ha kinyomom a kuplungot csend van... ha gázt adok a hangja mérséklődik... ha csak mint egy tojáshéjon tartanám a lábam a gázon hangos.. ha leveszem a lábam a gázról megint nincs hangja....
Voltam az Iveco Dailymmel szervizben és kiolvastattam a hibát. 4-es henger nem megy. Szervizesek levágták a gyújtókábelt, de nem lett jobb. Szerintük Injecor. A kedves szervizes emberke elmondta hogy kell kiszedni az injekctort. Tanácsolta cseréljem meg a 3-as injectort a 4-essel. Megtettem. Azóta megy az autóm. (érthetetlen mi történt, de örülök)....
Viszont!
Tegnap jöttem hazafelé, és elképesztő hangos lett az autó. Kuplung benyomva csendes... Kinyomva, olyan hangja van mint Budapesten a BKV buszokon. Iszonyatosan zug a kocsi. Olyan fémes... Nem tudom... Tehát a kuplungtól a hátsó kerékig valahol lehet a gond. Hol keressem a hibát ? Hazaértem kiszálltam a kocsiból , furcsa szagot is éreztem... :(
Kerekek nem voltak forrók (fémrészen). Alacsony sebességen nincs hangja, csak ha 60 fölé megyek! Kérlek adjatok tanácsot :(
Van egy 2000-es évjáratú 35c13 Iveco Daily-m 2,8-as 128 lóerős. Fogta magát, és kikönyökölt a motorja, minden előjel nélkül, alapjáraton. A legkevésbé sem volt kopott, és sokat sem futott. Szükségem lenne egy másik blokkra, vagy komplett motorra. Az új fűzött blokk is szóba jött, illetve bontott motor esetén teljes generálozás után való beszerelés, hogy többet ne legyen gondom vele. Valakinek valami tippje, esetleg bontás alatt álló autója? Köszönöm.
Sziasztok! Hosszú út? Nekem be lett rakva 1 új lambda szonda és egy nyomás érzékelő. addig csak néha tette. Azután terhelésnél a legkissebb gázra vészüzem. Németország közpén. Vészüzem. ... 35s18 2006->
Lehetséges franc tudja pontosan mikre jelez az EDC lámpa pontosan.Sógornak is egyik nap felvillant az EDC egy napra aztán másnap babrált pár dolgot,megmozgatott csatikat,lehúzta,vissza dugta és azóta nem jött elő.Nekem is csinált már ilyet,letiltott és vész üzem módba kapcsolt.Max. 80-al tudtam vele menni.Mondjuk én személy szerint nem mennék vele messzire,aztán lehet szerencséd van és haza hoz.
Mire odajutottam volna tegnap hogy elmenjek egy iveco szervizbe bezárt minden.. Nekem meg kell ma az autó hosszú útra! Már állásában pár gázfröccsel kijön a hiba és átáll (most már ezt is tudom) szerviz üzemmódba az autó és elmegy az ereje (ergo nem a hengerrel van a gond)
Kivettem a légszűrőt... Mivel állásában probáltam, mondom ennyi belefér és kipróbálom! Nem jött be a hibajelzés! Ezek szerint rányúltam, hogy légszűrő gond lehet ? Ettől csinálhatja ezt ? Mivel nem nagyon látok olyan érzékelőt ezen a légszűrön...
Miv el az EDC villog/világít így csak a szervízbe tudják kiolvasni.Sajnos...... Más gépekkel is ki lehet olvasni,pár dolgot,de nem fogsz normális képet kapni,hogy mi a hiba oka.Nem lehet találni a neten sem sehol olyat ami házilag pontosan diagnosztizálná a problémát.
A másik ha meg két napja vetted vissza vittem volna az eladónak(ha használt) !!!
A hiba lehet sok minden adagoló,befecskendezők,koszos szűrők,EGR ha van.Ezek is csak ötletek.
Látom hála isten ez a fórum működik, ezért kérlek segítsetek nekem :)
2 napja boldog tulajdonosa vagyok egy iveco 35c13-nak. Viszont van vele egy kis problémám. Autót reggel elindítom, minden ok... Elindulok vele egy bizonyos fordulat után a kocsi visszahőköl és elkezd furán menni (első körben úgy tünik, mintha nem menne az egyik henger)
Járó motor mellett megállok, gáz nélkül az EDC lámpa villog. Addig amíg az autót le nem állítom ezt csinálja. Utána a következő gázfröccsig semmi gond, majd megint megáll az egyik henger (ezt érzem, mert olyan szabálytalanul megy.
Bocs a nem túl műszaki kifejezésekért... Reggel voltam Iveco szervízben, de nagyon titokzatosak :( Könyvet manuált netről meg nem tudok letölteni!
Látom kicsit már régi a téma de remélem nem késő a válasz, én most 35s18v-al járok és meg vagyok vele elégedve. :) Az tény, hogy most szervizben van a kicsike, és nem is lesz olcsó, de tapasztalatom szerint jól bírja. Sokat jártam már ezzel a fajtával a kisebbel is meg a 17-ssel, ha nem taposod agyon akkor még fogyasztásban is jól jössz ki, előnye, h 6 raklap belefér, és a kategóriájának a legnagyobbja, ahogy Road is említette hátsó ajtók 270 fokban nyithatóak tehát rámpára is állhatsz vele minden gond nélkül. Sok cég használja nemzetköziben ezt a fajtát talán az ilyen előnyei miatt, meg hogy az ülése is kényelmes. :)
Van egy 97-es dobozos Iveco 35-8asom.És a műszerfalon kigyulladt egy hibajelző lámpa de sajnos nincs szerelési könyvem a kocsihiz ezért nem tudom.Szerintetek mit jelent?Küldöm a képet.
Ezek csak az általános hibák voltak :o) ha le írnám,mennyit jártam szervízbe az első egy évben és milyen hibákkal akkor lehet írnák egy napig az biztos :) de az tény mindig haza hozott és kényelmes autó.Mondjuk nekem a súlyra állítható,rúgózós,kartámaszos a vezető ülés.
Köszi. Ennyi probléma, amit leírtál nem tűnik soknak... legalábbis a Ford Transit-hoz képest amivel járunk: 6 éves, és már átesett váltócserén, állandóan eldurran a turbó nyomócsöve, izzócsere havonta (igaz napi 8 órát égnek) stb. Úgyhogy edzett vagyok. Bár még soha nem hagyott ott sehol, de elérte az 500.000 km-t így csereérett, mielőtt komolyabb gondok lennének vele. Köszönöm az infókat. Nagy rakterű, megbízható és nem utolsó sorban kényelmes tgk-t keresek. Remélem az Iveco teljesíti ezeket az elvárásokat...
Renaultról nincs tapasztalatom,de az IVECOról van :)
Az IVECO nem rossz autó a bajait leszámítva :) minden autónak van manapság,tehát nem lehet különbséget tenni köztük.Számomra az egyik legnagyobb előnye ugye a raktér.Igaz már mindegyik cég csinál 17 köböst,de akkor is az IVECO sokkal jobb,nagyobb a hátsó ajtó magassága,mint bármelyiké (ha jól tudom).Előnye még,hogy alvázas.Nekem a 2,3-as 140 lovas van 1,2 tonna raksullyal is könnyedén lehet vele közlekedni.A 3.0-ás motorról nem tudok véleményt mondani,de nemlehet rossz.A hátrányok közé lehet sorolni a klíma hűtő minden évben eltörik,elreped,leszakadnak a tartó fülek.Nem szakszervizben való javítás olcsón megúszható.De idegesítő.Elektromos problémák is akadnak vele.Nekem a kezdetek óta kopog az első futóműnél valami,még gari idő alatt jött ki azóta sem tudják megállapítani mi okozza.Ennek lassan 4 éve.Elméletileg nem rég adtak ki egy faceliftes IVECOt amin állítólag már jobbak,de ezt kétleném.Izzók azok rendszeresen durranak el,elől hátul.Két három havonta cserélem őket.Alkatrész ellátás most már sokkal jobb mint eleinte,vannak olcsóbbak is,de nem a szakszervízbe.Attól függetlenül őket is meg lehet kérdezni ár ügyileg.Azt a mondást meg,hogy új autó és nem fog beszarni,hát nem kell készpénznek venni.
Sziasztok, Segítségre lenne szükségem. Új 3,5 tonna altti tgk-t szeretnénk vásárolni (min 17 m3 raktérrel) és felmerült lehetőségként az Iveco Daily 35s18v. Van esetleg valakinek tapasztalata a típussal? Várható problémák, előnyök, hátrányok stb. Most egy ford Transit-ot használunk, úgyhogy semmi ismeretem sincs az Iveco -ról. A másik alternatíva egy Renault Master L4H3P4. Nem szállítanánk vele nagy súlyokat (1-1,2 tonna max.) viszont 2000km/hét minimun megvan. Előre is köszönöm a segítséget. Tóni
Kitisztítottad?Az nem gond, ha beírja hibának,majd az ötödik indítás után, eltünik a hibakód.Küldtem,E-mailt.Az agy,EDC 16,egyforma a két autónál.Még ma utánanézek az IVECO fórumon.Idáig,szinte mindig, a féklámpakapcsolóval volt gond,Az elektronika,nem engedi fékezéskor, a gázadást,és ez szokott bezavarni.
Das Problem ist mir mittlerweile bekannt. Auch bei mir ist es der Bremslichschalter. Das erste mal hatte ich es vor gut einem dreiviertel Jahr. Da hab ich noch gesucht wie ein blöder. Letzte Woche dann erneut, allerdings in 1 min behoben. Bremslichtschalter ausbauen (Bajonettverschluß, direkt am Bremspedal). Den weißen Stift ganz raus ziehen und ein paar mal betätigen, dann wieder einbauen. Der Stift stellt sich automatisch wieder richtig ein. Problem, bei mir, behoben.
Azt nem tudom.Meg kell tisztitani a kapcsolókat.Német fórumon írják,hogy ez a baj a tempomatoknál.Állítólag régi betegség,a VW-neknél is.Gyújtás alatt kell lehúzni,és visszatenni a vezetéket,hogy felismerje az ECU.Csak a német nyelvű leírást tudom átküldeni,ha kell,a Ducato fórumból.99%,hogy ez a baja.Én szenvedek, a 3.0-ás motorokkal.