A vákuumos kp zárnak egyáltalán nincs hanga, ugyanis a w124-esben is ilyen van. Sőt, a lámpák dőlésszögét is tudod az utastérből állitani, szintén vákuumal. Egy kis szusszanás, és ha lefeküdt a hátulja, már is lej??jebb tudod állítania lámpákat. A jogsim meg készül, már csak a forgalmi van hátra.
Gratulálok a jubileumhoz. A következő: 200, majd 220, 240, (Docsi!), természetesen 250!, 280, és végül 300. Majd jöhetnek a motorszámok, és végül a legyártott darabszám. (2-3 millió:)) Sokk sikert a klubbnak.
Az mák...
Az enyémet még nem törték fel. Mellesleg van benne maszek riasztó (előző tulaj). bekapcsolható vilogó! Nagyon rulez!
A Te hifid milyen? úgy kb-ra?
Az enyémben is elég komoly hifi van. A riasztót azért tettem bele, mert feltörték és elvitték a hangfalakat a kalap tartóból.
De nagy mákom volt, mert ott volt az előlap a térképzsebpen és azt nem találták meg. És mellette volt az ócsó napszemüvegem is. De ezek inkább a videokazettát vitték el a kesztyűtartóból.
Hehe :))
50 ezer volt a riasztó, centrál és a szerelés együtt. Korekten megcsinálták, GT riasztó ami a centrált is vezérli.
Egyébként a kocsiban volt gyári centrál, persze vákumos. De ez már nem működött benne amikor megvettem. A szerelők szerint olcsóbb volt így, hogy raktak bele egy új elektromosat. Persze az is lehet hogy átvágtak :)))
Dobcsi!
Még filózom. A gond az, hogy mennyivel vágnak át, hisz ez relatív nagy munka egy-két égő-cseréért (arra is gondolok, hogy nem lehetett az, mert EGYSZERRE égett ki a középkonzol és a műszerfal...). Mellesleg. A tiedben van risztó? Mennyi volt? Össze van kötve a centrállal (az enyém olyan fapados, hogy még az sincs benne :))?
Hpg!
Bocs, elfelejtettem :) - Apropó hogy állsz akkor a jogsival (mikor lesz meg?)
R9!
Szerintem ne ódzkodj annyira a 300-astól, ha jó állapotú akkor megéri, nem is fogyaszt annyival többet (asszem 9 körül lehet tartani...). Viszont az adótöbblet és a kötelező-többlet nem tudom mennyi. Szerinted?
Most olvastam írásod a Miskolci topicban. Mi egy suliban érettségiztünk! :)))
Kicsi a világ, úgy láccik. Én speciel baromira nem jött be az a suli, Te hogy voltál vele?
A választ szerintem küldd mélben.
Nekem kulcsos indítású a kocsi, de az izzítást még az előző tulaj rákötötte egy gombra. (Zavar is, majd megcsináltattom benne a relét és akkor újra gyári állapotú lesz) De az autóban gyorsizzítás van, úgyhogy -20 C fokban is 7-8 másodperc és már indul is.
Prac: Egy jó szerelő nyugodtan szétbonthatja a műszerfalat!
Erröl az jut eszembe amikor a risztót szereltettem a kocsimba, hamarabb mentem el az autóért, és nem semmi látvány fogadott. Minden ajtó kárpit lennt, egy faszi furógéppel fúrja a tűzfalat, egész műszerfal kinn, tetőkárpit megbontva, másik ember alig látszik ki a csomagtartóból. A műszerfal nem semmi ahogy kinézett: km/h óra, gyújtáskapcsoló kinn, kesztyűtartó szétbontva, stb.
Le is döbebentem rendesen! Azt mondja a szerelő: "Ma már nem lesz kész, holnap délelőtt gyere vissza".
Na mondtam is magamban, hogy a kocsinak csá :))
De amikor másnap visszamentem már az udvaron állt, teljesen összepakolva, beriasztózva :)))
Szóval a lényeg hogy nem kell félni az ilyen nagy munkáktól sem, mert megéri hogy tökéletes legyen az autó.
Mint azt már elmondottam, nekem egyenlőre jogosítványom sincsen. Csakhogy, a múltkor volt nálunk egy Böhömke névre hallgató 240D automata, és ugye ezt nem hagyhattam ki. Kiállás-beállás, mellékutcák, stb. Na az gombos volt, és láttam a gombon valami nyílszerűséget, s erre kérdeztem most. Egyébként köszi a választ, de a szivató részen kívül minden másr rájöttem. (azért tolni nem olyan nagy élmény:) ) 1380 kg!
Renault:
A suli fele menet már egy hete látok porosodni egy jónak tűnő szürke 123-mast, (Nem a portól szürke), de valószínűleg 300-as. (Nincs felirat, ezek általában 300D-k. Ha úgy gondolod, megadhatnál egy számot, és én raknék rá egy cetlit, aztán a többi a Ti dolgotok. Egy telefont megérne, hátha nem 300-as. És tényleg jól néz ki. Koca lámpa, meg minden.. Szóval ha gondolod.
Dobcsi!
OK. Mellesleg nem kívánom szétbontani az egész műszerfalat, legfeljebb lassan megyek esténként... Nehogy a szerelő elbarmoljon vmit... :))
HPG!
Miért, neked nem gombos van??? :) - mellesleg azt meddig gyártották?
Ja, az enyém az, úgyhogy akkor mesélek róla. Király, mert minden egyes "utasom" eddig ámuldozott, hogy sikerül elindítanom... :) - ja, nekik nem sikerült :)). Működése: a slusszkulcs csak az akkut "szabadítja rá" a gépre. A gombot egy pontig húzva izzítasz, majd amikor gondolod (nem alszik el ugyanis a lámpa) továbbhúzod és láss csodát, vmi "kerregést" hallasz előről, na az már a beindult motor hangja :). A gombot lehet forgatni, de ennek funkciója télen lényeges csak (szinte...). Ennek lényege: ha a gombot balra forgatod, növeli az alapjáratban beadott üzemanyag mennyiségét (kvázi szivató...), persze csak finoman (elvégre német autóban ülünk vagy mi :)), és így hidegben gyorsabban bemelegszik és jobb is neki. a jobbra forgatást ki is tudod talán találni... :). Ja. KB ennyi...
R9!
Szerintem se spórolj az autó állapotán. Mellesleg ha egy újabb 200D-t fogsz ki, akkor az talán megy is úgy, mint egy régebbi 240D, vagy egy félroncs 300D... :). Sok szerencsét a választáshoz... :)
Daimler!
Nálad nem csak egy pár napig szokott tartani a tiszta autó (esküszöm nem megyek vele annyit, de kínkeserves hosszú tisztogatás után már pár nappal leszarják a madarak, poros lesz, stb.... brrrrr...:()?
Tökéletesen megértelek, na meg ha már tunya, legyen még tunyább. Az olcsó hússal is egyet értek, főleg, ha azt veszed, röpke 5 év múlva az első 123-masok oldtimerré lépnek elő. És akkor már esetleg nőhet is az értékük, pontosabban az áruk felnőhet a valós értékükhöz.
Az izzítás időtartamával kapcsolatban senki többet??
Nem jártál véletlenül csütörtökön a II. kerületben, hidegkút-máriaremete térségében? És nem volt a tetőn valami létraféle? Mert ha igen, akkor távolról, de láttam élőben is az autót. A képek alapján megnyugtató.
Na akkor hozzálátok irogatáshoz, csak úgy ömlesztve, mert elég sok hozzászólás volt :))
Bszárszó/Almádi:
Részemről mindkettő OK., nekem úgy júliustól szeptemberig lenne időm (ja és utána is:)). Majd én is körülnézek olcsó szállásért a környéken...
Ezt a csavarós/tekerős fényerőállítást majd kipróbálom, de most visszagondolva asszem úgy történt az eset, hogy nullázni akartam és egyszerre elment minden fény (asszem nem forgattam).
Olyat tudnánk csinálni, hogy ha valaki hall olcsón jó kis tuning/normál alkatrészekről (pl. a fabetét felpiszkálta a fantáziámat :)), akkor azt itt közkincsé tenné??? Dízel-motor-témában fokozottan érdekelne!
Tank-téma: én azt hiszem, hogy a normál gyári mintha a 123-ban is 65 littyós lenne... Mellesleg az én ezeréves 240D-m olyan 8-9 körül eszik (sacc/kb.)
Olaj-dolog:
Nekem picit csöpörögni szokott (próbálom orvosolni), ami jobban aggaszt, hogy mostanában valami csörgő hangot hallok a motortérből (hallásom=0, de talán a generátor felől). Mi lehet az?
A w124-es óriási előnye, hogy van fordszámmérője, és jókat röhöghetsz a fordulatbajnok benzineseken. Hallani nem lehet, mert nagyon jó a hangszigetelés. Rezgés is o, csak 600 alatt kezd el rángatni picit. Egyébként ez a meleg alapjárat, hidegen 800. A csökkenés magától bekövetkezik.
Egyébként 60-nál 1500 a fordulat 5-ben. Azért ez városban megnyugtató, nemde? És még gyorsul:)
??
A gombbal indítható 123-masoknál lehet az izzítás hosszúságát a gomb forgatásával szabályozni??
Én sem a pontosság miatt mondtam, hanem mert a hideg motort megkíméljük, tehát 1000 fölé nem engedjük a fordulatot, csak 4-be. Na jó, azért 3-ba már 1300 is elmegy.
A bszárszói szállodához csak annyit, hogy véletlenül a 123-mas kilométernél kell lekanyarodni. Keresem a számot, és közzéteszem, amint megvan.
Na tessék. Egy napot hagyok ki, és megduplázódik a hozzászólások száma. Szóval:
Dobcsi:
Természetesen volt gyári 110 lityós tank, én hirdetésben is láttam, és ha határ mellett laknék, na ná, hogy hordanám . Dehát nem. Egyébként nekünk (W124) 65 lityós tankunk van, és egyszer tankoltunk bele 63 (!) litert is.
Parc:
Szóval a Németek nem szerettek annyi féle km-órát gyártani, ahány féle autót. Gondolom, Te is tapasztaltad, hogy a 123-masok tök egyformák (Alapvonások) és nagyrészt egyeznek a W 115-tel. Tehát azért kerülhetett bele a 180-ig skálázott óra, mert mondjuk a 300 D már megy akár 170-et is. (KB) Hogy mennyit csal, nem tudom, de nálunk akkor emelkedik el a o-ról, amikor 3-ba rakjuk. (800-as fordulatnál :)
Még jó hogy érdekel :) Ott a helye mindenkinek. A szállást majd én megszervezem.
Nekem Augusztus elején lenne tökéletes. Mit szóltok?
Igen 2 lámpa és 4 felnire vonatkozott az ár! És a sima alap gyári alu felnire.
Nincsen szkenerem, de igérem megpróbálok majd képeket szerválni.
Lassan én is megyek aludni.
Jóéjt.