Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163062

Na az már bivaly egy akksi! :)

Előzmény: seewer (163057)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163061

LIKE!:)

 

... ez már komoly kór, természetesen 242 mm akart lenni.

 

Jó választás!

Mi 3 márkát (Bosch, Exide, Forse) amit most forgalmazunk.

Előzmény: seewer (163057)
seewer Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163060

Ne add el, hidd el megbánod. A kevés használat nem indok az eladásra.

A Bravoval 2 év alatt 2300 km mentem (két utolsó pecsét) de nem szeretnék megválni tőle.

 

Előzmény: bajan122 (163044)
cruxosgyuri Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163059

Ezt Petyának akartam írni

Előzmény: cruxosgyuri (163058)
cruxosgyuri Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163058

Gyere át hozzánk, ha gondolod. Kivesszük a miénkből és megnézheted, hogy azzal működik-e.

Előzmény: bajan122 (163044)
seewer Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163057

420mm kicsit hosszú lenne:)

Én speciel az Exide EA640-est raknám bele. http://akkudiszkont.hu/akkumulatorok/exide/

Előzmény: Törölt nick (163055)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163056

Köszi!!

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163055

Gyárilag 60Ah 420A ... de hogy ezzel adták-e át, az már néha megbukott. (h420 x sz175 x m190)

 

... de tudsz már 60Ah 600A-os akkut is sok helyen venni, vagy még többet tudót.

Előzmény: Törölt nick (163048)
Varshi Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163054

> De ha eltünedeznének a Ah-k,akkor nehézkesebben indítózna nem?

 

Nem.

(Nem feltétlenül.)

Előzmény: Törölt nick (163027)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163053

... kezdők.:)

Előzmény: alázógyík (163052)
alázógyík Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163052

Kopipaszte volt, innen : http://autokotua.com/akkumulator/fiat/bravo.html

 

:P

 

 

Előzmény: Törölt nick (163051)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163051

... biztos vagy benne?:-p

Előzmény: alázógyík (163049)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163050

Köszi!

...40-46 Ah??? :O  Azt gondoltam nagyobb kell bele.... :)

Előzmény: alázógyík (163049)
alázógyík Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163049

2008

Típus Európai (T1)

Pozitív átmérő: 19,5 mm

Negatív átmérő: 17,9 mm

Magasság: 18 mm

Jobb plusz (-+)12V40 A/h-46 A/h380 А-490 A

Magasság: 175 mm

Hossz: 207 mm

Szélesség: 175 mm

Előzmény: Törölt nick (163048)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163048

Azt tudja valaki esetleg hogy a T-Jet-ben gyárilag mekkora Ah-s akksi volt és mekkora indítóáramú?

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163047

Kösz az infókat! A body cpu csatlakózót hol találom? :)

Előzmény: kisfitti (163045)
kisfitti Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163046

Nekem még a generátor csere vissza van. 13.6 a max amit tud. Így szépen kinyírom az új akksit lassan. Mondjuk havonta 3x van elindítva összesen 200 km-re. De azért meg lesz csinálva mindenképp. Amióta tartósan jó idő van nem kapcsol ki az LCD kijelzőm sem. A mediterrán kislány... ;)

Előzmény: kisfitti (163045)
kisfitti Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163045

Amikor szarakodott az akksim nekem is ezt csinálta. Müszerrel mérve meg volt a feszültség. De, rátettem töltőre, és 3 nap alatt sem ment feljebb 75% nàl. Új aksi, azóta jó. Ill. miután kivettem az óracsoportot megnézni a sorozatszámát, mert persze az LCD kijelző random kikapcsolt, utána összeszedte ezeket. Újra kellett kalibràlni a kormányt. Igaz mire beléptem volna a kormány menüjébe, addigra az megoldotta, hogy középre forgattam a kormányt. 

Első körben akksi, generátor, önindító amit a ellenőriznék. Majd body CPU csatlakozó. Ilyenkor gyújtás le, csati szét- össze,  indít csodákra képes.

Előzmény: Törölt nick (163043)
bajan122 Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163044

Epp eladas alatt. Ket ev alatt 3000et mentem vele, igy nincs ra igeny. 

 

Amugy nem mereknraulni mert annyira szeretem ha raulok megint nem adom el (tavaly mar volt egy ilyen kor)

Előzmény: seewer (163042)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163043

Próbálok szerválni egy akksit ami tuti jó és megnézem azzal. Ha nem jöm be akkor elviszem gépre rakni. Köszi mégegyszer!

seewer Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163042

Jut eszembe, mikor fagyizunk egyet? Van még mivel? Na nem a nyelvedre gondolok:)

Előzmény: bajan122 (163039)
bajan122 Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163041

Egy biztos, ha gond van akkor az egyszerutol erdemes a bonyolult fele haladni. Kiolvasni a hibakat is egyszeru es akkut cserelni (akar probabol) is. 

Előzmény: Törölt nick (163037)
seewer Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163040

Indítás pillanatában akár 10 volt feszültség is mérhető. Rossz akku esetén a második harmadik indítási próba után csak halmozódnak a fals hibák, mert még jobban letörik az akku töltöttsége....

bajan122 Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163039

Na igen, ez is igaz. 

Előzmény: seewer (163038)
seewer Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163038

Akár más is lehet, de alacsony akkufesz csak fals hibát generál, mikor helyreáll a töltés minden működik. 

Nincs mese, gépre kell dugni, addig csak találgatunk. 

Előzmény: bajan122 (163036)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163037

Az akku szimbólum indítás után azonnal kialszik és nem is gyullad fel még ha a hibák megjönnek,akkor  sem. Van hogy többszöri leállít-újraindít combo után sincs szervo , de van hogy pl második indításkor már minden ok.   Totál véletlenszerű az egész...... Köszönöm skacok a segítő szándékotokat!!

Előzmény: seewer (163034)
bajan122 Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163036

Ha a leirasa pontos (50km hibasan, majd allt a kocsi es meg 20 km hibasan) akkor szerintem toltes van. Elmegy 70 kmet csak akkurol?

Előzmény: seewer (163034)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163035

Amúgy indítózáskor hány Volt alá nem szabadna mennie a feszültségnek kb?

seewer Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163034

Szerintem nem az akku lesz, valamiért nem jön meg a töltés. Akku szimbólum, vagyis a töltés hiányra utaló visszajelző nem világít? Ha újra indítod visszajön a szervo kormány?

Rá kellene dugni gépre, mert megjegyzi ezeket a hibákat, meg az alacsony akku feszt is.

Előzmény: Törölt nick (163030)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.24 0 0 163033

Ok! Köszi! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!