Egyszer két napot együtt motoroztam egy debreceni barátommal, akinek Virago 1100-a van, és nem mondanám, hogy különösen lemaradt volna.:)))) Klasszul mennek azok!
Udv Mindenkinek!
II TDI ne szorakozzal, motoroknal nincs kor, ahogy a Virago-knal sem... meg a noknel... Szoval, 99-tol en is negy evig nyomtam egy amerikai piaci 82-es Virago 920-ast itt New Yorkban. Nagyon szerettem! Valtasul tavaly osszel kistestverere ujitottam, egy 750-es 96-os piros-feher Viragora, de sajnos gondjaim akadtak a porlasztoval, van benne egy jegyzetlen muanyag allo alkatresz, ami eltort. Sehol nem jutok hozza, nincs gyari szama se, stb. Igy kenytelen leszek majd szerezni hasznalt karbokat (250$ korul kezdodnek sajna). Ha valakinek volna otlete az uggyel kapcsolatban, erdekelne...Bar sajnos raer a dolog, jelenleg kb minusz 15-20 fokos atlaghomersekletekkel kuzdunk, plusz fel meter ho mindenutt... plusz ami furcs itt, hogy agyon sozzak az utakat, tehat ha nincs ho akkor is hofeher minden, igy meg ha felengedne a homerseklet, akkor se mereszkednek ki, mert szarra mar mindent :0(
Kecsonek gratula a website-hoz, alkalomadtan majd en is kuldenek egy-ket kepet, meg van ket komolyabb turam is egy 95-os Transalp nyergeben ('98 Horvatorszag-Szlovenia es '99 Eszak-Olaszorszag). Azota itt nyomom az USA-ban, de csak egy-ket napos turakra erek ra, es sajnos nem az izgalmas nyugaton, hanem itt a relativ uncsi eszak-keleten... Mindenesetre, ha erdekelne valakit info az itteni motorozasrol, szivesen megosztom, amit igy negy es fel ev alatt osszegyujtottem!
Jovore, remenyeim szerint pedig mar en is csatlakoznek hozzatok a turakon egy Varadero, vagy Africa Twin nyergeben... Istenem! De szep is lenne!
Motoros udvozlettel Mindenkinek innen a hidegbol!
Üdvözöllek, közöttünk! :)
Olvassad a fórumot, és szerintem értesülsz minden tervezett dologról. Még mi is csak reménykedünk abban, hogy az itt beszélt tervezgetett közös túrák tényleg megvalósulnak. Bár szerintem ezek egyetlen akadálya jelen pillanatban az időjárás.
Sziasztok! Bocs' de nem tudom megváltoztatni a nevemet (nem fogadja el a jelszómat) szóval nagyon szeretnék hozzátok tartozni egy kis közös gurulás erjéig, csak a bibi az, hogy a motorom olyan öreguras (mint lassan én is vagyok, csak nem érzem) - XV 1100 YAMAHA VIRAGO, persze azért tud az menni is. Ja annyi, hogy budapesti vagyok és azért ma is gurultam egy picit...
Meeenjünk már motorozni, menjünk ki a világból.....szétszakad az agyam a tanulástól! Csak az utat a sebességet, és a lóerőt alarom érzékelni!!! Teljesen kész vagyok!
Nos... hát a moci nem épp diesel, de szerintem is édi a képen a felirat! Sorban álltam a benzinkúton KRK szigeten tavaly nyáron. Ott készült. Megírtam a gépem jellemrajzát, és röppen is a KecsŐnek amint rendbejön a Freemail.
Nem teljesen saját forrás, több ember össz véleményét olvashatod benne. De az igaz, hogy jól össze van szedve, sok tapasztalat rejlik a sorokban.
Kecső: Alakul az oldal, egyre jobb a menü része is. És látom, hogy a tartalom is egyre bővül, csak így tovább!
Köszi az elismerő véleményt a mociról. Nagyon jól eső érzés, hogy - a visszajelzések alapján - nem választottam rosszul. Az a kevéske tapasztalatot, amit eddig szereztem leírom. Gondoltam, hogy nem privátba, hátha másnak is csinálok egy kis kedvet a túraendúrókhoz, vagy éppen a BMW F650-hez :)
Szóval. Első találkozásom a BMW-vel a nászút alkalmával Mallorcán esett meg, és azután, hogy előző nap egy sérült Suzuki XF650 Freewinddel töltöttük a napot.
Ami nagyon megfogott:
- az ülés alatti tankja miatt hihetetlenül jól lehet vele kanyarogni, teletankkal a Freewind kicsit "fejnehéz" volt.
- injektoros motor lévén nagyon alacsony fogyasztás (4,5-5l , két személy és az utvonalat már láttátok :) ), ez a Freewindnél 5-6 l között volt.
- 50 LE-s révén nagyon dinamikus, bár a Rotax motor 3-4000 fordulat között kicsit kopogós, de meg lehet szokni.
- kényelmes, hosszú távon két személlyel is gond nélkül elül rajta az ember akár 300 km-t is, ráadásul egy tankkal is elmegy annyit :)
- Fékek jók, bár túrára felpakoltan nem volt alkalmam kipróbálni (csak hátizsák + 1 személy)
Ami nem annyira tetszett (mert ugye az éremnek két oldala van):
- a kötelező szervize a BMW szakszervizben 50 000 Ft. Ez egy japán géphez képest legalább a duplája. Az én motoromat az előző gazdája csak 1000 -es szervizre vitte és utánna maga szervizelte. Azt hiszem, nekem is igy kell tennem :)
- Magas ár (az új motor alapára: 2 150 000 Ft, nos ennyiért sok más motort lehet kapni, viszont használtan is tartja az árát). Még annyit hozzátennék, hogy németországban is baromi drága, behozni valszinüleg nem érdemes :(
- Hiányolom a benzinszint jelzőt, csak vészlámpa van, ha már fogytán az üzemanyag
- Szokatlan még, hogy az indexkapcsoló nem áll annyira kézre, mint egy japán motoron, de hozzá lehet szokni. Szintén megszokás kérdése, hogy nem indul "pöccre".
A pontosság kedvéért mindezt 2 motor használata és összesen 700 km megtétele után írom. Vagyis ez még nem egy 25000 km-es tartósteszt eredménye :)
Bocs, ha egy kicsit hosszúra sikeredett.
Remélem, sikerült egy kicsit felcsigázni az érdeklődést.
A további tapasztalatokat igyekszem webes formában KecsŐ oldalán közzétenni, és ezúton is köszönöm neki, hogy ilyen jól kézben tartja az oldalt. Szuper!!!!
Ja igen pont erről írtam, hogy saját tapasztalatok 1-1 adott modellről. Ilyenek is kellenének az oldalra. Ha BIKE-R ír valamit az F650-ről, szívesen kiteszem.
Hat a gep tenlyleg megy mint allat,mivel a sebring dob meg ad neki par lovat es szamomra telleg fantasztikus a gyorsulas es az elerheto vegsebesseg is!A veget meg nem probaltam ki mert nem volt megfelelo utszakasz de kettonk alatt mar ment 215-ot ora szerint:))))))))Na az KIRALY volt es szetrohogtem az agyam(meg ha lenne is)a sisak alatt!Egyebkent az okosok azt mondjak240-245 a vege!
BIKE-R!
Szoval az a angy helyzet,hogy nekm pedig a te geped jon be de nagyonnn!Tegnap mikor meglattam az oldalon a kepeket rogton beleszerettem!Vszinu szamomra sokkal celszerubb es megfelelobb lenne mint a cbr!Na nem panaszkodom tenyleg elgedett vagyok csak vegul egy turaenduronal szeretnek kilyukadni es ez most nagyon bejon!Komolyan:tegnap mar utana is neztem a mobile.de-n,hogy mennyiert mennek a gepek es haat rengeteg elado van!Ha van idod es nem terhellek le irhatnal a geprol es,hogy mennyire vagy megelegedve mert szivesen olvasnek rola!Irhatsz akar e-mailt is!
Egyebkent a tura engem is erdekel es szivesen mennek Pecs kornyekere mert legalabb 3evig jartunk Orfure nyaralni es nagyon gyonyoru a taj,mellesleg ott kielhettem akkor mar erosen viragzo motormaniamat mert rengeteg gepet lattunk es ez meg mindig az emlekezetemben el!KEcso szuper lesz az olda es majd irok magamrol is csak legyen idom!NA udv es mielobbi tavasz mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Küldjek egy kiló sót? :) Nem is tudtam, hogy arrafelé ez ilyen problémát jelent :) (bocs de ezt nem tudtam kihagyni)
Valsz. érdekel a túra... de ki tudja mi lesz még addig. Ha tudsz küldj egy bővebb tájékoztatót, és kiteszem az oldalra!
Március 12-15 között mi barátainkkal egy szlovákiai hosszú hétvégét tervezünk, ráadásul kocsival. Sajnos nekünk -egyelőre- nem jó az időpont, de ha ez mégsem jönne össze, akkor megyünk. Erről mindenképp értesíteni fogunk.
CBR 600!
Nagyon szuper a gép. Régebben nekem is tetszett a CBR600-1000, de mint azt a bemutatkozó oldalam is tükrözi, a kedvencek sűrűn változnak :)
CSÁ!
Teljes döbbenet, hogy mennyire megindult az oldal! Sóhoz sem jutok! Üdv az Újaknak!
Tegnap egy csomó gépet láttam haladni! Megbolydult a nép a 10 fokra ami Pécsen volt. felújításon van a hátsó teleszkópom, úgyhogy csak láttam, de jól esett. Márciusra tervezhetjük az első összejövetelt! Ha a Tisztelt egybegyülteknek megfelel, Március 13-14 szombat-vasárnap a baranyai túrára, akkor elkezdem lezsírozni. Visszajelzést kérek!
Üdv!