Keresés

Részletes keresés

..Nadine.. Creative Commons License 2007.05.17 0 0 13
S a 4-es metrórol mi a véleményed? Lehet, hogy offnak tűnik, de első üteme is érinti a járat vá-át, valamint ha második üteme is megvalósul, az a járat átszervezéséhez ill/vagy megszünéséhez vezethet.

Most nem a melyik ér oda előbb busz vagy metró századmásodpercre lebontva vitát akarom ujra generálni :) Gondolom ezt ismered.
Előzmény: ..Nadine.. (12)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.05.17 0 0 12
Oks :)
Előzmény: Ibigoo (11)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.17 0 0 11
remélem értesz
A legteljesebb mértékben.
Előzmény: ..Nadine.. (10)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.05.17 0 0 10
Nem, sztem életemben egyszer. Csak végre valaki - rajtam kivül is - le meri irni a veke túlzásait.

67V-hez nem értek, igy érdemben nem tudok hozzászolni, de mindig aki használja az tudja jobban :)

remélem értesz
Előzmény: Ibigoo (9)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.17 0 0 9
Köszönöm!
Esetleg rendszeresen utazolis a 67V-vel?
Előzmény: ..Nadine.. (8)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.05.17 0 0 8
tetszik ez a hsz :)))
Előzmény: Ibigoo (1)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.05.17 0 0 7
Öszintén én nem szoktam megvárni a 67V-t max akkor ha valami érdekes van rajta (pl Volvó,vagy Gyros)
Előzmény: Ibigoo (6)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.17 0 0 6
Délután, suli- és munkaidő végén is tele van, sőt a Keletiből 23.00-kor induló utolsón is szokott lenni utas.
Előzmény: Sir Rooth (5)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.05.17 0 0 5
Reggel suliidőbe azért szokott telilenni a busz.Pl a 7:15,7:30as indulásnál
Előzmény: Ibigoo (4)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.17 0 0 4
Időszakosan ki van használva. Ha nem így lenne, akkor nem lenne tömeg bizonyos időpontokban, hanem egész üzem alatt pangana a vonal.
Előzmény: 18-09 (3)
18-09 Creative Commons License 2007.05.17 0 0 3
Ha annyira kilenne használva, akkor nem 15 percenként menne csúcsban... hétvégén meg 20 percenként a szóló, ami így is sok a 67V-re.
Előzmény: Ibigoo (1)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.17 0 0 2
Az. Szerintem megérdemli.
Előzmény: BPO-005 (0)
BPO-005 Creative Commons License 2007.05.17 0 0 0
67V t0pic:-)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.17 0 0 1
Mint mondtam, megkísérlem védeni a 67V-t. Ennek apropókján idéznék a VEKE korábban már <a href="http://veke.hu/index.php?fc=cikk&par=340" target="_blank">említett</a> történeti áttekintéséből: a 67V elindítása után a forgalom tovább csökkent: a csúcsidőben is csak negyedóránként, azon kívül 20-30 percenként járó, lassú, és megbízhatatlan busz helyett a környékbeliek természetesen más útvonalon járnak nemcsak a belvárosba, de még a Thököly útra is.

20-30 percenként járó: a mondat első fele igaz, a másik kevésbé. Tény, és ez a menetrendből is látszik, a 67V átlag követési ideje 20 perc, ez a nap nagyrészére jellemző.

Lassú: a sebesség kérdését már nem lehet ennyire egyszerűen kezelni: józan ésszel felfogható, hogy a tempó nem csak a busztól, hanem az azt vezető sofőrtől, az utasok számától és a forgalmi helyzettől is függ. Ezek a tényezők között vannak olyanok is, amelyekről nem a BKV tehet.

Megbízhatatlan: nem tudok statisztikai adatokat lobogtatni, de legutóbb az év elején kellett átszállnom egy másik kocsira amiatt, mert az első jármű technikai problémák miatt nem tudott továbbközlekedni.

...és a kedvencem, miszerint a környékbeliek természetesen más útvonalon járnak nemcsak a belvárosba, de még a Thököly útra is. Annak ellenére, hogy a 67V a MÁV-telep (Mézeskalács tér) és az Erzsébet királyné útja, aluljáró között párhuzamosan jár a 69-es villamossal, reggel az iskolába- és munkábajárók többsége a buszra száll; ez egyrészt az aluljárónál leszálló tömeg nagyságából is látható (minden bizonnyal ez elkerülte a kérdéses mondatot író ember figyelmét). A második nagyobb tömeg a Hungária körútnál száll le, egyrészük szintén a 69-es vonalán száll fel a buszra. Végezetül egy nagyobb csoport -- tíz éve ugyanazok az arcok -- kitart a Keletiig.
Miért is? Egyszerűen azért, mert Rákospalota déli része és a Keleti között még mindig a 67-essel lehet a leggyorsabban közlekedni. Nincs olyan épeszű ember, aki a MÁV-teleptől elmenne a Bosnyákig, majd onnan a hetes buszcsaládba tartozó kocsik valamelyikével végigaraszolna a bedugult Thököly-n. Torlódás persze a 67V vonalán is van (Öv utca - ezt azonban a busz a villamossínen haladva (megteheti) megelőzi, illetve Mexikói út - Thököly sarka; itt sajna marad az araszolás), de összességében 25 perc alatt még így is el lehet jutni a Keleti pályaudvarig.

Összefoglalva a fentieket, a VEKE hangulatkeltése nagyrészt megalapozatlan; ezt az állításomat támasztja alá a reggelente és délutánonként tele lévő busz és a tíz éve gyakorlatilag változatlan (és bővülő) törzsközönség.
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.17 0 0 topiknyitó
Kezdetnek egy rövid történeti áttekintés
A 67-es villamospótló (továbbiakban 67V) 1997. március tizenegyedike óta létezik, ekkor szűnt meg a villamosközlekedés a Keleti pályaudvar és a BKV által akkor még Rákospalota-MÁV telepnek nevezett Mézeskalács tér között. A hivatalos indoklás ide kattintva olvasható. A Thököly úti villamosok, köztük a 67-es történetéről pedig a VEKE írt egy nagyobb lélegzető összefoglalót.

A topikban szándékom szerint beszámolnék a viszonylatot éintő eseményekről, változásokról, és mint egy, a vonalat tíz éve nap mint nap használó utas, megkísérlem megvédeni a 67V becsületét ;)

Kellemes olvasgatást!
Ibigoo

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!