578 (294)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 295
meg Tabon volt 4 vágány a vonalon....
Előzmény: KÖNIGNORBI (293)
7578 Creative Commons License 2006.08.02 -1 0 294
Ha nem volt ott fűtőház, akkor valószínüleg átléptem azon...-:)))
Előzmény: KÖNIGNORBI (292)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 293
Ismerős a helyszín........:)))
Előzmény: 7578 (291)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 292
Mernyéről is van rajzod? Tudom ott nem volt fűtőház...:))))
Előzmény: 7578 (289)
7578 Creative Commons License 2006.08.02 -1 0 291
Miből gondolod?-:)))
Előzmény: KÖNIGNORBI (290)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 290
TAB
Előzmény: 7578 (289)
7578 Creative Commons License 2006.08.02 -1 0 289

Akkor folytassuk-:)))

 

Felismeritek ezt az állomásrészletet?

 

Előzmény: KÖNIGNORBI (274)
V43 1346 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 288
Még akkor is lehetetlen, mert a peronon kb. egy 4 kocsis Bz szerelvény fér el, több már nem. Akkor egy 4 részes MD? :D:D:D
Előzmény: sínbohóc (287)
sínbohóc Creative Commons License 2006.08.02 0 0 287

El sem tudom képzelni, hogy ez hogyan férhetett be pl.: Siójutra. :)

Jól kell fékezni :-)

Előzmény: V43 1346 (283)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 286
vonatpár
Előzmény: KÖNIGNORBI (284)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 285
Látom előkerűltek a képek...:)))))
Előzmény: mdbz (282)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 284
2000. IV. 12-én a 38312-38315 sz. vonat pár volt....
Előzmény: V43 1346 (283)
V43 1346 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 283

Aztaa de jó kép, köszönjük! :)))

 

Ez mikor is volt?

 

El sem tudom képzelni, hogy ez hogyan férhetett be pl.: Siójutra. :)

Előzmény: mdbz (282)
mdbz Creative Commons License 2006.08.02 0 0 282
Az utolsó MD menet Siófokról Kaposvárra:

mdbz Creative Commons License 2006.08.02 0 0 281
Kb 1959 +-1 év
Előzmény: KÖNIGNORBI (280)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.02 0 0 280
Köszönöm a képet! Mikor készűlt?
Előzmény: mdbz (279)
mdbz Creative Commons License 2006.08.02 0 0 279
"Arra is emlékszem gyerekként, mikor a siófoki vonal (is) a kaposvári cukorgyár mellett haladt el "

Előzmény: KÖNIGNORBI (278)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.01 0 0 278
Arra is emlékszem gyerekként, mikor a siófoki vonal (is) a kaposvári cukorgyár mellett haladt el (ahol most az új gyári rész található). Akkor még a gőzösök, MDa-k és ABy-ok közlekedtek. Volt, hogy MDa-val megjöttünk Fonyódról és gőzös vontatta szerelvénnyel mentünk haza....
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.08.01 0 0 277
Köszi az MR-eket! Valóban javulás történt! Ugyanis 1988-ban ('89-ben?)Toponártól Répásig átépítették a pályát, majd Répástól kb '89-ben Somodor-Somogyaszalóig és '90-ben Mernyéig, majd Mocsoládig. Ekkor 80 km/h-ra építették át a vonalat (!), de maradt csak 60-as. Mikor jártam be suliba K.várra, akkor még az eredeti építésű pálya volt 40 km/h-val. Olyan rossz volt a pálya állapota, hogy azt kb. '88-ban levették 20 km/h-ra Mocsolád és Toponár között. 87-ig ABy-nal is sokat utaztam, mivel ekkor még a Bz-k mellett azok is közlekedtek a vonalon. '90-ben ugyan Mernyén még először csak az átmenő fővágány épűlt át, de később az 1.- és 3. vágány is. Valószínüleg ebben az időszakban bontották el az élőállat-rakodót is, ami betonból volt. Helye a mai napig megvan. Átépítés előtt beépítettek egy 5. sz. váltót és Mocsolád írányában kb 600 m hosszban vágányt fektettek le. A 3. vágányból ágazott ki, ami a vágánymezők összeszerelésére volt hivatott. Össze is állították a megfelelő mennyiségű és méretű mezőket, ami később a sellyei vonalon került beépítésre (?)....A '80-as évek közepén (gyerekként) sokat segítettem a jelzők lámpáinak petróleummal való f.töltésében és a kivilágításában. Volt, hogy egyedül csináltam....A legrövidebb menettartam így is az 1993-as MR-ben volt a 38315 sz. vonatnak, ami 2óra 30perc volt Siófok-Kaposvár között.
Előzmény: f_k (276)
f_k Creative Commons License 2006.08.01 0 0 276

38334 1990 menetrend életbelépsekor 68 perc alatt ért le Felsőmocsoládra, míg XII. 15 től 42 perc alatt.

 

Berakom a 90 es eredetit ami lassabb volt két darabban talán olvashatóbb.

 

 

 

26 perc menetidőrövidülés 26 km es szakaszon nem kis javulás volt.

Előzmény: f_k (275)
f_k Creative Commons License 2006.08.01 0 0 275

Rendezgettem a dolgaimat és érdekes dologra bukkantam

1990 ben menetidő javulás volt a vonalon.

Betennék egy 1990 es és egy 1990 es 2 es pótlékban megjelentet, ha nem haragszotok meg

 

 

KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.07.30 0 0 274
Jó rendben.....
Előzmény: 7578 (273)
7578 Creative Commons License 2006.07.30 -1 0 273

Akkor nyert ügyed van... meg van az alaprajzod, a nézeti rajzok, kiderült hogy az állomás mely részén helyezkedett el, és még azt is tudod, hogy mikor szüntették meg (építették át Pft-s lakássá)...

 

Javaslom lépjünk tovább... Kaposvár, Siófok, Tab...

Előzmény: KÖNIGNORBI (271)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!