Ehhez képest a Leggera 300 olcsónak mondható. Itt inkább a kategória "felélesztése" volt szerintem a cél.
Engem inkább ezek a süllyesztett ZUK/Simson lámpák zavarnak hátul:) Meg az ablakkeret...meg az Opel motor...csak a hangzás végett:)
Leno egy ínyenc, de azért a topgear már egy szórakoztató műsor, objektív véleményként nem venném figyelembe, hacsak nem közönségszavazat alapján kérnék be. Bár a "nép véleménye" ebben a műfajban megint csak egy statisztikai adatnak kellene hogy legyen. Ez az árucikk nem fog a "TESCO polcaira" kerülni :)
wiesmann izlés kérdése, inkább ott a lényeg, hogy egyéni-e vagy igényes-e az adott pénzért.
6. autónak választók is átnézik a kinálatot. és kinálat van. néhány jó, és sok szar. amikor egy autó olyan kasztnival rendelkezik ami vizibiciklikhez illik, slagozható, és csupa műanyag, ellenben jó sok koppintás van rajta, éés drága is, az nem üti meg a mércét.
nekem mondjuk az a mércém, ha meglátja a topgear, vagy Jay Leno, akkor bekéri egy komoly bemutatóra. sőt nem bekéri hanem bekönyörgi!
A Wiesmann meg nekem egy kifejezetten randa forma. Én nem csodálkozom, hogy nem kellett a tömegeknek. Az, hogy jó autó kevés, az ilyen vásárlóknak jó forma is kell...ha már én is jódozhatok :)
Ha úgy nézed, hogy egy kor akkori létező, vagy lehetséges darabjának retro feltámasztása, akkor nincs benne semmi koppintás. Akkoriban minden második kocsi valami hasonló volt. Meg szerintem nem tömegcikként kell nézni egy ilyenre. Egy szűk vásárlórétegnek készült. És igen, zárt pályás hétvégi bohóckodós autó. Egy pénzes vásárló hatodik autója. Az eleje nekem pl. tetszik, tipikus olaszos. A hátuljában egyedül a lámpák furcsák. Összességében szerintem nem rossz, de ez az én véleményem. Nincs azzal sem semmi baj, ha valakinek nem jön be. Különben mind egyforma autóval járnánk és csak annyit kérdezhetnénk egymástól, mint a románok anno: neked milyen színű kocsid van? :)
csakis. mert neked ez tetszik? én azt látom, bőven lehet(ne) újat mutatni, nem koppincsolni. csak vannak akik erre nem adnak. azt mondják, -ha bevált a xyz segge, oldala, eleje, lámpája stb, akkor ha lemásolom, akkor zabálni fogják az én autómat is...
csak azt nem értik meg, (csak 3-4-5 év szenvedés utáni csőd esetén, de sokszor még akkor sem) hogy kétfajta vevő van. akinek van pénze, és igényes, és akinek nincs és megelégszik a szériaautóval. van még egy kaszt, akik vesznek ilyen autót, mint ez a piros, de belőlük van a legkevesebb, és asszem ezekre az emberekre fejenként jut 1-1 efféle "manufakturális" autó"gyár". vagyis hatalmas a konkurencia, de kicsi a piac.
tán nem véletlenül húzta le az elmúlt 3-4 évben a Wiessmann meg efféle cégek tömkelege. pedig azok kiváló autókat csináltak és koppintás sehol a láthatáron.
nem egy nagy eresztés, dodgem kinézet, bár lehet a belbecs az csoda meg minden, de nekem nagyon bénácskának tetsződik... minnt egy hétvégi zártkörü pályagép, a "Lola T visz mindent " autóskártya kategóriából :-) és persze totál nem -korhű- mint írják... nem érdekes, nem szép, nem izgalmas, nem újszerű, nincs múltja...
szia, tök jó lenne ha nekem is írnál, mert én meg az ottani vizsgáztatásról szeretnék kérdezni, ugyanis, kintről hozok alvázat, és visszavinném vizsgára stb. szóval köszönném ha erre az emailra írnál, : aadren@gmail.com
titta, van itthon a párnám alatt egy kódfeltörő ENIGMA gépem, beírtam az alant olvasható szövegeket, és ne tudd meg mi jött ki... azóta 3x annyi jódot iszom óránként mint eddig!