Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zoltán 1 Creative Commons License 2020.05.02 0 0 34062

Szia.

Nekem is 2014 ceedem van az egyik menetfény tejesen meghalt a másik össze vissza villogót. A panel a lámpa aljában van tehát ki kell venni  a lökhárítót is el kell mozdítani a helyéről . Az Aliexpreszen vagy az Ebayen lehet venni panelt 12000-15000 Ft. per darab utána a youtubon van videó a csere menetéről. Szegeden van valaki a Jófogáson hirdeti magát 30000/darab javítja őket de neked kell kiszerelni.Nekem a Kia Szabónál javították mind kettőt kb. 3 óra alatt 55000 Ft.a kettő nagyon korrekt és becsületes társaság.

Üdv.Zoltán 

Előzmény: Demény Gábor (34059)
rcsz Creative Commons License 2020.05.02 0 0 34061

A garanciát nem próbáltad érvényesíteni, vagy erre már nem érvényes?

Előzmény: Demény Gábor (34059)
rcsz Creative Commons License 2020.05.02 0 0 34060

A You Tube - n több erre vonatkozó videót találsz.

Előzmény: Demény Gábor (34059)
Demény Gábor Creative Commons License 2020.05.02 0 0 34059

sziasztok nem tudja valaki hogy lehet javitani 2014 kia ceed elsö lámpába a led panelt  mert villog a led  néha !

rcsz Creative Commons License 2020.05.02 0 0 34058

A beállításoknál a "rendszerinformáció" - nál tudod megnézni. Persze csak akkor,  ha a 2013 - as meg egyezik a 2015 után gyártott tipusú készülékkel.

Előzmény: Wayasam (34055)
stefi001 Creative Commons License 2020.05.02 0 0 34057

Előzmény: Wayasam (34055)
aamen Creative Commons License 2020.05.02 0 0 34056

"Szombaton hozom az új modellt 1,6 crdi 116 ps"

miért nem a nagyobbikat a 136 lovast vetted? a hosszú távra tervezés miatt vagy csak annyival jobb volt ennek az ára?

Előzmény: Rolo11 (34053)
Wayasam Creative Commons License 2020.05.02 0 0 34055

Sziasztok!

 

Nemrég vettem egy 2013-as KIA Ceed JD-t. Extraként navigáció is van hozzá, amivel két gondom van. 

  1. A térkép a kereskedő elmondása szerint frissítve lett nemrég még gyári garancia keretein belül. Ehhez képest elég balga helyekre akart ma bevinni, nem létező utakon is. Hol tudom megnézni a navigációs szoftver és a térkép verzióját?
  2. Továbbá a navi folyton elfelejti a hangbeállításokat. Minden egyes autó indítás után újra ki kell kapcsolnom a beszédet. Ez megoldható szoftverfrissítéssel?

 

 

ZsoZa Creative Commons License 2020.05.01 0 0 34054

Sziasztok, 

9 hónapos az autóm, valakinek volt már ajtózörgéssel kapcsolatosan tapasztalata?

Valószínűsítem, hogy a zárszerkezethez kapcsolódó pálca zörrenhet meg olykor-olykor. 

Rolo11 Creative Commons License 2020.05.01 0 2 34053

Szia!

 

Mivel Ceed vásárlása előtt állsz, gondoltam megosztom veled a tapasztalataimat. 2013-as évjárat 1,6 crdi 110 ps manuális váltó. 2017-ben vettem 89000-rel, a szervíz esedékes volt. Ez volt az első igazán jó kocsim. Előtte G Astra 2,0 DTI 2003. Ez idő alatt garanciában cserélték a két első fényszórót, mert az egyikben nem ment a led nappali menetfény. A tolatókamera is megadta magát, valamint a Gps szenzora, az antenna mellett. Kb. 150000 km után cserélni kellett az axiá csuklót is. Mindegyik garancia keretén belül. A motorral illetve a váltóval semmi gond nem volt. A motor dinamikus, nyomatékgazdag. Túlnyomórészben OMV Maxx Motion üzemanyagot tankoltam bele, 5,7 literes átlaggal. Napi 40 km-et járta vele munkába, de emelett hetente pályáztam is. Valamint a hazautak során (Ausztriában élek) is ezzel mentem haza. Pályán mindig 140-150 km/h között autóztam vele, imádtam. Exták: Navi, klíma 4x el.ablak, tolatókamera, parkszenzor hátul, el. tükör, tempomat, el.kézifék,multikormány start-stop(mindig kikapcsoltam), visszagurulás gátló,bluetooth kihangosító, eső ill. fényszenzor. Összegezve szerintem egy nagyon jó autó.Szerdán eladtam a kocsit :( 197000 km-rel. Szombaton hozom az új modellt 1,6 crdi 116 ps :).

Előzmény: TcS007 (34027)
rcsz Creative Commons License 2020.04.30 0 1 34052

A Lidl - ben most lesz kapható 90kg. terhelhetőséggel és 12999.- ft.

Előzmény: Glovas (34049)
rcsz Creative Commons License 2020.04.30 0 0 34051

Már megtaláltam.

Előzmény: rcsz (34050)
rcsz Creative Commons License 2020.04.30 0 0 34050

Sziasztok!

 

Hogy lehet a navigáció verziószámát előhívni? Cee'd 2018

Kerestem a forum keresőben, de nem adott ki találatot.

Előre is köszi!

Glovas Creative Commons License 2020.04.30 0 0 34049

Köszi a válaszokat a tetőcsomagtartóhoz, akkor a Menabo lesz az arany középút. Sajna a Lidl-ben csak tetőkorlátos verzió van, pedig mintha 2-3 éve lett volna tetősínes is. Na mindegy :)

Lbx Creative Commons License 2020.04.29 0 1 34048

"... a kuplung felső 3 cm-je kicsit holtjátékos..."

Nem tudom, mit értesz ez alatt pontosan, de a kuplungpedálnak, -karnak kell kis holtjátékának lennie, ez biztosítja elméletben, hogy felengedett állapotban még jottányit se emeljen ki, vagy terhelés ne kerüljön a kinyomócsapágyra - amennyire én tudom.

Előzmény: alexandrew (34043)
Cobalt14 Creative Commons License 2020.04.29 0 0 34047

Nekem CD Ceed-hez Menabo Tiger van, bár még élesben nem használtam, mert nem volt rá alkalom (hurrá korona...), de teljesen jónak tűnik. Vettem hozzá zár szettet is külön. A Dacia Logan MCV-hez nekem is a Lidl-ben kapható Menabo volt, az tökéletesen üzemelt.

Előzmény: Glovas (34044)
rcsz Creative Commons License 2020.04.29 0 0 34046

Az Atera ár/érték arányban jó vàlasztás lehet.

Előzmény: Glovas (34044)
Akos_IKS Creative Commons License 2020.04.29 0 0 34045

Nekem Lidl (Menabo) van, 11ezerért, mert az enyém 2008-as, amikor még volt tetőléc (vagymi).

Előzmény: Glovas (34044)
Glovas Creative Commons License 2020.04.29 0 0 34044

Sziasztok!

 

Tetősínből melyik éri meg ár/érték arányban? Illetve melyiket kell kerülni, mint a tüzes vasat?

A gyári, márkakereskedő által ajánlott ~55ezer, a Thule szett 65-nél indul, Menabo viszont van 35-45ezer körül. 

alexandrew Creative Commons License 2020.04.27 0 0 34043

Nagyon szépen köszönöm a sok választ, ne haragudjatok, hogy csak most. Megfontolandó tanácsokat kaptam. 

Szeretném megkérdezni, hogy mennyire jelent elfogadható állapotot, ha a kuplung felső 3 cm-je kicsit holtjátékos, de aztán rendesen fog? Ez általános?

Előzmény: Akos_IKS (34014)
Akos_IKS Creative Commons License 2020.04.26 0 0 34042

Jobb esetben egy meglazult testkábel, rosszabb esetben szervo csere. Tényleg szakszervizbe kellene vinni. 

Előzmény: lathander (34039)
lathander Creative Commons License 2020.04.26 0 1 34041

Értelek, csak attól tartok, hogy mivel a hiba nem jelentkezik állandóan, a szakszervíz elkezd mindent cserélni. Az autó már nem garis, így ez valószínű nem 10Ft-os próbálkozás lenne. Ezért gondoltam, hogy előbb érdeklődök itt, hátha egy hozzáértőnek van olyan ötlete, amit érdemes kipróbálni.

Előzmény: dokeee (34040)
dokeee Creative Commons License 2020.04.26 0 0 34040

Nem biztos, hogy ez távgyógyászattal menni fog, én valami hivatalos szervizzel próbálkoznék.

Előzmény: lathander (34039)
lathander Creative Commons License 2020.04.26 0 0 34039

Sziasztok!

 

Nem kaptam választ az alábbi kérdésre, lehet azért mert nem egyértelmű, akkor szóljatok:

"2012-es, 1,4-es, benzines Ceednél az utóbbi 2 hétben többször előfordult, hogy indításkor az EPS visszajelző nem kapcsol ki, s valóban a szervo nem kapcsol be. Ez a jelenség 20-60 másodperc múlva megszűnt eddig (visszajelző kikapcsol, a szervo egy halk kattanással bekapcsol). Menet közben a szervonak semmi baja.

Mi okozhatja a jelenséget?"

Aksi cserélve, fullra töltve, a hibajelenség fennáll.

dokeee Creative Commons License 2020.04.24 0 0 34038

Legyen úgy, én 300-nál már biztos lecserélem.

Előzmény: Akos_IKS (34037)
Akos_IKS Creative Commons License 2020.04.24 0 0 34037

Szerintem nem megy minden tönkre, mert előtte megy minden tönkre folyamatában. Lengéscsillapító 160ezer km-t bírt, lengőkarok 230-nál adták fel, toronycsapágy a gátlóval együtt ment a kukába ofkorsz, kipufogónak nem volt baja, sem benzinesen a katalizátornak 300-nál, axiálcsuklók 280, féltengelycsapágy 310, szilentek 100-130. Ültem félmilliót futott i30-ban, nem volt elhasználódva sem kívül, sem belül.

Amit írsz, az olyan, mintha egy autókereskedő írta volna ("komplett futómű"). :D

Előzmény: dokeee (34036)
dokeee Creative Commons License 2020.04.24 0 0 34036

3-400e km-nél minden tönkremegy, komplett futómű, lengókarokkal toronycsapággyal lengéscsillapítóval, együtt, kipufogórendszer, katalizátorral DPF-el, komplett motorfelújítás, akkor már kívül-belül elhasználódik,  ér az egész autó pár százezer forintot, és többmillió lenne rendbetenni. Gazdaságilag értelmetlen, nem lehetetlen. Persze ettől még lehet járni vele egy darabig.

Előzmény: kisfo (34035)
kisfo Creative Commons License 2020.04.24 0 0 34035

a lant letételének nem ismerem a pontos definiciojat :-)))

 

szerintem igen komolyan felhasznalasfüggö, hogy mikor teszi le.

 

turbot, feket le lehet amortizalni barom modon hasznalva igen gyorsan, "megfelelö" tüzelöanyaggal a befecskendezö rendszert plane  (nincs az a szerkezet, amit nem lehet tönkretenni)

 

erre figyelve hasznalva, vezetve meg akár több is benne lehet 3-400.000 km-nel, mas tipusokbol (persze nem mindenböl :-) is vannak példák

Előzmény: dokeee (34034)
dokeee Creative Commons License 2020.04.24 0 0 34034

3-400e km-nél mind a kettő leteszi szerintem, egyszerűen ott már nem arányos a ráfordítás az értékével.

Előzmény: Akos_IKS (34033)
Akos_IKS Creative Commons License 2020.04.24 0 1 34033

Teljesen igazad van. Általánosságban véve azonban elmondható, hogy normál használat mellett, egy benzines 3-400 körül teszi le a lantot (nem örökre, csak egy motorgenerál idejére), a dízel meg kb. a duplájánál.

Előzmény: kisfo (34031)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!