Üdv. Mindenkinek ! Sajnos félre rendeltünk egy S type első felső bal lengőkart gyári eredetiben. Szívesen eladnánk valami barárti vagy utángyártott árban. XF-be is jó
Valaki elárulhatná hogyan lehet kivenni az ablakműködtető gombokat.Nem akarom szétcseszni.Amúgy Ford kapcsológombok.A fordoknál van egy kis perem a gomb körül aminél picit megfeszítve ki lehetpattintani az ajtókárpitból,de ennél semmi,mintha be lenne betonozva. Nem világít csak kettő,és ez idegesít.
Más.Senki nem írta meg , a fényszórónak bekapcsoláskor kell állítgatnia magát?(régebben egyszer le és fel állította magát mielőtt beállt középre.nem tudom hogy most a jó,vagy elromlott valami,)
Gondolkodom egy tolatókamerán.E-bay en 6ezer körül lehet venni amit frankón be lehet építeni a rendszám fölé.
Természetesen van navi a kocsiban,és hátul a navi egység tetején van egy kütyü amin van rca bemenet,és hangnak transmitter is.Gondolom vmikor használták dvd nézésre.Rákötöttem dvd-t,és dslr fényképezőt is,de semmi.nem tudom mit kellene bekapcsolnom hogy megjelenjen a kép a kijelzőn.
Újra itt vagyok,gondoltam beugrok pár percre.Köszönöm a válaszokat az előző kérdésemre!
A fényszórók maguktól jók lettek,de bekapcsoláskor nem csináljaamit régen,nem mozgatja le és föl egyszer mielőtt beállna pozicióba.Valaki megírhatná,mi a normális működés.
A másik égbekiáltó problémám(soha ne legyen nagyobb :)pedig:a küső hőmérsékletet pontatlanul jelzi,kb.10fokkal kevesebbet mutat.Ezért már rögtön fűti a szélvédőt stb.
Lehet ezt kalibrálni vhogy,vagy csak szakszervízben,vagy a érzékelő gomba romlott el.?
Néha ránézek a fórumra, de mostanában sajnos nem volt sok időm a meló miatt.
Akkor, ha néha sántikálva jár a motor, Én a trafókra gyanakodnék. ( kiváltképp akkor ha nagyon büdös a kipufogógáz )
Az Én autóm is csinált ilyet anno trafó hibánál, de mellette kivillogta a műszerfalon a kis motor jellel.
Trafó csere és a hiba megszűnt.
A gyári szervíznél a garnitúrát egyben cserélik, nem nézegetik, hogy melyik trafó rakoncátlankodik ( zsebbe nyúlós )
A Landrover Horváthnál a Béla meg tudja mondani, hogy melyiket kell cserélni, mert ha néha kihagy, akkor előbb utóbb el fog romlani.
Valójában azért írtam nektek, mert családi okok ( telek vásárlás ) miatt meg kell válnom szeretett nagymacskámtól.
S-Type 1999-es 3000-es benzines, normál szinkronváltós, orrdísszel az elején, ezüst metall ( láncos motoros ,vezérműszijat nem kell cserélni, mert nincs benne, )
Az autó tip-top állapotban van, a használtautós oldalra nem teszem fel.
Nem szeretnék tesókkal, báttyákkal, kupecekkel beszélgetni a márkáról és a tipusról.
Olyan gazdit keresek a nagymacskának, aki tisztában van a márka jelntésével, kellő alázattal tudja ezt az autót használni és vezetni.
Mert ugye Bayer Motor Werke ( BMW ) sok van, és kormolják az utakat, de ez mégis egy Jaguar. :-)
Az autó előéletéről nem sokat tudok, amikor 2 éve hozzám került szisztematikusan megjavíttattam rajta mindent.
- komplett kuplungszett csere,
- futómű javítás elöl, hátul,
- féktárcsák és betétek cseréje elöl,
- fékjavítás hátul.
- összes elektromos ablakemelőt felújítottam ( külön köszönet Natalivanillának a jótanácsokért, beváltak :-) )
- trafók cseréje,
- akkumulátor csere,
- olajcsere és szervizek,
- vizsgáztatás,
Az autóhoz minden gyári tartozék ( emelő, pótkerék, gyári kézikönyv, két kulcs stb. ) megvan. Egyből vihető, használható.
Az autó pesten van, ha valakit érdekel meg lehet nézni.
Az ára 1,3 és nem alkuképes, forgalmi 2016-09. hó- ig
Tavasszal csináltam olaj és szűrőcseréket, de ha valaki elviszi, és friss olajcserével akarja átvenni, akkor megcsinálom neki.
Sziasztok. Angliából behozott s type-hoz hogy átmenjen műszakin a lámpával lehet valamit csinálni vagy csak cserével oldható meg ? (az ellenkező oldali fényvetés miatt) Valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalat ?
Külföldön vagyok,sajnos csak mobilszámokat,vagy e-mail címet tudnék megadni.Ha valamikor lesz kedved(és időd),nagy vonalakban összefoglalhatnád a tapasztalataidat.Mire figyeljek a vásárlásnál,mik az típus"achilles sarkai",mik azok a dolgok,amik odafigyelést igényelnek,vagy befolyásolják az autó használhatóságát.Köszönöm.
nekem '99-es van, hét éve...mail címem publikus, írj egy vezetékes tel.számot, és hogy mikor érsz rá, felhívlak, és mesélek....egyszerűbb mint irkálni, és kérdezni is tudsz......( azért jó a vezetékes szám, mert azt ingyen tudom hívni...)
Frissen regisztráltam,mégpedig abból a célból,mert a közeljövőben tervezem egy Jaguar S-Type megvásárlásást.
2000-2001 körüli autó,3 literes benzinmotorral.Ha van köztetek olyan,aki részletekbe menően le tudná nekem írni,mire számítsak az autóval kapcsolatban azt nagyon megköszönném.Hallok erről-arról,elektromos gondokról,műszaki problémákról,szeretném tudni mi a helyzet ezzel a típussal,mennyire rossz minőségű,vagy mennyire nem az,minden érdekel.
Én is így jártam,sokat Kínlódtam vele ragasztottam stb(ehhez szét kell szedni), mégsem lett jó aztán aYou- tube-on láttam egy egyszerű megoldást,szemből bele kell csavarni két kb 60 mm-es facsavart,az egyikkel függőlegesen, a másikkal vízszintesen tudod rögzíteni,ill. állítani.
Hali! Nekem is volt ilyen problémám. Sajnos van valami műanyag kütyü a lámpa mögött, ami szintben tartja a xenon fényszórót, az tört el valószínűleg. A murányinál megcsinálták nekem nem olcsón. Meg lehet ragasztani, de le kell venni a lökhárítót.
Hallo,van itt valaki ? Most kicsit kellemetlenül érzem magam.Volt pár ismerősöm akiről azt hittem a barátom,de mindíg csak akkor jöttek ha kellett nekik valami,és ha én kértem segítséget ,mindíg hárítottak valami kifogással.
Na le is lettek építve egy idő után.De most én is azt érzem csak akkor jövök ha kell valami.Pedig nem!Nézegetem a topikot,és semmi mozgás. De tovább próbálkozok,mert megint bexart valami ezen az átkozott masinán.
A xenon lámpákat nem állítja. kb 2méterre világítanak.Valaki adhatna valami tanácsot honnan kezdjem a hiba feltárását.
S-type 2.7D sport full.
ui:kellene valami friss navi dvd letöltési link,mert a gyári lemez már akkor xar volt amikor kiadták.
Keresgettem de csak regis fizetős oldalon találtam. Jaguar fan club létezik magyarországon?
Akinek gyakran,véletlenszerűen jelentkeznek hibaüzenetek a váltó meghibásodott,a kézifék meghibásodott szöveggel,az ellenőrizze az akkumulátor kapacitását.
Majd egy évig szívtam miatta. Volt hogy egy üzlet előtt várakoztam fél órát,mire ki bírtam engedni a kéziféket.Vagy csak második fokozatig váltott fel a váltó,vagy addig sem.
Ilyenkor álltalában akkusaru le,vissza,és mehetünk tovább.Az autó mindíg indult ezért nem gondoltam az akkura mint hibaforrás. Mígnem egyszer takarításnál,a pótkréknél észrevettem hogy némi akkusav kiszivárgott.
Akksi ki,és látom hogy vmi hajszálrepedés féle van az oldalán,ahonnét szivárog a sav ki.
Új akksi bele,és rőgtőn észrevettem hogy boldogabban tekeri az önindító. Azóta,(fél éve kb.) semmi hibaüzenet hála a magasságosnak !!
Egyszer még megélem hogy minden jó lesz az autómon.Talán még a becenevét is visszavonom egyszer ! angol beteg.
A csomagtér nyitási problémám megoldódott ! Sokat agyaltam rajta,olvasgattam külföldi fórumokat is,ahol kábelszakadást írtak valahol.Leírom,hátha valaki ugyan így jár egyszer.
Úgy kezdődött,hogy menet közben jelezte , az utas oldali ajtó nyitva van.Persze becsuktam párszor,de semmi.
Megfigyeltem hogy lámpánál állva kb 3 másodpercenként felgyulladt a belsőtér világítás,kialudt,majd ismét kezdődött előlről.A hőmérséklet is furcsa lett,elkezdtem a klímát állítgatni,és kiderült nem megy a fűtés ventillátor. Viszont ha a klímát kikapcsoltam akkor nem jelzett az ajtó. Halkan jegyzem meg a fűtéssel állandóan problémám van, mióta megvan az autó.Na, gondoltam ebből megint szívás lesz.
Egy napi turkászás után a hiba : Test kontakt hiba. Jobb oldalon a biztosíték tábla alsó részére megy egy köteg test vezeték egy 6os saruba,amibe szépen bele van sajtolva. Ki lett bontva,ujra blankolva,és bele forrasztotam.
Tökéletes lett. A kesztyűtartó ezért lett kiszedve,és csak ma jutott eszembe hogy a kesztyűtartó világításának csatlakozóját összedugom,mert ennél az autónál minden összeköttetésben van mindennel.Jó is lett,nyílik a csomagtartóm ismét. Az első szivargyujtóban még mindíg nincs áram, de ez már nem lehet probléma :)
Rég jártam erre,most ismét ötleteket várok az ujabb hibára, amit eddig nem tudtam megoldani.
először a csomagtartó kinyitása nem műkődőtt sem a műszerfalon levő,sem a rendszámtábla feletti nyomógombal.Viszont szerencsére a távkapcsolóval nyílik.A tankolónyílás ajtaja nyílik.Ahogy próbáltam megkeresni a hiba okát,közben egyszer csak eltünt az áram a rádió alatti szivargyújtóbol. A könyöklőben levőben viszont van áram.
Segítség kéne, hátha valaki tapasztalt már ilyet. Van egy 2000-es évjáratú V8-as S-type -om és a tünet a következő. Alapjáraton mindkét oldalon a kipufogónál gyújtás egyenetlenséget lehet hallani, de nem rendszeresen, ez halk belepuffogást jelent. Olyan mintha kihagyna valamelyik henger, de az érdekes az, hogy csak meleg állapotban, hidegen nem. Továbbá 10-20 kilóméter megtétele után ez menet közben is jelentkezik a probléma, de olyan mértékben, hogy pl. előzéskor vissza sem vált az automata váltó (lomha lesz). A gyertyát rendben vannak, NGK irridium, szép állapotban. Hibakód nincs, cseréltünk gyújtótrafót, persze nem mindet. De egy német fórumon olvastam, hogy 110e km-enként állítólag az összeset cserélni kell. Ez vajon tényleg így van? Potyára nem akarom mindet cserélni, csak ha tényleg van ennek valami alapja, illetve nem akarok kapásból Bécsbe sem futni a szakszervízbe.
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni V6 3.0 S Type -ot javítgatok.Alapjáraton 700-900 között ingadozik , de ha levakolom a vákum csonkot ami a pillangó szelepnél van akkor beáll 850 re.az 5 ös henger melegen nem megy és hangos kopogó hangot hallat,mint ami üresen jár.a gázelvételkor a fordulat 10-15 mp múlva esik vissza ,és a kipörgés gátló hibáját írja a board.csekkoltam OBD scanner -el de semmi hibát nem tárolt el és nem is mutat semmit.Remélem valaki tud 1 - 2 dologban segíteni és ezt előre is köszönöm.B. Attila
a kárpitot egy csavar tartja, a könyöklőben a "behúzó" mélyedés alján van egy kis gumilap - az kiemeled (egy kis csavarhúzóval alányúlsz, nincs leragasztva !) ott a csavar - aztán alulról aláfeszítesz egy kicsit a kárpitnak valami műanyag/fa lappal, és szépen sorban kipattannak a rögzítő bolhák (de a kárpitban benne maradnak) egyben lejön az egész kárpit, csak a kilincsnél kell egy kicsit trükközni.....(én Angyalföldön cseréltettem a bowdent, mert az egyik szakadt volt - ki volt belül támasztva - megkeresem a címet ha kell)