Ezek szerint a Kia Magyarország sem jobb, mint a többi importőr. Minden felszereltségi szintből kimarad valami, amiért az nem jöhet számításba.
Ki vesz ma klíma nélkül autót. Gyakorlatilag senki, tehát az alapárat vehetjük 3.4 M-nek.
Ok, az LX-ben már egész sok minden van, de ki vesz ma autót távirányítós központi zár nélkül. Meg nem ártana a fűtött tükör sem, hogy összel, télen is lássak hátrafelé. Ködlámpa sem ártana.
Vegyed tehát az EX-et.
Ok, de EX nincs 1.4-es motorral, vedd meg tehát az 1.6 EX-et metálfénnyel (100.000) ami már 4.186.000 Ft.
Félreértés ne essék, nem a KIA-t bántom csak, hanem az összes autógyártót, mert mindenhol ez a stratégia. A KIA még így is olcsóbb a konkurenseknél, és mint azt írtuk, műszaki színvonala is a legjobbakkal vetekszik. (Multilink hátsó felfüggesztés, változó szelepvezérlésű benzines, takarékos, relatív erős motorok). Reméljük a minőséggel sem lesz gond.
,,Egyébként értem én hogy védeni próbálod a mundér becsületét de 392 ezer Ft felár egy manuális klímáért akkor is röhej."
Tojd már le végre... Most ha jól értem ez a bajod van, hogy a mocskos Kia-sok ennyit kérnek klmáért, pfúújj a büdös sárgák. Ezért tényleg érdemes Astrát venni... Nem zavar, hogy így is legolcsóbb? Így is a magánember számára a legjobb vétel. Vagy vehetsz ennél jóval igénytelenebb Lacettit, sz*r futóművel. Az a példa, amit mondtál, 3,3M-ért Astra, hát ha bemegyek Kiához, velük is lehet alkudozni, 10%-ot ki tudsz bulizni, ha ügyes vagy. Kiaról csak listaárunk van, ezért korrekt másik autóknál is a listaárat nézni, nem pedig konkrét ajánlatokat, amivel már akcióznak. Mellesleg az Opel, amikor megjelent, 3,7-ről indult az ára, rohadt drága volt, de rájöttek, hogy nem kell senkinek, és levitték.
Mellesleg Astra pont most újul meg, faceliftezik, régi modellt mindig próbálják kidobálni a raktárról... Majd két-három év múlva még olcsóbb lesz a Ceed hidd el. És a RIO árához viszonyítva teljesen korrekt a Ceed ára.
Tehát számomra továbbra is a Ceed a legjobb ajánlat, jelenleg, és én nem eladó vagyok, hanem leendő vásárló. Tökmindegy mit kérnek a klímáért, milyen lépcsőkben emelkedik az ára, a lényeg, Focus 2,0TDCI Ghia 5,65M, Ceed 2,0CRDI TX 5,2M, miről beszélünk? Engem nem érdekel mások hogy vannak behülyítve marketinggel, hogy a megszokott márkából választ.
Corolla Ice 3740e + függönylégzsák 110e + Kormányról vezérelható MP3 as CD a sima helyett cca 50e. Ez ugye 3.9 m. (97LE 3év gar)
Ceed EX ár ugyanennyi. A felszereltségkülönbség: ESP, első ködlámpa, hátsó ablakemelő,gyári riasztó, digit klíma, esőszenzoros ablaktörlő, elektrochrom tükör, Ipod vezérlés, USB bemenet, 16' kerék.... és egy csomó apróság. ( Ez minimumon is több 500e-nél) továbbá a motor +12LE, +7NM nyomaték, +garancia
A kocsi ára amibe a kollégámnak került, nem attól függ, hogy te elhiszed e vagy sem.
Mondom. Egyszer áraz a gyár. Másodszor a piac.
Más. Annak idején a BMW megvette a a Rovert és egy utolsó kétségbeesett kísérletet tett arra, hogy megmentse a nagy múltú gyárat. Ekkor született a Rover 75-ös. Full felszereltséggel 12,5 millió volt a szalonára. A piacra dobást követő 2 év múlva 3-3,5 millióért árulták a hasonló korú Rover 75-ösöket. Beárazta a piac az autót.
De felesleges vitáznunk. 6 hónap múlva mindketten tudni fogjuk, hogy kinek volt igaza.
Most már csak az a kérdés, hogy a kollégád hazudott vagy netán tényleg tesztautót vett vagy valami tavalyról maradt beszáradt autót? Ha a 120LE-t ő mondta akkor biztos, hogy hazudós.
Az Opelnek nincs is 120Le-s 1.6os motorja! 1.6 Twinport Ecotec 105LE! A pontos ár és felszereltséglista: http://www.opel.hu/site/local_image/pricepdf/astra.pdf Ebból látható hogy klíma és audio nélkül is 3.797.e az ára ehez 299e a klíma+110e a függönylégzsák Na ez akkor 4,2 milla és két év garancia.
A kollégámnak 1.6-os 120 Le-s klímás, ablakemelős, CD rádiós, metál, 16 colos kerekű, 4 légzsákos H Astrája van. Az Opel Schillernél vette 4 hónapja. 3 millió 400 ezer Ft-ért! No komment.
"Az első Szlovákiából származó koreai típus nem tűnik különösebben olcsónak. A vevőcsalogató fapados változat az 1.4 LX Base névre hallgat, és ezer híján hárommillió forintba kerül, de ugyanezért az autóért valamivel jobban felszerelve, a Base felirat nélkül már 393 ezer forinttal többet kérnek. 1,6 literes 122 lóerős benzinmotorral és a középső EX felszereléscsomaggal már 4,086 millió a cee'd ára, kétliteres 143 lóerős négyhengeressel pedig kerek 4,9 millió, bár ehhez már a legmagasabb, TX felszereltség jár. A dízel-alapmodell 115 lóerős 1,6 literes CRDI motorral és LX felszereltséggel 3,891 millió, EX felszereltséggel viszont már 4,64 millió forintért vihető haza. A kétliteres, 140 lóerős dízelmotor csak a leggazdagabb felszerelés-csomaggal együtt kapható meg, így ha valaki ilyenre vágyik, 5,259 millió forintot biztosan ki kell fizetnie. A hazai bemutatón persze közelebbről is megismerkedhettünk a cee'ddel, így hamarosan első benyomásainkról is olvashatnak.
"de ugyanezért az autóért valamivel jobban felszerelve, a Base felirat nélkül már 393 ezer forinttal többet kérnek." Az LX base és az LX között a különbség felszereltésgben a manuális klíma!!!!Most komolyan ezek normálisak?????
Bocs, de igenis drága a csúcsfelszereltségú diesel áráért már S40-es diesel Volvot is kapok!"
Nekem diesel Rióm van EX COOL, de az EX felszereltségű diesel Cee'd-et 4.64 milliós áráért biztos nem venném meg! Pedig én nagyon megszerettem a márkát szinte függő vagyok! Csak tudod az a bizonyos 400 ezer Ft amiről beszélsz édeskevés amikor valaki előítéletesen, mint a magyar vásárlók többsége választ autót.
Nyakamhoz a rozsdás bökőt! Bármennyire príma az új Kia hiába a 7 év garancia meg a Serátó leváltási szándéka, nem lesz nagy durranás piaci szempontból! Ezért a pénzért ugyanis a magyar vásárló bármit, értitek szinte bármit választhat a C szegmensből!
Az európai gyártással az európai ár is megérkezett a Kia vérszemet kapott.Ugyan az lesz a sorsa mint a Suzuki SX4-nek.Azt hitte hogy Astrai,Golfi magasságokba ért, és bár lehet hogy minőségileg és műszaki szinvonalban ez így van, de ki az az őrült aki mondjuk egy diesel 1.9-es Suzuki SX 4-ért 5 millió Ft-ot ad? A piac adja majd az első pofont. 4-6 hónap múlva tele lesznek a kereskedések a 400-700-900 ezer Ft engedménnyel árusított Cee'd-ekkel! Ugyan úgy mint az 1 millió Ft árelőnnyel hírdetett C4-esnél. Kétszer lehet beárazni egy autót. Egyszer áraz a gyár, másodszor a piac!
Ki érti meg azt aki olyat mond hogy egy Ceed nem ér 3milliot meg 3,4milliot? Mert ő annyiért vesz H Astrát inkább. Csak azt nem tom hol vesz ennyiért....
Megmondom őszintén, fogalmam sincs Ha az 1.4 árát nézem akkor úgy 3.560 lenne egy 1.6 Lx ami nem rossz ajánlat. Ha lesz rá igény akkor szerintem előbb-utóbb behozzák. Hiszen a gyár gyártja. A szlovák árlistában szerepel.
Kár hogy nem mi gyártjuk. Suzuki SX-nek pl biztosan kemény konkurencia lesz, és olvastam valahol, sztem nem lesz elég évi 800 db.
Értékvesztést meglátjuk, mert ha jó az autó, és nagy az értékv., akkor vesztünk a konkurensekhez képest. Akkor kevésbé nyerő, vagy pl 3 évesen veszünk, akkor még garis ugye.
Apropó gari, az nem mindegy, hogy 1 szervíz 20 50 ezerbe kerül...
Meg 1* végre mér tesztelhetnének alapkivitelt, mert mindíg az a bajom, hogy alap olcsó, fullos meg oly drága mint bármi más. Tehát extrásan nem fogok annyit adni érte mint egy jól felszerelt pl Golf, Focus Astra (most 3 helyett 5 millánál járunk, fullos D kombi, stb. Lacetti HAstra áérért.)
Papad? Hol élsz te? AAz Astra Essentia 3.578ezer és nincs benne Mp3-as kormányrólvezérelt CD és függönylégzsák éa csak 2 év a gari. A P307 Sphere 2légzsák ohne audio, ohne klíma két év gari 3.55milla. A többi német és farncia detto. Ezek mellett a 2.999 ért fapad?