Üdv mindenkinek. Lenne egy kérdésem hátha valaki tudja rá a választ.Van egy 1 cromám és a digitális klímám néha megbolondul azt mutatja,hogy a szélvédőre fúja a levegőt de nem oda megy minden hol egy pici levegő érződik de nem képes még a szélvédöröl se lefújni a párát valahova megy a levegő de nem tudom,hogy hova.Átkapcsolom kézire nem változik semmi ugyanazt csinálja.Visszanyomom automatára akkor mutatja,hogy szélvédőre megy de nem nagyon érződik semmi a fűtőmotor pedig ordít 3-son de nincs levegő.Válaszotokat előre is köszönöm,további szép napot.
Nemrég volt alkalmam menni 900 Km-t egy 2.4JTD-vel.
Az a 200 paci eléggé meggyőző..:-)
A gazda szerint sok gond nincs vele. Csak az azért neki is feltűnt a régi Croma2-ese után, hogy sikerült a Fiatnak az újabb kori dizájn oltárán feláldozni az egykoron legnagyobb autóját.
A magassága miatt nem annyira stabil, mint a 2-es, ennek kivédésre túlerősítették a keresztstabilizátort, aminek eredményeként viszonylag kis koppanás is áthat az egész autóra.
Tetejében emiatt a mostan divatos beszűkített tető miatt kissé összement az autó.
Összességében egy jó autó...
De használhatóság szempontjából egy Stilo kombi jobb választás.
- A 101 lovas motorra rárakható a 115 lovas adagolója?
- A 101 lovasnak ugye ugyanaz a turbója, mint a 115 lovasnak?
Átnéztem a könyvet, ami szerint ugyanazok a porlasztócsúcsok, a turbó is, és 2 mm-rel hosszabb a motor lökete, igy 54 cm3-vel több, valamint picit alacsonyabb a sűrítési viszonya. Gyanítom, hogy a plusz lóerők elsősorban az adagolónak köszönhetőek.
Van egy nagyon keveset futott (144e km, szervízkönyvvel, első tulajos, nem kamu!) 2.5 TD 1-es Cromám, amit lassan ki akarok pofozni és lepapírozni, és ha van rá mód, akkor egy kicsit felokosítanám a 101 lovas motorját. :) Ha nem is hozom fel OT-s szintre, de szeretném patent állapotúra megcsinálni, de ehhez nem fog kelleni túl nagy ráfordítás, úgy néz ki. Semmi nincs átbarkácsolva az autón, szép a belseje, az alja rohadásmentes, csak egy jobb hátsó sárvédőív meg egy bal oldali külső küszöbvég kell és ennyi.
A másik dolog az, hogy eladóvá vált az 1.9 IDTD Cromám, szép és jó állapotban. Fájó szívvel, de megválok tőle. Ha valkinek kell egy jó autó, akkor szóljon. Hamarosan teszek fel képet mindkét autóról.
Ki van kötve az ecu... sima mechanikus adagoló van rajta gázbowdennel :) Az eco td ből csak a katalizázor maradt rajta :) lehet kevés anyagot kap alacsony fordulaton kis gáznál? Létezik ilyen hogy ezért rángathat? Nemigen értek még az adagolókhoz az a helyzet
Találtam egy klassz 2.5 tds-t, eco td motor de mechanikus adagoló van rajta, úgy néz ki el is fogom hozni :) nagyon megy, jobban mint amire számítottam és nem is kormol semmit. Egy pici hibát vettem észre, alacsony fordulaton picike gáznál rángat egy picit a motor. Ilyenkor jobban le kel nyomni a pedált és abbahagyja. Ez mitől lehet?
Köszi, értem tehát akkor ez végüls ez egy jó autó :D nekem nem fog annyit enni, mert benzines turbóst szeretnék belőle, aztán az meg biztos eszik, de jó étvágyat neki :) nekem hobbiautó lenne tulajdonképpen havi 2000kmes futásteljesítménnyel, amolyan vigyázós szépítgetős formában. Nem sokan használják így ezt a tipust, de reméljük ez idővel változik majd. Az elektromos "fiat betegségek" minden autót érintenek szvsz. Anno a munkábajárós g2be pl rendszeresen megszagosodott a fűtőventillátor, persze a legnagyobb hidegben, a fele vezeték elégett benne a hátsó lámpák pedig úgy működtek mint a karácsonyfaizzó: bármit kapcsoltál mindíg más világított és sosem az aminek kellene:D csak egy példa volt üdv. Dávid
Biztos lesz valaki, aki tud ennél komolyabb hibákat. Mindenesetre én, amióta megvettem, 10 hónapja, nagyhirtelen belenyomtam kb 100-110 e km-et. Jelentkezett rajta egy váltóhiba, / mint utólag kiderült, egy általam elkövetett dupla előre bukfenc következménye ként /
Jelentkezett egy kuplung főhenger hiba, vettem újat, a kormánykapcsolója odakozmált, egy első kerékcsapágy.
Namost ha hozzávesszük, hogy 20 éves és különösebben nagy javítgatás nem történt rajta, plusz....meglehetősen mostoha körülmények közt " dolgozik"....hát.. Nekem felér egy újjal.. :-P
Autópályán 5.2-.5.5 közt jön ki 110-115 közt, ha kell akkor tartani tudom vele könnyedén a 180-at.
Gyakorlatilag kijelenthetem, hogy a karbantartási műveletek kivételével semmi bajom vele.
Jó, nyáron hajlamos volt forralni a vizet, de vettem bele egy 80 fokosat, azóta semmi kínja, a Fiatnál megszokott ostoba kontakt hibákon kívül. Amik....néha maguktól elmúlnak :-P
Köszönöm a gyors választ, azt hittem a tipusnak vannak komolyabb gyenge pontjai is, azon felül, hogy rohad az alja ;) kamionos vagyok egyébként, köszi a linkelt oldalt, 1 turbós van köztük de azt annyi pénzért tuti eladják mire hazaérek. Udv. Dávid
Egy Uno tulaja vagyok, de mivel a feleségem nemsokára megszerzi a jogosítványt, átadom neki a kisautót. Egy Cromát szeretnék helyette vásárolni magamnak, de nincs egyszerű dolgom, nem elég, hogy kevés van a használt piacon, de általában le is vannak rendesen rugva. Egy nagyjából jó állapotút szeretnék venni ha találok a 2.0 turbo ie motorral. A kérdés: Mire kell nagyon odafigyelnem a vásárláskor? (Feltéve ha találok) előre is köszönöm a segítséget, további jó Cromázást ;)