Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 142

Mennyi ilyen szerelvény is van évente?

Előzmény: GaGe (141)
GaGe Creative Commons License 2013.07.29 0 0 141

Mondjuk, hogy egy Dunai Finomító - Rajka voantot ne kelljen bevinni Kelenföldre?
Vagy egy Gyékényes - Rajkát?

Előzmény: MCA-001 (137)
czzf50 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 140

"Amennyire kivettem különböző újsághírekből, a kínaiak nem fogják finanszírozni ezt sem"

 

Biztos onnan fogod megtudni, mit finanszíroz meg Kína. 

 

"a Szovjetuniót Béccsel"

 

Mikori cikkeket olvastál?  :-)

 

"Kosicéig már van széles nyomtáv."

 

Igen, onnan már csak 5 perc Bécs.

 

"Amúgy is értelmetlen a V0, hiszen Dunaújvárosig ma is megvan, csak költeni kéne rá, meg össze kéne kötni a 142-essel, oszt jónapot. "

 

Alig kerülne többe, mint a V0.

 

 

 

Előzmény: Excelsior84 (139)
Excelsior84 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 139

Amennyire kivettem különböző újsághírekből, a kínaiak nem fogják finanszírozni ezt sem, továbbá a Szovjetuniót Béccsel Szlovákián keresztül fogják összekötni. Amennyire tudom, Kosicéig már van széles nyomtáv.

Amúgy is értelmetlen a V0, hiszen Dunaújvárosig ma is megvan, csak költeni kéne rá, meg össze kéne kötni a 142-essel, oszt jónapot. Minek egy felesleges zöldmezős vasúti beruházás, mikor a meglévő pálya karbantartására és üzemben tartására sincs pénz.

Előzmény: MCA-001 (137)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2013.07.23 0 0 138

A Kürtös - Hegyeshalom és Kelebia - Hegyeshalom viszonylatok piatt például. No meg a Záhony - Hegyeshalomért, mert a szlovák terv épp annyira a jövő zenéje, mint a V0.

Előzmény: MCA-001 (137)
MCA-001 Creative Commons License 2013.07.22 0 0 137

http://iho.hu/hir/szeles-nyomtav-szlovakian-at-130722

Szlovákián keresztül egészen Bécsig széles nyomtávon mennének a szerelvények.

Bécs mellett épülne új átrakó.

 

Minek is akkor a V0???

Rollende Landstrasse Creative Commons License 2013.07.04 0 0 136
Aladár46 Creative Commons License 2013.06.20 0 0 135

Zöld utat kérnek a zöld fuvarozásnak – A hazai logisztikai szakma útdíj-mentességet javasol az intermodális logisztikai szolgáltató központok 70 kilométeres körzetére

Bevezetésével párhuzamosan egy modern, fenntartható közlekedési rendszert kell kiépíteni: fejleszteni szükséges a vasúti eszközállományt, hálózatot – megépíteni például a Budapestet délről elkerülő vasúti körgyűrűt, a V0-át –, illetve átalakítani a vasúti infrastruktúra-használat díjszámítási módszerét és korszerűsíteni a vasút működését meghatározó előírásokat, szabályzatokat.

 

http://mlszksz.hu/zold-utat-kernek-a-zold-fuvarozasnak-a-hazai-logisztikai-szakma-utdij-mentesseget-javasol-az-intermodalis-logisztikai-szolgaltato-kozpontok-70-kilometeres-korzetere/

benbe Creative Commons License 2013.06.16 0 0 134

Nem tudom, ha visszaállítjuk a cigány kubikosokat és egész nap kosárral hordják a földet a töltésekbe, még úgy sem biztos, hogy nem lehetne olcsóbban, több hasznot hajtóan ennyi munkahelyet teremteni.

Előzmény: czzf50 (133)
czzf50 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 133

Objektív, OK, de szerintem mindannyian tudjuk, hogy az egész dolog a munkahely-teremtésről szól, akkor meg felesleges a vonatokat számolgatni, ez meg fog épülni akkor is, ha csak naponta 1 tehervonat használná...

Előzmény: civil (132)
civil Creative Commons License 2013.06.11 0 0 132

Ezt nem mondod komolyan. Ha ez nem tárgyilagos, tényszerű és objektív, akkor mi az? Szíjjártó nyilatkozatai?

Előzmény: Aladár46 (131)
Aladár46 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 131

Érzelmi töltet. Demagóg szöveg.

 

Ahogy olvasom, még mindig nincs igazi verseny a vasúti teherszállításban.

Előzmény: Törölt nick (130)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 130
Liba7606 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 129

Sajnos a jelenlegi nyomvonal-tervezet nem rendes

Előzmény: Aladár46 (127)
civil Creative Commons License 2013.06.09 0 0 128

...és az 1. vonalon az Almásfűzítő - Komárom szakasz ugyanígy le lenne zárva...

Előzmény: Aladár46 (127)
Aladár46 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 127

Most lenne szükség egy rendes V0-ra.

 

 

Aladár46 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 126
Előzmény: Aladár46 (124)
civil Creative Commons License 2013.05.13 0 0 125

Ennek nincs hozzá köze

Előzmény: Aladár46 (122)
Aladár46 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 124

Magyarországon keresztül vinné Ázsiát Európába a Hungrail

 

http://privatbankar.hu/kkv/magyarorszagon-keresztul-vinne-azsiat-europaba-a-hungrail-257725

Előzmény: Aladár46 (123)
Aladár46 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 123

HírTV Bruttó című műsora riportot készített a V0 projektről. 15:30-tól kezdődik.

 

http://mno.hu/?block=mno_video_popup&param=media_id=71471

Aladár46 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 122
Aladár46 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 121

A V0 vasútprojekt 360 milliárdja

Az eredetileg becsült 300 milliárd forintnál többe kerül a V0 vasúti gyűrű építése a költség-felülvizsgálat után. Azért jelentettek be 360 milliárd forintot, mert abban már szerepelnek a tervezési, az ingatlanvásárlási, a közbeszerzési, a mérnöki, a projektmenedzselési és tartalékolási kiadások is. ...

 

http://www.vg.hu/a-v0-vasutprojekt-360-milliardja-403095

Előzmény: Aladár46 (120)
Aladár46 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 120

Tranzit országgá fejlesztenék Magyarországot

... Fontos feladatként említette az államtitkár a nemzetközi vasúti árufuvarozás fejlesztését, aminek leglátványosabb példája a Budapestet elkerülő V0 vasútvonal terve. Ennek elkészülte a legversenyképesebb tranzitországgá teheti Magyarországot Közép-Európában - tette hozzá. Schváb Zoltán szerint a vasúti szolgáltatási színvonal folyamatos emelésére jó példa többek között a korszerű motorvonatok folyamatban lévő beszerzése és az ingyenes WIFI-elérés kialakítása számos járaton. ...

http://www.napi.hu/magyar_vallalatok...ot.552909.htm

V43 1279 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 119

IC kocsiknál azért akad ami mehet 160-nal.

Előzmény: takacs666 (118)
takacs666 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 118

Ráadásul nem valami bőkezűen van 140-nél gyorsabb személykocsink se.Ugye,remekül lehet azért hülyíteni mindig a népet hogy átépítik 160-ra ezt vagy azt a vonalat..csak épp 0 a 160-at üzembiztosan tudó személykocsik száma.

Előzmény: GaGe (116)
Elektricska Creative Commons License 2013.05.07 0 0 117

Ezt úgy hívják, hogy menetrend alapú infrastruktúra-fejlesztés. Nem ott megy gyorsan a vonat ahol ez menőnek tűnik (mert magas presztizsű vonal, vagy Budapest közeli, vagy kétvágányú), hanem ott ahol van miért sietni. Mert sietéssel elérhető egy pók, éppen áthelyezhető a kereszt a következő állomásra ahelyett, hogy várna a vonat stb. Nem lesz pénz a jövőben olyan pazarlásra, hogy minden vonalat a 0. kilométertől a végállomásig/országhatárig azonos, magas sebességre fejlesszenek. Minek olyan helyre 200, ahol a következő állomáson 10 percet kell várni keresztre vagy pókra?

Előzmény: GaGe (116)
GaGe Creative Commons License 2013.04.30 0 0 116

Vannak benne érdekességek...

Félegyhéza - Szeged egy vágány 200?
Pusztaszabolcs - Rétszilas egy vágány 200?
Szentgyörgy - Nagykanizsa egy vágány 200?

Az meg külön érdekes, hogy a Dombóvár - Kaposvár - Gyékényes szakasz maradna egy vágány és 80, eszükbe se jut az eredeti 100-as pályasebesség visszaállítása és a kétvágányúsítás....
Bár ezen a szakaszon a 100 és Kaposvár - Gyékényes között a térközi közlekedés is csodákat tenne...

A legnagyobb forgalmú vonalon meg eszükbe se jutott, hogy Tata - Hegyes között 200?
Bezzeg Hatvan - Miskloc közé mehet a 200...  

Előzmény: Aladár46 (32)
Aladár46 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 115

Itt a kínai-magyar szándéknyilatkozat a V0-s vasútvonalról


http://www.atlatszo.hu/2013/04/23/szandeknyilatkozat-v0/

 

V43 1279 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 114

Egyetértek.

Előzmény: Törölt nick (112)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.24 0 0 113

Másrészt már nagyjából megvan a következő EU-s ciklusra vonatkozó projektlista.

Előzmény: sínfékező (82)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!