Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

block01 Creative Commons License 2010.08.20 0 0 862
Még 1 hülye kérdés?Mit vezérel a második fékkapcsoló ?
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.20 0 0 861
Szia.A féklámpa kapcsoló a hibás,valószínűleg.
Előzmény: block01 (860)
block01 Creative Commons License 2010.08.20 0 0 860
Sziasztok.Valaki segítsen.

Van nekem egy Daily2 65C15-öm.A problémám a következő lenne:amint rálépek a fékre 2x3szor utána kigyullad a EDC lámpa.Ha nem fékezek minden oké,mentem lassan ,gyorsan,tempomatal is kipróbáltam ,semmi gond.Ahogy fékezek és kigyullad a lámpa Kb.10% elerőtlenedés tapasztalható,és utána nincs tempomatom sem.Ha újraindítom minden kezdődik előröl. Valakinek valami ötlete?
Liviati Creative Commons License 2010.08.19 0 0 859
A régi 90 előtti váltóra rá tudom építeni a km óra jeladót. A jeladót összeköthetem rögtön a km órával? A másik csatlakozó az digitális óráé? Illetve mi a sárga és mi a fehér csatlakozó valaki tudja esetleg?
Előzmény: Liviati (855)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 858
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 857
danifender1 Creative Commons License 2010.08.13 0 0 856
Sziasztok.
97-es Iveco Turbo Dalymhoz (35-8) bal hátsó ajtót keresek.Jelezzen valaki ha van.
Köszönöm.
Liviati Creative Commons License 2010.08.09 0 0 855

Ilyen a hátulja

 

Ilyen a belevaló km óra hátulja.

Liviati Creative Commons License 2010.08.09 0 0 854
Kereklámpás Dailymen fülkecsere volt. Kapott egy 93-as egyel újabb fajta fülkét. A kilométeróra maradt a régi fajta, spirálos működésű. Most szeretnék beletenni egy bele valót  de most látom, hogy az elektromos csatlakozású. Ezt hogy tudnám megoldani, illetve honnan veszi a jelet?
s500 Creative Commons License 2010.08.04 0 0 853
Nekem is ugyanez a helyzet, nálam a difinél van a probléma.
Ha alámész és üresben el lehet kézzel forgatni a kardánt a difinél sok centit, akkor az kotyog. Engem idegesít, nem tudom mit lehetne vele tenni. Már kuplungot is cseréltettem miatta, úgy tűnt az a rossz.
Mindegy, az legalább már új.

Alapjáraton hangosan szól a váltóm is, ha kinyomom a kuplungot akkor persze elhallgat. A kinyomócsapágy is új, úgyhogy onnan jön a zaj.
Valakinek van ötlete, mi lehet a gondja? Talán nyelestengely csapágy ? Van valami hasonló típusbetegség ? Nagy meló a javítása?

2001-es 35c13.
Előzmény: danifender1 (852)
danifender1 Creative Commons License 2010.08.04 0 0 852
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
97es iveco dailym van és váltásnál amikor ráengedem a kuplungot csattan a kardán olyan 3centi holtjátéka van A difibe vagy a váltóba csattan valami?
lautnermark Creative Commons License 2010.07.23 0 0 851

R   2   4

     N

1   3   5

 

Az R-hez is és az 1-hez is túl kell nyomnod a határolón.

Előzmény: danifender1 (848)
Liviati Creative Commons License 2010.07.23 0 0 850

Szia!

Nekem is négy sebességes van benne, igaz az enyém 1988-as. Tartósan max 80-90-el tudok vele menni üresen autómentő felépítménnyel. A vége olyan 110-115 körül de akkor nagyon pörög már. 2445ccm TD

Előzmény: danifender1 (848)
s500 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 849
Azért megnézetem a héten, de köszönöm az infót!
Az a baj, hogy másikat nem próbáltam még,így nincs tapasztalatom vele,csak furcsa volt.
Előzmény: Roadtrain (847)
danifender1 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 848
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne hogy Iveco dailyt gyártottak 4+1fokozatú sebváltóval is?Elég olcsón hozzájutottam egy 97es turbo dailyhez jó motorikus állapotban van viszont csak 4sebesség van benne +1hátra.Szerintetek eleve 4sebességes vagy hibás a váltó?

Köszönöm a segítséget.
Roadtrain Creative Commons License 2010.07.17 0 0 847

A saját véleményem,hogy valami okból kifolyólag az olasz így rakta össze.Nekem új korától ezt csinálja,néha csattan olyat majd le esik,pedig automata váltós.Ha jók a kardán keresztek akkor szerintem semmi baja.

 

Előzmény: s500 (846)
s500 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 846
Egy újabb kérdés.
Az első szervizeken túl vagyok, olajak, szűrők, vezérműszíj, görgők, kuplungszerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy.

Sajnos sebváltáskor csattanik a difi, aknából lehet a kardánon forgatni pár fokot.
Kardánkeresztek, felfüggesztők tökéletesek.
Valakinek valami ötlete, hogy mivel érdemes kezdeni, vagy mi lehet a difivel a gond?
Ha le van véve a support hátulja, látszik valami?

Ez egy 2000-es 35c13-as.
s500 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 845
Köszönöm a választ!
Előzmény: Roadtrain (832)
Liviati Creative Commons License 2010.07.09 0 0 844
Öt sebességes váltót keresek reális áron 1988-as 35-10 be. Ha jól tudom a 2000-ig gyártott Daily-é is jó bele. Meg melyik volt a leghosszabb váltó a Dailyben?
Roadtrain Creative Commons License 2010.07.08 0 0 843

Külsőleg nem is fogsz semmit látni,de hidd el immos mind.Ja és qrva drága

Előzmény: 605sri3.0 (840)
UnitedParcelService Creative Commons License 2010.07.08 0 0 842
Az.
Előzmény: 605sri3.0 (840)
605sri3.0 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 841
Van mégegy kérdésem ha az üzemayagmutatató nem mi lehet a gyakori hibajelenség? Ha van ötletetek írjátok le. Valami elektromos rajzot kerestem a neten de semmi.
605sri3.0 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 840
A kulcson nem látok semmi különöset, nem tudom hogy immos vagy sem.
Roadtrain Creative Commons License 2010.07.06 0 0 839

Benne van a kulcsban az immo!!!

Kódoltatni kell meg ilyenek.Mikor átveszed a kocsit adnak kettő kulcsot,egyiket a kezedbe a másikat meg egy kis tasakba amin van egy kód!!Na azt mondták arra nagyon vigyázzak.Egyik ismerős elhagyta a pótkulcsot,elment rendelni.Ő mondta ezt az összeget,onnan tudom.

Előzmény: Pavel (837)
UnitedParcelService Creative Commons License 2010.07.06 0 0 838
Kulcsmásolásban tudok segíteni ha szükséges, valamivel a szerviz ára alatt.
Előzmény: 605sri3.0 (835)
Pavel Creative Commons License 2010.07.06 0 0 837
Másoltatni olcsóbb, nem?
Vagy valami spéci kulcs?
Van itt kulcsmásolós topik, az ottani szakik sok mindent megoldanak.
Előzmény: Roadtrain (836)
Roadtrain Creative Commons License 2010.07.06 0 0 836
IVECO kereskedésbe tudsz csináltatni,vagyis rendelni kulcsot hozzá és olyan 30 rongy körül lesz!!
Előzmény: 605sri3.0 (835)
605sri3.0 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 835
Köszi a segítséget. Vettem egy 2002-es 35c13-at leghosszabb, legmagasabb verziót.úgy néz ki hogy szerencsém volt és csak egy porlasztócsúcs rakoncátlankodik a diagnosztika szerint. Utastér és a raktér is nagyon kulturált. Viszont csak egy kulcs van hozzá, lehet-e csináltatni? Keresek valami kezelési könyvet ha valaki tud a neten valamit kérem jelezze.
Előzmény: klaszlo74 (827)
Német Pisti Creative Commons License 2010.07.05 0 0 834
A ventilátor kapcsoló rosszalkodik, nekem is kellett cseréllni még garanciális korába. Az volt a baja hogy beindulgatott a legnagyobb fordulaton
puchos Creative Commons License 2010.07.05 0 0 833
Sziasztok!2004 es Daily automata klimás.a fűtő ventillátor,ha levan kapcsolva akkor is magátol be indul teljesen önálló! Gondol egyet meg megáll  tud valaki valami ötletet mitöl indul be? mit nézzek meg?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!