Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hpg Creative Commons License 2000.06.06 0 0 128
Parc:

A vákuumos kp zárnak egyáltalán nincs hanga, ugyanis a w124-esben is ilyen van. Sőt, a lámpák dőlésszögét is tudod az utastérből állitani, szintén vákuumal. Egy kis szusszanás, és ha lefeküdt a hátulja, már is lej??jebb tudod állítania lámpákat. A jogsim meg készül, már csak a forgalmi van hátra.

Gratulálok a jubileumhoz. A következő: 200, majd 220, 240, (Docsi!), természetesen 250!, 280, és végül 300. Majd jöhetnek a motorszámok, és végül a legyártott darabszám. (2-3 millió:)) Sokk sikert a klubbnak.

HpG

Prac Creative Commons License 2000.06.05 0 0 127
Az mák...
Az enyémet még nem törték fel. Mellesleg van benne maszek riasztó (előző tulaj). bekapcsolható vilogó! Nagyon rulez!
A Te hifid milyen? úgy kb-ra?

Prac

Előzmény: Dobcsi (126)
Dobcsi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 126
Az enyémben is elég komoly hifi van. A riasztót azért tettem bele, mert feltörték és elvitték a hangfalakat a kalap tartóból.
De nagy mákom volt, mert ott volt az előlap a térképzsebpen és azt nem találták meg. És mellette volt az ócsó napszemüvegem is. De ezek inkább a videokazettát vitték el a kesztyűtartóból.
Hehe :))

Dobcsi.

Előzmény: Prac (125)
Prac Creative Commons License 2000.06.05 0 0 125
Dobcsi!

csetelhetünk itt is!
Megvolt a 123. !!!
történelem :)))

akkor a vákumos amit pl. a Corsánkban is van, hogy amikor bezár, akkor a hangja olyan mintha kalapáccsal verték volna bele?

50 ezer. hmmm... akkor te is költöttél az autódra.
Én a hifi miatt gondolkozom riasztón...

Előzmény: Dobcsi (124)
Dobcsi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 124
50 ezer volt a riasztó, centrál és a szerelés együtt. Korekten megcsinálták, GT riasztó ami a centrált is vezérli.
Egyébként a kocsiban volt gyári centrál, persze vákumos. De ez már nem működött benne amikor megvettem. A szerelők szerint olcsóbb volt így, hogy raktak bele egy új elektromosat. Persze az is lehet hogy átvágtak :)))

Dobcsi.

Előzmény: Prac (122)
Dobcsi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 123
W123
Prac Creative Commons License 2000.06.05 0 0 122
Na már csak egy hozzászólás... :)

Dobcsi!
Még filózom. A gond az, hogy mennyivel vágnak át, hisz ez relatív nagy munka egy-két égő-cseréért (arra is gondolok, hogy nem lehetett az, mert EGYSZERRE égett ki a középkonzol és a műszerfal...). Mellesleg. A tiedben van risztó? Mennyi volt? Össze van kötve a centrállal (az enyém olyan fapados, hogy még az sincs benne :))?

Hpg!

Bocs, elfelejtettem :) - Apropó hogy állsz akkor a jogsival (mikor lesz meg?)

R9!

Szerintem ne ódzkodj annyira a 300-astól, ha jó állapotú akkor megéri, nem is fogyaszt annyival többet (asszem 9 körül lehet tartani...). Viszont az adótöbblet és a kötelező-többlet nem tudom mennyi. Szerinted?

Happy Jubilemot akkor mindenkinek!
Prac

Dobcsi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 121
Kicsit off leszek, bocsi a többiektöl.

Renault 9:

Most olvastam írásod a Miskolci topicban. Mi egy suliban érettségiztünk! :)))
Kicsi a világ, úgy láccik. Én speciel baromira nem jött be az a suli, Te hogy voltál vele?
A választ szerintem küldd mélben.

Dobcsi.

Előzmény: Törölt nick (119)
Dobcsi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 120
Na még 3 hozzászóllás a 123ig :)))

Sziasztok!

Nekem kulcsos indítású a kocsi, de az izzítást még az előző tulaj rákötötte egy gombra. (Zavar is, majd megcsináltattom benne a relét és akkor újra gyári állapotú lesz) De az autóban gyorsizzítás van, úgyhogy -20 C fokban is 7-8 másodperc és már indul is.

Prac: Egy jó szerelő nyugodtan szétbonthatja a műszerfalat!

Erröl az jut eszembe amikor a risztót szereltettem a kocsimba, hamarabb mentem el az autóért, és nem semmi látvány fogadott. Minden ajtó kárpit lennt, egy faszi furógéppel fúrja a tűzfalat, egész műszerfal kinn, tetőkárpit megbontva, másik ember alig látszik ki a csomagtartóból. A műszerfal nem semmi ahogy kinézett: km/h óra, gyújtáskapcsoló kinn, kesztyűtartó szétbontva, stb.
Le is döbebentem rendesen! Azt mondja a szerelő: "Ma már nem lesz kész, holnap délelőtt gyere vissza".
Na mondtam is magamban, hogy a kocsinak csá :))
De amikor másnap visszamentem már az udvaron állt, teljesen összepakolva, beriasztózva :)))

Szóval a lényeg hogy nem kell félni az ilyen nagy munkáktól sem, mert megéri hogy tökéletes legyen az autó.

Dobcsi.

Hpg Creative Commons License 2000.06.05 0 0 118
Parc:

Mint azt már elmondottam, nekem egyenlőre jogosítványom sincsen. Csakhogy, a múltkor volt nálunk egy Böhömke névre hallgató 240D automata, és ugye ezt nem hagyhattam ki. Kiállás-beállás, mellékutcák, stb. Na az gombos volt, és láttam a gombon valami nyílszerűséget, s erre kérdeztem most. Egyébként köszi a választ, de a szivató részen kívül minden másr rájöttem. (azért tolni nem olyan nagy élmény:) ) 1380 kg!

Renault:

A suli fele menet már egy hete látok porosodni egy jónak tűnő szürke 123-mast, (Nem a portól szürke), de valószínűleg 300-as. (Nincs felirat, ezek általában 300D-k. Ha úgy gondolod, megadhatnál egy számot, és én raknék rá egy cetlit, aztán a többi a Ti dolgotok. Egy telefont megérne, hátha nem 300-as. És tényleg jól néz ki. Koca lámpa, meg minden.. Szóval ha gondolod.

HpG

Prac Creative Commons License 2000.06.04 0 0 117
Üdv mindenki!

Dobcsi!
OK. Mellesleg nem kívánom szétbontani az egész műszerfalat, legfeljebb lassan megyek esténként... Nehogy a szerelő elbarmoljon vmit... :))

HPG!

Miért, neked nem gombos van??? :) - mellesleg azt meddig gyártották?
Ja, az enyém az, úgyhogy akkor mesélek róla. Király, mert minden egyes "utasom" eddig ámuldozott, hogy sikerül elindítanom... :) - ja, nekik nem sikerült :)). Működése: a slusszkulcs csak az akkut "szabadítja rá" a gépre. A gombot egy pontig húzva izzítasz, majd amikor gondolod (nem alszik el ugyanis a lámpa) továbbhúzod és láss csodát, vmi "kerregést" hallasz előről, na az már a beindult motor hangja :). A gombot lehet forgatni, de ennek funkciója télen lényeges csak (szinte...). Ennek lényege: ha a gombot balra forgatod, növeli az alapjáratban beadott üzemanyag mennyiségét (kvázi szivató...), persze csak finoman (elvégre német autóban ülünk vagy mi :)), és így hidegben gyorsabban bemelegszik és jobb is neki. a jobbra forgatást ki is tudod talán találni... :). Ja. KB ennyi...

R9!

Szerintem se spórolj az autó állapotán. Mellesleg ha egy újabb 200D-t fogsz ki, akkor az talán megy is úgy, mint egy régebbi 240D, vagy egy félroncs 300D... :). Sok szerencsét a választáshoz... :)

Daimler!

Nálad nem csak egy pár napig szokott tartani a tiszta autó (esküszöm nem megyek vele annyit, de kínkeserves hosszú tisztogatás után már pár nappal leszarják a madarak, poros lesz, stb.... brrrrr...:()?

Csá, Prac

Hpg Creative Commons License 2000.06.04 0 0 116
Renault:

Tökéletesen megértelek, na meg ha már tunya, legyen még tunyább. Az olcsó hússal is egyet értek, főleg, ha azt veszed, röpke 5 év múlva az első 123-masok oldtimerré lépnek elő. És akkor már esetleg nőhet is az értékük, pontosabban az áruk felnőhet a valós értékükhöz.

Az izzítás időtartamával kapcsolatban senki többet??

HpG

Hpg Creative Commons License 2000.06.03 0 0 114
Daimler:

Na nem baj, azért kösz. Egyébként honlapodat még azelött megtaláltam, mielött forumoztam volna.

Renault:

Rákérdeztél az említett 300D-re? Mert már nem parkol ott, ahol eddig. (Azt hiszem elköltözött a munkahelye. )

HpG

daimlerb Creative Commons License 2000.06.03 0 0 112
Hpg

Kiábrándítalak, de sajnos nem én voltam. Nincs tetőcsomagtartóm.

Tegnap du lemostam, csuszatoltam, gumiápoltam, s lám, ismét bámulják ( április elején volt mosva utoljára).

Képeket itt is találtok, bár itt néhány nagytestvér is jelen van : www.geocities.com/MotorCity/Garage/4690/coolmb.html ( linkelés nyema)

Daimlerb

Előzmény: Hpg (109)
Dobcsi Creative Commons License 2000.06.03 0 0 111
Prac, azé nem köszöntem vissza, mert behallt az ICQ-m, bocsesz..

A km órát meg nézesd meg egy villanyszerelővel. Az a fontos nem a diszlecek. Először technikailag legyen rendben az autó, utána jöhet a cicoma :)

Dobcsi.

Előzmény: Prac (110)
Prac Creative Commons License 2000.06.02 0 0 110
Üdv mindenki!

Ja igen az én ICQ-m 60808352, ha gondoljátok, írjatok!

Akkor így, ömlesztve:

Ez a km-nullázó-tekerő-fényállító dolog nem jött be, úgyhogy nem tudom mi a baj, legfeljebb nem nézem esténként a km-órát... :)

Na, senki nem linkel be egy-két szép képet? Kár...

Na még egyszer üdv

Hpg Creative Commons License 2000.06.02 0 0 109
Daimlerb:

Nem jártál véletlenül csütörtökön a II. kerületben, hidegkút-máriaremete térségében? És nem volt a tetőn valami létraféle? Mert ha igen, akkor távolról, de láttam élőben is az autót. A képek alapján megnyugtató.

HpG

Dobcsi Creative Commons License 2000.06.02 0 0 108
Na, bocsi hogy nem voltam tegnap csak format C: volt, és gondok akadtak...

Augusztusban nekem is jó a Balatoni találka.

Ja akinek van ICQ-ja, keressen meg: 59999996 az UINom.
(Prac, Te is keress újra mert Format C volt.)

Alkatrészek: Ha lesz valami rögtön szólok, de ha van valami konkrét elképzelés akkor rá tudok kérdezi pár embertöl.

Dobcsi.

Prac Creative Commons License 2000.05.31 0 0 107
Üdv!

Azta emberek, azért itt volt forgalom :))

Kérdés: Kié lesz a bűvös 123. beszólás??? :)))


Na akkor hozzálátok irogatáshoz, csak úgy ömlesztve, mert elég sok hozzászólás volt :))

Bszárszó/Almádi:
Részemről mindkettő OK., nekem úgy júliustól szeptemberig lenne időm (ja és utána is:)). Majd én is körülnézek olcsó szállásért a környéken...

Ezt a csavarós/tekerős fényerőállítást majd kipróbálom, de most visszagondolva asszem úgy történt az eset, hogy nullázni akartam és egyszerre elment minden fény (asszem nem forgattam).

Olyat tudnánk csinálni, hogy ha valaki hall olcsón jó kis tuning/normál alkatrészekről (pl. a fabetét felpiszkálta a fantáziámat :)), akkor azt itt közkincsé tenné??? Dízel-motor-témában fokozottan érdekelne!

Tank-téma: én azt hiszem, hogy a normál gyári mintha a 123-ban is 65 littyós lenne... Mellesleg az én ezeréves 240D-m olyan 8-9 körül eszik (sacc/kb.)

Olaj-dolog:
Nekem picit csöpörögni szokott (próbálom orvosolni), ami jobban aggaszt, hogy mostanában valami csörgő hangot hallok a motortérből (hallásom=0, de talán a generátor felől). Mi lehet az?

Most kb. ennyi

Jelentkezem még (:)), Csá, Prac voltam


Hpg Creative Commons License 2000.05.31 0 0 106
Daimlerb:

A w124-es óriási előnye, hogy van fordszámmérője, és jókat röhöghetsz a fordulatbajnok benzineseken. Hallani nem lehet, mert nagyon jó a hangszigetelés. Rezgés is o, csak 600 alatt kezd el rángatni picit. Egyébként ez a meleg alapjárat, hidegen 800. A csökkenés magától bekövetkezik.
Egyébként 60-nál 1500 a fordulat 5-ben. Azért ez városban megnyugtató, nemde? És még gyorsul:)

??

A gombbal indítható 123-masoknál lehet az izzítás hosszúságát a gomb forgatásával szabályozni??

daimlerb Creative Commons License 2000.05.30 0 0 105
R9

Kösz.

Későbbiekben változik majd a felhasználóneved? (francia "csodát" elviszik)

Daimlerb

Előzmény: Törölt nick (103)
daimlerb Creative Commons License 2000.05.30 0 0 104
Sziasztok

Lehet hogy hülyeségnek hangzik, de azt a 800-1000-1300-as fordulatot érzitek, halljátok, vagy forszámmérőtök van?

Off-ként : Alfaromeoclub.hu. Bocs, de sok szempontból érdekes lehet egy alakuló klubnak.

Daimlerb

Hpg Creative Commons License 2000.05.30 0 0 102
Dobcsi:

Én sem a pontosság miatt mondtam, hanem mert a hideg motort megkíméljük, tehát 1000 fölé nem engedjük a fordulatot, csak 4-be. Na jó, azért 3-ba már 1300 is elmegy.

A bszárszói szállodához csak annyit, hogy véletlenül a 123-mas kilométernél kell lekanyarodni. Keresem a számot, és közzéteszem, amint megvan.

HpG

daimlerb Creative Commons License 2000.05.30 0 0 101

Megvolt a 100

Daimlerb

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.29 0 0 100
Azért emelkedik el később, mert nem 0ról hanem 20ról indulnak az órák.

Dobcsi.

Hpg Creative Commons License 2000.05.29 0 0 99
Nagyon jók a honlapok, de azért még van mit fejleszteni.. További sok sikert, és ne felejtsétek el Bszárszót!
Hpg Creative Commons License 2000.05.29 0 0 98
A Balmádihoz még:

Van egy nagyon jó hely Bszárszón! Csárda u. 22. Hotel Holiday. Új tulaj, minőség, nem túl magas árak. Megpróbálok számot is szerezni.

Hpg Creative Commons License 2000.05.29 0 0 97
Na tessék. Egy napot hagyok ki, és megduplázódik a hozzászólások száma. Szóval:

Dobcsi:

Természetesen volt gyári 110 lityós tank, én hirdetésben is láttam, és ha határ mellett laknék, na ná, hogy hordanám . Dehát nem. Egyébként nekünk (W124) 65 lityós tankunk van, és egyszer tankoltunk bele 63 (!) litert is.

Parc:

Szóval a Németek nem szerettek annyi féle km-órát gyártani, ahány féle autót. Gondolom, Te is tapasztaltad, hogy a 123-masok tök egyformák (Alapvonások) és nagyrészt egyeznek a W 115-tel. Tehát azért kerülhetett bele a 180-ig skálázott óra, mert mondjuk a 300 D már megy akár 170-et is. (KB) Hogy mennyit csal, nem tudom, de nálunk akkor emelkedik el a o-ról, amikor 3-ba rakjuk. (800-as fordulatnál :)

Tomthumb Creative Commons License 2000.05.29 0 0 96
Sziasztok!

Új belépőként mindjárt egy kérdés: valamelyikőtök-e az a srác, aki dunaújvárosi és megvette a 300 D-met fél éve? (sárga)

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.29 0 0 95
Még jó hogy érdekel :) Ott a helye mindenkinek. A szállást majd én megszervezem.
Nekem Augusztus elején lenne tökéletes. Mit szóltok?
Igen 2 lámpa és 4 felnire vonatkozott az ár! És a sima alap gyári alu felnire.
Nincsen szkenerem, de igérem megpróbálok majd képeket szerválni.
Lassan én is megyek aludni.
Jóéjt.

Dobcsi.

Előzmény: daimlerb (94)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!