Már megint félreértettél! Nem kizárólag a ceed garijáról beszéltem! És semmit nem ócsároltam!
Minden márkánál csak a hintés van, mennyiségi kereskedelmet élünk!
Tisztában vagyok vele, hogy amit a lacsimra adtak 3 év vagy 100000 km teljes körű gari, az is csak addig hangzatos, amíg baj nincs. Tanulmányozd át valamelyik márka szervízfüzetét alaposabban, pontosan milyen esetekben jár mindaz, amit írsz! Különös tekintettel a kivételeket, az apró betűs részét és megérted, mit is jelent pontosan a "teljes körű" kifejezés!.:-))
Volt pár garis esetem más márkákkal (opel, ford, vw, volvo) a tapasztaltaknak egyiket sem kell bemutatnom! Attól még, hogy szépen szól a hírdetésekben az a garis szöveg, még nem azt jelenti, hogy bármilyen problémád van, mindenre vonatkozik!
Az assistance-ról meg csak annyit, hogy egyszer lett volna rá nagy szükségem a 11 hónapos opelommal, amikor ausztriában karamboloztunk és járóképtelen lett a kocsi. Tudod mit mondtak? Az assistance olyan esetekre van, ha elhagyod akulcsod, kifogy a benzin, adott határidőn belül nem javítható a kocsid, de bevontatják szervízbe ingyen, fizetik a szállásodat, de csak alapáron(!), stb. Mi annyi segítséget kaptunk az assistance-szolgáltatástól, hogy vasútállomáson éjszakázhattunk a kocsiból megmaradt két nylon szatyor személyes cuccal, saját költségemen hazajöhettünk vonattal, sőt a helyi autómentőt is fizetnem kellett.
Na ennyit erről! Majd ha saját bőrödön tapasztalod a kiszolgáltatottságot, amiről a hangzatos reklámok miatt nincs is sejtésed, akkor felébredsz! :-))
Megint: kössetek bele bármi másba, pl 1. a szépségébe, ezzel vitatkozni sem lehet mert kinek a pap..
De az 5-7 éves gariba nem kell belekötni!
Ja összevetni sem a 6 millás gépekkel kell, sztem 2.sorban Toyota-Ford, Opel stb.
Elsősorban Sevi, Suzuki típusokkal szemben fog aratni, vagy leviszik azok az árait...
Nekem pl a felszereltség (alap) jónak tűnik, mert míg 3 milla körül is van Ignis, Swift SX4 jóval felette, ezt megkapom 6 lufival (tán a klíma, de majd lesz ajándék...).
Igen közelről.Olyannyira,hogy még vezettem is:-)))
Na ezért mondtam,hogy nem nagy durranás.(Nem szoktam a levegőbe beszélni.)
Ha ennyire véded az autót mivel tudnál meggyőzni,hogy Cee'd-et vegyek és mondjuk ne egy Ford Focust vagy egy TOYOTA Auris-t????
Mert a két említett autót is megtudom venni 5 misiért és nincs akkora értékvesztése mint egy KIA-nak.(Igaz a 7 év garancia elég sokat behoz ezen a hátrányon,de szerintem még mindig bazi nagy az értékvesztés. Ez a másik dolog ami elriaszt a KIA-tól.)
Nekem KIa RIOm van . A garancia idejére ami a RIO esetében 3 év, jár az assistance szolgálétatás ami csereautót, szállást ...stb jelent a javítás idejére, pontosan úgy ahogy a Ford, Renault, Peugeot, VW esetében 2évig. A RIO nál 3év a Ceed nél pedig hét évig.
Teljes körű garancia 5 év....vagy 150000 km! Mínusz az akksi, mínusz ez mínusz az.... Alaposan át kell ám nézni minden márkának a garanciális feltételeit!
További két év gari a hajtásláncra, ami a motort, a sebváltót a futóművet jelenti. És ez esetben sem jelenti azt, hogy bármilyen probléma garanciális lenne.
Nos annyit egy szamara is kibírt, nem nagy durranás. Ezek a szövegek vevőcsalogatásra jók, viszont ha tényleg valami hétfői autót sikerül kifognia valakinek és gond van vele, akkor egyből megy a bujócska. Megpróbálják kidumálni, meg aztán éppen nincs bent csereautó, amit csak 15 nap után akarnak adni meg stb.
Engem sosem etettek meg ezekkel a reklámszövegekkel. Ha úgy állt hozzá a műhelyfőnök, no meg a központból lejött ember, aki ellenőrizte az időszakos garis tételeket jó csávó volt, akkor még a simán lemerült akksi is garis volt. Ha meg éppen nem olyanok voltak a körülmények, akkor a 15000-nél vezérműszíj-szakadásos motor alkatrészeit sem akarták hagyni gariban elszámolni.
Talán azért nem hiszek a mesékben, mert amíg kereskedésben dolgoztam, láttam a fonákját is a dolgoknak?.:-))
A Cee'd egy egy se nem szép se nem csúnya tucatautó, és nem is olcsó, a 7 év gari azért kellett rá, hogy valamivel tudják reklámozni, mert mással nem lehet.
Tetszik a Cee'd jó is megminden,de engem valahogy nem befolyásol az,hogy 7év garancia van rá.Ugyanis hiába csinálják meg ingyen az autót,ha szervízben van akkor nekem nincs mivel mennem.Sajnos a KIA meg nem olyan rugalmas,hogy egy csereautót adjon nekem erre az esetre:-(
Tehát én csak azért nem fogok fizetni teszem azt 5.000.000-t mert 7év rá a garancia.
Az sem érdekel,hogy mi van a kocsim elejére írva.Tőlem azt is ráírhatják,hogy sz*r,de valahogy mégsem vennék KIA-t.Mondom a Cee'd tetszik,de valahogy az én számomra elmaradt a nagy csinadratával bejelentett Bummm.
Szóval az az igazság,hogy ilyen autót mindenki tud gyártani és drága is.(Az már a KIA szégyene,hogy eddig nem tudtak ilyen autót csinálni.)Mindettől függetlenül vennék Cee'd-et is akár,de nem tudom,hogy mi az amitől mindenáron ragaszkodnom kellene hozzá?!
Egy kissé összefüggéstelen lett,de remélem érthető.
A szürkeimport annyit jelent. hogy behozod kintről, pl szlovákiából vagy németországból. A felszereltségcsomagok ott is ugyanezek annyi különbséggel, hogy nálunk van LX Base is. Nézd meg az ottani árakat aztán tedd rá a magyar regadót és máris látod, hogy nem éri meg mert így nálunk a legolcsóbb.
"Rendes motorral, és jól felszerelten minden autó drága."
A szalonokban nem nagyon kaptam választ.(Elégé mellébeszélnek sajnos.)Igaz csak kettőben voltam.
"Ha a többi távolkeleti márkát nézem, az egyedi igényeket több hónapos szállítási idővel tudják kielégíteni, nem beszélve a gyári extrák magas áráról."
Szerintem 5.000.000 forintért elég sok autót lehet venni és igen jó felszereltséggel.Nagyon bizonytalan vagyok már csak azért is mert jön a TOYOTA Auris és szerintem ötmillióért,majdnem ugyanazzal a felszereltséggel megtudom majd venni mint most a Cee'd-et.
Ennyire rugalmatlanok a Távol-keleti márkát áruló importörök??Ez szerintem igen nagy probléma.
Elvileg a szürkeimport ezt a kérdést megoldaná.Vagy nem jól tudom??
Rendes motorral, és jól felszerelten minden autó drága. Sajnos...
Nyilvánvaló, hogy ezeken van a nagyobb haszonkulcs, nem pedig az alapmodelleken.
Kérdésedre szerintem a szalonokban tudnak ha tudnak) pontos választ adni.
Ha a többi távolkeleti márkát nézem, az egyedi igényeket több hónapos szállítási idővel tudják kielégíteni, nem beszélve a gyári extrák magas áráról. Ha kisebb elektromos igényekről lenne szó, akkor azt érdemesebb utólag beszereltetni valami szakival.
Szeretnék venni egy új autót.Nem ragaszkodom egy márkához.Tetszik a KIA Cee'd is,de véleményem szerint drága és nem kiforott.(A drágát úgy értettem,hogy egy rendes motorral és felszereltséggel drága.)
A KIA autóit nem tudom összeállítani olyannak amilyenek én szeretném??Ha mégis akkor mennyi idő alatt kaphatom meg??Érdemes-e szürkeimportból behozni autót??
Elektromosan kibillenthető és elhúzható napfénytető, biztonsági érzékelővel
Sebességtartó automatika
DPF (dízel részecskeszűrő)
Belső
Manuálisan állítható deréktámasz a vezetőülésen és az első utasülésen
Három fokozatú ülésfűtés (az első üléseken)
Figyelmeztetés a szélvédőmosó folyadék alacsony szintjére
Összecsukható kulcs integrált távirányítóval
USB, Aux és iPod* csatlakozók
Elektromos ablakok hátul, automatikus fel-le mozgatással (biztonsági érzékelővel)
Integrált Műholdas Navigáció és műszerfalba épített 6-lemezes CD-váltó
Teljesen automatizált légkondicionálás
Padlószőnyegek
Csomagtér-tálca
Automatikus világításkapcsoló
Tolatássegítő érzékelő
Esőérzékelő és automatikusan sötétedő tükör
Rainbow Vörös belső kárpitozás
Rainbow Kék belső kárpitozás
Classic Fekete belső kárpitozás
Classic Szürke belső bőrkárpitozás
* az iPod az Apple, Inc. bejegyzett védjegye.
Bőr Csomag (az LX és EX modellekhez) Bőrborítású kormánykerék, váltószoknya, kézifékkar és padlókonzol. Plusz fémes hatású bevonat a kormánykerékre integrált vezérlőgombok körül, a váltókar körül, a kézifék gombján és a belső ajtókilincseken.
Sport Csomag (EX és TX modellekhez) Fekete "sportos" belső kárpitozás ezüst színű varrásokkal, könnyűfém pedálokkal, fekete fényszórókeretekkel, 17 coll x 7.0J könnyűfém keréktárcsákkal és 225/45 R17 Michelin abroncsokkal.
A sedant csak nálunk illetve a volt szoci régióban kedvelik az alsó középben és a kisautóban. Ha kimész németországba vagy franciaországba, olaszba vagy angliába akkor szinte sehol sem látsz Focus, Megane., Golf/Vento sedant csak 3 és 5 ajtóst és kombit. A Peugeot és a Citroen nem is gyárt sedant a 307 ből és a C4 ből.
Régen mondtam már, aki nem gyártja valamelyiket (Golf I.II.kombi, HAstra sedan) az a vevőket le..ja, valamint jogosan bevételtől esik el. Mennyi Ford Escort kombi fogyott , meg Kadett (pl D) Golf, Renault (pl 19) helyett mert nem óhajtottak kombit gyártani? HAstra beadja a derekát...
A KIA bejelentése szerint a coupe meg fog egyezni a proceed-el. Nyilván nem 20 colos kerekekkel , de a kaszni pontosan ugyanez lesz. A KIA szerint ez lesz az első modelljük amelyik a formájával hódít.
Szerintem kupé ilyen formában nem lesz. Ez egy "proceed" fantázianevű prototípus volt, és valszeg ugyanaz lesz a sorsa, mint a többi prototípusnak: jelentős változtatásokkal, gazdaságossági szempontok figyelembe vételével, átformálva kerül sorozatgyártásra úgy, hogy azért még fel lehet majd ismerni a valamikori protót.
Hogy még véletlenül se azt vedd meg. SZVSZ azért nem lesz szedán a Cee'd-ből, mert annak a szerepét a Cerato szedán fogja betölteni, mivel azt továbbra is fogják gyártani.
Szerintem is dögös a kombi is de a coupe egyenesen vaddisznó. Ha ilyen autókat hoz ki a KIA akkor tényleg jelentősen nő a piaci részesedése és a márka image.
Nem én mondom, hogy nem lesz hanem a KIA . Indoklásuk szerint az alsó közép kategóriában több mint öt éve folxamatosam csökken a sedanok iránti kereslet és ugyanilyen mértékben nő a sport kombi kereslet. A sedanok csak a volt szocialista országokban népszerűek, nyugateurópában nem. Nekem is tetszene egy sedan, de tartok tőle, hogy nem lesz.