Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.30 0 0 569
Aszpirin!

Szerintem nem megbizhatobbak, csak kevesebb beloluk a kulcsos ceg auto, amiket mindenki hasznalhat. Ezen autok nagy resze GOLF/ASTRA/FOCUS harmasbol kerul ki, ha ezt is beszamitod, akkor pl az also kozepkategoriaban nem rossz azert az eredmeny. Persze ez azon nem valtoztat, hogy a japan autok nagyon megbizhatoak. Az engem is meglepett, hogy ahol a Renault szerepelt, ott mindenhol az utolso lett. Raadasul az also kozepben is a Megane vegzett a vegen, csak nem irjak ki, nem tudom miert. Valami 40 folotti ertekkel.
Elnezest az ekezet nelkulisegert, de valahogy eltuntek, pedig mar boottoltam is egyet azota.

Előzmény: Aszpirin (566)
vipex Creative Commons License 2001.07.30 0 0 568
VipEx
Aszpirin!

Ez a megbízhatóság érdekes dolog. Eltekintve az újság német elhivatottságától az ázsiai autók fölénye még így is ül. Még is az van a köztudatban, hogy a japán autó 3 év múlva szétesik. Szvsz amióta a VW is nagynehezen rávette magát, hogy korszerű 4-5 szelepes motorokat csináljon mindeféle elektronikus csodákkal azóta náluk is nagy a probléma. Szvsz egy jól karbantartott autó teljesen mindegy, hogy ki gyártja nem szabad, hogy utszéli leállásokat produkáljon. Az is igaz sajnos, hogy akinek kevesebb pénze van autóra annak kevesebb pénze jut a fenntartásra is :-( Egyépként sokkal reállisabbnak tartom az olyan tesztett mikor 50-100000 km mennek az autóval a gyári karbantartási procedúrát betartva. Egyetlen egy ilyenről halottam a felső közép kategóriában (Audi A6/BMW 530/VolvoS80/Alfa166/japán csodák). A eredmény: itt is Ázsiai fölény utánna karölve A6/Alfa 166 minden Európai autónak gondja volt a Bosh befecskendező rendszerével :-(

Előzmény: Aszpirin (566)
szemmellato Creative Commons License 2001.07.30 0 0 567
- Uno 1.3 1987, 2. tulaj, 138000 km
- Tipo 1.4i 1989, 3. tulaj, 210000 km
- Brava 1.2 16V 2000, 1. tulaj 4500 km
- Tipo 1.6 1992, 3. tulaj, 182000 km
- Punto II 1.2 8V 2000, 1. tulaj, 3700 km
- Alfa 146 1.6 TS 2000, 1. tulaj, 20500 km

ebbol a 3 2000-es meg fut..."

Na jól néznénk ki ,ha már ezek is beálltak volna mint a többi...

Cgo! A Tipo is volt az év autója ,most pedig akinek sikerül bagóért eladnia ,örömében egy hétig részeg!

Előzmény: Cgo (563)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.30 0 0 566
Az A2 magazinban közölték az ADAC 4-7 éves autókról szóló megbízhatósági statisztikáit.

Az adatok az útszélén lerobbant autókról szólnak, és azt mutatják, hogy 1000 lerobbanásból hányat jutott az adott típusra.

Nincs nálam, ezért pontosan nem tudok idézni, de feltűnt, hogy a VW Polo minden vizsgált évjárata saját kategóriájában az öt legmegbízhatóbb autó között van.

Az általános kép: a japán autók általában sokkal megbízhatóbbak, mint európai társaik.

A Fiatok katasztrofálisan szerepeltek, főleg a Bravo/Brava/Marea trió (40 fölötti eredménnyel), de a Punto sem remekelt. Kimagaslóan rossz eredményt produkált az egyik Renault is (típusára nem emlékszem, de a szabadidőautó kategóriában volt). A VW Sharan sem volt a helyzet magaslatán.

Részletek az Autó2 augusztusi számában.

vipex Creative Commons License 2001.07.30 0 0 565
VipEx
Még egy dolog 1963-óta egyetlen egyszer lett VW termék az év autója, ez is sokmindent elmond!

VipEx!

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.30 0 0 564
Ismerve a VW alkatrész arakat a leszakitott darabok kerulhetnek sokba. Rosszul gondolom?
Az utak tenyleg sz@rok, en ezert nem ultettem le az Astramat, feltettem az aljat.
Előzmény: szemmellato (558)
Cgo Creative Commons License 2001.07.30 0 0 563
szemmellato es fullelhallo baratom,
nekem is mondd mar el, mit lattal ott. Az en familiamban volt eddig

- Uno 1.3 1987, 2. tulaj, 138000 km
- Tipo 1.4i 1989, 3. tulaj, 210000 km
- Brava 1.2 16V 2000, 1. tulaj 4500 km
- Tipo 1.6 1992, 3. tulaj, 182000 km
- Punto II 1.2 8V 2000, 1. tulaj, 3700 km
- Alfa 146 1.6 TS 2000, 1. tulaj, 20500 km

ebbol a 3 2000-es meg fut. Kivancsi vagyok a tapasztalatodra, nekem ezek szerint nincs, mert nem tudok tengely gondokrol...

Előzmény: szemmellato (560)
szemmellato Creative Commons License 2001.07.30 0 0 562
Olyan megviseltnek látszott mint egy VW-é 200e. után se. A haver + szabadkozott ,hogy OMV-s 15-40-es olajat vitt a cseréhez ,biztos azért ilyen...
Előzmény: vipex (561)
vipex Creative Commons License 2001.07.30 0 0 561
VipEx
mi volt a gond?
Előzmény: szemmellato (560)
szemmellato Creative Commons License 2001.07.30 0 0 560
Letekertem egy haverom 30e km-es Bravajának a olajsapkáját ,megnéztem a vezérmű-tengelyt...

Soha nem lesz Fiatom!

Előzmény: vipex (559)
vipex Creative Commons License 2001.07.30 0 0 559
VipEx
Sziasztok!

Én sem vagyok elfogulatlan mint látjátok, bár az én véleményme nem olyan lesúlytó, sőt szerintem az Audi legnagyobb hibája az (mármint VW oldalról), hogy mostanában el kezdett jó autókat gyártani, amit apuci nem jó szemmel figyel. A VW megbizhatóságáról annyit, hogy azoknál régebbi motoroknál ahol a telejsítmény másodlagos volt így a motor max 70% tudott üzemelni ez még ál, mostanában ugyanazokkal küszködnek mint mások bonya sok alkatrész, stb. A környékemen 3 VW autó van egyikben sincs 20.000Km de már mind a háromban cseréltek motorvezérlést, igaz garanciában de akkor is bosszantó, csomagfedél kütyüt pedig kettőben. Egyáltalán nem kényelmesek (aki ezt mondja még még nem ült konkurens autókban) viszon a kék-piros kombináció nekem bejön. A sportosságot pedig nem az átlag VW-ben kell keresni, szerintem nem egy presztizs hanem egy átlag márka semmi kiugró dologgal, a konkurenciához mérten jóval drágábban, viszont jó kapcsolatokkal a szaklapoknál . Szvsz csak azt bánom, hogy ezek az emberek nem Fiatra költik a pénzüket, ami szerintem a VW konkurenciája csak valamivel jobbat készít jóval olcsóban, már csak a presztizs kéne megszerezni :-). Így az olaszoknak még több pénze lenne fejlesztésre és több jutna az Alfa,Maserati és Ferrari,Lancia márkák hírének öregbítésére :-)
Ja és szeptembertől minden Afában széria a ESP, most hogy ez jó vagy nem az más kérdés.

VipEx!

szemmellato Creative Commons License 2001.07.30 0 0 558
Nem a Bora alacsony ,hanem az úthiba magas...
Mi a drága?
Előzmény: Törölt nick (557)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.30 0 0 557
No meg persze nagyon draga. (eltuntek az ekezeteim, segitseg!!!) Azert nem gondoltam volna, hogy a 40 mm is sok. Ennyire alacsony a Bora alaphelyzetben? Valamelyik tuningolonal lattam 70mm-t leultetett Audit. Kivancsi lennek azzal hogyan lehet menni.
Előzmény: szemmellato (556)
szemmellato Creative Commons License 2001.07.30 0 0 556
Hiába no... divat hasoncsúszni az utakon.
Előzmény: V5 (555)
V5 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 555
no comment: )))))))) de már kezdem megszokni...
Előzmény: szemmellato (552)
V5 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 554
Ja igen, és én annak idején nem azért irtam be az ominózus történetet, hogy integrához hasonlitsam a leont
teljesen más kategória. az integra sportautó a leon meg egy ötajtós családi: ))))
V5
Előzmény: ManU (548)
V5 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 553
Szia ManU!

úgy látszik ez az integrás beirásom még mindig kisért, pedig már elég régen volt
Tőlem kipróbálhatjuk, hogy melyik megy jobban...amúgy a leont nálunk is a faterom használja. amióta lecserélte négykerékmeghajtásura ki se lehet belőle szedni: ))))
tudom, hogy v-tec rulez, nekem is volt hondám...

én elismerem az alfák sportosságát is...
DE
teljesen mást vevőkört céloz meg az alfa is, meg a honda is mint a vw konszern... bár most nem tudom, hogy a honda mit akar pontosan, mert amióta kijött az új civic, előtte meg a mostani accord akkor kicsit kiábrándultam a márkából...

a TF-nél már nekem is volt alkalmam egyszer kétszer versenyezni egy jót. ha üres az út akkor minden további nélkül belemegyek ilyesmikbe, noha lehet, hogy az utós szégyentábla topicba köt ki a rendszámom: )))))

Előzmény: ManU (547)
szemmellato Creative Commons License 2001.07.30 0 0 552
V5! -remélem most jól felidegesítettelek: agyonültettem egy 1.6-ot!:-))

C16SE! -40/40-es. Lett volna még 60/50 is ,de azzal már csak egyenes vonalú, egyenletes mozgásra képes az autó egy kiszáradt sóstó fenekén.

Inner Circle! -Golf Country Rulez in HU:!

CgO! -nem is igaz...most ollan szép mint egy virágzó barackfa!

Tacika! -sajnos nem pályaauto ,viszont szenzációs vezetési tudásom ellensúlyozza a szerényebb motorteljesítményt!

tacika Creative Commons License 2001.07.30 0 0 551
Biztosan a VW a hibás mert szántani indultál egy pályaautóval!

üdv:tacika

Előzmény: szemmellato (543)
Cgo Creative Commons License 2001.07.30 0 0 550
fika on

Az en szvsz Borat optikailag tuningolni olyan, mint Lanosra EVO szarnyat rakni.

fika off

Előzmény: szemmellato (543)
Cgo Creative Commons License 2001.07.30 0 0 549
tacika,
ket dolgot ragadnek ki az irasodbol:

nagyon kevés viszont a Taunus, az 504-es PUG
Hol nagyon keves? Egyszer ugorj el Egyiptomba, ennyi 504-est meg nem lattal!! Raadasul a tobbseg evtizedek ota taxikent funkcional 50 fokos hosegben, napi x kilometert megteve.
Az, hogy a kelet eur. ember raharapott a golf 1-2-re, nem jelenti, hogy a legjobb. messze nem...

Tehát nem mondom, hogy a VW konszern autói a legjobbak, de az itt jelenlévő topictársak autói között szvsz nincs jobb.

Akkor ezt tamaszd is ala. Kezdetnek vegyuk az en autom. Miben jobb a VW? Te jossz...

Előzmény: tacika (461)
ManU Creative Commons License 2001.07.30 0 0 548
Aszpirin

Nem én hasonlítottam a LEon-t az Integrához.
Az Integra 6,3millió, a Leon akkor 4,9 millió volt, 4*4-el 6,2 millió.
Már az adatok is meggyőző különbségeket mutatnak (tesztek), az építési filozófia ezt tovább fokozza (ne feledkezzünk meg a japán precizitásról), ráadásul ilyet, hogy hajtáslánc, váltó, vagy kuplung még meg se említettem.
Elismerem a LEon kvalitásait és az ára is bombajó, a maga kategóriájában, a sportos kompakt kategóriában. Én a legnagyobb hátrányát a +250kg-ban látom. Ez nagyon sok.
Az Integra ugyanez (+ 1 fogalom) a small coupék mezőnyében. Aki már vezetett ilyet, tudja.
Leon Cupra. 1 német lapban már össze is haonlították az S3-as Audival. Picivel gyengébb annál, a teszt szerint.
Ez a verzió azonban ellenfele lehet a Type-R-nek egyenesben.

Tisztelettel,
ManU

ManU Creative Commons License 2001.07.30 0 0 547
Most érkeztem haza, megpróbálok válaszolni.

V5
Tényleg nincs a 156-osban ESP. Mégis ő érte el a legjobb eredményt a '98 decemberében végzett "jávorszarvas-teszten". Többek között az akkori M3-as BMW-t előzte meg.
Én ugyan hasznosnak tartom a 3betűs rövidítéseket, az ABS-t kifejezetten szeretem, de egy sportos autónak nem biztos, hogy feltétlenül előnyére válik, ha az elektronika lépten-nyomon beleszól a vezetés élvezetébe.
Félre ne értsd, eszem ágában nincs bármelyik, eme bolygón levő autót fikázni, csak tartsuk meg a realitásunkat.
Ugyan nem akartam leírni, de megteszem. Nem szeretek közúton versenyezni, a lámpától-lámpáig tartó sprinteket általában kerülöm, de áprilisban már sokadszorra olvastam el ezen beírásodat, s elhatároztam, hogy ha összekerülök egy 1.8T Leonnal, akkor megyünk egyet. Ennek vajmi kevés esélyt adtam, ugyanis az Integra az apámé, aki csak akkor adja oda, ha kell az én autóm (4 ajtó azé' rulezz!) neki szállításra.
Az első ilyen alkalom egy péntek estére esett, mikoris a barátom szülinapját ünnepeltük, aki szintén Integra tulaj. A Villányi felől jövet (fehér és fekete Integra egymás után), a TF-nél utolértünk egy ezüst színű 1.8T Leont, messziről felismertem, az apró dupla kipufról.
Ő állt középen, mi meg a két oldalára, első sor. Egy roppan konszolidált 25 év körüli srác ült benne, mellette a barátnőjével. Lehúzom az ablakot, ő is. Megdícsérem a gépét, s megkérdeztem volna-e kedve egyet menni a következő lámpáig. Azt hitte viccelek! Jó fej volt, s mire sárgára váltott a lámpa, kilőtt, mint a golyó. Kb addig mentünk együtt, míg be nem kapcsolt a VTEC (6500), ő nem sokkal később váltott 2-esbe. Mire hármasba tettem, már kb 2 autóhossz volt a különbség az Integrák és a Leon között, a japánok javára. Utána már nem is nyomta. A Márvány utcánál még elismerte az Integrák hangját, én meg tisztességből a turbo fütyülését.

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.30 0 0 546
Mennyit ültetett az autódon? Én úgy tudom Mo-on 40/30 megy még el, de akkor is kell vigyázni rendesen.
Előzmény: szemmellato (543)
Inner Circle Creative Commons License 2001.07.30 0 0 545
Ezt az ültetőszettet bizonyára egy Európában elterjedt, ám Magyarországon nem létező felületre, az úgynevezett "út"-ra tervezték.
Előzmény: V5 (544)
V5 Creative Commons License 2001.07.29 0 0 544
nekem gyárilag van egy kicsit leültetve az autó a többi toledohoz képest és énis állandóan szenvedek vele.
1x már olaj karter csere is bejátszott
most csak az egész motor alatti boritás van félig leszakadva és megrepedve...
ennyit erröl: ))))
Előzmény: szemmellato (543)
szemmellato Creative Commons License 2001.07.29 0 0 543
Kedd: rendeltem egy ültetőszettet a Borába
Péntek: megérkezett és átvettem
Szombat: berakták az autóba
Vasárnap: szanaszétszaggattam a lökös alját + a motortér alsó burkolatát (kiskörei triatlon "mezei" parkingjában).

Mostantól én is fikázom a VW konszern termékeit!:-))

capri-3 Creative Commons License 2001.07.29 0 0 542
egy tipusa a cadillacnak, nezd meg a webjukon
Előzmény: ZolikA (541)
ZolikA Creative Commons License 2001.07.29 0 0 541
Na valami ilyesmit akartam hallani !:))) DE mi az az sls ? :-)
Előzmény: capri-3 (540)
capri-3 Creative Commons License 2001.07.29 0 0 540
ismerosnek egy 4 eves sls-e van, abban meg a jegkockak sem zorognek a poharban:)
Előzmény: ZolikA (539)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!