hát biz én még mindig a szaros gyárilag be nem kábelezett utólag beépitösdit játszom a ködlámpával... lereléztem, bekábeleztem, beépitettem, (az üzletben szó nélkül kicserélték, köszönet!). kapcsolója eredeti lesz és eredeti helyén. viszont a műszerfalba hogyan s ahová kellene vezetékelni, hogy a gyári visszajelző lámpája működjön?
Ez sokmindentől függ hogy 1 dob mikor kezd el rozsdásodni és hogy néz ki.Pl attól is hogy garázsban áll az autó meg hogy esős időben mennyit megyünk vele.
skoda radius lengyel 7000.- bosal 10000.- ( nekem szamarán cseréltek középső dobot bosálra kb két és fél éve és olyan rozsdás mintha még az eredeti orosz lenne )
Nekem Sachs lengéscsillapítóim vannak kb 1,5 éve és nagyon jók. 22.000 ft volt de megérte.Azt hallottam, hogy a német márkájú nagyon jó.Lekopogom idáig nagyon jó:D
A motor rendesen melegszik? Mennyi idő után éri el az üzemi hőmérsékletet? Nekem akkor evett sokat, amikor szétesett a termosztát, és soká melegedett fel...
Rég jártam erre (rég működött már az autó - miután karácsony előtt lezúztam)
Nem kis munkával kilakatoltam, és újjáépítettem az egész elejét, de időközben kiderült, hogy a lengéscsillapítók is megértek a cserére. A kérdésem az, hogy van-e valakinek tapasztalat, hogy ezeket a nem olcsó dolgokat érdemes-e szlovákiában megvenni? (VIKA felejtős)
VIKA-ról jut eszembe! Eddig kerültem a olyan VIKA alkatrészeket, amikben forgó, mozgó, kopó alkatrészek vannak. Eddíg meg is úsztam, de a lakatolás során belefutotam egy másik utángyártott márkanévbe: DIAMOND. Lámpákat és műanyag alkatrészeket vettem belőle. A méretpontosság nem erősségük. Néhány apróság: a fényszóró és az index nem pattintható össze, ahogy eredetileg kellene, hanem csak kissebb nagyobb műanyag faragással lehet összeilleszteni. Műanyag lökhárító két vége nem ugyanolyan hosszú (!). A műanyag alkatrészek öntési/préselési maradékai rajta maradnak az alkatrészen, így az egymásba illesztendő alkatrészek, szintén csak faragással illeszthetők egymásba.
Féynszóró nincs rendesen összeszerelve. Mindketőnél beszerelés közben egyszercsak beesett a tükör a fényszóró belsejébe. Egy szívás újra szétszedni, búrát, izzót mindent, és újra megcsinálni, ahogy annak eredetileg lennie kellene.
Egy szó mint száz: aki teheti kerülje ezt a márkanevet is (amúgy kisértetisen hasonlít egymásra a két márkanév megjelenése - azonos formájú betűk, azonos színű logo)
OK, én elhiszem, hogy gyári. Leszabályoz az elektronika?! Nekem nem. Simán elforog 7.000-ig. Tovább még nem volt szivem. Lehet, hogy az enyém chiptuningos? :-)
Szerintem kezdd egy folytószelep tisztítással. Olvass vissza volt már róla szó párszor. Link is volt, ahol szájbarágósan leírják, képekkel illusztrálva, hogy is kell ezt megcsinálni.
Sziasztok szegicségre lenne szükségem nemrég vettem az elsö feliciámat hirttelen beleugrotam a vételbe. Rengeteg baja van sajnos:( ingadozo alapjárat kb 750-900 közöt mozog. Fogyasztés vegyesbe 8-9 liter néha több. Tudnátok ezzekben a gondokba segiteni?a többi gondot utána, szeretném rendbe tenni szeretem ezet a kis kocsit. Segicséget elöre is köszönöm
fordulatszámmérő nélküli felibe vettem fordulatszámmérős műszerfalat, a szükséges sárga vezeték elvileg megvan, de mégse működik a fordulatszámmérő! Nem tudnál valami tippet adni, hogy goyg tudnám megnézni, hogy jó e egyátalán a műszer? köszi
Véleményem szerint megkell kérdezni a boltba először hogy ilyenkor mi van! Ha azt mondják nem veszik vissza akkor meg okosan kell gondolkodni szétszedni, rozsdamarózni, aztán lefesteni valami jó cuccal, hogy ne folytathassa útját a rozsda!
A véleményeteket és a segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 99-es 1.3 MPi 50 kw-os feliciám az óra szerint 55e km-el, néhány hete a következőket tapasztalom:
- időnként nehezen akar beindulni, az önindító hangja kicsit magasabb lesz, a motor zörög kopog csattog majd lefullad, utána újra indítózom és közben gázt adok, ekkor beindul normálisan, a hangja szép lesz, és semmi rendelleneset nem produkál
- az alapjáratom kicsit ingadozik saccra 800 és 600 között, és közben érzem a motor remegését is, viszont még soha nem fulladt le
- néha hidegebb reggeleken úgy érzem, mintha a szivató nem működne, vagyis nem emeli a fordulatszámot 1000 fölé
- a fogyasztás normális
- a motor nem fulladozik, nem torpan meg semmilyen fordulaton, szerintem szépen pörög fel
Néhány hete cserélve lett a hengerfejtömítés, szelephézagot is állítottak, valamint 4 új NGK gyertyát is kapott.
A tapasztalt, időnként előforduló furcsaságokat már a szervíz előtt is produkálta, ezért is vittem szerelőhöz, de természetesen a mester előtt nem jött elő a furcsa viselkedés.
január végén voltak -15 fokok és berepedt az első szélvédőm. a jobb oldali indexről lefordult a búra. gondolom befolyt a viz valahol és szétnyomta. vettem egy pár utángyártott ködlámpát. most szerelném be s ekkor látom, hogy b@ssz@meg rozsdás a foncsor hátulja és már kúszik a belseje felé is...
hát nagy az örömöm... bár erről a rozsdás ködlámpáról nem hiszem, hogy a kereskedő tehet, mert nem fogja szétszedni az összes árut ami a boltba érkezik.
boatmanka!ha bele fogsz mag fogod látni mert miután ki szeded az összes csavart a sárvédő meg sem fog mozdulni úgy tartja a gyári tömitő anyag azt előbb el kell vágni utána tudod le szedni. ha lejött látni fogod az új felszerelésénél hova kell tömítő anyag
A nagyobbik az a rádió alatt van a nagy műszerfal egység alján, ez a sinje a kivehető dobozkának, a kissebbik pedig egy takaró "lemezke" az első pohártartó elött lévő dupla mélyedésben. Ez takarja a csavarok nyomait el. Recés a kiképzése, hogy csúszásgátló legyen a rekeszben.