Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yorka Creative Commons License 2006.12.07 0 0 109

Ezek szerint a Kia Magyarország sem jobb, mint a többi importőr. Minden felszereltségi szintből kimarad valami, amiért az nem jöhet számításba.

 

Ki vesz ma klíma nélkül autót. Gyakorlatilag senki, tehát az alapárat vehetjük 3.4 M-nek.

 

Ok, az LX-ben már egész sok minden van,  de ki vesz ma autót távirányítós központi zár nélkül. Meg nem ártana a fűtött tükör sem, hogy összel, télen is lássak hátrafelé. Ködlámpa sem ártana.

Vegyed tehát az EX-et.

 

Ok, de EX nincs 1.4-es motorral, vedd meg tehát az 1.6 EX-et metálfénnyel (100.000) ami már 4.186.000 Ft.

 

Félreértés ne essék, nem a KIA-t bántom csak, hanem az összes autógyártót, mert mindenhol ez a stratégia. A KIA még így is olcsóbb a konkurenseknél, és mint azt írtuk, műszaki színvonala is a legjobbakkal vetekszik. (Multilink hátsó felfüggesztés, változó szelepvezérlésű benzines, takarékos, relatív erős motorok). Reméljük a minőséggel sem lesz gond.

 

És mit fog tenni a csóró magyar?

1. Alkudik, ha hagyják

2. Útólag beleberheli

3. Lemond róla

4. Vesz kisebbet vagy használtat

5. Nem vesz semmmit.

Előzmény: yorka (108)
yorka Creative Commons License 2006.12.07 0 0 108

Bementem a szalonba, és kértem egy felszereltségi listát.

Mondták, hogy fentartásokkal kezeljem, mert ez még nem végleges, amit remélek is.

 

Reméltem, hogy megnézhetem élőben is az autót, de csak januárban érkeznek meg a szalonokba a magyar rendszámos Cee'd-ek.

 

 

A lényeges felszereltségi elemek LX base esetén:

ABS+EBD; oldal-, vezető-, utas- és függönylégzsák; ISO-fix; gyerekzár; szrvókormány; elektromos első ablak; 4 hangszóró; MP3 kormányról vezérelve, fedkomp; 185/60 R14 Michlen gumi acélfelnin;

 

LX többlet az LX base-hez képest:

manuális légkondi.

 

EX többlet az LX-hez képest:

ESP; aktív fejtámla; deréktámasz; első ködlámpa; ablakmosó folyadékszint visszajelzés; riasztó + távirányító központi zár vezérléssel; autómata légkondícionáló; automatikusan sötéteő belső tükör; fűtött visszapillantó tükör; elektromos ablakemelő hátul; hátsó könyöktámasz; csomagtartófedél alatti tároló rekesz+háló; 6 hangszóró; kivilágított hamutartó (?); szemüvegtartó; térképolvasó lámpa; fémhatású középkonzol; 205/55 R16 Michlen abroncsok acélfelnin; színezett tükrök.

 

TX többlet az EX-hez képest:

Tolató radar; vízlepergető üvegezés; 12V-os csatlakozó a középkonzolon; hazakísérő fény (?); alu középkonzol; fém küszöbburkolat; könnyűfém keréktárcsa.

 

DJ Bee20 Creative Commons License 2006.12.07 0 0 107
,,Egyébként értem én hogy védeni próbálod a mundér becsületét de 392 ezer Ft felár egy manuális klímáért akkor is röhej."


Tojd már le végre... Most ha jól értem ez a bajod van, hogy a mocskos Kia-sok ennyit kérnek klmáért, pfúújj a büdös sárgák. Ezért tényleg érdemes Astrát venni... Nem zavar, hogy így is legolcsóbb? Így is a magánember számára a legjobb vétel. Vagy vehetsz ennél jóval igénytelenebb Lacettit, sz*r futóművel. Az a példa, amit mondtál, 3,3M-ért Astra, hát ha bemegyek Kiához, velük is lehet alkudozni, 10%-ot ki tudsz bulizni, ha ügyes vagy. Kiaról csak listaárunk van, ezért korrekt másik autóknál is a listaárat nézni, nem pedig konkrét ajánlatokat, amivel már akcióznak. Mellesleg az Opel, amikor megjelent, 3,7-ről indult az ára, rohadt drága volt, de rájöttek, hogy nem kell senkinek, és levitték.

Mellesleg Astra pont most újul meg, faceliftezik, régi modellt mindig próbálják kidobálni a raktárról... Majd két-három év múlva még olcsóbb lesz a Ceed hidd el. És a RIO árához viszonyítva teljesen korrekt a Ceed ára.

Tehát számomra továbbra is a Ceed a legjobb ajánlat, jelenleg, és én nem eladó vagyok, hanem leendő vásárló. Tökmindegy mit kérnek a klímáért, milyen lépcsőkben emelkedik az ára, a lényeg, Focus 2,0TDCI Ghia 5,65M, Ceed 2,0CRDI TX 5,2M, miről beszélünk? Engem nem érdekel mások hogy vannak behülyítve marketinggel, hogy a megszokott márkából választ.
Andrew31 Creative Commons License 2006.12.07 0 0 106
Mennyit vártam?

2005. december 28-án kötöttem szerződést az 1.5 CRDi EX COOL-ra metállal.

2006. január 26-án vettem át.

Egyébként értem én hogy védeni próbálod a mundér becsületét de 392 ezer Ft felár egy manuális klímáért akkor is röhej.

Még egyszer utoljára. Teljesen felesleges a vitánk, olyan mint vihar egy pohár vízben.
A piac fog árazni.

Előzmény: kiajobb (104)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.06 0 0 105

Visszaszívom, mert sohasem mondom, hogy soha :-)

Előzmény: Törölt nick (68)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 104
Még egy utolsó RIO-s hasonlítás.:

Egy RIO 1.4 97LE Cool: 2.915.e
két légzsák ABS Digit klíma 4 el ablak kp zár.
Tedd ehez hozzá a +4 légzsákot és a kormányról vezérelt MP3-at

3-1-3.2 millió.

Akkor a Ceed LX től sok a 3,4m

Ja és a RIO-ból idén elment közel 1000db.
Le kellet árazni? Nem. Dőt egész évben várni kellettt rá. Te mennyit vártál?

A Ceed-ből 800db jut 2007 ben magyarországra. Ebből lesz szerinted 400-700ezres leárazás
Előzmény: Andrew31 (101)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 103
Corolla Ice 3740e + függönylégzsák 110e + Kormányról vezérelható MP3 as CD a sima helyett cca 50e. Ez ugye 3.9 m. (97LE 3év gar)

Ceed EX ár ugyanennyi.
A felszereltségkülönbség:
ESP, első ködlámpa, hátsó ablakemelő,gyári riasztó, digit klíma, esőszenzoros ablaktörlő, elektrochrom tükör, Ipod vezérlés, USB bemenet, 16' kerék.... és egy csomó apróság. ( Ez minimumon is több 500e-nél)
továbbá a motor +12LE, +7NM nyomaték, +garancia

Előzmény: Andrew31 (99)
fabris123 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 102
Én remélem hogy neked, mert akkor tényleg menni fogok Cee'd-et venni. :)
Előzmény: Andrew31 (101)
Andrew31 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 101
A kocsi ára amibe a kollégámnak került, nem attól függ, hogy te elhiszed e vagy sem.

Mondom. Egyszer áraz a gyár. Másodszor a piac.

Más. Annak idején a BMW megvette a a Rovert és egy utolsó kétségbeesett kísérletet tett arra, hogy megmentse a nagy múltú gyárat. Ekkor született a Rover 75-ös.
Full felszereltséggel 12,5 millió volt a szalonára. A piacra dobást követő 2 év múlva 3-3,5 millióért árulták a hasonló korú Rover 75-ösöket.
Beárazta a piac az autót.

De felesleges vitáznunk. 6 hónap múlva mindketten tudni fogjuk, hogy kinek volt igaza.
Előzmény: kiajobb (98)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 100
Neked is RIO-d van. A RIO CRDI Safety 3.6 millió. Akkor 3891e ért drága a Ceed?
Előzmény: Andrew31 (99)
Andrew31 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 99
Toyota Corolla 1,4-es klímával az alábbi felszereltséggel 3,7 millióért!

http://www.toyota.hu/cars/new_cars/corolla/equip.asp

Ez 300 ezer Ft-al drágább, mint az 1,4-es LX Cee'd!
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 98
Most már csak az a kérdés, hogy a kollégád hazudott vagy netán tényleg tesztautót vett vagy valami tavalyról maradt beszáradt autót?
Ha a 120LE-t ő mondta akkor biztos, hogy hazudós.
Előzmény: Andrew31 (94)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 97
Kedves Rios kolléga!

Az Opelnek nincs is 120Le-s 1.6os motorja!
1.6 Twinport Ecotec 105LE!
A pontos ár és felszereltséglista:
http://www.opel.hu/site/local_image/pricepdf/astra.pdf
Ebból látható hogy klíma és audio nélkül is 3.797.e az ára ehez 299e a klíma+110e a függönylégzsák Na ez akkor 4,2 milla és két év garancia.

Na most akkor hogy van ez?


Előzmény: Andrew31 (94)
WindowsVista Creative Commons License 2006.12.06 0 0 96
Vagy szalonba állt?
Előzmény: Andrew31 (94)
WindowsVista Creative Commons License 2006.12.06 0 0 95
És a kocsi új volt vagy tesztautó?
Előzmény: Andrew31 (94)
Andrew31 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 94
A kollégámnak 1.6-os 120 Le-s klímás, ablakemelős, CD rádiós, metál, 16 colos kerekű, 4 légzsákos H Astrája van. Az Opel Schillernél vette 4 hónapja. 3 millió 400 ezer Ft-ért!
No komment.
Előzmény: WindowsVista (92)
Andrew31 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 93
"Az első Szlovákiából származó koreai típus nem tűnik különösebben olcsónak. A vevőcsalogató fapados változat az 1.4 LX Base névre hallgat, és ezer híján hárommillió forintba kerül, de ugyanezért az autóért valamivel jobban felszerelve, a Base felirat nélkül már 393 ezer forinttal többet kérnek. 1,6 literes 122 lóerős benzinmotorral és a középső EX felszereléscsomaggal már 4,086 millió a cee'd ára, kétliteres 143 lóerős négyhengeressel pedig kerek 4,9 millió, bár ehhez már a legmagasabb, TX felszereltség jár. A dízel-alapmodell 115 lóerős 1,6 literes CRDI motorral és LX felszereltséggel 3,891 millió, EX felszereltséggel viszont már 4,64 millió forintért vihető haza. A kétliteres, 140 lóerős dízelmotor csak a leggazdagabb felszerelés-csomaggal együtt kapható meg, így ha valaki ilyenre vágyik, 5,259 millió forintot biztosan ki kell fizetnie. A hazai bemutatón persze közelebbről is megismerkedhettünk a cee'ddel, így hamarosan első benyomásainkról is olvashatnak.

"de ugyanezért az autóért valamivel jobban felszerelve, a Base felirat nélkül már 393 ezer forinttal többet kérnek." Az LX base és az LX között a különbség felszereltésgben a manuális klíma!!!!Most komolyan ezek normálisak?????

Bocs, de igenis drága a csúcsfelszereltségú diesel áráért már S40-es diesel Volvot is kapok!"

Nekem diesel Rióm van EX COOL, de az EX felszereltségű diesel Cee'd-et 4.64 milliós áráért biztos nem venném meg! Pedig én nagyon megszerettem a márkát szinte függő vagyok!
Csak tudod az a bizonyos 400 ezer Ft amiről beszélsz édeskevés amikor valaki előítéletesen, mint a magyar vásárlók többsége választ autót.

Nyakamhoz a rozsdás bökőt! Bármennyire príma az új Kia hiába a 7 év garancia meg a Serátó leváltási szándéka, nem lesz nagy durranás piaci szempontból! Ezért a pénzért ugyanis a magyar vásárló bármit, értitek szinte bármit választhat a C szegmensből!

Az európai gyártással az európai ár is megérkezett a Kia vérszemet kapott.Ugyan az lesz a sorsa mint a Suzuki SX4-nek.Azt hitte hogy Astrai,Golfi magasságokba ért, és bár lehet hogy minőségileg és műszaki szinvonalban ez így van, de ki az az őrült aki mondjuk egy diesel 1.9-es Suzuki SX 4-ért 5 millió Ft-ot ad?
A piac adja majd az első pofont.
4-6 hónap múlva tele lesznek a kereskedések a 400-700-900 ezer Ft engedménnyel árusított Cee'd-ekkel! Ugyan úgy mint az 1 millió Ft árelőnnyel hírdetett C4-esnél.
Kétszer lehet beárazni egy autót. Egyszer áraz a gyár, másodszor a piac!

Előzmény: DJ Bee20 (79)
WindowsVista Creative Commons License 2006.12.06 0 0 92
Ezt fejezd már be hogy uganannyi pénzért mert ez egy akkora marhaság. Hol van neked 3,3millioért H Asta vagy Golf?
Előzmény: Andrew31 (71)
WindowsVista Creative Commons License 2006.12.06 0 0 91
Várd ki de egyik drágább lesz mint a másik. Mindkető a fapados verzioval 3,5 millio fölött lesz.
Előzmény: fabris123 (73)
WindowsVista Creative Commons License 2006.12.06 0 0 90
És szerintem belsőre sokkal szebb az Astránál.
Előzmény: kiajobb (80)
WindowsVista Creative Commons License 2006.12.06 0 0 89
Ki érti meg azt aki olyat mond hogy egy Ceed nem ér 3milliot meg 3,4milliot? Mert ő annyiért vesz H Astrát inkább. Csak azt nem tom hol vesz ennyiért....
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 88
Megmondom őszintén, fogalmam sincs Ha az 1.4 árát nézem akkor úgy 3.560 lenne egy 1.6 Lx ami nem rossz ajánlat. Ha lesz rá igény akkor szerintem előbb-utóbb behozzák.
Hiszen a gyár gyártja. A szlovák árlistában szerepel.
Előzmény: fabris123 (87)
fabris123 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 87
Ami még nem tiszta, hogy miért nincs 1.6 benzinesből LX?
karesz2 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 86
Persze, kösz. Szal engem is érdekel a gép. Piszkosul.
Előzmény: kiajobb (85)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 85
Ha a változó altt azt érted, hogy változó szelepvezérlés (VVTi), akkor igen.
Előzmény: karesz2 (83)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 84
Megtaláltam akonkurenciánál az árlista linkjét:
http://www.karacsonyi-nagy.hu/kia/index.php?menu=ceed
letölthető pdf. ben.
karesz2 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 83

Kár hogy nem mi gyártjuk. Suzuki SX-nek pl biztosan kemény konkurencia lesz, és olvastam valahol, sztem nem lesz elég évi 800 db.

Értékvesztést meglátjuk, mert ha jó az autó, és nagy az értékv., akkor vesztünk a konkurensekhez képest. Akkor kevésbé nyerő, vagy pl 3 évesen veszünk, akkor még garis ugye.

Apropó gari, az nem mindegy, hogy 1 szervíz 20 50 ezerbe kerül...

Meg 1* végre mér tesztelhetnének alapkivitelt, mert mindíg az a bajom, hogy alap olcsó, fullos meg oly drága mint bármi más. Tehát extrásan nem fogok annyit adni érte mint egy jól felszerelt pl Golf, Focus Astra (most 3 helyett 5 millánál járunk, fullos D kombi, stb. Lacetti HAstra áérért.)

Valóban változó vez a moci?

fabris123 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 82
Az EX-hez képest fapad.
Előzmény: kiajobb (80)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 81
Láttál már olyan autót amin a Winklerék nem fanyalogtak? Kíváncsi vagyok a tesztjükre.
Előzmény: fabris123 (77)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.06 0 0 80
Papad? Hol élsz te? AAz Astra Essentia 3.578ezer és nincs benne Mp3-as kormányrólvezérelt CD és függönylégzsák éa csak 2 év a gari. A P307 Sphere 2légzsák ohne audio, ohne klíma két év gari 3.55milla. A többi német és farncia detto. Ezek mellett a 2.999 ért fapad?
Előzmény: fabris123 (75)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!