Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Andrew31 Creative Commons License 2006.12.31 0 0 250
Sziasztok!

BUÉK mindenkinek!!

Sajnos a karácsonyi NACP teszt a Magentis és a Santefe esetében nem hozott ajándékot:

A töréstesztről az NACP vezetője így nyilatkozott:
Claes Tingvall, a szervezet elnöke nem rejtette véka alá csalódottságát. "A koreai gyártók eredményei elkeserítőek. Sok időt fektettünk abba, hogy a gyártók odafigyeljenek erre a területre, és az eredmények nem is maradnak el, itt van mindjárt az új Auris, mely frissiben csatlakozott a háromcsillagosok eddig nem túl népes táborához. A Santa Fe eredménye azt mutatja, hogy a Hyundai semmiféle erőfeszítést nem tett a gyalogosok érdekében, ami igen aggasztó. Az olyan gyártók, mint a Kia és a Hyundai jól lemaradtak az éllovasok mögött, és most már ideje lenne, hogy rájöjjenek, ezek a gyenge eredmények elfogadhatatlanok."
fabris123 Creative Commons License 2006.12.31 0 0 249
oké igy már értem.
Előzmény: Bundáskenyér (248)
Bundáskenyér Creative Commons License 2006.12.30 0 0 248
Sajnos nem mindegy,hogy négy vagy 5 az a csillag.

Például négy csillagnál eltörik a krmányrúd és a kormánykerék négyfelé töri a combcsontjaidat és örök életedre nyomorék leszel.Ha pedig ugyanennél az autónál nem törik el a kormányoszlop akkor mondjuk épp bőrrel szállsz ki a kocsiból.

Szóval egyáltalán nem mindegy.
Előzmény: fabris123 (235)
scenic(725) Creative Commons License 2006.12.30 0 0 247

Nekem Corollából a lépcsős tetszik. Annak _szerintem_ elég a csomagtere.

Lábtér hátul.... nem vagyunk magasnövésűek :-)

CEED-ből is lépcsőst vártam, de látom nem lesz. Kombi árára kivi leszek.

 

Én se tehetem meg, hogy lecseréljem az autómat másra, fél éve vettem...

Előzmény: fabris123 (222)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.29 0 0 246
Elég barom az a kereskedő aki felteszi a belső oktatási anyagot a weboldalára.
Előzmény: fabris123 (245)
fabris123 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 245
65. dia:
"Ültesse be a résztvevőkbe a marketingmunka fontosságát arra vonatkozóan, hogy a Kia milyen garanciát kínál majd a vásárlóknak.
“Azért, hogy valóban hazavigyék, hogy jó ár-érték arányú autót gyártunk, amiben valóban hiszünk, és aminek kimagasló a minősége és a tartóssága, felkínáljuk a mi piacunkon egyeduralkodó 7 éves KIA garanciát. Egy olyan garanciát, amit semmilyen más európai közösségen belüli gyártó még csak meg sem közelít.”
Hangsúlyozza erősen, hogy ez fontos és egyedülálló értékesítési szempont, amit használjanak a vásárlókért folytatott küzdelemben."
fabris123 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 244
töltsétek le mert szerintem nem sokáig lesz fenn...
Előzmény: tom0477 (242)
dokeee Creative Commons License 2006.12.29 0 0 243
Hű, vazzeg nem egyszerű téged olvasni :). Tiszta Egészséges erotika fíling.
Előzmény: karesz2 (236)
tom0477 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 242
Köszi szépen, nagyon hasznos!!! :)
Előzmény: fabris123 (241)
fabris123 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 241
érdemes powerpointból megnyitni, akkor el lehet olvasni a diák alatt az oktatóknak szóló jegyzeteket is.
Előzmény: fabris123 (237)
fabris123 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 240
hömm: http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.12.29.&293805
na kiváncsi vagyok, ezekután a Cee'd teszttel mi lesz.
fabris123 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 239
Egy fejreállt Grande Puntót én is láttam, miután bevitték a szervizbe. Az utastérnek belül szinte semmi baja nem lett, a tető a hátsó sor fölött nyomódott be összesen kb. 1-1,5 cm-el.
Előzmény: karesz2 (236)
fabris123 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 238
meg más alsó közepes kocsikkal való összehasonlítást is tartalmaz, valaki úgy tűnik kint felejtette :)
fabris123 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 237
továbbképzés KIA eladó és (lendő vevők) részére a Cee'd-ről: http://www.ezustauto.hu/ceed.pps

Ez tartalmaz fotókat a különböző színű kárpitokról, középkonzolról, a dísztárcsákról. Elég részletes.
karesz2 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 236

Ha a gariszervíz nem eszméletlenül drága, és sokan nem több 10ezret ( hanem közel 1 szervíz/év, kb 10-15000 km-t mennek, évente kb 1* úgyis elviszik) mennek, akkor hadd legyen "marketingfogás", még mindíg jobb, mint francia autóra lehet +1 év garit venni (3 ismerősöm cserélt, Peu C3, C3: japán és németre, 1 se hosszabbított). Akit zavar, tetszés szerint 2-3 év után otthagyja a márkaszervízt.

Meg példa, ismerősöm voccvagen 3 cilinderes mocija épp gari végén 1 henger 0. nagy a tanácstalanság, felújítás-bontás állítólag nincs gar technológiában, moci több mint 1 milla, autó viszonylag új(most nem tudom neki 2-3 év és hány km, de nem annyira sok-na így vegyünk új autót, még baleset sem volt (feltételezett garis gyertyacsere-beesett valami).

(Amúgy egy topict megérne: mikor lesznek független kereskedők és szervizek-garis természetesen.-mert eljön az ideje nemsokára). 

Nos magam részéről a 7 év gari vitát ezzel lezárom. (lehet utána csinálni más márkáknak is.)

 

Világos, 2-3 csillagos töréstesztű autót nem veszek, ha van közel annyiért sokkal jobb. Valóban, ha csak 3-4 *, akkot a 7 év gari hiába...

Azért ha valaki megnézte a GPuntot, utastét érintetlen, mellette Aveot-széttört A oszlop-tető, van különbség.   kollégám totál kapott Ladát Corsával (asszem C, újítás előtt), kis sérülés, hónapokig táppénz, gyógytorna stb. Nos 1 ős gépben meghalt volna, mai 5* tán sértetlenül száll ki. Gép totál-iszonyat. Bekötött öv! Anélkül...

Hosszú voltam bocsi 4m felett...

fabris123 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 235
Nem mindegy hogy 4 v. 5 csillagos lesz a törésteszt? Ha 2 v. 3 lesz arra még azt mondom lehet morogni de 4-re?
Előzmény: Bundáskenyér (223)
cápaFeri Creative Commons License 2006.12.29 0 0 234

No igen...az egész egy napos kiruccanásnak indult...erre lett belőle két napos, vasútállomáson éjszakázással. Ki a fene gondolt akkor mindenféle biztosításra?.:-)Ja...az akkor 1,1MFt-os corsában a javítás végére 620 eFt lett a kár. A másik autó (Ford sierra) totálkáros lett, fel is borult, vezetője kórházba került. Addig nem is adták vissza az útleveleket és nem engedtek el estig a rendőrségről, amíg nem közölték a kórházból a rendőrrel, hogy a faszi nem hal meg, ill. nem lesz maradandó károsodása. 

Senkinek nem kívánom azt a helyzetet..:-)

Előzmény: Varshi (233)
Varshi Creative Commons License 2006.12.29 0 0 233

Ez nehéz ügy.

Ez ellen csak egy dolog véd: kiegészítő biztosítást és jogi védelmet kell venni - csak az ugye plusz pénz. :(( Sajnálatos az ilyen eset. :(

Előzmény: cápaFeri (232)
cápaFeri Creative Commons License 2006.12.29 0 0 232

Elismerem, sarkos példa volt. Csak azért hoztam fel, mert ha az ember nem úrvezető, ezekkel a kocsikkal ritkán esik meg, hogy az assistance szolgáltatás időtartama alatt ott álsz tanácstalanul az út mellett. Max egy ilyen baleset.

Konkrétan ezek az esetek voltak az assistance-könyvben leírva, hogy ha kifogy a benzin, ha elhagyod a kulcsod, ha a legközelebbi szervízbe vontatni kell, alapáras szállás, mert az sem lehet akármilyen, csak asszem 15€/éj vagy mi, kölcsönautó költségéből 80%, stb. És pontosan ezt hajtogatta a hölgy is a telefonban, amikor onnan ausztriából felhívtuk. Nem keverem a garanciával, mert ez nem az! Meg nem is kell nagy bátorság ahhoz, hogy egy max 3 éves kocsiért ilyen mértékű felelősséget vállaljon a forgalmazó.

Lehet, hogy el voltam tévedve, de akkor itt egy kis hézag volt, ugyanis a legkedvezőbb (10%, 20000 önrész) cascoval is rendelkeztem. Mégis az autó maradt igazságügyi szakértőnek vizsgálatban, útlevelünket estig elvették, mi gyorsított eljárás után este vasutállomás, majd haza vonattal. Volt vagy 50 tanum, hogy vétlen voltam, a másik jött át a vizsgálat szerint is100-110 km/h-val a piroson, mégis minket hurcoltak meg, nekünk kellett magunk kérni tolmácsot, hazajönni a saját költségünkön, stb. Biztosító semmit nem segített!!!! Ha nem magyar lett volna a tolmács, ránk vertek volna mindent..ezt utólag tudtam meg, ugyanis hiába beszélek középfokon, majdnem átvert a zsaru, csakhogy a "magyar" legyen a vétkes! Meghamisította a helyszínelés papírjait, azt írta a jegyzőkönyvbe többek között, hogy telezöldnél  kanyarodtam az irányított helyett, stb.

Autó két hét múlva haza, cascora megcsináltatva minden cserére, majd hónapok múlva tette az első lépést a biztosító, amikor fizetett részben a javító cégnek meg nekem. Két év múlva sikerült a biztosítónak elérni, hogy lezárja az ügyet és kifizesse a hátralévő pénzemet. Akkor mi is van ilyen helyzetben? Se assistance, se biztosító. Na így közlekedjen az ember úja autóval és higyje azt, hogy nagy baj nem érheti, biztosítva van!:-))))

Előzmény: Varshi (224)
gszarkatat Creative Commons License 2006.12.29 0 0 231
nem mondtam az ellenkezőjét...sőt. Tényleg úgy tűnik, hogy minőségi az autó.
Nem tudod, az 1.4-es benzines nyomatékgörbéje milyen mondjuk 3000 és 5000 fordulaton?
Ha az LX Base-ben lenne klíma, tuti én is vennék egy ilyen járgányt. Persze 3M-ért szigorúan. :-))))
Előzmény: Bundáskenyér (229)
Varshi Creative Commons License 2006.12.29 0 0 230

Igen.

Ha szemétkednek, az "helyi specialitás" - jogi kérdés. (Van, hogy csak egy szerviz teszt keresztbe, néha a forgalmazó, a Központ.) 

A garancia attól még érvényes (a főelemekre!! a futómű nem szokott az lenni, csak a váltó/motor/mivanmég?), ha tényleg vitted 15ezrenként/évente. Kutyakötelesek cserélni.

 

Ha 4 év 10 hónaposan nem cserélik, akkor ügyvéd v. fogyasztóvédelem. Sajnos ez van. :(

Előzmény: gszarkatat (228)
Bundáskenyér Creative Commons License 2006.12.29 0 0 229

"Csak a Kia azt hiszi, hogy most végre sikerült egy jó autót összeraknia, amiben bízik, és azt szeretné, hogy a vásárlók is bízzanak."

 

Szerintem is így áll a helyzet.Tudom nem mindig érződik a szavaimból,de én szurkolok nekik!

Előzmény: gszarkatat (228)
gszarkatat Creative Commons License 2006.12.29 0 0 228
Szerintem ha a garancia a főalkatrészekre, illetve a meghatározott alkatrészekre vonatkozik, és az az idő 7 év, akkor ezen belül kutyakötelességük ingyen kicserélni. Amiért viszont fizetned kell, az az éves vagy x km után lefutott szervíz, amit viszont tuti hogy előírnak, hogy vidd, máskülönben ugrik a gari.
Nekem pl. tönkrement egy alkatrész a legtávolabbi-keleti autómban (pontosabban tönkretettem, de ez mellékes), és simán szó nélkül ingyen kicserélték.
Szerintem az összes autóra ez vonatkozik, legyen az Dacia, VW...akármi.
Csak a Kia azt hiszi, hogy most végre sikerült egy jó autót összeraknia, amiben bízik, és azt szeretné, hogy a vásárlók is bízzanak.

Előzmény: Bundáskenyér (226)
Bundáskenyér Creative Commons License 2006.12.29 0 0 227

Most olvastam,hogy a Cee'd-et csak jövőre törik össze és,hogy mindent elkövettek az 5 csillagos minősítés érdekében.

 

/Az lesz a nagyon vicces,ha az NCAP felviszi hat csillagra a legmagasabb pontszámot a Cee'd meg nagy nehezen eléri az ötcsillagot!:-DDDDDDDDD/

Előzmény: Bundáskenyér (223)
Bundáskenyér Creative Commons License 2006.12.29 0 0 226

Igazad van.

 

De...

 

"...mire eléri a 7 éves kort, rá lehet költeni egy Ceed árát..."

 

Teszem azt bemegyek a szervízbe a 6 éves Cee'd-emmel és azt mondom,hogy szétment az első futóművem mert szétrázódott.Szerinted ingyen kifogják nekem cserélni a futómű alkatrészeit????

 

10.000%,hogy nem.

 

Na erre mondtam,hogy ez néphülyítés és nem befolyásol egy szálat sem az,hogy 7év garancia rá.Tőlem 6 hónap is lehet,de így vagy úgy mindenképpen kifizettetik velem a szerelés és az alkatrész árát.

 

És amint az imént említette valaki nekem sokkal nagyobb problémáim vannak.Például kell-e állandóan szervízbe vinnem a kocsit és a biztonságot is fontosabbnak tartom mint a garanciát.

Előzmény: Varshi (225)
Varshi Creative Commons License 2006.12.29 0 0 225

> > De az 5-7 éves gariba nem kell belekötni!"
> De igenis bele kell mert néphülyítés.

 

Miért is vagy ennyire szigorú? Oké-oké, vegyük le azt, hogy MIND hazudik. :) Ez tény. ;)

Maradjon csak az, hogy más 2-3 évet ad, a KIA 5-öt.

 

A legutóbbi OFF autómnál a gari lejárta után egy éven belül 400ezret költöttem a kocsira úgy, hogy ezek nem márkaszerviz-árak, mert talátam egy bontós szerelőt, aki töredékáron dolgozik. (Amúgy 1-1,2 M lett volna: kormánymű, lambda-szonda, szervo, fojtószelepház stb.)

Talán a német autók alkatrész-ellátása is szerencsés még (legyen akár Győr miatt, vagy a kis távolság okán), de egy "tengerentúli" márkánál, ahol nincsen sok hasonló modell (lásd a VAG-konszernt), a gari lejárta sokkal nagyobb pénz LEHET. Ezt még nem tudjuk, de az esélye megvan - pl. a futómű/kormánymű a pesti utakon csak idő kérdése, mikor hal meg. 

 

Ha valaki megteheti, hogy 5-7 év után lecseréli a vasat, annak mégiscsak "pénzügyileg tervezhetőbb" a kocsi, mint mondjuk egy új Passat, ami 2 év után bizony "megpörgetheti a számlálót" a szerviz kasszáján, és mire eléri a 7 éves kort, rá lehet költeni egy Ceed árát még pluszban. :s

Előzmény: Bundáskenyér (209)
Varshi Creative Commons License 2006.12.29 0 0 224

> Az assistance-ról meg csak annyit, hogy egyszer lett volna rá nagy szükségem a 11

> hónapos opelommal, amikor ausztriában karamboloztunk és járóképtelen lett a kocsi. > Tudod mit mondtak?

 

Bocs, de kicsit el voltál/vagy tévedve.

Erre az esetre (=baleset) csak a Casco hasonló szolgáltatásai / egyéb utasbiztosítások vonatkoznak, a garancia MIÉRT fedné le???

 

Ezt SENKI nem vállalja - egyik gyártó se. De ne már őket hibáztasd ezért, soha nem volt ez gyakorlat, miért kéred ezt számon? Ha viszont az út közepén leáll a kocsi, az egy egész más ügy. Haverom Megane-ja beadta a kulcsot 1 éven belül külföldi autópályán, mire az Assistance szállás+visszautat fizetett minden utasnak repülőn + a sofőrnek még egyszer, mikor elment a kész kocsiért + 100.000 Ft bánatpénzt adott!!

 

De nem azért, mert összetörte a verdát. :) Arra a biztosítás való.

 

-

Abban viszont egyetértek, hogy hiába van garid, az időkiesés a bosszantó. El kell vinni a kocsit szervizbe meg elhozni  (2× fél nap), és addig sincs kocsid, mert macera a cserekocsi is - ha adnak -, de amúgy is, a legtöbb javítás fél nap alatt megvan, arra nem adnak semmit. Viszont  voltam már évi 20 alkalommal szervizben OFF kocsival úgy, hogy elvileg 0 Ft-ba került, de akkor is 20× fél nap, ez elég kemény kiesés tud lenni.

Előzmény: cápaFeri (201)
Bundáskenyér Creative Commons License 2006.12.29 0 0 223

A KIA Magentisnek 4 csillagos a töréstesztje!

(Az AURIS mindenből a maximumot kapta.)

 

Ez szerintem már érdekesebb mint a 7 év garancia.Ha a Cee'd nem kapja meg mindenből a maximális pontszámot akkor köszönöm nem kérem:-(

 

Mikor tanulnak meg a Koreaiak biztonságos autót gyártani??Jövőre felviszik 6 csillagra törésteszteket úgy,hogy a Koreaiak még az ötöt sem érték el.

fabris123 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 222
SZVSZ nagyobbat akart a Corolla helyett. A Corolla beltere elég szűkös, meg a csomagtartója se nagy egy alsó középkategóriáshoz képest.
Előzmény: scenic(725) (217)
kiajobb Creative Commons License 2006.12.29 0 0 221
Bocs az előbbi hozzászólás egy kimásolt rész volt az említett másik topicból csak lehagytam az idézőjeleket!
Nekem sajnos nem lesz még egy ideig Ceed mert a rio még nincs egy éves.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!