Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szakoca. Creative Commons License 2022.05.01 0 0 35921

Tisztelt Fórumtagok!

 

A közelmúltban egy 2013-as octaviaba felszerelésre került egy vonóhorog, VW-146-D1 típus-specifikus vezérlővel.

Maga a rendszer jól működik, viszont azóta a hátsó tolató szenzorok nem működnek.

Valószínűleg meg kellene tanítani az autónak, hogy mostantól már vonóhorgos?

Meg tudná mondani valaki, hogy hol lehet ezt beállítani vcds-ben?

Köszönöm!

409 Creative Commons License 2022.04.26 0 0 35920

....vezetéket nem gyakorlatilag...

Előzmény: 409 (35919)
409 Creative Commons License 2022.04.25 0 0 35919

Se tisztítás, se a forrasztás nem fog rajta segíteni. Ezeréves, végig forró olajban ázott vezetéket nem gyakorlatilag nem lehet forrasztani. (amúgyis alkalmatlan oda a forrasztás)

Sokan próbálkoztak már ennek a javításával, nagyjából nulla körüli sikerrel.

Előzmény: zerger88 (35918)
zerger88 Creative Commons License 2022.04.25 0 0 35918

Furcsáltam is hogy volt "húzása" a saruknak. Mióta hozzányultunk az 1es henger el is felejtette, marad a 4es henger. Tegnap csak 4es henger, féknyomásszenzor meg 18265 volt benne csak. Ma kimentünk az 1 km-re lévő telekre és be is dobta az ESP igaz épp megérkezéskor.
Akkor féktisztózás+kompresszor után érdemes rányomni a sarura ahol a veztékkel találkozik vagy már akkor forrasztani is érdemes?

Előzmény: 409 (35915)
Donibcsi Creative Commons License 2022.04.25 0 0 35917

Ezt nem ide szantam :( 

Előzmény: Donibcsi (35916)
Donibcsi Creative Commons License 2022.04.25 0 0 35916

Termesztesen tudnia kell az ugyfelnek, hogy -ebben az esrtben - egy nagyobb munka ami legalabb az emlitett 50-70 cikkszambol allo alkatreszlistat igenyli, steretne tudni, hogy mennyibe kerul. Erre lehet valaszolni kb 500e vagy 800e vagy 1millio. 
ezzel semmi gond nincs, igy tisztaban lesz vele, hogy van-e ennyi penz az otthoni kasszaban. 
Amirol en beszelek, az az, amikor TÉTELES ajanlatot ker, es meg a cimzettek kozott is latom a tobbi 20 szerviz email cimet masolatban. Egyebkent ha kap is ilyen teteles ajanlatot,sok helyrol, honnan tudja, hogy egy olcso AZ meisterteile, vagy dragabb Mahle, esetleg gyari alkatreszrol van szo, hovatovabb mi a kulonbseg a minosegben, meg ha fel is van tuntetve az alkatresz markaja. Nyilvan sehonnan. 

Na ilyenkor van az ajanlati dij, amit beszamitunk a javitasba.

Előzmény: zerger88 (35910)
409 Creative Commons License 2022.04.25 0 0 35915

Az a baj azzal az összenyomott saruval, hogy többségében nem a saru érintkezése a gond, hanem a vezetékre préselt részében kezd szigetelni a beszivárgó olaj.

Előzmény: zerger88 (35914)
zerger88 Creative Commons License 2022.04.24 0 0 35914

Összébb lettek nyomva az érintkezők(tudom csere a legtutibb). Ugy nézett ki hogy a kocsi rázkodás talán elmult, de méggsem, igaz ritkábban dobja be mint az utóbbi időkben.
Viszont több hibát is hoz már be ami kapcsolatos az ABS-sel meg az ESP-vel. Abs kockában lévő (G201) féknyomásszenzort(01435). Féklámpakapcsolót(00526), kormányszögjeladót (18036 és 00778) Az 18265 is benne van 01200 hiba is volt benne de az lehet miattam.
Nem állandó hibák van ugy hogy most elmegy valaki 40km-ert és semmi, de másnap simán be tudja dobni 5km-er alatt, és a hibákat nem feltétlen egyszerre dobja be.
Most megyek is mert 1 hete nem volt rajta gép kiváncsi leszek így. Abs, vezeték ameddig láttam a kockánál egészséges nincs kidözsölödve. Ecu meg az abs csati is széthúzva de hibátlanok az érintkezők.
Most vajon ennyi hibás érzékelő/kapcsoló lehet már benne vagy kezd megmukkani az abs vezérlő?

Bár az ABS/ESP nem a világ ha nem megy, de a kocsi rázása a legbosszantóbb akkor csak az ESP lámpa világít.

Előzmény: zerger88 (35910)
Donibcsi Creative Commons License 2022.04.23 0 0 35913

Igaz, nem figyeltem. 

Előzmény: balabmw (35912)
balabmw Creative Commons License 2022.04.23 0 0 35912

AHU és AGR motorkód,

wastegate-es nyomásvezérelt turbókról írtam.

Előzmény: Donibcsi (35911)
Donibcsi Creative Commons License 2022.04.23 0 0 35911

Ezekbol a szelepekbol csak azert adnak el sokat, mert feleslegesen cserelik. 
a hibaid keves vakum, es/vagy ragado geometria miatt vannak.

Előzmény: balabmw (35908)
zerger88 Creative Commons License 2022.04.14 0 0 35910

Igaz majdnem 9 éve volt már de ma jutottam tovább vele :)
Most gyakrabban dobja már, be régebben volt hogy 1 hónapig se dobta be. Ma néztem kerékfordulatszámot élőadatban mikor behozta a hibát mikor "ráz" a kocsi.
18265 Load Signal Error message from Ecu (időszakos) Ezt a hibát dobta be és nem is engedte törölni, csak gyújtás újra ráadása után.
Neten nézeggettem mik lehetnek. MAF szenzort, légtömegmérőt meg PD kábelköteg mint lehetséges hibákat olvastam. Apám a napokban mondta is hogy volt hogy már gyenguszabb is volt "kihagyásos" szerűen, mikor a gázolajszűrő el van kicsit dugulva.
A PD kábelköteg hiba rég van de már ESP hibajelző előtt is volt már, de most már nem csak a 4.henger hanem az 1est is pofázza az Ecu, így bár nagy esély van a rázásra is mint okként, de amúgy sem ártott volna már kicserélni.

Előzmény: zerger88 (28380)
klimas56 Creative Commons License 2022.04.08 0 0 35909

Köszönöm a válaszokat, megnézem a foglalatot.....

 

Előzmény: 409 (35906)
balabmw Creative Commons License 2022.04.07 0 0 35908

Urak!

 

Adott 2 majdnem egyforma eset.

AGR 1.9tdi és AHU 1.9tdi.

Mind a kettőben cseréltem a gyári vag jellel ellátott N75 szelepet,mert az AHU kevesett töltött,a szokásos lomhaság és a szívócsőnyomás negatív eltérés hibakód.

Az AGR-ből azért került ki a szelep,mert szivócső nyomás pozitív eltérés hibát dobott néha,ahogy néztem a 011 blokkban elég nagyot boost-olt és volt olyan részterhelésen üzemmód ahol tartósan magasabb volt a nyomás,érezhető is volt,hogy fojtja a motort.

Természetesen az összes csövet újra cseréltem,ellenőriztem a wg mozgását,a labda nyomástartását is.

 

Mind a két autó régóta stabilan működött módosított ECU tartalommal,1.15Bar max célnyomásra vannak írva.

Mindkét autóba az ECU-hoz gyári cikkszám helyesen új Pierburg szelep került. A gyári vag cikkszámok a Pierburg matrica alatt találhatóak.

A gond,hogy így mind a két autó max. töltőnyomása 0.9Bar lett.(??)

 

Van ötletetek erre,vagy esetleg tapasztalatotok ezekkel a szelepekkel kapcsolatban?

 

 

 

 

409 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 35907

 

 tul

Előzmény: 409 (35906)
409 Creative Commons License 2022.04.06 0 0 35906

Amikor meg a tompított ég ki rendszeresen, akkor túl meg az a magyarázat, hogy közel van a generátorhoz.......

 

Inkább valami érintkezési, vagy ahogy mica is írja, mechanikai ráhatás okozza ezeket.

Előzmény: klimas56 (35903)
mica-r Creative Commons License 2022.04.03 0 0 35905

Rezeg a foglalat például

Előzmény: klimas56 (35903)
klimas56 Creative Commons License 2022.04.03 0 0 35904

....eltelt 16 év alatt.....

Előzmény: klimas56 (35903)
klimas56 Creative Commons License 2022.04.03 0 0 35903

Sziasztok ! 

Van egy 2006-s 1.9-s Caddym, dolgozós autó. Különösebb gond nélkül teszi a dolgát, egy kivétellel. Most tartok a nyolcadik vagy kilencedik jobb hátsó féklámpa izzó cserénél az eltelt 16 alatt. Csak ez az izzó repül el rendszeresen, ezen kívül talán egy reflektor izzót kellett cserélnem. 

Szerintetek mi lehet a jelenség oka? Miért csak ez az egy izzó megy tönkre rendszeresen? 

Hallottam már szakszervizben ( is ) meredek okokat , pl. túlfeszültség miatt, messze van a generátortól, stb.... és hasonlókat.

Villamosipari képzettségem van, igaz a rázósabb feléről, de azért ez nem fér a fejembe.., a racionális magyarázatot megértem.

Találkozott-e valaki hasonlóval ? 

Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2022.04.01 0 0 35902

Köszönöm a válaszokat! 

 

atuc Creative Commons License 2022.03.31 0 0 35901

Mármint: biztosan nincs.

Előzmény: atuc (35900)
atuc Creative Commons License 2022.03.31 0 0 35900

Biztosan incs.

Előzmény: Gábor Ádám Viki (35898)
cam aro Creative Commons License 2022.03.31 0 0 35899

nincs. 

Előzmény: Gábor Ádám Viki (35898)
Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2022.03.30 0 0 35898

Sziasztok! 

VW fox 1.4 tdi! Bemelegszik alapjáraton dadog, de nem mindig! 

Hiba kód olvasás megvolt! 

Kérem aki tud segítsen! 

Mi lehet a megoldás!

17911-Terhelésjel a generátor DF pontjáról!

Hiába törlöm ez az egy mindig vissza jön! Van esetleg köze a kettőnek egymáshoz??? 

 

balabmw Creative Commons License 2022.03.26 0 0 35897

Próbáld ezeket:

 

06 70 248 2517

06 20 573 0071

06 70 254 7397

06 20 402 8938

+36 20 974 2577

06 70 932 5653

06 20 968 3697

Előzmény: bpeti1967 (35896)
bpeti1967 Creative Commons License 2022.03.26 0 0 35896

Köszi az infót. Ma mondták a bárdinál megváltozott a cikkszáma meg az ára duplája lett és képen mutattak egy egészen más motort aminek a csatija is egész más. Ezért ez zsákutca. Marad a helyettesítés valami másik vw ablakemelővel.

Előzmény: atuc (35890)
mica-r Creative Commons License 2022.03.25 0 0 35895

át kell írni a programját

Előzmény: Frankie74 (35894)
Frankie74 Creative Commons License 2022.03.25 0 0 35894

Köszi! És hogyan lehet offolni? Természetesen programból. (Nem a fizikai része érdekel.)

Előzmény: mica-r (35893)
mica-r Creative Commons License 2022.03.25 0 0 35893

diagnosztikára való, nem tudod offolni

Előzmény: Frankie74 (35892)
Frankie74 Creative Commons License 2022.03.25 0 0 35892

Sziasztok!

 

Nem tudom jó helyen kérdezem-e? Van egy Delphi kompatibilis diagnosztikai készülékem. Kérdés: ezzel lehet EGR szelepet offolni?

 

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!