Ha elmegy a gáz, akkor a nyomáskapcsoló lekapcsolja a rendszer, így nem fog indúlni a kompresszot, NEM működik, csak az utastérban tudod a ventilátor fokozatát állítani.
"Sanyi módszerhez" 8-as kábelrögzítőt honnan tudnék szerválni, mert a környékünkön(Budaörs) már az összes villamossági és barkácsboltban megnéztem de ilyen fajtájút nem árulnak....
Szia. Gyári diaggal kéne megnézetni, az a biztos. De van a klub honlapján fojtószelep tisztítás leírása, azt otthon is meg tudod nézni, az nem kerül semmibe. :) A leírás a te motorodhoz való.
Kedves Peugeot tulajdonosok! Kérlek szépen aki tud segítsen.
Autóm:
Peugeot 307 ( ötajtós)
2004
1.4 benzines 16 szelepes ( 88le)
Hiba:
Alacsonyabb fordulatszámon ( 1.500-2.000 között) az autóm elkezd rángatni és hiába nyomom a gázpedált nem megy csak meg-megindul szaggat, váltok másodikat szintén. Feltornászom 3.000rmp-re és utána minden oké kb 10mp után. Rángat az autó és henger is kihagy néha -néha mert a nem egyenletes motorjárás miatt olyan mintha a kasztnit kívülről mozgatnák.
Mai hiba, M5 autópályán megyek minden hiba nélkül, beérek egy dugóba meg is kell állni, váltok 1-es 2-es és megint kezdi a fenti problémát, fordulatszámmérő remeg, motor dadog szaggat , nem megy az autó, világít a STOP felirat, újraindítom elérem a 3.000rpm-et megint minden ok.
Kérem aki találkozott a fent leírt problémával segítsen mi lehet a gond.
( gyertyák 2 hónapja cserélve, vezérlés 2 hónapja cserélve , motorolaj 10.000km-ént cserélve, üzemanyag szűrőt nem lehet cserélni mert be van építve, de minden szűrő rendszeresen cserélve, ja és csak ÖMW-nél tankolok)
1. Kevés a gáz így a nyomás kapcsoló nem engedi működtetni a rendszert. Javítás klímatöltéssel. 1,6 benyásnál 450g-nak kell lennie, a HDI-t nem tudom, azt igen, hogy a Picasso 1,5 EHDi-be 650g kell.
2. Nézd meg a biztosíték táblánál, hogy jó-e a bizti
3. Emeld fel, vagy feküdj alá, úgy hogy elért a klíma kompresszor csatlakozóját, nézd meg, hogy van-e ott fesz, mikor kapcsolja valaki a klímát
4. Ha van fesz, de nem kapcsol, akkor a klíma motor újratekercselése (kb 10-15eFt) kell megcsinálni.
5. Lehet csatlakozó kontakt hiba a klíma motornál.
Én Debreceni vagyok és itt a környéken csak márkaszervízben lehet FAP adalék anyagot feltöltetni, mert nincs belőle gyári kiskereskedelmi forgalomban, a márka szervízben 27.000ft/liter plusz a munkadíj és meg kell venni ott is a 3 literest, Németből meg a 3 literes kerül 30000ft-ba szálítással szóval ezért nem tudok dönteni.
Nézd meg milyen színű a gyorscsatlakozó gombja a FAP adalék tartály csöveinek. A színéből lehet tudni melyik adalék való bele. (saccra gondolom az Infineum F7995 való a tiédbe- ez esetben zöld színű a gyorscsatlakozó gombja)
Ha valóban Infineum F7995 való bele, az a leírás szerint kompatibilis (vagy azonos) az Eolys 176-al. Egészen pontosan a leírás szerint úgy értelmezhető, hogy korábban Eolys 176 volt, azt váltották le Infineumra és helyettesíthető is vele.
Amúgy a máshonnan beszerezhető Eolys 176 az annyival olcsóbb, mint a gyári, hogy megérné a dolog ?
1.6 hdi 110 lóerős 307-hez valaki használt már walker eolys 176-os adalékot? A neten mindenhol ezt találtam alternatívaként, viszont a szerelőm nem ismeri és nem ajánlja csak a gyárit.
Egyik cső sem hideg, DE nem megy a hűtőventi, pedig a klíma max-ra van állítva. Viszont nem tom, hogy fullosan beadta az unalmast, vagy csak klímázni nem jó. Állóhelyzetben járó motornál nem ment 90 fok fölé, így motor hűtésre nem kapcsolt (1.6 HDI 110 paci), ami érthető.
Tekerd a leghidegebbre a hőfokot és a motortérben két aluminium cső megy a jobb oldalon (vezetőülésből nézve). Az egyiknek hidegnek kellene lennie ha működik a klïma.