Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

combi27 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 408

Pl a XADO az NEM adalék, csak mivel mindenki annak hívja, a köznyelvben így terjedt el...

minek beletenni? 

Gondolj bele: nekem pl volt egy 24 éves Mazdám , ami 7 évig volt a tulajdonom..

Szerinted elviszem gépműhelybe felújíttatni mert 3000km-enként "megevett" 1 liter olajat?

Dobtam bele xado-t 7 ezerért, meg 10w-50-es olajat, ami 5000km/ 1 literre csökkentette az olajfogyást...namost gépműhely mibe került volna?Ez a motor még nem ment tönkre, csak csipegette az olajat...

 

Ettől függetlenül pl öcsém , két munkatársam és én is használtam Xado-t, mindenkinek pozitív észrevételei voltak utána, igaz NEM TÖNKREMENT AGYONKOPOTT motorba lettek beletöltve..azokon valóban csak a gépműhely segít...

Előzmény: gt2876r (405)
johannes. Creative Commons License 2015.11.22 0 0 407

Ez igaz csak én ki is kipróbáltam.

Előzmény: johannes. (406)
johannes. Creative Commons License 2015.11.22 0 0 406
ez igaz, csak èn ki is pròbàltam.
Előzmény: gsis (404)
gt2876r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 405

Akkor ùgy kérdem,minek feladalékolni az olajat ,löttyökkel? Ha kopott a motor akkor egy jó gépműhely kell,nem pedig ilyen csodaadalék. Aki elhiszi a marketingszöveget az meg is érdemli,hogy megvegye. Jókat röhögök egy- két primitív hozzászóláson....

Előzmény: combi27 (402)
gsis Creative Commons License 2015.11.21 0 0 404

Már ne haragudj ,de egy REKLÁM  klipp nem minden esetben mérvadó !

Előzmény: johannes. (403)
johannes. Creative Commons License 2015.11.21 0 0 403

Mindenki ugyan azt szajkózza, de igazából fogalma sincs az egészről, te még elhiszed amit leírnak, a hidegoldali viszkozítás sokkal jobban befolyásol meleg oldalon mint állítják, és közel sincs akkora előnye a full szintnek mint sokan hiszik.

Vásárolj egy viszkozításmérőt és 5000 ként nézd meg az ásványi, félszint meg a fullszint adatait.

 

Mindenki a hidegoldallal van elfoglalva, mintha a 15w kővé dermedne mínusz fokban, vicc, a melegoldallal meg senki nem foglakozik.

5000 km városi használat után olyan lesz a w40 mint a húgy, a fullszint is.

Hasonlítsd össze a friss olajat meg a fáradt oljat 5000 km után.

Melegoldalon minimum w50 vagy w60 kellene, persze amelyik autóba megengedett,1999 es japán autómba megengedett, a fogyasztást rohadtúl nem befolyásolja, viszont tovább bírja az olaj.

 

https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DPZUUllfRvYM&ved=0ahUKEwjBor-CkaLJAhWIGCwKHUSPBywQtwIIHDAA&usg=AFQjCNFakedcwODA_H0Oa6qvyPkbnUit1A&sig2=_o2qP4XpvDczJ74AgmCwtw

Előzmény: combi27 (401)
combi27 Creative Commons License 2015.11.21 -1 0 402

Vajon az olajgyàrtók mièrt adalèkoljàk a motorolajokat?

Előzmény: gt2876r (400)
combi27 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 401

Az olaj nem a hidegoldali viszkozitàstól lesz "híg vagy nem híg" ... Ennyi az önjelölt olajszakèrtèsről...15w hideg időben ( tèlen) , hidegindítàskor nem olyan jól szivattyúzható mint mondjuk egy 10w ami nem feltètlenül fèlszintetikus, ergo tèlen hideg motornàl növrli a motorkopàs kockàzatàt...viszont a szintetikus olajok tulajdonsàgai nagysàgrendekkel jobbak ès àllandóak mint egy àsvànyi olajnàl...

Előzmény: johannes. (399)
gt2876r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 400

Hi

Kérdés: minek a motorba adalék? 

johannes. Creative Commons License 2015.11.20 0 0 399

Hát persze, hogy jó bele, csak interneten vált olajszakértők akarnak mindenbe full szintet, meg vékony olajat, a büdös életbe nem lesz baja a 15w-től, csak időben cseréld.

Előzmény: Dorien- (398)
Dorien- Creative Commons License 2015.11.20 0 0 398

Pedig úgy tűnik, hogy az való bele:

http://cararac.com/engine_oil/renault/megane.html

Előzmény: combi27 (397)
combi27 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 397

ja, a 15w-40-et meg felejtsd el..nem belevaló...

Előzmény: Mócsing01 (395)
combi27 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 396
Előzmény: Mócsing01 (395)
Mócsing01 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 395

Szervusztok !

98-as Renault Megane -ba ,elf 15W40 olajhoz tervezem a XADO adalék beszerzését .

Ahogy a fórumot olvastam két lehetőség van ,Xado Fémkondícionáló Maximum 1 stage és a 3x9ml-es gél .

Melyik a jobb ? Melyiket ajánljátok ,

Előre is köszönöm a segítséget !

combi27 Creative Commons License 2015.08.21 0 0 394

"mert a szabadonfutó nem működik az alacsony súrlódásnál, mint igaz ez az automata váltókkal kapcsolatban is"

 

ez biztos nem igaz :D

olajnyomás szabályoz az automata váltókban  mindent, nem pedig hogy mi hogy súrlódik :D

a kisebb súrlódás csak kevesebb hőterhelést jelent a váltónak  és a benne levő olajnak...

 

a többi részéről lévén hogy nem használtam, nem tudok nyilatkozni..bár egy kétütemű motorról nehéz elhinni hogy nem kopott el benne se a gyűrű, se a henger, se a tűgörgő se a csapszeg 41 év alatt :D

Előzmény: Biolaci (393)
Biolaci Creative Commons License 2015.08.18 0 2 393

1968-ban hallottam először a Fimol kedvező, súrlódáscsökkentő, teljesítmény növelő, élettartam hosszabbító hatásáról. Először Simson Sport 250 cm motorkerékpárnál használtam a sebváltóba, a motorolajba és az benzinbe. A súrlódás csökkenése miatt csendesebb lett a motor és nem melegedett túl, még lassú városi forgalom esetén sem a léghűtés gyengesége miatt. Utána Pannónnia 250-esben használtam de ott csak az üzemanyagba, mert a sebváltóban csúszott a kuplung tőle. Aztán jött a 600-as Trabantom, ahol szintén csak az üzemanyagba lehetett használni, mert a szabadonfutó nem működik az alacsony súrlódásnál, mint igaz ez az automata váltókkal kapcsolatban is. Aztán lett 1974-ben egy Wartburgom, amely ma is tudja a 130-at utazóban és 340 ezer km van a motorjában. Minden tankolásnál az előírtnál egy kicsit több Fimol-t teszek bele és még most is tudja a motor a kb 30 ezrett futott hasonó motorok sűrítési végnyomás értékeit. Volt, hogy csak piros kupakos Fimolt kaptam, de az is jó volt az üzenanyagba, azaz a keverékbe. Wartburgnál sem lehet használni a sebváltóba, s ez miatt azt a 41 év alatt egyszer kellett cserélnem, de a motort nem!!! A Trabantomnál és a Wartbutgomnál is csökkent a motor melegedése, amelyet most a 35 fokos melegekben élveztem igazán. Van egy 1500-as Isuzu dízel motoros Opel Corsám is, amelynél a dízel olajba is a motorolajba is és a sebváltó olajba is használom a fimolt. A gázolajba a zöld kupakos, a többi olajba a piros kupakos FIMOL-t használom. Nem melegszik a motor a még  megengedett érték feléig sem, a kánikulában sem. 256 ezer van a motorban és még most sem fogyasztja a motor az olajat, hanem el lehet menni utántöltés nélkül olajcserétől olajcseréig. Nagyon csendes a motor annak ellenére, hogy dízel motor, s most is tudja azokat a gyorsulási és végsebességi értékeket, mint új korában. A FIMOL magyar termék, magyar olaj adalék! A molibdén diszulfid (MoS2) bele van téve néhány gépjárműzsírba is. A MOL-nál lehetg ezekhez hozzájutni. MInden zsírzóhelyet 46 éve ezzelk kezelek, sőt a csavaroknál is ezt használom és nincs korrózió, nincs berohadás, berozsdásodás. A Trabantomnál direkt szétszedtem a laprugókat és ilyen zsírt, valamint piros kupakos Fimolt használtam. Mint ha lágyabb lett volna a rugózása a Trabantnak, ami zsírzás nélkül regy kicsit kemény volt. Az élettartam növelő, súrlódás csökkentő, kopásgátló hatása csillagos ötös osztályzatot érdemelne. Azt nem értem miért nehéz beszerezni, mert az utóbbi időben már csak a neten tudtam megrendelni, ugyanis eltűnt még a Mol kutakról is, de az autós boltokból is. Jó lenne ha autós, motoros trásaim jobban megismernék a Fimolt és többen keresnék, mert akkor megint jobban elterjedne a boltokban és szélesebb körben hozzá lehetne jutni.

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.11 0 0 392

Úgy tudom, hogy ezt a technológiát a Millers fejlesztette ki, ezért is tettem le melléjük a voksom.

Előzmény: combi27 (390)
trakeszv6 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 391

Automban xado motorolaj (megfelelö viszkozitásu) és xado "revitalizáló" gélt is raktam bele,

csak pozitiv tapasztalataim vannak vele.csendesebb, egyenletesebb járás, lánccsörgés is elhalkult pöc-röf indul.

azt nem érzékelem hogy a motor erösebb lenne töle, illetve(müszeres mérés kéne) hogy javult e a kompresszió stb.

a fö problémám ,hogy csörgött a lánc inditáskor ,az ugymond megszünt.

combi27 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 390

basszus...azért mert mindenki adaléknak hívja azt amit az olajba önt....

 

de itt van hozzá az irodalom...

http://xado.hu/

 

és itt van a "folyadék":

 

http://xado.hu/webshop/revitalizalok/motorolajba/amc-femkondicionalok

Előzmény: Törölt nick (389)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.07 0 0 389

Adalékról írtál a motorolajba, idézlek:

"Viszont öcsém rakott Xado folyadékot a motorolajba" 

Vagy félreértettem??? :D

combi27 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 388

van ilyen "adalékolt" olaj Xado márkanéven is...amúgy a xado pl. nem adalék :D

Előzmény: Törölt nick (387)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.06 0 0 387

Sziasztok, én nem igazán bízok a különféle adalékokban amit külön kell belerakni az olajokhoz, volt egy-két rossz tapasztalatom, legyen szó motor vagy váltóolaj, és külföldi fórumokon olvastam, hogy a Millersnek van egy olyan technológiája ami már úgy van gyártva, hogy ezek az adalékok már a gyártáskor belekerülnek. Ki is próbáltam és meglepően tapasztaltam, hogy működik. Ár-érték arányban ez volt a legjobb választás. Egy Opelem van és kopogott a hidrotőke, majd olajcsere után (5w40) ez teljesen megszűnt. Szóval ajánlom, érdemes kipróbálni...

combi27 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 386

raktam váltóba, motorba, szervóba is!  váltóban-motorban hozott némi változást, szervónál nem vettem észre

Viszont öcsém rakott Xado folyadékot a motorolajba és adalékot a gázoljaba, neki a motor nagyban megváltozott.Könnyebben indult, nem füstölt annyira.

Előzmény: mj620di (385)
mj620di Creative Commons License 2015.08.05 0 0 385
A váltóba raktál vagy a motorba? Volt különbség ?
Előzmény: combi27 (384)
combi27 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 384

motorba, vátóba, szervóba nem tesz kárt..Én tettem a Mazdámba mindbe, ismerőseim meg az alábbi autók  motorjaiba: Mitsubishi Pajero, BMW 320D, Opel Corsa B-C... :D

Előzmény: mj620di (383)
mj620di Creative Commons License 2015.08.03 0 0 383

Sziasztok!

 

Szerintetek érdemes bele rakni a xado 9ml es váltóba való gélt a váltóba?Kicsit szól a nyelestengely csapágyam.Most cserélek benne majd olajat is és gondoltam azt a 2 e ft ot még meg éri pluszba!De remélem kárt nem tenne a váltóban azért!A Motorba nem merem bele rakni!

Mukibá Creative Commons License 2015.03.28 0 0 382

A xadó olaj annyiban különbözik más olajtól,hogy 4 literében csak 1 tubus xadó adalék van,de az ára az jó vastag ,tehát ha veszel egy jóminöségü full szintetikus olajat ,és teszel az olajba 1 tubus adalékot ugyan ott vagy ,DE olcsóbban jössz ki.,és még utánna 2 töt később akkor tettél valamit ....................

Előzmény: trakeszv6 (381)
trakeszv6 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 381

xado olajat raktam a gépbe,csak pozitiv tapasztalatom van róla.

Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2014.11.30 0 0 380

xado.hu

Itt mindent megtalálsz, ha bemész a központi raktárukba (Bp. Kiscsikós köz) teljeskörűen segítenek.

Előzmény: Meglon (378)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2014.11.30 0 0 379

XADo.hu

Előzmény: Meglon (378)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!