Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dc game Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15165

OTT KELL LENNI MERT, JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ NEKÜNK.

Előzmény: SkodálatosDani (15164)
SkodálatosDani Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15164

Skoda - Lada Párbaj a Kakucsringen!

 

 

Bővebb infó:

http://ow.ly/3Xrzc

Abczola Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15163

Sebesség fokozat függő a leszabályozás tapasztalataim szerint. Egyszer megnéztem hol van a fordulat vége  kb 5800- és 7000 körül vannak (1.3 MPI, 68LE), de addig nagyon szépen, egyenletesen pörög fel. Nem tudod széthajtani.

Előzmény: Skodabajnok (15148)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15162

Igaz azt is utálnám, ha hibátlan lenne :)

Előzmény: Epeter01 (15161)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15161

Annyira azért nem :)

Előzmény: dc game (15160)
dc game Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15160

"Kivéve a Felicia amit valaki kilopott a NASA fejlesztők kezei közül, és piacra dobta európában"

 

Pffff.

te azt egy nagy felicia fun lehetsz. :D

az biztos h, ezek az atuók még menni fognak egy darabig, minimális ráfordítás ellenében persze.

amikor valaki már a 3. új autót veszi mert nem éri megjavítan. :D

Előzmény: Epeter01 (15155)
stemplis Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15159

1. Szelepállítás 15 ezer km után.

2. Nem hiszem, hogy van köze hozzá, inkább hőfokjeladó vagy valami kontakt hiba valahol...

Előzmény: kekl (15146)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15158

Nekem is kb ennyi, és alíg várom, hogy +5 fölé menjen a hőmérséklet és átülök a drótszamárra :)

Előzmény: Pityuuuu (15157)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15157

Nyomnám én, ha tényleg csak ennyi lenne. Sajnos nekem 11 km egy irányba. Ennyit már nem vállalok be :D

Előzmény: vwopel (15156)
vwopel Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15156

""Szerintem tuti, hogy a 3 km a ludas.""

az magában még nem lenne gond

 

"". Ennyit még -20-ban is kibír az ember.""

 

akkor nyomjad:-)))

Előzmény: Pityuuuu (15151)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15155

Ez bizony így van.

Korábban már több különböző helyen is olvastam, hogy az autógyártók a mai technológiákal és anyagokkal gond nélkül meg tudnák építeni az örökéletű autót, ami nem romlik el.

Na de ez olyan lenne, mintha levágnák az aranytojást tojó tyúkot, tehát nem teszik. Így aztán sosem lesz hibátlan autó.

Kivéve a Felicia amit valaki kilopott a NASA fejlesztők kezei közül, és piacra dobta európában :)

Előzmény: dc game (15153)
Viktorboy Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15154

Hali!

 

Ez enegem is érdekel, de nincs vízhajtás, a weblaon van egy másik szerkentyű ami hasonló, gondolom az is jó lehet. Magán a kütyün te állítottáL vagy csak beraktad? Ha jól olvastam vásárlás előtt kell mondani hogy milyen típushoz kell?  Menetteljesítmény nem változott?

 

Üdv Viktor

Előzmény: svgyula (15138)
dc game Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15153
Jogos de nézzük mivan ez mögött.
A világ legjobb autòja a Rolls-Royce és ezt senki nem vitatja szerintem.
mind minőségben mind felszereltségben maga a luxus, amit az ára tükröz, ezáltal viszont nincs akkora kereslet rá és nem is gyártanak annyit évi 100db és akkor lehet sokat is mondtam amig más gyártók a 10-20szorosát is letolják negyed ennyi árért.
Ami ebből adódik h, nem is csinálhatják olyan minőségben hisz akkor telitődne a piac és a drága gyártósor pedig leálhatna. mert nem lenne aki vegyen autót.
inkább gyártanak szarabb minőséget de folyamatos piacuk van és van rá kereslet lévén mindenki u.a. a minőséget gyártja a nagy fejlődés az meg arra jó h, kisebb pénzből lehesen legyártani, és nagyobb a haszon.
egy klima előálitása hol kerűl 350e ft-ba.
és mégis annyi az ára.
erröl ennyit.
Előzmény: johannes. (15149)
stenlie Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15152

Sziasztok!

Szeretnék teljesítményt mérni görgős fékpadon, tud esetleg valaki ajánlani olyan helyet, ahol nem tízen ezrekért mérnek?

Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15151

Szerintem tuti, hogy a 3 km a ludas.

 

Én azt is megkérdőjelezném, hogy ilyen távra minek kocsi? Én lennék a legboldogabb, ha 3 km-re lenne a melóhelyem. Az nagyon kényelmes tempójú sétával maximum fél óra. Biciklivel meg 10 perc sincs. Ennyit még -20-ban is kibír az ember.

Előzmény: vwopel (15150)
vwopel Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15150

3 km, sz@r gyertyák, indítás után 1 kis várakozás esetleg, talán a hőgomba még hidegebbnek látja a motort, hamar nyitó termosztát, stb-stb és már folyik is a benya a hengerfalon.

Előzmény: lerbubu (15147)
johannes. Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15149

Én is úgy gondoltam korábban,hogy a kaszni legyen jó a többi nem számít de kicsit változott a véleményem.Előszőr is ha veszek egy motort,arra nincs garancia,hogy mennyit futott,tehát lutri.Felújítani megérné de egy autónál nem csak a hengerek állapota számít,ugyanannyi kilométer van a vezérműtengelybe,csapágy,futómű,....stb és ez egy drágább autónál elég szép összegre kijön.A Felinél szerintem sem egy nagy összeg egy generál és a járulékos alkatrészek is viszonylag olcsók.

A kasznit házilag lehet kezelni de a motort nem tudjuk a szobában meggenerálozni.

Azért döntöttem úgy korábban,hogy azt az autót aminek a motorját már felújítani sem lehetett olcsón,inkább eladom és nem veszek egy használt és bizonytalan előéletű motort.

Nekem sem tetszik,hogy rohad de legalább megy és megbízható.

 

Egyébként sem értem a mai gyártókat,az Audi is jó kasznikat gyárt de hiába ha öregen is olyan drága hozzá az alkatrész,hogy nem kell senkinek.Jó múltkor láttam egy A8-ast első tulaj 150-200 ezer körül volt a motorban,gyönyörű és szervízkönyves.

850-re volt hírdetve magánszemélytől.Emlékszem még mikor ki volt rakva a szalonban annakidején,25 milla volt a 4.2-es. Csak 24 millát vesztett az értékéből.

Pedig nem rohad :-)

 

És csodálkoznak ha annyi autó van a roncstelepen,ahelyett,hogy a sok részben felesleges design fejlesztést a megfizethető alkatrészek irányába terelnék.

Akkor a 20-30 éves kaszni is járkálhatna az utcákon felújított motorral.

Az összes autógyártó panaszkodott a válság kirobbanásakor de az új formatervre meg a sok prototípusra mégis volt pénz.Ráadásul még azt merik mondani,hogy technika meg fejlődés.A sok nagytudásúnak a pofája alá dörgölném az 1922-es tervezésű motorjainkat.Megbízható,megy,olcsó az alkatrész stb. és eltelt lassan 90 év.

Az autók megbízhatatlanabbak,drágák és még a szervizek sem tudják sokszor mi a bajuk ha megáll.

Na mindegy már messzire megyek.

Előzmény: dc game (15144)
Skodabajnok Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15148

Nem szabályoz le az elektronika ?

Akkor lehet én vagyok eltájolva ! :-)

Én úgy tudtam , és mondák is 1-2 Feliciás ( 1.3 MPi ) ismerősöm , hogy leszabályoz !

Én még személy szerint nem próbáltam és nem láttam ezt a jelenséget ennél a motor típusnál ezért nem állítanám , hogy leszabályoz .

De ne énekeltesd a Skodádat 7000 körűl !!! :-D

Nézd meg ezeket a videókat !

Itt leszabályoznak !

 

Pl.:

 

Előzmény: tiglinc (15089)
lerbubu Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15147

Kísértetiesen hasonlít az eset az enyémhez!... :S

Nekem azzal kiegészílve hogy a benzin eddig tisztázatlan okokból összekeveredett az olajjal...

Ötlet vlakinek?

Előzmény: kekl (15146)
kekl Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15146

Uraim!

1. Szelepállítás hány ezer km-ként esedékes 1.3MPI motornál? Házilag végezhető? (fojtószelep tisztítás már megy :-))

2. Hideg indításkor olyan, mintha csak 3 henger menne (egyenlőtlen működés). Gyertyacsere aktuális volt már, megtörtént, de változást nem tapasztalok. Kérdésem, hogy ehhez lehet köze a fojtószelepnek?

Skodabajnok Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15145

Szeva !

 

Az az igazság , hogy én is még csak a tanulmányozási szinten vagyok a Felicia fordulatszámmérővel !

Eddigi tapasztalataim alapján csak azt tudom mondani , hogy próbapad kell a teszteléséhez vagy elektrotechnikai ismeret , mert nyomtatott áramkörön keresztül történik a működtetése ....

Az lenne a legjobb ha egy működöképes fordulatszámmérővel ki tudnád zárni , hogy tényleg az óracsoportban van a hiba  !

1-2 dologot még tudok javasolni ha érdekel akkor kérlek e-mail -en vedd fel velem a kapcsolatot mert ritkábban nézek fel ide ! skodabajnok@freemail.hu

 

http://www.okauto.hu/11.php?cmd=view&id=4

 

Olvass bele !

Előzmény: Balu013 (15082)
dc game Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15144

És én még akkor sem láttam olyan autót amelyik egyáltalán nem rozsdásodik sehol.

pedig 1-2 láttam már.

felda fórumon svéd+francia autós Pffff.

akkor ha ilyen fain autóid voltak még mindig jobban megérte volna egy motor csere nem?

de nem kell ezt ragozni, itt a skodákról de legfőképpen a feliciákrol van szó.

 

 

toronymerevítőnél én azért nem vettem nagy változást menet közben mert megvan támasztva az autó a kerekkel.

viszont így nyomvályús úton jobban kóricál.

de csak előnye van toronymerevítőnek főleg ha valaki sportosan vezet.

én pártolom, nem hiába vettem is.

Előzmény: johannes. (15139)
zozo38 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15143

Sziasztok!

Komplett eleje a régi változatnak eladó!

Motorháztető,lámpák,lökös,

olcsón!

arthur877 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15142
Előzmény: Boatmanka (15125)
stemplis Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15141

És ezekkel a szerkezetekkel mennyi benzint fogyaszt az autód?

Előzmény: svgyula (15138)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15140

Az én felim most lesz 10 éves, és nyoma sincs a rozsdának. Igaz benne vannak a kerékjárati dobok, ami egyébként pár ezer ft midössze.

Előzmény: tomeeeee (15127)
johannes. Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15139

..nem láttam még olyan autót ami sehol egyátalán nem rozsdásodik..

 

nekem volt ilyen kettő is,az egyik svéd volt a másik francia és galvanizált....de nálam a motor szokott előbb tönkremenni..:-)

Előzmény: dc game (15136)
svgyula Creative Commons License 2011.02.16 0 1 15138

Szia! Adok egy tippet a te dolgod elfogadod-e vagy sem az enyémre azt mondták hogy normális ez a fogysztás. Hát ahogy én hajtom egy nagy sz..t normális addig kutattam amíg találtam ezt 0-50% lehet a lambda jelet módosítani! beszerelni kb 20 perc kell neki 12v az a legjobb ha megnézed a csatlakozókat és arra kötöd amelyik csak gyújtással van áram!!!

itt a link:http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/lambda_szonda_efie_modosito_chip_vizhajtasu_modellhez1

Ha beraktad csak óvatosan állítsd aztán próba! Ha sokat vettél le akkor érazhetően gyengébb lesz a motor de meg lehet találni azt a pontot ahol még szinte semmi észrevehető hatás de az üzemanyagmérő lelassúl!:)

Nekem már benn van kb fél éve ugyanis akkor lett tele a hócipőm azzal hogy minden szerelő széttárta a kezét és "hát így kell lenni mert ezen nem lehet változtatni" elektronika vezérel mindent!

Azóta már beraktam egy "HHO generátort" is és még kellett visszavennem belőle de most is teljesen jól megy!

Előzmény: joombie (15129)
stemplis Creative Commons License 2011.02.16 0 1 15137

Az enyém kombi és amikor megvettem nem volt benne toronymerevítő. Amikor beletettem észrevehetően stabilabb lett az autó úttartása. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

A képen nem sok látszik belőle, de jobbat most nem találtam:S

 

 

Előzmény: dc game (15136)
dc game Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15136

A gyári toronymerevítő az én tudomásom szerint 1,6 pár darab és az összes 1,9-be lett rakva.

viszont egy csomot gyártottak de nem lett belerakva.

jelentösége van mert nekem a nagy kerekekkel körforgalomnál egy kicsit keszegelt ,ahogy beleraktam ugyanannál a temponál nem éreztem.

mást eddig nem vettem észre.

A rozsda meg nem tipus hiba, mármint nem csak a felicia hibája.

nem láttam még olyan autót ami sehol egyátalán nem rozsdásodik.

elég ha megpattan a festés alul a köszöbnél és már el is indul tovább csak elösször belülröl.

és ugye ha kavicson megrugatja az ember ez könyen elöfordul :)

egy szó mint 100 a tipushiba a hátsó ajton a diszlécnél ott rozsdásodik pedig nem kéne neki szerintem a páralecsapodás az oka.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!