Bár vasárnapra ígértem, de a kevésbé korrekt "vevő" mai nap folyamán jelzett vissza,hogy mégsem kell neki a tetőcsomagtartó, tehát ha megyek Smafuhoz az autóért ( olyan szerda magassága ) ott lesz nála a kiegészítő, mehetsz megnézni amikor jól esik.
Kiszedtem a műszerfalból az óraegységet, h kicserélem kékledesre a világítását. Nem találtam benne izzókat..valahol középen vannak benne forrasztott ledek?? Nem akartam a mutatókat leszedni...
Nekem az ABS-fékkopásjelző-rögzítőfék visszajelző hármas égett időnként (W202), majd eltűnt több napra és újra visszatért.
Aztán beutaltam Smafuhoz másfél hétre amikor éppen megvolt a hibajelenség és szépen átméregettek mindent. Nem volt egyszerű menet, de a végére kiderült, hogy a túlfesz relénél két dióda kiment és az meg szétlőtt valamit az ABS modulban.
Túlfesz relé javít, ABS modul Ürömről beszerezve és öröm-boldogság :)
Persze lehet, hogy a Tiednél nem a túéfesz relé a ludas, de ki tudja... szerintem azért megnézheted, hátha amiatt ingadozik a feszültség ami az elektromos cuccokra jut és ezért keveri össze a gép az alacsony akkufeszültséggel.
Oke, de a spray-bol hogy megy at a kasztnira? Gondolom nem rafujod kozvetlen, hanem kifujod valahova, aztan felszeded valamivel es rakened az autora. Szoval mi ez a valami? :) Szimpla kis ecset, fulpiszkalo, rongy, stb?
Mercedes c180 K 2002 van, amit nemrég vásároltam és van pár dolog ami egy kicsit aggaszt.
Rendszerint megjelenik hibaüzenetben az ABS-ESP-BAS feliratok együttesen, amit leállítás után, majd újra elindítást követően ESP kikapcsoló gomb benyom (felkiáltó jel a műszerfalon) gázadás, és a hibák eltűnnek.
Olvasgattam itt a fórumon, illetve a gépkönyvet is átolvastam, amiből az derült ki, hogy a hibák együttes megjelenése azt jelenti, hogy az akkumulátor feszültsége 10v alá csökken. Vettem egy új akksit, de sajnos a hibákat azóta is dobálja.
Azt figyeltem meg, hogy intenzív gyorsításkor szinte mindig megjelenik a hibaüzenet.
Nemrég volt kerékcsapágy csere (jobb elöl), és arra gondolok, hogy nem-e ott történhetett valami a kerékfordulatszám mérővel, vagy valami fékerő érzékeléssel, és azóta fékezéses kanyarodáskor érzek egy lüktetést a fékpedálon. Sajnos nem igazán vagyok még tisztába az autó műszaki felszereltség érzékelőivel, jeladóival, ezért elnézést, ha hülyeséget írok.
Illetve a MIL (Check Engine) lámpám is világít, amire a diagnosztika " Túl dús keverék, Katalizátor hiba" üzeneteket ír.
Lehet, hogy ez lambdaszonda lesz, de gondoltam leírom, hogy nincsen-e valamilyen összefüggés a kettő között.
Kérlek Bennetek, ha tudtok, akkor segítsetek, hogy mielőbb a végére tudjak járni.