Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alázógyík Creative Commons License 2017.05.29 0 0 163083

A klíma motor problémákkal keresd Gyurcit, biztos hogy az lesz.

 

 

Előzmény: themsd (163082)
themsd Creative Commons License 2017.05.28 0 0 163082

Azt mondja nekem ez a kis drága ma, hogy indítom indítom nem indul indítom indítom nem indul,  aztán harmadik próbálkozásba elindult ...gyujtas volt, nehany jelzes nem is aludt el aminek kéne...namind1, viszont néhány órával később meg azt tapasztalnom hogy a klíma a baloldalra meleget fúj, jobb oldalra hideget pedig hát mindehova hideget kéne...ez a híres légterelő probléma lesz?? :D

GazCamp3r Creative Commons License 2017.05.28 0 0 163081

Akkor kap töltést az akksi...

Előzmény: Törölt nick (163080)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.28 0 0 163080

Csak egy pillanatra esett le 9V alá,indításkor. Amúgy alapjáraton állandóan 14V körül van.....

Előzmény: GazCamp3r (163079)
GazCamp3r Creative Commons License 2017.05.27 0 0 163079

Ha menet közben nincs meg a 13.5 volt körüli érték alapjáraton, akkor nem tölt a generátor. Az "indításkor 9 volt", az mit takar? Egy pillanatra esik le annyira, vagy alapjáraton annyin marad? Ha teljesen elfogy az akksi erő, annak pont ez az eredménye, hogy nem lesz szervo, aztán mindenféle elektromos hibát kiír a gép, lámpákat írja szarnak, miközben működnek, aztán egyszer csak lefullad. Ez volt velem pár hónapja. :D

Előzmény: Törölt nick (163076)
-carcass- Creative Commons License 2017.05.27 0 0 163078

Néhanapján nekem is csinálja. Generátor szíj is volt cserélve a múltkor, hosszbordás szintén. 

Az biztos, hogy csak hidegben csinálja.

Mivel nem állandó, különösebben nem érdekel.

Előzmény: szilasz1975 (163077)
szilasz1975 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 163077

Bravo (2007) 1.4 16V autó indítás után mikor a motor beindul nyikorog egy párat (mintha csúszna a szíj) és utána tökéletesen megy. Főleg akkor csinálja ha hideg a motor. Hosszbordás szíjat most cseréltem, viszont semmi változás. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Mi lehet az oka?

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.26 0 0 163076

Nincs egyáltalán rásegítés....ki nem ír semmit csak világít egy piros kormánykerék...

Előzmény: kisfitti (163075)
kisfitti Creative Commons License 2017.05.26 0 0 163075

Az a baj, ha tárolt is hibát, az valszeg kommunikációs hiba.

Ezt meg, hogy mi okozza? Nem jön időben válasz. 

Engem az zavar, hogy a kormányt is írja. Különben fékpedál kapcsoló is lehetne. Nekem hidegbe, régi akksival csinálta. Új akksival még talán egyszer sem.

A kormány rásegítés el is megy, vagy attól még van, csak írja, steering correction not available.. Vagy valami hasonló?

Előzmény: Törölt nick (163071)
alázógyík Creative Commons License 2017.05.26 0 0 163074

Úgy tudom, a kerozin jobban ég. :/

 

 

Előzmény: Varshi (163072)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.26 0 0 163073

Igen......kezdek oda jutni....... :)

Varshi Creative Commons License 2017.05.26 0 0 163072

benzin, gyufa...

:)

Előzmény: Törölt nick (163071)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.26 0 0 163071

Épp ez a furcsa hogy mikor leesett indításkor 9V alá(asszem8.8 pontosan)nem volt semmilyen hiba üzenet. Ma meg 10,3ig ment le és beadta a hibákat.......  Kipróbáltam egy másik akksival de azzal se lett jobb :(

Varshi Creative Commons License 2017.05.26 0 0 163070

Esetleg egy bikakábellel egy másik kocsi akksija legyen ott/rajta segítségnek. (egyszerűbb, mint megcserélni próbának az akkukat) 

Előzmény: Varshi (163069)
Varshi Creative Commons License 2017.05.26 0 0 163069

Próbálj meg egy olyat akkutöltés után, hogy mész egy kicsit, hogy vissza is töltsön, és már meleg motorral újraindítasz (akkor jóval kisebbet fog esni), és akkor is méred. Szerintem nem fog beesni annyira. Ha nem fogja a hibát beírni, akkor egyértelmű.

Előzmény: Törölt nick (163068)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.26 0 0 163068

Tegnap reggel az akksiban 12.44Volt-ot mértem,majd indítózáskor egy pillanatra leeset 9Volt alá,VISZONT semmi hibaüzenet!!!

Elvittem egy szerelőhöz h nézze meg az akkut.....szerinte semmi baja és a generátor is tölt ahogy kell. Délután azért felraktam töltőre,estig rajta volt. Ma indítás előtt 12,51V. Indításkor 10,3V.

Minden fasza...jaaa csak bedobta a hibákat megint. :(

Szóval az akksit sztem ki lehet zárni....attól tartok vmi nagyobb gebasz van itt......  Megcsináltam azt is hogy kihúztam a body comp. csatiját de az sem segített. Megyek kiolvasatni......

vinjo Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163067

Na, nekem az is van benne.

Előzmény: seewer (163057)
vinjo Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163066

Küldj egy mailt, írok neked árat a gyárira. Elégedett leszel. :-)

Előzmény: gallard86 (163017)
cruxosgyuri Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163065

Majd látod! Szombaton kb. 2-3ig jólehet, ha kell. Még sehogy, tervben van, de most navit veszünk a kocsiba.

Előzmény: Törölt nick (163063)
gyanta ati Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163064

Jézusom! Gyúrsz az OT rendszámra?

Előzmény: seewer (163060)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163063

Köszi Gyuri! Ha nem lesz más akkor lehet hogy az lesz. :) Hogy állsz a kipuff témával?

Előzmény: cruxosgyuri (163058)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163062

Na az már bivaly egy akksi! :)

Előzmény: seewer (163057)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163061

LIKE!:)

 

... ez már komoly kór, természetesen 242 mm akart lenni.

 

Jó választás!

Mi 3 márkát (Bosch, Exide, Forse) amit most forgalmazunk.

Előzmény: seewer (163057)
seewer Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163060

Ne add el, hidd el megbánod. A kevés használat nem indok az eladásra.

A Bravoval 2 év alatt 2300 km mentem (két utolsó pecsét) de nem szeretnék megválni tőle.

 

Előzmény: bajan122 (163044)
cruxosgyuri Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163059

Ezt Petyának akartam írni

Előzmény: cruxosgyuri (163058)
cruxosgyuri Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163058

Gyere át hozzánk, ha gondolod. Kivesszük a miénkből és megnézheted, hogy azzal működik-e.

Előzmény: bajan122 (163044)
seewer Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163057

420mm kicsit hosszú lenne:)

Én speciel az Exide EA640-est raknám bele. http://akkudiszkont.hu/akkumulatorok/exide/

Előzmény: Törölt nick (163055)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163056

Köszi!!

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163055

Gyárilag 60Ah 420A ... de hogy ezzel adták-e át, az már néha megbukott. (h420 x sz175 x m190)

 

... de tudsz már 60Ah 600A-os akkut is sok helyen venni, vagy még többet tudót.

Előzmény: Törölt nick (163048)
Varshi Creative Commons License 2017.05.25 0 0 163054

> De ha eltünedeznének a Ah-k,akkor nehézkesebben indítózna nem?

 

Nem.

(Nem feltétlenül.)

Előzmény: Törölt nick (163027)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!