Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vaughan Creative Commons License 2011.02.15 0 0 15105

Jónap!

hát biz én még mindig a szaros gyárilag be nem kábelezett utólag beépitösdit játszom a ködlámpával... lereléztem, bekábeleztem, beépitettem, (az üzletben szó nélkül kicserélték, köszönet!). kapcsolója eredeti lesz és eredeti helyén. viszont a műszerfalba hogyan s ahová kellene vezetékelni, hogy a gyári visszajelző lámpája működjön? 

 

köszönöm!

Adm Creative Commons License 2011.02.15 0 0 15104

Egy kipufogó nem kivülről fog elrohadni, sokkal inkább belülről...

 

Mindenestre ennyi különbséget azért megér a Bosal.

Bombyna Creative Commons License 2011.02.15 0 0 15103

Ez sokmindentől függ hogy 1 dob mikor kezd el rozsdásodni és hogy néz ki.Pl attól is hogy garázsban áll az autó meg hogy esős időben mennyit megyünk vele.

Előzmény: arthur877 (15102)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 15102

Én a nejem verdájára 3 éve vettem a Szlovák utángyártott hátsó dobot, és még mindig olyan mint az új! Ja, és 8.000-Ft volt az is.

Előzmény: freestyler8 (15099)
dc game Creative Commons License 2011.02.15 0 0 15101

Szerintm több lesz ott mint 1liter :D

Én anno bosalt vettem de 3 év után lerohadt a külső palást rolla.

Utánna vettem egy Paragi féle sportdobot és ez is 3 éves mostmár de baját nem látok.

mondjuk ez van és enyiért.

http://dragontuning.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=196&category_id=113&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=31

Előzmény: freestyler8 (15099)
goldline Creative Commons License 2011.02.15 0 0 15100

skoda radius    lengyel 7000.-  bosal  10000.- (  nekem szamarán cseréltek középső dobot bosálra kb két és fél éve és olyan rozsdás mintha még az eredeti orosz lenne )

Előzmény: freestyler8 (15099)
freestyler8 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15099

szép felnik... fogyasztás +1 liter :-)

 

mi a véleményetek a lengyel utángyártott hátsó dobokról?

vett már valaki olyat?

lengyel gyártmány: 8.000,- Ft

Bosal:                    12.000,- Ft

 

megér ennyivel többet a Bosal?

Előzmény: dc game (15098)
dc game Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15098

Hali mindenkinek.

Összeáltak a kerekek, felpatintottam meglesni milyen lesz.

Hát ilyen :

                  

Majd kesznek jobb képek is csak van még pár meló.fékek festése,toronymerevítő,jó idő,kocsi mosás meg hasonlók.

7,5x17 ET38 alessio turbo/ 205/40 R17 uniroyal raeinsport1

A felni ET száma lehetne kisebb 35 vagy még ksebb de amúgy elfér.

koni85 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15096

Szia!!

 

Nekem Sachs lengéscsillapítóim vannak kb 1,5 éve és nagyon jók. 22.000 ft volt de megérte.Azt hallottam, hogy a német márkájú nagyon jó.Lekopogom idáig nagyon jó:D

Ha érdekel akkor szólj.

 

További szép napot.

Előzmény: Epeter01 (15091)
Abczola Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15095

A motor rendesen melegszik? Mennyi idő után éri el az üzemi hőmérsékletet? Nekem akkor evett sokat, amikor szétesett a termosztát, és soká melegedett fel...

Előzmény: sárgaskoda (15085)
sárgaskoda Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15094

Kösz a tippet  Pityuuuuuuuuuuu:)

 

Előzmény: Pityuuuu (15086)
sárgaskoda Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15093

szeva hubo 1.3 mpi 2000 májusi a kocsi van ötleted a magas fogyasztásra?

Előzmény: hubo44 (15087)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15092

Hát pedig jóval olcsóbb az utángyártott alkatrész a gyárinál. Persze ha rossz, akkor az a legdrágább.

Előzmény: Epeter01 (15091)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15091

Szépjónapot Mindenkinek!

 

Rég jártam erre (rég működött már az autó - miután karácsony előtt lezúztam)

Nem kis munkával kilakatoltam, és újjáépítettem az egész elejét, de időközben kiderült, hogy a lengéscsillapítók is megértek a cserére. A kérdésem az, hogy van-e valakinek tapasztalat, hogy ezeket a nem olcsó dolgokat érdemes-e szlovákiában megvenni? (VIKA felejtős)

 

 

VIKA-ról jut eszembe! Eddig kerültem a olyan VIKA alkatrészeket, amikben forgó, mozgó, kopó alkatrészek vannak. Eddíg meg is úsztam, de a lakatolás során belefutotam egy másik utángyártott márkanévbe: DIAMOND. Lámpákat és műanyag alkatrészeket vettem belőle. A méretpontosság nem erősségük. Néhány apróság: a fényszóró és az index nem pattintható össze, ahogy eredetileg kellene, hanem csak kissebb nagyobb műanyag faragással lehet összeilleszteni. Műanyag lökhárító két vége nem ugyanolyan hosszú (!). A műanyag alkatrészek öntési/préselési maradékai rajta maradnak az alkatrészen, így az egymásba illesztendő alkatrészek, szintén csak faragással illeszthetők egymásba.

Féynszóró nincs rendesen összeszerelve. Mindketőnél beszerelés közben egyszercsak beesett a tükör a fényszóró belsejébe. Egy szívás újra szétszedni, búrát, izzót mindent, és újra megcsinálni, ahogy annak eredetileg lennie kellene.

Egy szó mint száz: aki teheti kerülje ezt a márkanevet is (amúgy kisértetisen hasonlít egymásra a két márkanév megjelenése - azonos formájú betűk, azonos színű logo)

koni85 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15090

Segítek bármiben ha gondolod. rs.skoda@hotmail.com msn

Előzmény: sárgaskoda (15085)
tiglinc Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15089

OK, én elhiszem, hogy gyári. Leszabályoz az elektronika?! Nekem nem. Simán elforog 7.000-ig. Tovább még nem volt szivem. Lehet, hogy az enyém chiptuningos? :-)

Előzmény: Skodabajnok (15042)
tiglinc Creative Commons License 2011.02.14 0 0 15088

5 év?! Nem is lesz meg addig a kocsi :-) De persze majd később kiderül.

Előzmény: daVeFR (15035)
hubo44 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15087

De a leňeget nem irod hod 1.6, 1.3BMM vad MPI.

Előzmény: sárgaskoda (15085)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15086

Szerintem kezdd egy folytószelep tisztítással. Olvass vissza volt már róla szó párszor. Link is volt, ahol szájbarágósan leírják, képekkel illusztrálva, hogy is kell ezt megcsinálni.

Előzmény: sárgaskoda (15085)
sárgaskoda Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15085

Sziasztok szegicségre lenne szükségem nemrég vettem az elsö feliciámat hirttelen beleugrotam a vételbe. Rengeteg baja van sajnos:( ingadozo alapjárat kb 750-900 közöt mozog. Fogyasztés vegyesbe 8-9 liter néha több. Tudnátok ezzekben a gondokba segiteni?a többi gondot utána, szeretném rendbe tenni szeretem ezet a kis kocsit. Segicséget elöre is köszönöm

zozo38 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15084

Sziasztok!

Van még pár komplett ajtóm eladó 4/db üveggel,kárpittal

szélvédő első,hátsó

jobbos lámpa,index(régebbi verzió)

friderika34 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15083

köszönöm szépen a segítséget

Előzmény: arthur877 (15075)
Balu013 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15082

Hali!

fordulatszámmérő nélküli felibe vettem fordulatszámmérős műszerfalat, a szükséges sárga vezeték elvileg megvan, de mégse működik a fordulatszámmérő! Nem tudnál valami tippet adni, hogy goyg tudnám megnézni, hogy jó e egyátalán a műszer? köszi

Előzmény: Skodabajnok (15014)
Mr. 4T Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15081

Véleményem szerint megkell kérdezni a boltba először hogy ilyenkor mi van! Ha azt mondják nem veszik vissza akkor meg okosan kell gondolkodni szétszedni, rozsdamarózni, aztán lefesteni valami jó cuccal, hogy ne folytathassa útját a rozsda!

Előzmény: vaughan (15078)
Mr. 4T Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15080

Érdemes megnézni a termosztát melett lévő hőgombát, (ő adja a jelet a szivatóhoz, ha jól tudom) Ha nem akar hamar melegedni akkor termosztát csere is dukál mellé! Ő lenne a hőgomba: http://skodaalkatresz.unas.hu/spd/6U0919501B/Skoda_Felicia_hofok_jelado_gyari

Nekem ősszel mikor ez tönkre ment be se akart indulni hidegen, amint cserélve lett, szépen indul és jár a motor!

 

Ha másnak más véleménye van mindenképpen ossza meg mert sajnos autó szerelésben még kispályás vagyok!!!

 

Előzmény: apacs31 (15079)
apacs31 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15079

Sziasztok Kedves Feliciakedvelők!

 

A véleményeteket és a segítségeteket szeretném kérni.

Van egy 99-es 1.3 MPi 50 kw-os feliciám az óra szerint 55e km-el, néhány hete a következőket tapasztalom:

 

- időnként nehezen akar beindulni, az önindító hangja kicsit magasabb lesz, a motor zörög kopog csattog majd lefullad, utána újra indítózom és közben gázt adok, ekkor beindul normálisan, a hangja szép lesz, és semmi rendelleneset nem produkál

- az alapjáratom kicsit ingadozik saccra 800 és 600 között, és közben érzem a motor remegését is, viszont még soha nem fulladt le

- néha hidegebb reggeleken úgy érzem, mintha a szivató nem működne, vagyis nem emeli a fordulatszámot 1000 fölé

- a fogyasztás normális

- a motor nem fulladozik, nem torpan meg semmilyen fordulaton, szerintem szépen pörög fel

 

Néhány hete cserélve lett a hengerfejtömítés, szelephézagot is állítottak, valamint 4 új NGK gyertyát is kapott.

A tapasztalt, időnként előforduló furcsaságokat már a szervíz előtt is produkálta, ezért is vittem szerelőhöz, de természetesen a mester előtt nem jött elő a furcsa viselkedés.

Töltöttem bele injektortisztítót is.

Szerintetek merre keresgéljem a hibát?

 

Gondolataitokat előre is köszönöm!

vaughan Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15078

csak a képek maradtak le...

Előzmény: vaughan (15077)
vaughan Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15077

Jónap!

 

ha a baj beüt háromig meg sem áll...

január végén voltak -15 fokok és berepedt az első szélvédőm. a jobb oldali indexről lefordult a búra. gondolom befolyt a viz valahol és szétnyomta. vettem egy pár utángyártott ködlámpát. most szerelném be s ekkor látom, hogy b@ssz@meg rozsdás a foncsor hátulja és már kúszik a belseje felé is...

hát nagy az örömöm... bár erről a rozsdás ködlámpáról nem hiszem, hogy a kereskedő tehet, mert nem fogja szétszedni az összes árut ami a boltba érkezik.

 

goldline Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15076

boatmanka!ha bele fogsz mag fogod látni mert miután ki szeded az összes csavart a sárvédő meg sem fog mozdulni úgy tartja a gyári tömitő anyag azt előbb el kell vágni utána tudod le szedni. ha lejött látni fogod az új felszerelésénél hova kell tömítő anyag

Előzmény: Boatmanka (15074)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 15075

A nagyobbik az a rádió alatt van a nagy műszerfal egység alján, ez a sinje a kivehető dobozkának, a kissebbik pedig egy takaró "lemezke" az első pohártartó elött lévő dupla mélyedésben. Ez takarja a csavarok nyomait el. Recés a kiképzése, hogy csúszásgátló legyen a rekeszben.

Előzmény: friderika34 (15071)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!