Keresés

Részletes keresés

frigó 416 Creative Commons License 2019.05.28 0 0 33340

Sziasztok!

Új vagyok itt és mindjárt egy kérdéssel nyitnék!

Tudtok valami "gyári" megoldást az utas lábtartó megemelésére rövid lábú utas számára vagy marad a "csináld magad" verzió?

Köszi, szép napot mindenkinek!

1 Bandi Creative Commons License 2019.05.28 0 0 33339

Merre mész, ha megkérdezhetem? 2 év mulva arra indulok, kíváncsi vagyok minde n tapasztalatra.

Előzmény: janoszeged (33338)
janoszeged Creative Commons License 2019.05.27 0 0 33338

7%-ot csal az óra a 15 fogas lánckerékkel. A következő lánccserénél felrakod a gyári áttételt, és majd eldöntöd, mi a fontosabb számodra: pontosabb legyen az óra, vagy dinamikusan gyorsuljon a motorod? Én a nagy török síkságra megyek nemsokára, és egy foggal hoszabb áttételt fogok felrakni./már nem Varaderot használok/ Ezért van láncos motorom!

Előzmény: Bear7712 (33337)
Bear7712 Creative Commons License 2019.05.27 0 0 33337
Nem tudom milyen a gyárival, mert kb 2 hete van meg a motor. Többen írták előzőleg a forumon lánc csere kapcsán, hogy gyári méretűt tettek fel , vagy azt javasolják.
Előzmény: janoszeged (33336)
janoszeged Creative Commons License 2019.05.27 0 0 33336

Ha meg vagy elégedve a motorod menetteljesíményével, miért kell a gyári áttétel?

Előzmény: Bear7712 (33334)
mex64 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 33335

 

Az jó eséllyel a kuplung kinyomórúd szimmering lesz, a mérete talán 8x25x7, ha SD2-es a géped.

Előzmény: Bear7712 (33334)
Bear7712 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 33334
Igen az lesz a probléma. Lemostam petroleummal a láncot és az összes dolgot amin állt retek. Egyből előtűnt a felirat. Elöl 15 hátul 47. Következő lánc cserénél gyári méretű kerül fel.
Azért mostam le a láncot, mert reggelente az oldal kitámasztó mellett mindig van pár csepp olaj. Azt szeretném megtudni honnan jön. Ennek volt az első lépése hogy tisztára pucoltam a környéket.
Előzmény: -Mosquito- (33333)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.05.26 0 0 33333

Ott valami gebasz lesz. Számold meg a elől/hátul a lánckeréken a fogak  számát. Gyári 16/47

Múlt héten előre ment az M6-on az 1250Gs,tempómat 145Km/h-ra állítva. Ott a Vara 138-140Km/h-val ment. 

Előzmény: Bear7712 (33331)
Pezo2 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 33332

Lehet hogy nem gyári áttétel van a motorodon?

Előzmény: Bear7712 (33331)
Bear7712 Creative Commons License 2019.05.25 0 0 33331
Most sikerült összehasonlítanom a kilométerórát egy gps-sel.
A kilométeróra 120-at mutatott a gps 105. 80 nál pedig 70..
Én egy kicsit soknak tartom a különbséget. Na mindegy majd megszokom valahogy...
Előzmény: JULES (33316)
1 Bandi Creative Commons License 2019.05.20 0 0 33330

ok

remélem beválik neked, csak én szkeptikus vagyok ezekkel a szürőkkel szemben. de ez az én bajom,attól még lehet jó.

ezért írtam, hogy majd írd meg a tapasztalatodat.

Előzmény: JULES (33325)
Mortoff Creative Commons License 2019.05.20 0 0 33329

Azért pontatlan, mert általában 1Hz, vagy alacsonyabb (minden másodpercben 1 adat, vagy kevesebb) mintavételezéssel dolgoznak a vevők és ez főleg a kanyarokban cstűnik fel. Ez 1 Hz esetében pl. 50 km/h-nál 14,5 méter távolság két mintavétel közt, 100 km/h-nál már majdnem 30 méter. Vegyél egy 10Hz-es mintavételezéssel rendelkezőt és csodákat fogsz látni.

A pontosságot zömében földi jeladókkal (GBAS) korrigálják, ritkábban a műholdakkal (SBAS). Mondjuk mindkettő drága.

Előzmény: nagykunsági (33327)
janoszeged Creative Commons License 2019.05.20 0 0 33328

"a GPS csak annyira pontos, amennyire az USA akarja"

A katonai célra kifejlesztett rendszert használhatjuk bizonyos korlátozással. Az oroszok és a keletiek is folytatják a saját műholdjaik fellövését.

Előzmény: nagykunsági (33327)
nagykunsági Creative Commons License 2019.05.19 0 0 33327

Tapasztalat. Főleg kanyarban nem tud rendesen mérni. 

 

Gyakorlatilag a GPS csak annyira pontos, amennyire az USA akarja. 

 

Persze vannak nagyon pontos GPS-ek is, pl a mezőgazdaságban, de azért már nagyon sokat kell fizetni. Mármint a műholdak használatáért. 

JULES Creative Commons License 2019.05.19 0 0 33325

A gyárinál nagyobb alapterületű szűrő, használatával a jármű garanciája megmarad, több rétegű szűkülő lyukméretű szivacs, ami 5 mikronig szűr. Annyira rossz nem lehet...

Előzmény: 1 Bandi (33322)
1 Bandi Creative Commons License 2019.05.18 0 0 33324

Ráadásul van egy Fazeres srác, aki tapasztalatból írta a hsz-ok között, hogy kb 3000 km-ként kell kimosnia a szűrőjét, mert addigra már koszos. Igaz az K&N szürő.

Előzmény: nagykunsági (33323)
nagykunsági Creative Commons License 2019.05.18 0 0 33323

Jó cikk. 

Nekem hasznos volt.

Kösz.

Előzmény: 1 Bandi (33322)
1 Bandi Creative Commons License 2019.05.18 0 0 33322

https://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/

 

Ajánlom figyelmedbe. Majd később számolj be a tapasztalataidról.

Köszi :-)

Előzmény: JULES (33321)
JULES Creative Commons License 2019.05.17 0 0 33321

Igen az. A leírása szerint 32ekm-enként kell tisztítani, amit egy kicsit sokallok. Úgy tervezem, hogy évente egyszer fogom mosni...

Előzmény: 1 Bandi (33320)
1 Bandi Creative Commons License 2019.05.17 0 0 33320

Ez a kimosós, olajozós kivitel?

Előzmény: JULES (33319)
JULES Creative Commons License 2019.05.17 0 0 33319

Végül ez a Pipercross szivacs szűrő került bele:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303474

 

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303475

 

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303476

 

Ez végre jól illeszkedik, jóval nagyobb felületű, mint a gyári szűrő. Többet nem kell szűrőt vennem.

Tetszik...

 

Előzmény: 1 Bandi (33298)
nagykunsági Creative Commons License 2019.05.16 0 0 33318

A trafizó rendőr nagyívben leszarja mit mutat a GPS-ed. Őt csak az érdekli, mennyit mutat az ő műszere. Aminek ugyancsak van méréstartománya, amit nagylelkűen levonnak a mutatott sebességből. 

 

A GPS is csal, nem keveset. 

Előzmény: Törölt nick (33315)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.05.16 0 0 33317
Előzmény: Bear7712 (33313)
JULES Creative Commons License 2019.05.16 0 0 33316

Egyrészt ahogy már előttem is írták a kilóméter órák csak felfele csalhatnak és csalnak is. Másrészt az út szélén álló sebesség jelző táblákból két félét láttam eddig: olyat ami GPS szerint pontos és olyat ami GPS-hez képest +5km/h-t mutat.

A Varámra szereltem egy VDO M2.1 kerékpár computert, amit GPS-hez igazítva beállítottam (-+1km/h különbség 130km/h-ig). Amikor beüzemeltem a km számlálóját hozzáigazítottam a Vara órájához, de azóta már jócskán eltér a két számláló...

Előzmény: Bear7712 (33313)
1 Bandi Creative Commons License 2019.05.16 0 0 33314

Szerintem ez normális. Nekem a GPShez képest kb ennyit csal. Picit kevesebbet, de az útszéli kijelzők sem pontosak... sőt GPS és GPS között is van némi külömbség.

Bear7712 Creative Commons License 2019.05.16 0 0 33313
Üdv mindenkinek!

Találkozott valaki avval a problémával, hogy csal a kilométer óra?
Igazából többet mutat mint a valós. Út melletti tábla kiírta hogy 35 km/h a műszerfalon kb 42 43 lehetett. Nagyobb sebességnél nagyobb a differencia. Igazából új a gép, mármint nekem. Tegnaptól van meg. Ez tűnt fel elsőre.. ( évjárat 2007. )
Honnan kapja a jelet a kilométer óra? Lehet hogy más méretű, fogazású az első lánckerék és ez miatt csal? (Csak ötletelek, mert fogalmam sincs)
Köszönöm a válaszokat.
1 Bandi Creative Commons License 2019.05.13 0 0 33312

Azért kell használni a sluszkapcsolót mert különben, elkoszolódik. Azért nem indul a gép. 

Előzmény: aladar644 (33311)
aladar644 Creative Commons License 2019.05.13 0 0 33311

A leállítógomb nálam is viccel néha, nekem azt mondták,hogy ne használjam. Amikor nem indul,csinálok egy kibekapcsot, és azonnal indul. Remélem nem maradok úton valahol emiatt.

én is köszi a tippet:)

Előzmény: 1 Bandi (33309)
Kecsozoli Creative Commons License 2019.05.13 0 0 33310

Szuper! Köszönöm a tippet.

1 Bandi Creative Commons License 2019.05.13 0 0 33309

Szia!

 

Visszatérő hiba a nagy Varáknál. Gondolom neked is nagy Varád van. A leállító gombot fújd be kevés kontakt tisztítóval és soxor kapcsolgasd. Valamint próbáld + a másik kulccsal is beindítani. Érdemes berakin 2. ba vagy inkább 3. ba és megtolni gyujtás nélkül picit, hogy a holtponti jeladó kimozduljon a helyzetéből. Ezek után szokott indulni. A leállító gombot használd, hogy ne koszolódjon be. Kb ezek. 

 

Üdv

Bandi

Előzmény: Kecsozoli (33308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!