Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dokikám Creative Commons License 2000.11.06 0 0 343
Tényleg beletrafáltál, ha esi, ha fúj, 10 l olaj, ami, ha figyelembe vesszük, hogy:

- az ótó nagykorú,
- automata váltós,
- klímás,
- 2 t súlyú (minekutána vastagabb a lemeze, s csak a két lökhárító 120 kg a vaskonzol és a teleszkópok miatt),

igazán nem rossz eredmény. Komolyan mondom, ezek a mai agyonelektronizált Mercik nyomába sem jönnek majd a maguk korában. Bár már hallottam olyan elrettentő hírt autószerelőtől, hogy fölemeltek vadiúj Mercit, és a karterfedél VW volt...

Előzmény: Hpg (342)
Hpg Creative Commons License 2000.11.06 0 0 342
Hát igen.

300D turbóval, az már 125 Le és 250 Nm nyomaték leadására képes. Persze mindörökké. És azzal már tényleg lehet menni, és nem is fogyaszt olyan vészesen sokat. (Gondolom én, 10 l körül)És azért el lehet benne férni valahogyan...

HpG

Dokikám Creative Commons License 2000.11.06 0 0 341
A 123 diesel motorok mindent kibírnak!

Az én 126 300 SD-m első széria, úgyhogy abban még a a 123-as 300D öthengerese van + turbó.

Majd' 20 évesen, totál gyári állapotban (kizárólag hengerfejtömítés csere volt) a veszteség 4 hengerben gyak. gyári, az ötödikben is csak kicsit több.

Ami óra lévén 85 mph-nál (140-nél)az óra gyárilag kiakad, de az autó vígan megy tovább, 160-as utazósebesség 4 utas + csomag mellett is tartható.

"Csillagom vezess, én utánad megyek"

Előzmény: kad (340)
kad Creative Commons License 2000.11.06 0 0 340
Az átlagsebességhez:

Az én autóm W123 240D
Csütörtökön mentem Debrecenbe. Az útvonal Budapest-Füzesabony-Debrecen
Budapest - Füzesabony M3-as átlagsebesség 120-130 között, Füzesabony - Debrecen között Hortobágyig normális az út odáig 100-120 között Hortobágytól 80-100 között.
Az autóm végsebessége az órája szerint 150 (1-2)volt amit az M3-on mentem vele sík úton.
Üdv.
András

Hpg Creative Commons License 2000.11.05 0 0 339
Na jó.

De ez a taxi már nem az igazi. Azért egy gyárilag erősített futóművű 123-mas jóval többet kibír(t), mint ezek. Igaz, hogy nem megy, de ez nem szempont. (Egy taxinál) Mentőautónál már igen, emmek ellenére azt is csináltak belőle.

HpG

Prac Creative Commons License 2000.11.04 0 0 338
apropó taxi:


hmm....
asszem taxis akarok lenni...

Előzmény: fesker (333)
Prac Creative Commons License 2000.11.04 0 0 337
sportivo!

Lehet arrafele olyan kütyüket is találni, mint pl. fabetét, műanyag apróságok, stb..?

Istra!

Az utazósebesség (nálam 240D-nél) 100 körül lazán, de ha auópályára kell kimerészkedni, 120-at úgy is bír tartósan... (so-so 130-at is :-))
Bár olyan 200 km-nél még nem mentem vele távolabb. de azt bírta.

Üdv

Törölt nick Creative Commons License 2000.11.03 0 0 336
Fesker:

Egy Mercedes bontót tudok (de szerintem inkább régebbi autókhoz van ott cucc - főleg W123)

Úgy hívják a manuszt, hogy Czimbula Sándor
Cím: 2000 Szentendre Kálvária út 6.
Tel.: 06 26 315 524 vagy 06 30 414 694
Pár apróságot vettem ott a W116-hoz.

A W201 bontóban szerintem elég ritka.

Előzmény: fesker (333)
Dokikám Creative Commons License 2000.11.02 0 0 335
Sziasztok!

Figyelmetekbe ajánlom a MB, az utak királynője c. topicot.

(Sajna, nem tudok linket csinálni, ha vki megtanít, hálálkodnék néki)

Üdv.

dr

WDB 126 300SD

IstraFun Creative Commons License 2000.11.02 0 0 334
Sziasztok!

Mai Képes autó expresszben is van néhány 123 300D
jónak tűnő 20éves járgányok. 4-500 körül.
Kicsit összeszorul a gyomrom mikor látom őket.(Nekem még(!) nincs) :)
Jár valaki hosszú útra ilyennel?(200D..300D) Mekkora az utazósebességük?

fesker Creative Commons License 2000.11.01 0 0 333
ppl,

tegnap ejjel ultem egy w123 200D taxiban, kellemes meglepetes volt... nagyon mas, mint a 190-esem, de megis hasonlo...

na de amiert irok -> kene egy MERCI BONTO, ahol vannak aprosagok, gadget-et, vackok... persze w201-hez, de altalaban itt mar kupacban all az oreg vas...

csak egyet ismerek a lorinci uton de az nekem nagyon messze van es eleg zsivanyok voltak kinezetre, bar olcson adtak a rugot :)

so tell me, van tapasztalat? ugye van!!?! :)

Prac Creative Commons License 2000.11.01 0 0 332
Üdv!

Tudtommal a veteránvizsgához kell még (mint mostanában mindeenhez), plussz a legtöbb (nemtom hány %) alkatrásznek eredetinek kell lenni. Ezek szerint hobbiautónak fogod tartani?

Hpg Creative Commons License 2000.10.29 0 0 331
Uni:

Nekünk van egy ismerősünk, aki eredetvizsgát és veteránt is csinál, de azt hiszem 30 életév a minimum, úgyhogy még ráérsz. Persze nem árt időben elkezdeni szervezkedni. Tehát w115. Ez igen megnyugtató. Gondolom, te is így érzel, amikor vezeted. Majd megpróbálok bővebben reagálni.

HpG

unicum_laude Creative Commons License 2000.10.29 0 0 330
Hali,

szoval: o egy 1972-es W115 (Serie 1), 220D, fekete. Decemberben megy a mesterekhez, leven a kasztni es az utaster felujitasra szorul, a motorhoz meg veletlenul sem kell hozzanyulni, egyszeruen kifogastalan. Elorelathatolag 4 honapig leszek kenytelen nelkulozni (nagyon sok munka van rajta, es a srac aki csinalni fogja csak estenkent er ra). Majd csak kibirom valahogy, biztosan megeri...

Mas:
Lattam, hogy rajtam kivul vagyunk meg itt 115-osok. Van-e valakinek tapasztalata a veteranvizsgat illetoleg? Mennyire komoly, mire kell figyelni, milyen dokumentunokat kell hozza beszerezni?

Udv

Uni...

Előzmény: Prac (329)
Prac Creative Commons License 2000.10.27 0 0 329
W115? Naná! :-)
Az is békebeli verda
Mesélj róla! (ha van képed, esetleg be is linkelhetnéd)

Ja, nőt és kocsit... - már közhely, de még mindig igaz...

Üdv

Előzmény: unicum_laude (328)
unicum_laude Creative Commons License 2000.10.26 0 0 328
Hi,

örülök, hogy sikerült, -30C több mint jó. Egyébként csak ex W123 tulaj vagyok, idén újítottam egy '72-es W115-re (220D), de remélem még beférek a klubba...

A kölcsönadásban teljesen igazad van, a múltkor csak addig vezette idegen, amig ráállt a szerelöaknára ("eredetiségvizsgálat"), és máris megsinylette a kipufogó. A srác segítség nélkül még elindítani sem tudta...

Üdv

Előzmény: Prac (327)
Prac Creative Commons License 2000.10.26 0 0 327
Halihó!

Uni!
Köszi, nagy nehezen sikerült is megtalálni, leeresztettem az egészet és olyan 65-45 % mischunggal desztvíz-fagyállóval feltöltöttem (össz. olyan 8,5 l ment bele). Elvileg -30C-ig jó :-)
Mellesleg szintén W123 tulaj? :-)

Más téma:
SOHA NE ADJÁTOK SZERETETT JÁRGÁNYOTOKAT KÖLCSÖN. Csak egyszer szegtem meg ezt az aranyaszabályt, US. ismerősnek adtam kölcsön. Az a kedves arcú úriember pedig (igaz jóhiszeműen) magával vitte a forgalmit a gyalog igencsak messze levő hazájába. ahhhhh :-(

Üdv

unicum_laude Creative Commons License 2000.10.25 0 0 326
Üdv mindenkinek!

Prac:
Ha csak fagyállóval akarod feltölteni, akkor elég a hütöböl leengedni néhány litert. Az aljan van egy leeresztöcsavar, mérete megegyezik a kerékanyáéval. Érdemes óvatosan bánni vele, hamar kiszakadhat foglalatostul, akkor pedig lehet rohangálni mester utan, aki visszavarázsolja.(A hétvégen én is gyakorolhattam a hütö ki- és beszerelését... :-( ) A másik (biztosabb) megoldás, ha egyszeruen az alsó csövet veszed le és ott engeded le a felesleget.

Hpg Creative Commons License 2000.10.21 0 0 325
Hali!

Tényleg színvonalas ez a 190-es oldal. További munkasikereket hozzá.

A hűtővízzel kapcsolatban van egy pár kép, amiről kiderülne, hogy hol van a leeresztőcsavar. Ha nem lenne túl sötét a fénymásolat. Egy dolog azonban biztos: 240D-ig 10, 300D-ig 11 liter kell bele.

HpG

Prac Creative Commons License 2000.10.21 0 0 324
Help!

Hogy kell leereszteni a hűtővizet???
(nagyon lamer vagyok?)
sürgős lenne, mert már fagy... :-)

Üdv

Prac Creative Commons License 2000.10.20 0 0 323
Na. Nehezen, de bejött. És gyors is, jó is. Lehet, hogy rossz passzban volt a gép délután (de pl. a Hpg lapjait meg a suliból nem tudom futtatni)

Jelentem a vörös ABC kabrió nagyon állat... :-)

Előzmény: fesker (322)
fesker Creative Commons License 2000.10.20 0 0 322
hihetetlen, szerintem mukodik.
orulnek, ha mondanatok esetleg velemenyeket is :)

http://www.labelzero.org/m190/

ez tuti jo

Prac Creative Commons License 2000.10.20 0 0 321
Üdv!

Fasker!

Nekem nem mükszik az a site... ???

Eladni?
Én többször voltam régebben az autópiacon. Egy csomó gyanús külsejű tag akarta cápa BMW-re/bőrös, ezeréves 505-ös Pözsóra/2,3D rohadó Sierrára/ 86-os kocka benzinfaló Nissanram, ill. ilyen roncsokra cserléni (ezek maradtak meg bennem...)
Viszont se cash, se normális csere...
Nem is adtam el... :-)

fesker Creative Commons License 2000.10.17 0 0 320
Hallo people. Csinaltam egy kis lapocskat az unokatesotokrol [W201], szoval check it out, ha van erdeklodes, szerintem nagyon szep kis fotokat valogattam ki. Nem egy nagy etwas, de worth checking...

### WWW.LABELZERO.ORG/M190 ###

Hpg Creative Commons License 2000.10.13 0 0 319
Hali!

Sikerült végre hozzájutnom egy anyanyelvű w123-mas (Diesel) javítási útmutatójához. 200 oldal, adatok, tanácsok, méretek. Ha érdekel, kérdezzetek bátran.:))

HpG

Dobcsi Creative Commons License 2000.10.13 0 0 318
Tudatlanok az emberek :))
Előzmény: kad (317)
kad Creative Commons License 2000.10.12 0 0 317
Kedves Klubtarsak!

Világosítson már fel valaki, hogy miert nem lehet eladni egy 123-as Mercedest?
Mi van ebben az országban?
Bezzeg a Suzukit azt veszik!

Kad

Dobcsi Creative Commons License 2000.10.11 0 0 316
Megnyitottam a topic-ot a pontjo.hu fórumjában is.
Nem szeretném bezárni ezt a topicot sem, úgy gondolom a jövőben párhuzamosan menne a 2 topic.

Várok minden 123 fant a pontjo.hu -n is.

Dobcsi.

Dobcsi Creative Commons License 2000.10.07 0 0 315
Persze hogy többet eszik, mert erölködk a moci :)

Üdv: Dobcsi.

Előzmény: Prac (314)
Prac Creative Commons License 2000.10.07 0 0 314
Na.

Gondoltam, hagyok mást is szóhoz jutni, de teljesen elszörnyülködtem, amikor megláttam, hogy a topic a Titanic mellé süllyedt... :-(
Gondoltam búvármunkálatokat folytatok és felhozom.
Sikerült... :-)

Látom, Fesker sikeresen megcsinálta a 190-es oldalt. Gratula.

Hp!

Értettem én is, hogy nem akartátok pörgetni szegény dízeleket, csak próbáltam ironizálni... :-)

Érdekes tudtam meg, én lamer...
Kiderült, hogy kimondottan alacsony fordulaton tartottam eddig az autót (azt hittem, úgy kíméli az ember), ehhez képest kiderült, hogy az a so-so hangos morgás a dízeleknél normális, nincs még akkor túlpörgetve.
Tényleg kevesebbet fogyaszt az autó, ha többé-kevésbé pörgeted, mintha mindig a padlón lenne a ford.szám?

Üdv, Prac

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!