Start stopos A8-ban meg gondolom A6-ban is leáll a motor ajtónyitásra, más márkáknál lehet van. Ez egy baromság, nekem is a szerelő utálja, mert az emelőre állásnál nyitná az ajtót , erre leáll, legutóbb már betettem neki az övcsatot, örült neki, ő nem tud kikapcsolási módról.
Engem ez a két dolog zavar, ez a leállás, meg a stop and go, go része.
Az s merciben nekem sok részlet nem tetszik belül, menésben meg az egyszerű kis tfsi-vel is fogom tudni hozni azt a szintet. Nekem a csillagos nem volt és nem is lesz pálya soha.
D5-öt viszont várom nagyon, remélem gurítanak vele egy nagyot minden téren.
Én is nézegetem őket, sőt venni is akarok egy kicsit sérült P85D-t de autónak nem jó ez még, a beltér közelében sincs a német autókénak és az általános minőség sem, pl sok autóból kiszakad a futómű csak úgy magától. Ennek ellenére egyszer lesz ilyenem mert ki kell próbálni, jelenleg ez az egyetlen elektromos autó ami használható.
Meg amúgy is maradok a márkánál, a csillagos és a másik némettől kiráz a hideg.
Pedig ök is tudnak ám jó autókat gyártani. Sógorom nemrég adta el az A8 lang-ot. Három hete érkezett meg neki egy S63 AMG. 5.5 biturbó 585 lóval. Nagyon megy, és a beltér kidolgozására sem lehet panasz.
Kössz a jó tanácsot, de szerintem mindet így programozzák, hogy megállás után x másodperc után már ne induljon el magától csak ha megpöccintem a gázpedált. Ez csak beállítás kérdése, csak nem találom hol kell beállítani. Sok ilyen biztonsági baromság van az újabb autókban, pl járó motornál nem lehet kinyitni a vezető ajtót mert leáll a motor, ez a start stop miatt van, de bekötött övnél engedi, tehát oda van készítve egy övcsat. Ezt se találom sehol hogyan lehet kigyomlálni ezt a baromságot.
Meg amúgy is maradok a márkánál, a csillagos és a másik némettől kiráz a hideg.
Azért csodát nem lehet tenni, de sok hasznos funkció ki és be kapcsolható.
Amit régóta keresek ACC-nél hogy amikor megáll az autó magától tempomattal akkor ne csak kb 3sec-ig induljon el magától hanem mondjuk fél percig, ne kellejen megpöccinteni a gázpedált.
Az igazi úgy lenne hogy beáll a dugóba és szépen követi a sort anélkül hogy a gázpedálhoz hozzá kéne érni.
Ez igaz lehet, ugyanis a másik kollégám, akinek A6-osa van és alapértelmezésben Győrben székel, most jött a karácsonyi vacsorára, váltottunk pár szót, ő mesélte, hogy van valami vezérlő izé, amit rákapcsolnak valamire (olyan jó, hogy nem is értem, miről beszélek) és hogy tudott aktiválni egy csomó dolgot a kocsiján. Mondtam neki, hogy legközelebb, ha jön, hozza azt az izét :)
másodjára, olyan kérdésem lenne, hogy valakinek van-e a polcon (akár sérült is) 8T0 941 005 vagy 8T0 941 006 lámpatest.
Az az elborult 5letem támadt, hogy kanyarkövetővé tenném a lámpáimat. viszont nem szeretnék ezért százezreket kiadni, mert az ezért felelős modult néhány ezresért meg lehet venni és ahogy a neten láttam képeket, azok alapján "csak" rá kell csavarozni a vezérlő modult.
Nu azért kellene a fenti lámpatestek közül valamelyik, hogy erről megbizonyosodjunk, sajna a modul helye a lámpa alján van, így kiszerelés nélkül nem látom az enyémen.
Sajnos a hibatörlés sem segít, és az új akksi feltanítása nem megy, mivel nem gyári audi, nincs rajta kód. Az előzőével próbálom átbaxni a programot. És hiába a 12,8V töltöttség, az MMI Battery level menüje 0%-os nak érzi.
Ez nincs benne hidd el, minden más ami nem kell egy ilyen autóhoz az van az izzókészletben.
Xenon cső még soha egyetlen gyártó nem adott az autóhoz tartalékba, nem hiszem hogy pont egy audihoz lenne. Ráadásul izzókészlet sincs benne gyárilag, hanem veszel az autósboltban, csak mert kötelező tartozék, de abban semmi de semmi nincs ami jó lenne egy ilyen a4-eshez.
Lehet látni mindent, és ki is lehet cserélni igaz néhány dolgot bontani kell hozzá, minderről képek itt vannak a topikban, amikor én cseréltem csináltam fotókat.
Én elhiszem, nekem is azt mondták, nem lehet a xenont hátulról cserélni, de a H1-t sem, nincs hely. Tényleg nem sok van. De azután láttam, hogy ha valaki tudja, mit csinál, akkor nem kelllátnia, amit csinál. :) És kicserélte utcán, sötétben.
Nem is értem, nekem nincsen péklapát mancsom, de be sem fér oda. De láttam, hogy meg lehet csinálni.
Ehhez nem kell kalapács de még csak csavarhúzó sem. Persze a márkaszervizeknek is meg kell élni valakikből. De azért érdemes lenne megpróbálni, ha ki tudod venni akkor valószínű befelé is megy, tehát meg kell próbálni kivenni, pont a balost könnyebb kivenni. Video alapján, fedél lepattint, fém bizgentyűt megfogni és kifelé(balra) tekerve egy keveset ki lehet húzni a helyéről. Ha ez sikerült akkor gugliba D3S ár, lesz pár ajánlat, akár pontosan olyat is lehet venni ami benne van.
Azért én kettőt vennék mert a másik is kipurcanhat, ez se bírta sokáig.
D3-nál pont úgy csinálták meg hogy ne férjen ki a lámpa a nyíláson csak 1-2mm hiányzik emiatt kéne levenni a lököst ami igencsak sok idő lenne meg szívás is. Én leragasztottam a lökhárítón a festést és bekentem vmi csúszóssal pl folyékony szappan, és kifért már többször is a lámpa, mert ugye annál is csak kivétel után lehet cserélni, mert hiába veszem le a fedelet nem férek hozzá rendesen. D4 ilyen szempontból más ennél kb 3 perc kivenni a lámpát, meg visszarakni is annyi, tényleg nagyon könnyen kijön, bár itt nincs benne egyetlen cserélhető világító dolog se benne.
A lököst is könnyű leszedni, tényleg fejlődtek ezek az orosz mérnökök...
Valószínű hogy bi mert nem látni sehol tükrös refit a lámpán belül, ami mondjuk szintén nem zárja ki hogy bi xenon legyen(ilyen volt a D3-ban), kanyarkövető meg nem egy nagy extra.
Szóval nem világít a kerek bigyó, kell bele egy HID cső. Azért én ezt nem biztos hogy márkaszervízbe vinném, sacc kb akár 50-80ezret is elkérhetnek ezért a "speciális" munkáért.
Azt mondja a kölök itten mellettem, hogy ha erősen nőgyógyászak a hajlamaid, akkor ki tudod cserélni a xenon izzót, bár pár dolgot le kellene bontani a lámpatest mögött. Ő csak felkent autószerelő, meg nem nagyon foglalkozik Audival, mert másik német márkánál van, de fordult meg náluk ilyen A4 és A6 is. Izzócseréhez ki kellett venni a lámpát. Ahhoz le kellett venni a lökhárítót.
(A meglehetősen koros A6-on is eléggé tornamutatvány volt az izzót kicserélni, nincs hely).
Hát.. most jutottam odáig, hogy írjak :) Kari előtt napokig hajnali 3-ig dolgoztam, hogy le tudjak zárni egy projectet, 2 nap este hazajöttem még ezzel, de holnap vagy holnapután indulnom kellene Olaszországba, úgyhogy holnap elmegyek szervízbe, de gondoltam, megosztom, mire gondoltam, mert nekem is tudnom kell :)
Nemtom, hogy ebből látni-e, hogy kanyarkövető-e, meg hogy bi-e :)
(azt mondja meg nekem valaki, hogy mi a jóbánatért csak oldalra döntött képet tudok betenni???? áááá.....)
Karácsonyi ajándékként 26-án este hazafelé az autópályán 130-nál leállt a Q7 3.0 TDI. Hibajelzések: ESP, OIL PRESSURE FAULTS. Motor leállt, azóta nem indul.Miközben a trélert vártam, az akksi is szépen lemerült. Amióta hazahozták, akksi feltöltve 100%ig, de az autó mégis lemerültnek írja, pedig szépen forgatja az önindítót. Akksi csere megvolt, a másiknál is ugyanez a helyzet. Gyújtáson, és indítózásnál akkufesz hiba jelzés világít, izzítás lámpa villog, esp fault see owners manual, olajnyomás jelző ég. Olyan, mintha letiltana. A VCDS kb 200 hibát talál, ami gondolom a lemerítésnek, és az akksicserének a következménye. Előzmény: az önindító forgatási sebessége lassú volt, emiatt hosszabb indításokat igényelt, de a szervízbe megnézték, és egy felújítást javasoltak az önindítóra, január elejére időzítve. Volt még egy lambdaszonda hibakód, meg belső fűtés csappantyú, de ezek nem mérvadóak most. Szóval az autó KO. _Valakinek valami ötlet?
Audi Concert 1 radion ogy lehet kikapcsolni a TP funkciót?
Most szereltem be egy bluetooth-os CDtárat és amióta jött egy TP infó, nem akar szólni a zene a CDtárról.
TP gomb megnyomása után lejátsza az infót a memóriából, Rádió adás is szól, de a CDtárról nem szól zene továbbra sem, pedig már mindent végignyomkodtam többször is.
Segítségeteket szeretném kérni az autóm problémájának feltárásában. Ő egy A6 4G, 3.0 TDI (CLAB), manuális 6-os váltóval. Olyan jelenséget produkál, hogy: hidegen minden rendben működik, nem csörög, nem zörög, nem rángat. Viszont üzem meleg állapotban, amikor álló helyzetből indulok, olyan, mintha nem lehetne rendesen csúsztatni a kuplungot. Akár hogy is próbálom csúsztatni, elkezd rángani, mint amikor 20 éve az oktatom azt mondta, hogy na mi van, darabos a gázolaj? A többi a sebesség váltása között nem igazán érezhető ugyanez, talán egy nagyon picit csak. Találkozott már valaki hasonló problémával?
A letakarást azt meg is valósítottam , de már nem tudtam próbakörre menni,majd holnap... Amúgy face-en olyat irkáltak ilyenre, h hengerfej problémás, és h felújítás után jó lett... Hát nem tudom, a hengerfejesség jeleit nem produkálja...
Nincs semmi baja, ezek a kis dízelek ilyenek, olyan kevés a hulladékhője a motornak hogy nem tudja fűteni a vizet rendesen. Kiegészítő fűtést lehetne bele rakni ami melegíti a vizet ilyenkor, esetleg letakarod a hűtő egy részét. Nekem is volt egy 2.0tdi transitom ugyan ezt csinálta új kora óta. Én is azt hittem hibás, de ez ilyen. Nehezen melegedett fel nagy hidegben, és alapjáraton járatva visszahűlt a víz akár 40fokig. Letakarták a hűtő egy részét akik jártak vele és akkor valamivel jobb volt.
Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem, mert tanácstalan lettem... Helyzet a következő:
Hidegek beálltával egyre nehezebben melegedett a hűtővíz, mostanra meg normál tempós haladásnál max 75 ig megy fel, ha kicsit meghajtom, akkor felmegy 90 re, de abban a pillanatban ha visszaállok a normál tempóra már megy is a mutató lefelé 75 ig, ha megállok és jár a motor, akkor még onnan is jön lefelé szemmel láthatóan. Mai nap kicseréltem a termosztátot ( 4/2 utas, házzal együtt van , 2010 A6 2,0 cr ) , nehéz szülés volt, de sikerült :-) , és a helyzet sajnos ugyan az mint előtte. Amúgy a régi termosztát is jó volt, meg amit beraktam az is zár rendesen... Mi lehet a baj szerintetek? Mert nem túl egészséges ha nem éri el az üzemi hőfokot a motor, sztem... Köszi
De mindegy, mert már inkább elküldetem valakivel szervízbe, mert a mai zárás mellé még annyi energiát tettem ebbe, hogy ezzel már eltolnék ezzel fél hegyet :)
Valójában pont fordítva. A réginél van hely a motor előtt és vez szíj feszítő meglazításával kifér a termosztát. Pl egy 5-6 éves tdi V6-nál nincs elől sok hely, benzines FSI-nél meg a szívósort kell levenni pár sallanggal együtt.
Nekem a régi d3 a8-on, kb 6évesen behalt a termosztát alig jutottam el vele a szerelőig. Az is a vezérlés mögött van, de kicserélte egy 20-asért,(a 8e Ft-os termosztátot) azt monda szopás, de azért meg lehet oldani, nem kell levenni az elejét, szűk a hely de azért odaférni, leakasztotta a szíjat utána meg vissza minden. Pár évvel később miután eladtam, szintén ő cserélt vezérlést az autón(alig többért mint a termosztátcserét) és nem bontotta le az elejét, mindent kicserélt amit megvettünk hozzá. Nem jó ha le van bontva mert sértetlen autónál elállítanak mindent, tuti nem pont oda kerülnek vissza a dolgok ahol voltak.
Egyetértek, de tudtommal az adott V6 családnál ez valahol a vezérlés mögé van dugva, tehát le kell bontani az autó elejét, leszedni a vezérlést, és akkor már nyilván nem a régit rakni vissza... Tehát a de iure olcsó termosztátot végül de facto mégis drága lesz kicserélni :)
Persze ha jól olvasom, az újdonsült márkatárs pont erre készül. Annak idején én is preventíven cseréltem a termosztátot, amikor cseréltük a vétel után a vezérlést.
Mondjuk újabbaknál már tudtommal többségében (?) hátul van a vezérlés, aminek apró előnye, hogy simán lehet termosztátot cserélni, hatalmas hátránya, hogy ha a vezérléshez kell nyúlni, az nem egyszerű...
sziasztok van egy olyan kérdésem audi a4 1.9 tdi a vízhőfokom meg a 60 se éri el , ilyenkor termosztélt baja lehet , ha igen akkor milyen fajtát vegyek bele ?
Ha gyári a ledsor tompítottnak, akkor remek. Ha H4 vagy H7 izzót cserélnél ledre, akkor semmi értelme. Nem tudja azt a fényt vetíteni, mint egy halogén.
Szép napot. Egy kis segítséget szeretnék kérni fiúk. AAH 2.8 A8 a paripa. (mellesleg tegnap kinyiffant az ac az autópályán)
Szóval a vízhőfok mutatonak kb milyen hőfokot kéne mutatnia az enyém olyan 70 körül áll de volt nekem 4.2 is és általában a mutató 90 körül állt. Fűtésem jó. Lehet,hogy a termosztát megadta magát?
Az A6 4B C5-ben (Quattro 2001-es évjárat) hol van a külső levegő hőmérséklet szenzora? Állok a dugóban és egyszer csak elkezdi mutatni az emelkedő külső hőmérsékletet. Egészen +20 fokig ment fel, a klíma meg elkezdte nyomnia hideget befele, hogy tartsa a +22 fokot. Nem kényelmes. Remélem csak valami kontakthiba és nem a fedkomp hülyült meg.
Sajnos nem jöttönk még rá ,talán majd pénteken az audi szerviz megmondja.Én szélzajra gyanakszom mivel autópálya temponál 140 km/h motor leállit üresben és a hangot ugyan ugy adja mig le nem lassul 80 km alá.Futómó átvizsgálva fékeke átvizsgálva.Másra nem nagyon tudok gondolni.
Olvasgattam itt a nagyobb fékről mint a 312-es,de egyértelmű választ nem kaptam a kérdésemre. szóval hátha valaki esetleg meg tudná nekem mondani hogy melyik típusú, illetve évjáratú A6 modellek vannak a nagyobb fékkel szerelve gyárilag. nyilván a 1.9pdtdi nem. vajon az összes v6-os vagy csak 180 lóerős, vagy csak a quattro? hálás volnék a hozzáértő válaszokèrt.
Ha beindítom alapjáraton járatva halk csattogó hang hallatszik a két kerékív felöl, szemből állva a kocsival szinte nem is lehet hallani, ha emelem a fordulatot a csattogás gyorsasága is nő, mivel a kerékíveknel lehet jobban hallani így véleményem szerint a motor alsó feléből jöhet a hang.
Teljesítményügyileg rendben van, nem rángat nem füstöl, autoszerelő teljesen szét akarta szedni a motort, de mielőtt ezt megtenném gondoltam fotok itt is egy kört.
Esteleg valaki találkozott-e már ilyen problémával gy tudja-e mi okozhatja, illetve kell-e vele foglalkozni olyan szinten hogy szétkapni az egész motort.
Állítólag kap üzemanyagot ,bár a pd elemig nem tudom hogy megnézték e hogy rendesen eljut e az üzemanyag ,de az üzemanyagszürő tele van igy gondolom csak nyomja oda is .Az ac pumpa is dolgozik ,minden gyujtás ráadásánál nyomja a gázolajat a csövön .Egyenlőre enyit tudok énis, még semmit nem tudok hogy a motorvezérlő gyári programmal hogy reagál .Az már lehet csak hétfőn derül ki ,de ez a szinkron szög el lehet állítódva szerinted ? 2 Emberrel beszéltem és ők azt mondják azt kellene megnézni ,a szerelő pedig azt hogy nem lehet rossz helyen mert mindent ((vezérlést )) gyári jelre raktak össze ,megmondom őszintén nem akarok nagyon okoskodni sem mert nem értek hozzá ! De már annyi pénzbe időbe tellt idáig is eljutni hogy minden alkatrészt beszerezzek hogy más már valószínű az idegosztályon kötött volna ki .És nem értem mi lehet a gond ,a pd elem ha szar is elvileg indulnia kellene
Lehet itt nem irtam le részletesen mindent , röviden ; sajnos az autó üzemképtelenül lett megvéve motor megbontva volt félig ,igy sokat állt motorhiba miatt.Mindent kicseréltettem benne ami csak hibás rossz kopott volt uj vezérmütengely ,hidrotőkék csapágysor,főtengely és ehez csapágysor, és meg lett gyürűzve és olajpumpa megjavitva .Az autó osztrák a4 2006 2.0 tdi bpw 8v .össze lett rakva minden és nem indul .Géppel nézték nem észlelte a kulcsokat pedig fel volt tanitva 3 kulcs neki .Ezért irtottuk ki az immot hátha + kiderült nagyon erősen fel lehetett tuningolva / húzva a motorvezérlő .Ezert most lesz visszatöltve a gyári ecu .Röviden enyi .... pd elemhez nem nyultunk csak vettünk hozzá szett tömités készletet tűzkarikával stb
Csak hogy tiszta legyen főtengelyt cseréltek benne csapágysorral többek között.Ők a gyári jelre raktak össze mindent ,igy elvileg a főtengely jó fokban kell álljon nem ?
micar ! Újabb fejlemény ,ehez mit szólsz ? Ki lett irva az immo a kocsibol totál ,((persze csak ideiglenesen)) És igy sem indul az autó ! Mint kiderült amikor a motorvezérlőböl kiirták az immot ,ez a motorvezérlő módositva volt .Azt mondta aki kiirta hogy chippelve vagy át volt irva mert teljesen eltért a gyári értékektől .Most szerzik be a gyári szoftvert és rátöltik ,azt mondják valószinü ez volt a gond és ezért nem indul .Én ebben kicsit kételkedek ,szerintem ha chippelve vagy át is volt irva a motorvezérlő akkor az valamikor működött is úgy .Akkor most is mennie kellene ,akivel eddig beszéltem mindenki a szinkron jeladóra gyanakszik hogy a miatt nem indul nincs azon az értéken .A Szerelő azt mondja ahogy a vezérlést összerakták a gyári vezérlés rögzitővel nem mehetett el a jeltől a főtengely .Elvileg -1 fokon kellene állnia ,elvileg megnézik ma de azt mondják nem mehet el !
Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de én olyan beállítottságú vagyok, hogy nem szeretem úgy hagyni a kocsit, ahogy az kijött a gyárból! :-)
Itt nem mechanikai átalakításokra gondolok, hanem egy kis szoftveres pimpelésre.
Az elmúlt 1-2 hónapban elég sok külföldi fórumot áttúrtam és elég sok érdekességre, hasznos dologra bukkantam.
Mindenki tudja, hogy általában a vasak a tulajdonos extra igénytől függően "csak" szoftveresen vannak visszabutítva, amit pár perc alatt fel lehet oldani, vagy néhány nem tetsző funkciót - nekem a start/stop volt - letiltani.
Nézegettem itt az indexen és a fészbukkon is, de nem találtam olyan magyar csoportot, ahol ilyenekkel foglalkoznak.
Nem szeretném ezt a csoportot ilyennel "szétverni", de ha lenne igény rá, akkor csinálhatnánk egy külön fórumot, ahol pl VCDS kódokat, navi frissítéseket, egyéb okosságokat, stb lehetne megvitatni, megosztani, segíteni 1másnak.
Audi A4 b8 sedan 2013/ menet közben sipolo de inkább ciripelő hangot hallani bal oldalról 80 km ora felett kezd el hallatszani ,gyorsitásra a hang alig hangosodik egyenletes.Csinálja sebbeségben is ,kinyomot kuplunggal üresben is. ha enyhén ráfékezek akkor is.Alapjáraton semmi hasonló hangot nem hallani.
Ha valakinek volt hasonló probléméja és megosztaná tapasztalatait azt előre is megköszöném.
Nem fog a kocsi alatt ilyet látni, mert feljebb van takart helyen. Elvileg az Audi PTC fűtés az az utastéri légcsatornában egy cekász szerű 1-2 kW-os fűtőtest.
2006-os 1,9-es PDTDI A3-as audi-m van, használtan vettem.
3 éve használom, ilyenkor télen lassan melegszik. Azt mondják, hogy ezek ilyenek. Viszont a fűtés is ezzel arányos, pedig állítólag kéne lennie benne valami kiegészítő (PTC) fűtésnek.
A kérdés, hogy van ezekben ilyen?
Nem röhög ki egy szerelő ha azt mondom, hogy nézze meg mert nem működik?
Üdvőzlök mindenkit , segitséget szeretnék kérni vagy tanácsot .Adott egy 2006 os audi a4 ,az auto elég sokat állt akku nélkül .Géppel belenéztünk és úgytűnik elfelejtette az immo kódot nincs kulcs feltanitva ezért nem indul , ha minden igaz ez immo 4 es már és nem lehet csak ugy feltanitani .Vcds 12.12 van de gondolom semmit nem tudunk vele kezdeni.... Volna egy ember aki kikapcsolná az immot , de picit drága meg a müszerfalon gondolom ott maradna a hibajelzés is ....Esetleg Nyiregyháza környékén esetleg ismer valaki egy szakit aki Feltudná programozni ?
Van esetleg valaki aki otthon van mmi 2g ben? Ma sikeresen elbaxtam az enyémet. Véletlenül elinditottam a bootload-ot, és mivel nincs ilyen cd-m ezért nem tudja végigcsinálni a folyamatot. Sajnos ez azzal jár, hogy a bootmenün kívül semmi mást nem mutat a képernyő. Ha kiveszem a kulcsot a kocsiból akkor sem kapcsol ki a kijelző, kéri a lemezt, és erre vár. Lehet valahogyan viszacsinálni az eddigi 5770 es verziót, (visszalépni az edigi verzióba) vagy csak lemezzel újrabootolva?
Akksisaru levétel sem segített, utánna is a bootmenü indul.
Audi A4 b8 sedan 2013/ menet közben sipolo de inkább ciripelő hangot hallani 80 km ora felett ami gyorsitásra alig hangosodik.Csinálja sebbeségben is kinyomot kuplunggal is. ha enyhén ráfékezek akkor is.Alapjáraton semmi hangja nincs .
Ha valakinek volt hasonló probléméja és megosztaná tapasztalatait azt előre is megköszöném.
Ha teljesen kinyomott állapotban csinálja, akkor váltó elött forgó részek jöhetnek szóba. Ha ennyi mindent cseréltet gyanús a lendkerék, mert kinyomod a kuplungpedált kap egy tengelyirányú nyomást a szerkezeten keresztül.
Adott egy 2008 8k 2.0 crtdi.200 000 km Erős csiszoló hang kuplung benyomáskor (bemelegedés után hangosabb)....ok kinyomó csapágy csere megtörtént tegnap kuplung szerkezet cserével együtt.
(kettős tömegű ránézésre ok..nem cseréltük).Kuplung mint a vaj...de a hangot még mindig hallom...halkabban de még mindig jelen van.Viszont észrevette ha csak 3/4 ig nyomom be a pedált akkor nincs
hang viszont akkor is tudok váltani.Mi lehet a gond?
Szia! Fel lehet tenni a B4-es motorháztetőt a B3-ra, én is átalakítottam, mondjuk én őzike miatt kényszerültem. Nem elég motorháztetőt cserélni, kell hozza zárhíd meg két lámpa a többi maradhat. Azt hiszem még az index is, de arra nem emlékszem. A lökhárító is maradt a B3 igaz a motorháztető vége majdnem egy vonalba került vele.
Tényleg, valaki nem tud olyan bontót, ahol kapnék alkatrészeket a B3-omhoz?
Voltam már pár bontóban, de már csak 2000-től fiatalabb autókat bontanak!(?) Egyről hallottam, valahol Csorváson, de Békés-megye szíve elég messze van nekem, inkább itt Pest-megyében érdekelne elsősorban.
Az első még viszonylag egyszerűnek tűnik, a hűtőrács bekeretezése. Ez kifejezetten tetszik, megy ehhez a fekete, vagy sötétkék árnyalathoz. Az enyém fehér.
A második viszont már nagyon komoly, azért ilyenbe nem mennék már bele :), viszont a felnijeit elfogadnám. :D
Üdv. mindenkinek! Az lenne a kérdésem, hogy mi a tapasztalat az ablakemelő javító szettel? Az alany egy c5 a6 bal első ablakemelő megadta magát csak nem tudom, hogy vegyek komplett szettet vagy szerkezetet? Előre is köszi a választ!
Sziasztok kérnék egy kis segítséget, ha valaki találkozott már ilyesmivel A4 topicba is irtam talán itt többen olvasnak.
A4 1.9 TDI 1998 AFN motorkód 110le
Webasto állófűtéssel vettem .. programozható, tolat, sipol semmi baj vele mégis már kétszer jártam úgy most a napokban a hideg óta, hogy automatán van a klíma alapból, mégis hidegebb volt az autóban reggel.
Feltűnt, hogy nem jött be a levegő a rostélyon. leállítom beindítom és működött erre ma megint .szörnyen gyengén talán fújja automatán, de elenyésző.
Ha automatán van és manuálisan elkezdem feltolni a légerőt a hang megvan, de nem jön be levegő, ha átváltok jobboldalon szabályozott levegő áramlása pl középre akkor manuálisan meg igen .
A hűtővizem most már csak 88 fok és vissza is hűl 75 ig, ezt mondjuk borítékolom, hogy termosztát csak nem gondolnám, hogy az automata klimához bármi köze lenne .
Pár hülye kérdés a végére.
1.) Létezne, hogy valami nem vált át vagy beragadt?
2.) Plusz adalék a klímám eddig 5 fok alatt kikapcsolt, most meg működik 2 fokban, most akkor kell működnie a klímámnak mínuszban is vagy sem? pl ráengedem a levegőt az ablakra automatán és fújja is le, mint az örült de mínuszban klíma nélkül fújta eddig.
3.) Létezik valami gyári reset ha már ennyire behülyült a vezérlés?
4.) Valami csappanytú vált át vagy motor?Hogy lehet hogy manuális tolja be a levegőt de auton nem .
5.) Nemigazán hiszem, hogy számít indulás után 5.-6 perccel erős kattanással kattan egy relé középen? Mi ez a kattanás középen?
Szeretnék némi támpontot adni a szerelőmnek . De ha nem dob ki hibát a program, jó lenne egy kis típusismeret mivel ennyire mélyen ő meg nincs benne, nem szeretném ha levenne egy klímás szerelő, mint a nagykabátot...köszönök minden segítséget.
Gondoltam, hogy nem lesz egyszerű. Igazából szemmel láthatólag nem volt nagy eltérés, csak az említett hűtőrács. Nincs okom lecserélni a régit, csak ez jobban tetszett, vagy veszek egy B4-est. :D
A 80-as audin belül, a B3 és a B4 modell motorházteteje kompatibilis? Nekem B3-van, és arra gondoltam, hogy egy B4-es motorháztetejét átraknám rá(ha lehetséges), mert jobban tetszik. Neten nézegettem, de sok különbséget nem találok. Képek netről.
95-ös A4-hez keresek műszerfalat. Mint már korábban írtam, nem működik sem a seb. mérő, sem a ford.szám,sem az ü.a szint mérő,sem a vízhőfok mérő. Egyszer csak kifeküdt az összes és azóta meg sem mozdulnak. bár használni lehet a kocsit,de így nagyon nem kellemes.
Már tudom, hogy ez nem jó hely, év végéig egyben kifizettem (én hülye) és közben meg nemcsak ezért nem tudom használni a helyet, hanem azért sem, mert nem tudok beparkolni, ha mellettem áll a másik kocsi. Képtelen vagyok. Egyik éjjel vagy 20 percen át próbálkoztam, de aztán feladtam.... Ebből kiindulva a következő kocsim nem lesz A6-os :)
Itt nálunk az a szokás, hogy abból a préselt fafogácslapból csinálnak dobozt a parkoló mellé, amit lelakatolnak. Ez viszon én aggályosabbnak gondolom....
Pillanatok alatt lejön, ezen ne aggódj, de a dolog hosszú távon veszélyes:
nálunk is volt a mélygarázsban több ilyen csöpögős eset, mindenki leszarta, aztán egyik helyen jött egy idő után némi átázott vakolat / beton is, na az már nem jött le polírpasztával a kocsiról...
Én taktikusan olyan helyet választottam, ami felett nincs épületgépészeti elem :)
De láttam olyat is, aki komplett vasgarázst épített a mélygarázs beállójára, nem is tudom, lehet-e ilyet... (minden teremgarázs osztatlan közös tulajdon), de kétségkívül biztonságos megoldás. Igaz, hogy a teremgarázshely + meg a fizikai garázs olyan 3x-osa a bent álló autó értékének, de fő a biztonság.
Régóta szemezgetek a jobbnál jobb ötletekből, javaslatokból. De most elértem arra a pontra, hogy nem találok sehol választ a problémámra, ezért kérdezek, talán itt nálam tapasztaltabb szakik tudnak válaszolni. Audi 80 avant 1.9 TDI 1Z 1993-asom van, ami most bosszantó, megfejthetetlen hibát produkál. 2-3 napos állás alatt lemerül az akku (új),ha naponta használom akkor semmi gond. Hosszas keresgélés után a műszerfal alatt találtam egy relét ami levett gyújtásnál is forró. Gondoltam, megvan a hiba, új relé és kész. Na nem ez történt, az új relé is melegszik levett gyújtásnál. Ezek szerint nem a relé, hanem az az egység rossz amit kiszolgál. A kérdés csak az, hogy minek a reléje ez ?
A másik kérdésem, lehet-e javítani, ha lehet hogyan a vízhőfok jelző órát ?
SD kártya kell bele normál méretű vagy micro sd adapterrel.
Elvileg 32GB a max, de a gyakorlatban 64-es meg 128-as kártya is jó lehet, nekem simán olvassa a 64-est is. Én micro-t használok adapterrel mert a normál sd amúgy semmire sem jó lassan, telefonba kamerába stb már szinte csak micro sd-t használnak. Így azt másra is lehet használni.
nem az a kérdés hogy hány szinttel van lejjebb, mert azért van most A5 és nem Celica! :-)
mint írtam számomra ez az "eszi az olajat" még új érzés, de ha ezeknél ez a normális, hát valahogy a többi szépségével elfogadom és valszeg tudni fogok vele 1ütt élni! :-)
Olyan motor nincs ami egy csepp olajat sem eszik, csak max olyan aminek az olajfogyását kompenzálja az olaj üzemanyaggal(és vízzel) hígulása. A turbós motorok általában több olajat esznek. Ettől még jó az a motor.
igen sík úton elengedett kormánnyal balra ferdén áll kicsit de akkor nem húz semerre csak ha beállitom középre akkor indul el elég erőteljesen jobbra....akkor gondolom újbóli le-fel szerelés...
Ha elrakták kormányt egy ricnivel akkor csak simán ferdén áll a kormány, sík úton elengedett kormánynál. Az egy másik dolog, ha elhúz az autó, ilyenkor nincs meg az egyenesfutása. Szerintem vidd vissza oda ahol szerelték.
2007-es A3-ban kormánycsere után eléggé jobbra húz az autó középállásban, előtte pedig nem volt ilyen probléma. Egyenesen akkor megy ha a kormány kicsit balra dől :S
Létezhet hogy rosszul lett visszarakva, vagy ezeknél ezt csak egyféleképpen lehet visszatenni?
Újbóli le-fel szerelés szükséges vagy futóműállítás?
Egy kérdésem lenne, hátha tapasztalt már valaki hasonlót.
Egy 2013-as (faceliftes) A5 2literes TFSI -ről van szó (CDN motorkód, 55eKm)
Azt vettem észre, hogy ha "dinamic" módban használom az autót igen "rendesen" csipkedi az olajat. 600km alatt kb 1,5dl-t.
Egyéb üzemmódban (efficiency, comfort, auto) kb 4000km alatt nyalt el kb 2,5-3dl-t.
Mivel eleddig - az elmúlt 20 évben -, nem volt olyan autóm ami ette volna az olajat, értem ezalatt, hogy egy szervizperiódus (15 v 30ekm) alatt kellett volna egyáltalán rátölteni, így 1 kicsit számomra ez furcsa.
Nincs más visszajelzés. Meg kell nézni, hogy izzítás rendben van-e, üzemanyag ellátás rendben van-e. Ilyen időben enyhe pluszokban izzítás nélkül is hamar kéne induljon.
Amikor elalszik az izzítáés visszajelző, nem azt jelenti hogy abba is hagyta az izzítást. Indítás előtt várd meg mig kattan az izzítórelé (az erős terhelés megszűnése jól látható a többi visszajelzőn), esetleg vedd le- add rá mégegyszer a gyújtást, utána indíts..
A kasztni nekem sem volt elrohadva alul sem, "csak" a beépitett cuccok voltak rozsdásak. Lengökarok, bölcsök, gólyalábak, stb... Rendbe lehetett volna rakni, de én öreg autóra nem akarok pénzt költeni.
A következö tulaj még kitapossa a lelket belöle, aztán mikor nem kapja meg a müszakit, elviszik a magyarok, románok, lengyelek szerbek...
Száz éves laguna2 (na jó csak 15), makulátlan az egész kasztni, alul sincs sehol egy rozsda pötty sem. Más autók simán elporladnak már ilyen idős korukra, ezen meg sehol egy rohadás vagy akár csak egy pici felhólyagosodás sincs. A hátsó kipuf. dob állítólag lyukas kicsit, bár hallani ezt sem lehet csak a szerelő mondta 1 éve. Persze ez itthoni autó nem a kavics szórásos labancoktól származik.
Nekem a 17 éves A4-re azt mondták a müszaki elövizsgán hogy elsö és hátsó bölcsö csere, mert rozsdás, különben nincs müszaki. Magyarországon az autószerelö nem értette az egészet, kb 3-4mm vastag lemez, aminek a felülete rozsdás. Szerkezetileg semmi gond nem volt.
Kicsit ledrótkeféztem, lefujtam alvázvédövel, az ÖAMTC vizsgán semmilyen korróziót nem találtak. Müszaki után két héttel el is adtam, semmi kedvem évröl évre a rozsda ellen küzdeni.
Nem tudom a németeknél mennyire sóznak, de ha nem olyan lightosan mint Magyarországon, akkor a Totalcar A6-nak sem éppen makulátlan az alja. Nagyon szerettem az A4-et, de soha többet nem veszek öreg autót.
A kasztnival mit csináltak? Azt láttam hogy a fényezést polírozták meg ecsettel festegették, de mit csináltak az aljával? Húsz sózott tél van mögötte... Nem hiszem hogy ne nagyott volna maradandó korróziót.
Azért az írjuk be nekik, hogy ha valamit, akkor egy AEL-t meg lehet csinálni tökéletesre 20 évesen is, nyilván körülötte az autót nem.
De ha úgy nézzük, milyen más nagy, kényelmes, jól pakolható, kellően erős, de keveset kajáló autót veszünk 1,2 m-ért? Ami mellesleg még 20 évesen is vállalhatóan néz ki - kortársainak többségével ellentétben.
Szerinted ez a normál magyar autóvásárló....kimegy vesz ca 900EUR-ért egy lomot majd boldogan belelapátol még vagy 3000 EUR-t, és széles vigyor ül ki az arcára mert van egy 4000 EUR-ba került autója ami igaz már ezer éves, de ennyiért már nagyon pöpec.
Augusztusban vettem egy 1998-as A4 B5 1.9 TDI-t. 110LE-s verzió. Olaszból van, meglepóen jó állapotú. Természetesen vezérléscserével kezdtem, ahogy kell. Utána, ahogy hűlt az idő, kiderült, nincs fűtés. radiátort kicseréltem, minden ok. Tegnapelőtt jöttünk hazafele, szerencsére 1-2 kilóméterre az otthontól, egyszerre kialudt az országúti tompított, s a fényszóró is. Máskor is volt ilyen, gyors fel-le kapcsolással vissza lehetett kapcsolni. Most nem. Fénykürttel, meg helyzetjelzővel tettem meg az 1-2 kilómétert hazáig. Otthon kipakoltunk. Arrébbáltam a kocsival. Majd másnap megnézem. Másnap, indításnál meg sem nyekkent. Ismerős átjött, rábikáztunk, pöccre indult. Kb fél órát ment a kocsi. A fényszórók továbbra sem égetek, csak a helyzetjelző. Egy óra múlv megint beindítottam, indult simán. Ma reggel megint indítottam volna, meg sem nyekkent. Mi lehet a gond. Kormánykapcsoló lett zárlatos? Ennél a szériánál relét kapcsol a kormánykapcsoló, vagy közvetlenül megy át rajta az áram az izzókhoz? Szerintetek mi lehet a gond? Előre is köszi a segítséget!
Van egy 95-ös 1.8-as benzines A4 Audim. Múlt héten menet közben éreztem egy kis égett szagot,majd arra lettem figyelmes,hogy a műszerfalon az üzemanyag szintjelző, a vízhőfok jelző, a fordulatszámmérő és a sebesség jelző mutató csak fekszik. Gondoltam,egy biztosíték kiégett,de sajnos nem az a baja. Egy kollégám,aki autó villamosság szerelő is, a saját számítógépes kütyüjével elmondása szerint belenézett a műszerfal agyába és aszerint minden kap áramot (már ameddig ő bele tudott nézni), de mégsem működik semmi. Szóval jelenleg nem tudunk tovább lépni ez ügyben. Ha más nem lesz , szereznem kell egy bontott műszerfalat,de ugye azért meg nem szeretnék külön fizetni,hogy a bontott órát beállítani a jelenlegi km állásra.
A kérdésem az lenne,hogy járt e már valaki hasonló cipőben ill. tudna valaki valami tanácsot adni vagy egy telefon számot pl egy műszerfal specialistáét,aki lehet,hogy kapásból tudja mit kell tenni.
Audi Q5 2012 évjáratú alufelnik sérülésmentes,szinte újszerű állapotban , 235/65 R17 -es Pirelli Scorpion 8,5 mm profilmélységű gumikkal eladó.Érd: 0630-780-7008 ( ha nem veszem fel,visszahívlak!!)
Elvileg nem, mert az autót egyforma szélességü kerekekkel szerelik gyárilag. A kerekek átméröjére is vigyázz, mert a hajtásrendszert kinyírhatod az eltérö kerékátmérökkel.
Nekem is az A6 1.9 PD. Amit még nem szerettem benne hogy télen városi használatban minden pirosnál két perc alatt annyira lehült a víz, hogy a fütésen is észre lehetett venni. Amúgy szerettem,motorikusan semmi gondom nem volt vele.
ha tisztítod a pogácsákat akkor arra ügyelj, hogy ne csak lepucold az égett felületet, hanem síkra csiszold, reszeld mindkét pogácsát, hogy minél nagyobb felületen érjenek össze, mert ha csak egy ponton vagy kis felületen érintkeznek, akkor pár hónap után ugyanez lesz a problémád.
Sikerült megoldanom a problémát és le is írom, hátha valaki belefut hasonlóba.
Sikerült a tesztet lefuttatnom és ki is dobott egy hibát azonnal: 01539 - Headlights Not Adjusted
Ezt követően megcsináltam az alapbeállítást VCDS-sel.
Bemásolom a folyamat leírást. Annyi megjegyzés, hogy a "group 001" majd a "group 002" kiválasztása után azonnal automatikusan indul a folyamat, így a "go" nem aktív, ergo nem kell rábökni/nem lehet rábökni:
Vehicle must be parked on level ground and "settled" on its suspension * Parking brake should be OFF * Ignition should be in the "On" position * Headlamps should be "Off" Procedure for Aligning Xenon Headlamps:
[Select] [55 - Xenon Range] (For some newer vehicles, use [29 - Left Light] instead ) [Basic Settings - 04] Group 001 [Go!]
Wait at least 20 seconds for the headlamp motors to move. The headlamps are now in their adjustment position. Turn on headlights. Adjust them via their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target.
Scroll up to Group 002. The Xenon Range controller has now learned this position as its Home position.
Click the [Done, Go Back] button and you're all set.
Sziasztok. Van egy Audi A6 autóm 2004-es kiadás. És lenne egy kérdésem, valamilyen okból kifolyólag nem tudom betenni tolató sebessegbe azaz (R) pozícióba. Azonban az 1,2,3.. sebessegbe lehet tenni. Mi lehet ennek az oka?
D3 A8-ban nekem is antenna hibát írt a keyless vezérlő, de nem az volt a baja.
Selejtes konstrukció, vezérlő cserével jó lett, elsőre egy bontottat kapott ami 2 évvel később megint antenna hibával nem működött, akkor vettem újat 2008 végén, sokadik cikkszámos javított verzió, azóta jó. Tehát nem biztos hogy antenna hiba, szarok ezek a vezérlők.
Sajnos nem tudok élő adatot olvasni nem jo hozzá a készülékem. Jövő héten talán valaki megnézi nekem. Viszont ma azt tapasztaltam ha kikapcsolom az ESP-t, a rángatás megszűnik de az ABS hiba marad. Valószinüleg hibás jeladó zavarja össze az ecu-t. Ha van fejlemény megírom hátha más is belefut ebbe a problémába.
Messze lakunk egymástol? mert ha nem akkor elvinném hozzád ,természetesen kifizetném a fáradságod Dunaujvárosi vagyok.a kiolvaso bovlis volt csak ennyit irt
Írtam talán hogy 2 antenna van. csomagtér seggén, meg valahol elöl az utastérben. VAG autóhoz való hibaolvasó ki szokta írni az alkatrész azonosítót is
Valaki segittene? start stop-os auto ajtok érintésre nyilnak és egy ideje nem nyilnak és start gonb sem muködik az ajtoksem nyilnak csak kulcsal és azzal is indul kizárolag.kiolvasták és azt irja kocsi és a kulcs közöt nincs kapcsolat.antena hibát jelez az autó.Nos hol van benne az az antenna ami az inteligens kulcs jelét veszi? 2008as audi A4
A4 1.9 tdi 2004 kézi válrós, az abs fèkezèskor mundig kicsit beindul a måsik jelenség hogy motorfékezés közben mintha kicsi gázfröccsöket adna. Látszik a fordulatszám mérőn is az apró ugrás. Az èn gépemmel nem találtam hibakódot. Valami ötlet?
Tud valaki segíteni nekem A4 b5 1.8t ügyben? Nem teljesen alap kérdéseim lennének, ismerem ezt a típust, volt már ilyen autóm. Motor átalakítással kapcsolatos kérdéseim lennének, ezért kérném, hogy csak korrekt válaszokat kapjak. Ha valaki szánna rám pár percet azt nagyon megköszönném! :)
Egy kis help-re lenne szükségem. Audi S8 D2 360le, 2000-es évjárat.
Évek óta nem működik a xenon magasság állító rendszerem (persze ez csak most nyáron derült ki, amikor lebontottam a jobb oldali B oszlop belső burkolatát és ki volt húzva a vezérlőből a csati). Persze egyből visszadugtam, de hibát jelzett a műszerfalon. Időm nem volt vele foglalkozni akkor, így kihúztam én is, hogy legalább a műszeregység kijelzőjén látható legyen a rádió és ne a hibaüzenet.
Pár hete kiolvastam a hibát és a hátsó szenzorra dobott be pár dolgot. Leszedtem a bal hátsó kereket és több dolog is hibádzott. Csati utólag mókolva volt, azaz egy első csati volt felrakva, aminek a vezeték színei nem egyeznek meg a hátsóéval és csak össze vissza, ahogy sikerült kötötték össze (persze nem ellenőrizték, hogy jól kötötték-e). Kibogarásztam a megfelelő összeállítást, de így is maradt egy hibaüzenet: 01537 vehicle level sensor supply voltage, 16-00 signal outside specifications
Feltételeztük valami kontakt hiba, részleges vezetékszakadás lehet, de nem sikerült akkor kideríteni, hogy mi. Közben kiderült, hogy a hátsó szenzor körbeforog úgy hogy a tengely nem forog (elengedte a gyári préselés), így cseréltem egy bontottra. Hiba megmaradt.
Tegnap kaptam egy csatit a hátsó szenzorhoz (itt végre szín, színre passzolt), amit ki is cseréltem, ideiglenesen összekötöttem (a régi csati tövénél az egyik vezeték eléggé szar állapotban volt, valszeg ez lehetett az utolsó hiba oka). Ezek után hibatörlés. Erre bedobott egy open circuit ... első szenzorra. Mivel a csatival kaptam egy másik szenzort is (szerencsére az első és hátsó szenzor ugyanolyan, csak a konzol más, de arról 2 csavarral leszedhető), így kicseréltem az első szenzort is, majd hiba törlés és lám nem jött elő hiba.
A hátsó ideiglenes kötést összeforrasztottam, első szenzort a helyére raktam, kerekek fel. Hiba nincs a rendszerben a VCDS és a műszeregység szerint.
Azonban a fényszóró bekapcsolásakor nem mozog fel és le (elvileg szintezi magát bekapcsoláskor), azaz mintha nem aktiválódna. Hibaüzenet nincs. Tesztelni (output test) nem tudtam, a vcds nem engedte, mivel klón. Volt már ilyen korábban is (mármint hogy egyes funkciót nem engedett a VCDS), de múltkor például ment a teszt (akkor még benne volt a 01537-es hiba) és mindkettő állító motorom megfelelően működött. Illetve a mostani hiba törlésekor is mozgott mindkettő. Ma megpróbálom újra. az output testet. Illetve van egy tartalék vezérlőm hozzá, amit délután bedobok, hátha az sem tökéletes, bár elvileg annak meghibásodása esetén is hibát kellene dobnia.
Van esetleg valakinek valami ötlete, hogy mit kellene még csinálnom, hogy láthatóan érezhetően működjön.
Segítséget szeretnék kérni, van egy 2010-es Audi A6 Avantom és szeretnék klímavezérlőt cserélni benne! A lényeg hogy nekem 2 zónás automata klíma van benne de nem digitális ! Ha veszek egy digitálisat akkor azt be tudom szereltetni vagy nem fog működni???
Elvileg a csatlakozók megegyeznek ! Mellékeltem egy képet!Előre is köszönöm a segítséget!!!
Egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni. Van egy 2002-es évjáratú Audi A3-as autóm, és az lenne vele a probléma, hogy a csomagtér világítása nem működik ( Az izzókat kiszedtem, azokat 12V-os akkumulátorral kipróbáltam, mindegyik rendben működik), illetve ha távirányítóval kinyitom az autót és csak a csomagtartót nyitom fel, akkor egy kis idő után az ajtó zárakat vissza zárja. Olyan, mintha nem érzékelni a csomagtér ajtó nyitását. Keresgéltem már az interneten angolul is a témával kapcsolatosan, de sajnos nem találtam semmilyen ötletet azzal kapcsolatosan, hogy hogy lehetne megoldani a fent említett problémát.
Amennyiben valakinek van valamilyen ötlete a problémámmal kapcsolatosan, vagy akár leírása azt nagyon megköszönném.
Ideális esetben, ha regenerálnia kell, akkor a hidegindítás után kb. 5-10 km-rel elkezdi a regenerálást. Szerintem ennek már kell a 20km. Akkor 30 km, mire végez.
És ugye ideális eset elég ritka.
Szerintem ezért határeset, vagy aközeli az állandó 35km
3 db újonnan forgalomba helyezettet használtam. Mind tök ugyanilyen volt. Az Allroad még gyakrabban regenerált. Döbbenet, hogy így forgalomba lehetett helyezni az amúgy nem rossz autókat.
Autòcsere elött àllok ès döntèskèptelen!2009-es A4-esem van ès le szeretnèm cserèlni 2013-2014es èvjàratúra!A motorokkal kapcsolatban lenne kèrdèsem hogy van-e tapasztalatatok a 177le vàltozattal,vagy vèlemènyetetek szerint melyik lenne a jò motor vàlasztàs?
Nem tudod véletlenül, hogy terveznek e valami v8 tfsi hajtást hybrid rendszerrel kombinálva?
Szerintem jelentősen csökkenne a fogyasztás ha a gyorsításoknál besegítene az elektromos hajtás, meg az se lenne baj ha mondjuk konnektorról tölthető lenne 50km hatótávval.
Mindenesetre bele kell húzni az elektromos fejlesztésekbe mert 2030-tól már németek se akarnak belsőégésű vackokat az utakon. HA ezt tényleg megszavazzák akkor van szűk 15év hogy legyen értelmes elektromos közlekedési eszköz.
Ne hasonlítsunk egy próbát egy hosszútávú használathoz.
Az S8-cal kb. 50 km-t mentem összesen. Gondolom sejted, hogy hogyan...
A memóriája mutatta 23,+t.
A saját dízeleket nem így és nem erre használom. Mindenesetre a.Bitdi nagyátlaga kb. a fele volt mint az S5-é, pedig eléggé hasonlóan lettek használva.
Érdekes hogy a kis dízelekének nem nyomod és 5L-t eszik mind a nagy benyásnak meg nyomod padlón végig és 50-et eszik.
Én ha nyomom neki akkor se nagyon megy 20L fölé, nyilván mert sokszor nem lehet neki nyomni még akkor se ha akarom és olyankor visszamegy a fogyasztás.
Versenypálya módban ehet csak 50-100-at egy ilyen autó, de oda nem való mert nehéz és nem tud kanyarodni.
Autópályán se lehet 300-al menni, mert arra nincsenek felkészülve a népek, még 220-230 ahonnan le lehet lassítani gond nélkül az ő tempójukra(100) kerámiafékkel leginkább. Bádogfékkel 3-4 ilyen fékezés és el is ment a fékhatás.
23 feletti nagyátlaghoz nagyon hülyén kell vezetni, mert autópályán se eszik annyit csak kb 240-250-nél amennyivel szinte lehetetlen menni tartósan. Városi elővárosi forgalomban meg a többiek miatt lehetetlen úgy menni hogy 20L felett egyen. Persze lehet állatkodni alkalmanként de azt meg mindig nem tudod csinálni. Nekem eddig 15.61L a nagy átlag 27e km-en. De ha úgy mennék mint te a dízelekkel hogy megenegdett +10 akkor sokkal kevesebb lenne.
S8-al biztos nem úgy mentél.
Haveromnak 15-öt evett, az Rs7 meg 14-et mutat neki.
Előtte 12e km átlaga volt benne mert nem nullázták ami 12.5 volt. Nyilván nem nyomta neki a német.
Mi a francnak csinálnak ilyen kis v6 tfsi motort ha annyit eszik mint egy v8.
Nekem a nagy átlag 15.xL. Városban is ennyi körül eszik, és autópályán is. 200-at tartva, Tempómat 200-nál 14-15között van, de ha sok a visszagyorsítás akkor lehet akár 16L is. 160 tempomattal megáll 11,7-12között de kinek van türelme ilyen lassan menni. 180 meg 14környéke.
De azért jóval nagyobb nehezebb autó mint egy a5/s5.
Ahol elkezd enni rendesen az 230környéke, ha ennyivel megyek tartósan, nyilván több visszagyorsítással,már 20L-t eszik. 250 és felette meg nem is tudok annyival menni tartósan sehol.
RS7 mintha kevesebbet enne, perszenem én használom, de alig eszik a gazdájának kb 14L fedkomp szerint ami lehet csak 1L-t is akár, az enyém be van állítva 1-2tized pontosságú. Legközelebb 300-ig teszt hogy megy az rs7. Jövőre meg én sem bírom már tovább és kap egy kis LE-t az a8, gari ide vagy oda.
RS7(S8) turbók, APR downpipe kit és program. Sebhatár feloldás is lesz mert ne kelljen már max 258-al menni gps szerint. Cél a gyári Rs7 gyorsulásnál egy kicsivel jobb.
Hát igen, "úthengerkerék". Azon kívül, hogy a 19-es kerekekkel jobban néz ki a kocsi (és itt be is fejeződött az előnyök felsorolása), rengeteg hátránya van az ilyen buzi méretű kerekeknek.
tudom, hogy a papír mindent elbír, nem is várom az 5litert (bár boldog lennék), de ...
én 95%-ban az M0-on járok vele 110-el (tempomat) és hát inkább közelebb van a 10literhez a fogyasztás mint a 9,5-höz:-), és ezt 1 kicsit sokallom! Vagy nem kell?
Valakinek tapasztalat? esetleg konkrét hibajelenség? megoldás?
Nem tudom a 2010-es autó hogy garanciás, de egy próbát megér. Pár hete a 2011-es Golfom klímahibás volt, rákérdeztem a garanciára, simán elküldtek.
A te olajfogyasztásod nagyon sok, ott valami komoly gond van. A Passat fórumon van egy tag, neki is kb 180e van a kocsiban is sokkal több olajat kér mint nekem 300e-nél. Én már megszoktam, nekem nem olyan durva, írom a telefonomban az óraállást, meg jelzi a műszerfal is 1l mindig van nálam akkor beleöntöm és kész.
Nekem 2.0 TFSI van szintén az olajfogyasztós fajta, 300.000 km, és jelenleg 3500 km / 1 liter, és ez nem változott az utolsó 70.000 km-en, szóval nálad valami komoly gond lehet a rendszerrel, érdemes lenne megnézetni
Mármint a Q7 is "úgy" regenerál? A BMW-nél miért tudják ezt megoldani? Az F10-es 535d-nél még nem vettem észre soha, pedig ez is két turbós (nem tudom, hogy van-e a turbószámnak köze ehhez).
"Ich fahre den Wagen seit Mai 2013 (Anfangs kein auffälliger Ölverbrauch, 112.000km, Bj. 10/2008) - vor ca. einem halben Jahr ist mir aufgefallen, dass er auf einmal mehr Öl verbraucht (ca. 1 Liter auf 2500km). Bis heute ist dies immer weiter gesunken und mit den letzten 5 Litern Öl bin ich keine 1000km mehr gekommen sondern teilweise deutlich weniger.
Aktuell zwischen 1,25 bis 1,6 Liter auf 1000km bzw. komme ich zwischen 600 und 800km bevor ich einen Liter nachfüllen muss.
Ölwechsel wurde gemacht und auch Umstellung auf 5W40 (vorher 5w35 LL) mit Intervall -> Keine Verbesserung "
Szia, vajon az újabb (2013-tól, esetleg faceliftes) BiTDI A6 is csinálja az idióta regenerálást? Tudsz esetleg erről valamit? Pár év múlva lehet, hogy vennék BiTDI-t megint ha már megoldották ezt a hülyeséget. A sima 1 turbós is jó lenne, ha nem csak azzal a béna s-tronic váltóval gyártanák.
Ismét lenne egy kérdésem. Adott egy 2006os évjáratú 2.0 PDTDI Audi A3 Sportback ami BKD motorkódos. Az engem zavaró dolgok a következők: 1,2 és 3 fokozatokban hallatszik, nyomatékra (szerintem a váltóból) egy "síró" hang; a második hang szerintem szintén a váltóból jön, kb. 100km/h felett hullámos úton hallatszik egy olyan hang mintha a kerék beleérne a dobbetétbe, de megemeltük néztük és nem látszik semmi ilyesmi. Egyelőre nem tudjuk hogy mi(k) lehetnek. Valaki esetleg nem találkozott hasonlóval vagy valaki nem tudja-e hogy mi a gond? Esetleg ha valakinek van nagyon hozzáértő Audi szerelő barátja, ismerőse, kollégája, stb. Budapest környékén vagy Hajdú-Biharban ne tartsa magában! Előre is köszönöm a segítséget!
Van 1 A6 2.0 TDI Multitronic autóm 2007-s. Mostanában vettem, és van 2 idegesítő dolog.
1:Az egyik, hogy meleg motor újraindításánál valami becsörög vagy zörög a motortérben, ez a hang az indítás után azonnal megszűnik és csak melegen jön elő, hidegen nem hallani. Voltam szervízbe, felemeltük halgattuk stb... de senki nem tudja mi a baj. Motortartókat néztük, azok újak, illetve, ha az lenne akkor hidegen is zörögne. Ha hidegen is csinálná, akkor valami takarólemezre vagy kipufogó tartóra gondolnék.
2: Ha elindulok az autóval gáz adás nélkül, akkor picit remegést érezni a kocsin, ezt alaphelyzetbe való megállás előtt közvetlenül is érezni lehet. Picit az alapjárat is ingadozik, olyan mintha a váltó nagyon gyorsan visszaváltogatna. Amúgy az autónak más baja nincs és szépen vált, húz, hibakódmentes stb... Rátettük gépre de nem mutatott semmit. A szerelő szerint ez normális és nem kell vele foglakozni, de engem nagyon bosszant.
Nekem is 80 1.8 S (PM motor) volt elsőként, és 9 évig volt a család vendége, ma is meglenne, ha egy állat nem jön belém ezerrel, és a szegény kocsi az életét áldozta az enyémért...
(mindene rommá tört, én meg a lábamon szálltam ki kisebb törésekkel, zúzódásokkal... az egy komplett nyaram ráment)
Néha ma is rákeresek, nincs-e e szép eladó, csak emlékbe...., de aztán mindig rájövök, hogy így sem férünk már az autóktól... :(
Köszi, kikerestem. 5W-30LL olajat ajánl a kereső, ez nem túl híg? Az előző tulaj is Castrol olajjal használta, de sima 10W 40-el. Gondoltam a váltóban is lecserélem majd, általában a legtöbb autótulajdonos, most független a márkától, a blokkban cserélik az olajat, de azon kívül elfeledkeznek a többiről...
A kereső motorra diagnosztizálja az olajat, és a forgalmim alapján nekem 1,8 S motor van. Mi ez az S, illetve találtam E-t is, mik ezek a betűk?
Pozitívan kell hozzáállni, oszt majd elválik, de talán nem lesz vele sok bajod.
Ez mondjuk minden használt autóra érvényes nem csak kizárólag a PD-s motorokra, abban lehet reménykedni talán az Audiba "jobb" PD-motorok/elemek kerültek.
Én anno 170LE-s A4-eseket is nézegettem persze CR-eket, de csaknem drágábban kínálták őket, mint a jelenlegi A6/ 4 f esemet, ezért lett A6-os...egyszer élünk....:)
Azt most csinálják ,szerencsére az átalakitása az olajpumpának nem nagy tétel .Ezeket kivéve szerinted lesz mitől tartani még ? 160 ezer km elvileg vezetett szervizkönyves .Végig az Audinál hordták .PD Kettöstömegü talán még ezek jöhetnek képbe
Tényleg igaz hogy lehetetlen találni magyar kezelési könyvet sima A4- hez 98' évjárathoz ami magyar?nekem van egy holland de csak képet nézegetni jó.... szívesen vennék egy magyart vagy kölcsönbe eg y napra míg lemásolnám magamnak.
Azt majd az idő eldönti hogy muzsikál ,ha nem fog beválni nyűgös lesz úgyis eladom .De azt mondják ezek a 8 szelepes motorok BPW Motorkód nem túl rosszak .Már amenyire lehet jó egy 2.0 PD
Sziasztok! Tudom távgyógyítani nem lehet :) de... Haver autója A4 Avant 1.9 tdi 2001. 110LE, manuál 5ös váltó, azt a jelenséget mutatja, hogy nehezen indul, utána pedig amig be nem melegszik addig rángat és nincs benne erő...ezt a megállapítást mondta el nekem. Tudnátok esetleg mi lehet a probléma? Valakinek volt már hasonló problémája?! Válaszokat előre is köszönöm szépen! Szép estét mindenkinek!
No aztán van ám egy nehezen megjegyezhető nickneved.:))
Üdv az Audisok táborában.....belecsaptál rendesen a lecsóba, a 2.0 PDTDI-k Passatban sem voltak megbízhatóságukról híresek, erre meg azt vettél igaz" tetszetősebb csomagolásban."
Helló Saválló ,Passat_B6 Vagyok .Még itt is megtalállak :D No vettem egy audit ! 2007 A4 b7 Avant 2.0 pd 8v 140 lóerös 6 os manuál fekete .Remélem be fog válni
Mostanában vettem, egy 1,8 benzines 80-as Audit, első autónak. A kérdésem az lenne, hogy milyen motorolajat használjak? 300 ezer van benne, de gondos gazdától vettem, kicsit féltem tőle, de jó állapotban van, így rá voksoltam(eredetileg 1,6 TD vettem volna). Segítséget előre is köszi!
NEkem akárhány mercim volt az mind beszart, ezért is nagyon utálom őket. Soha nem vennék magamnak mercit semmilyet. Ismerősi körben volt pár w164 pl mind betegágy volt, nemcsak az enyém. De a w220 amit hoztam az is behalt, pedig pár éves autó volt szerencsére nem nálam.
Az újak már aránylag tetszenek, de olvasom a tesztet mondjuk a c kabrióról és írják hogy zörög csörög már új korában is. Szóval maradok az audinál.
Ez a V8 TFSI motor meg az egyik legjobban sikerült motorjuk az utóbbi időben, nem gondoltam volna hogy egy tfsi-re ilyet fogok mondani. RS7-ben pl az erősebbik eszméletlen jól megy és mindezt finoman teszi nem túl nagy fogyasztás mellett.
Figyelj rám egy picit. Az én autóimnak belső és külső kinézetre többnyire csak köszönhet bármelyik másik autó. Minden héten legalább egyszer autókozmetikába van mindegyik, szóval ha valakinek, nekem van fogalmam arról, mi néz ki újszerűnek és mi nem...
Egy biztos, Audi TFSI-t nem fogok venni. Előbb lesz bármelyik 6.3 AMG. :)
Kereskedésben vettem elvileg le lett cserélve a vezérlés. Még jó, hogy elvittem átnézetni. (Persze vásárlás után) 2002-es A6 Avant 2,5 tdi 114kw A szervizben azt mondták, hogy valószínű az adagoló perselye lóg, és az miatt csúszik le szíj és koptatja el. Bontás után derül ki. Addig esetleg van valakinek ilyennel tapasztalata?
Tied 10évesen újnak néz ki? Akkor más fogalmaink vannak az újról.
Egyébként próbálj ki egy 4.0TFSI motoros audit, szerintem elég meggyőző.
Én is alapvetően szívó nagy benzines (szívócsőbefecsis)párti vagyok, de azt kell mondjam, hogy meggyőzőtt a turbo v8 fsi motor, nem gondoltam volna hogy ilyet mondok, de jelenleg sokkal jobbnak tarttom mint bármelyik szívó v8-amat ami eddig volt.
Szervó pumpával nincs gondod? Az 500-ason már 70-80e km-nél zúg a pumpa. Felújítani nem lehet mert vmi műanyag belsős vagy mi, miután eladtam vettek bele egy újatt, két év múlva megint zúgott. fogyasztani nem fogyasztott sokat még az 500-as se, 15-17-et evett és nem is ment annyira szarul, csak kiidegelt amikor szép sorban beszart rajta egyesével egymás után 3 abs szenzor is.
Aztán meg az egyik hátsó lámpában nem érintkezett a féklámpa, nézz bele ha nem ledes hátsó lápma van benne akkor olyan megoldás kb mint egy zsigulin, egy érintkezőpanelbe kell betekerni a foglalatot. Elmentem a merci boltba , onnan vettem hozzá a pár alkatrészt, azt mondták minek kellett ilyen szart venni, ez ilyen.
Ez volt az:
Ezen a műbőr(bocsánat artico) belső tényleg kiakadtam.
Köszönöm, hogy eldönthetem, hogy mit tankolok a saját autómba, és akarom-e gázosítani vagy nem. :)
De sajnos nem jó ötlet, mert a motor csörög-zörög, egy hulladék, a belsejét a kárpit tartja össze, minden rossz rajta ami elektromos, csak azért vettem meg mert megsajnáltam az eladót, hiszen én nyomtatom a pénzt, nem nézem/nézetem meg mit veszek. :)
Minek bele 100-as benzin, nem fog jobban menni tőle, ha nincs nagy oktánszámú benzinre programozva akkor nem lesz különbség. Gáz egyébként nem rossz ötlet ha jó állapotban van a motor. Csak asszem te olyan környéken laksz ahol drágán adják az autógázt.
Gondolkodom egy 2009-es A5 2.0TFSI motoros autóban. Tudom, hogy annak problémás a motorja, de márkaszervízben cseréltek benne 2013-ban motortörzset. Vajon az már a javított verzió lehetett?
Illetve érdekelne, hogy érdemes-e gázossá tenni? Bírja a motor?
A w164 az egyik legszemétládább autó ami valaha létezett, nem is nevezném autónak inkább a 4 keréken guruló hibahalmaz.
Nekem egy 500-as volt belőle 80e km-rel közel 3 éves volt, de akkor szarkupacot még nem láttam addig. Kevés autón buktam így de azt örülök hogy elvitte valami szerencsétlen. Pár hétig jól működött aztán kezdődtek a gondok, amik nem voltak vészesek de annál bosszantóbbak. Ezen kívül belül mint egy zsiguli, kb az a színvonal, elektromosan meg még rosszabb.
Gondolom most már filléres tétel egy ilyen lom, de annak idején(2008) még komoly pénzért adták őket.
Nem is irtam sehol azt, hogy a multitronic zf. Mivel cvt. Azt irtam, hogy nekem jobban megfelel a zf, igaz a cvt valtas komfortja jobb, a regi zf valtokhoz kepest. :-D
A 2.0 pdtdi mototok kozul is tobb motorkod letezik, kerdes, hogy melyek halaloztak el, mivel vannak amik tokeletesen mukodtek. :-D
Én egy huszárvágással megoldottam az esetleges dízel problémákat egy 350-es V6 benzin Mercedessel. :D
W212 lenne? Csak mert a prémium trió utolsó szívócsőbefecskendezéses szívómotorja dobog a W212 E350 motorházteteje alatt.
Akkortájt Audiban már minden benzines FSI volt.
Egyébként nagyon szerettem volna egy jó szívó benzines Audit, de sajnos nagyra becsült szerelőm véleménye szerint ilyen jellegű motor nem készült a márkánál. :(
Ebben sajnos sok igazság van.
Ilyen motorért A-ból B-re kell lépni :)
Persze a motor nem minden, meg aztán az évek alatt "B"-ék is hozzáromlottak az átlaghoz a grammokért és decikért folytatott katalógusharcban..., tehát az időben eléggé vissza kell menni, ott meg más gondokkal is találkozunk...
Visszaolvastam néhány oldalt itt, s neked valami nagy gondod van a multitronic váltókkal, és a pd motorokkal... :-)
Olvass figyelmesebben. ;-)
Nem a PD motorokkal van bajom, hanem csak a 2.0 PD motorral. Ismerettségi körömben négy is idö elött elhalálozott.
A Multitronic az nem ZF váltó.
Mo.-on kb.pont ezekből a használt autókból fut a legtöbb a VW csoport autóiból, amibe azonos alkatrész kell szinte, úgy talán érthető, hogy statisztikailag is megnőhet a hibásodások száma.
Érdekes lenne egy statisztika a sok jármübe beszerelt 1.9 PD-k, és a szintén sok jármübe szerelt 2.0 PD-k meghibásodásairól.
Amúgy elég sok kéziváltó javításról is lehet olvasni. Tény, hogy lesz akinek soha nem lesz gondja vele, másnak igen.
:-)
El nem tudom képzelni hol olvasgatsz te olyan sokat a tönkremet kéziváltókról. Töredéke a manuálváltó meghibásodási aránya az automatákhoz képest. A javítási költségekröl meg nem is beszélve.
De valamiért az egyik jellemzően eszi az olajat, a másik nem. :) Én azért hiszek olyannak, akinek már pár ezer sokat megjárt használt Audi átment a keze között, mindenféle tulajjal. Nyilván 0 és 100.000 km között nem sanszos a komoly eltérés, de az másik liga. :)
"Beszelgettem eleg sok emberrel akinek pd motoros autojuk van, csak annyit szoktak mondani, hogy jo minosegu gazolajat kell tankolni.Motorolajcserenel, nem sajnalni azt a plusz parezer forintot a gazolajszurore sem."
Soha nem tankoltam a PD-be prémium gázolajat igaz másikba dieselbe sem, mindig ott tankolok ahol éppen kedvem van hozzá.
Gázolajszűrőt is akkor cseréltem benne mikor éppen eszembe jutott, de mentem két szűrőcsere között 154 ezer km-t is, mégsem kellett PD elemet cserélni, az 1.9 PDTDI nem volt érzékeny a gázolaj minőségére.
Van ki azt állítja, ebben csupán hinni kell, mint a prémium üzemanyagokban. :)
Én egy huszárvágással megoldottam az esetleges dízel problémákat egy 350-es V6 benzin Mercedessel. :D
Igaz a BMW még ott van hibalehetőségnek, de abba meg 10-12e kmként összes szűrő+olaj cserélve van, ráadásul a szerelő azt mondta mikor felemelte, hogy ilyen szép állapotút még nem látott (nem is a hahu-ról vettem), szóval remélem nem b*szik ki velem. :)
Egyébként nagyon szerettem volna egy jó szívó benzines Audit, de sajnos nagyra becsült szerelőm véleménye szerint ilyen jellegű motor nem készült a márkánál. :(
Volt valami cikk a tc-on, bar nem tudom mennyire hiheto, mivel ok valami cseh tapasztalat alapjan irt cikket vettek at. Nyilvan nincs hiteles nemzetkozi adatbazis ezekrol a dolgokrol. Ezert erdemes fenntartasokkal kezelni:
Miszerint a vw-nel voltak inkabb gondok ahol az 1.9 es 2.0 pd-be kerulhettek hibas pd elemek. Az audinal pedig csak a 2.0 -ba, de ott is csak az erosebb valtozatba a 170 le-be. Igaz irtak motorkodokat is. :-)
Nem letezik olyan auto, amire nem kell kolteni. Beszelgettem eleg sok emberrel akinek pd motoros autojuk van, csak annyit szoktak mondani, hogy jo minosegu gazolajat kell tankolni. Motorolajcserenel, nem sajnalni azt a plusz parezer forintot a gazolajszurore sem. Alapjaban veve orulnek, hogy megosztott a nep ezzel kapcsolatban, mert igy jo aron tudtak venni jo autot. Tisztaban vannak azzal is, hogy ezert lesz nehezebb eladni is, viszont az oreg auto, az oreg. Ezek meg nem annyira oreg autok, hogy a rozsda feszket verjen, es a bajban a legzsak elfelejtsen kinyilni, ezzel akar eleteket mentve...
"..haverom 110 lovas Passatjában 500e km van, és még egy fránya PD elem vagy turbó nem ment benne tönkre."
110 LE-s csak sima TDI volt persze, hogy nem ment tönkre benne a PD elem.:)
A lényeg mindig azon van, hogy általánosságban szidják a PD-s motorokat, pedig van 2 kategória a megbízható, tartós 1-9 PDTDI, és van a rossz hírű 2.0 PDTDI.
Sajnos a kettőt összekeverik, a " hozzáértők" természetesen nem akik ilyet használtak.
700-nál még az originál PD elemek voltak az enyémben, mondjuk az 1.9 PD volt.
Ez rendben van, de nagyon nem mindegy, hogy milyen PD... Van amelyik 100%-os arányban szopat meg (2 ilyennel rendelkeztünk, 140 és 170 lovasak) és van amelyik örök élet +1 év... Pl. a haverom 110 lovas Passatjában 500e km van, és még egy fránya PD elem vagy turbó nem ment benne tönkre.
De a legeslegfontosabb a folyamatos karbantartás, évente de max 15e km-ként olajcsere, stb...
Illetve a sok önszerelő autótulajtól semmilyen körülmények között nem szabad autót venni, kivéve ha autószerelő a szakmája. A prémium autó fenntartására meg kell keresned a pénzt, azzal amihez értesz, nem pedig megpróbálni a lehetetlent és "megtanulni" a karbantartását "okosba"...
Visszaolvastam néhány oldalt itt, s neked valami nagy gondod van a multitronic váltókkal, és a pd motorokkal... :-)
Kíváncsi lennek, hogy milyen "családi tragédia" történt? Vagy mindig erre az egy esetre hivatkozva, állítod, hogy nagyon nem jó.
CVT váltót sok autóba szereltek, tény, hogy vannak jobbak, én mondjuk zf automata parti vagyok, bar váltás komfortban talán csak a legújabb zf-ek veszik fel a versenyt a cvt-vel.
Pd motorok pedig elég olcsón javíthatók, a Cr-hez képest... Ha figyelembe vesszük a statisztikát is, hogy Mo.-on kb.pont ezekből a használt autókból fut a legtöbb a VW csoport autóiból, amibe azonos alkatrész kell szinte, úgy talán érthető, hogy statisztikailag is megnőhet a hibásodások száma.
Amúgy elég sok kéziváltó javításról is lehet olvasni. Tény, hogy lesz akinek soha nem lesz gondja vele, másnak igen.
Audi A6 Avant 2002 2,5 TDI. Az első két ajtó nyitását nem jelzi a kijelzőn. Az utas oldal felöli nyitáskor fel se kapcsolja a belső világítást. A vezető oldal felöl felkapcsolja a belső világítást ,de ha megmozdul az ajtó akkor néha villog. Megmozgatam az átvezető kábelköteget, de akkor nem csinálta. Nem világt eggyik első ajtónál se a piros és a kilépőfény se. A vezető felöli ajtóban néha világított. Zár ,ablak működik.
Az ajtó becsukás érzékelőt, hol találom? Valakinek valami ötlete van a hibára.
A klima nem fúj teljesen hideget, gondolom nincs benne elég gáz. A vezető oldal felöl a bal szélső befújón sokkal melegebb levegő jön, mint a többin. Ez mitől lehet? Két zónás, digitális. A kompresszornak kéne halani a kattanását?
Az első két kerék felöl néha hallható "cicegő" hang. Az lehet a fékbetét "koszolódása"? Jobb oldalt elmúlt miután a benzinkútnál kifújtam levegővel a fékbetét porát, de balról még hallható. Ha kicsit rányomok a fékre akkor megszúnik.
A hátsó ködlámpa izzó cseréjéhez le kell bontani belül a kárpitot?
A középső kijelző melegben csíkos meg halvány lesz, annak lehet valamit csinálni?
Hatsebességes autómataváltós a kocsi, ha egyszer leállna és nem indulna, akkor lehet vontatni, vagy nem?
Mire érdemes figyelni az autónál, hogy minden rendbe legyen? Esetleg magyar vagy angol kezelési könyve nincs valakinek, pdf-be is jó lenne?
Egy egyszerűnek tűnő, ám mégsem olyan egyszerű kérdéssel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Az autó Audi A4 B5 Sedan 1999, rendszámtábla világítást szeretnék cserélni, mivel a lámpatest áttetsző műanyag része elért, így eltört, csavarozással nem lehet rögzíteni. Igen ám, de amit ehhez a típushoz kínálnak egy részes, ami viszont gyárilag benne van az két részes. A fekete műanyag ház az alu kilincsben található, melyhez rögzíthető csavarosan az áttetsző rész. A probléma abból adódik, hogy amit boltban árulnak, fizikailag nem fér bele, nem csúsztatható bele a fekete részbe, így nem rögzíthető. Ha viszont kivenném a fekete részt, akkor nincs mihez csavarozni az áttetsző részt. :) Valaki cserélt már ilyet?
Gőzöm sincs. Gondolom attól függ milyen autód/műszeregységed/SW verzió van neked. Egyáltalán mit csinál (a kis tankolópisztoly megjelenítésén kívül) ez az efficiency funkció? Ettől van manual esetén a váltás segédlet pl.?
Ne ilyesztegessetek, mármint a multitronic ennyire szervízigényes lenne normál használat mellett is, jelenleg csak 83K km van benne, remélem még min. 100-at kibír meghibásodás nélkül.
Viszont továbbra sem értem a korábban csatolt képen látható üzemanyag-pisztoly / fuel nozzle signal (bal felső sarok) piros mivoltát, minden más képen zöld színű vagy nem látható.
7.2 * 9.4 = 67.68 liter van a tankban az autó szerint. Mekkora a tankja ennek a szekérnek? Vidd le az átlagfogyasztást, ha nagyobb számot akarsz látni a megtehető km helyén.
Köszönöm a visszajelzést , valamiért nem sikerült korábban csatolni, szóval a bal felső sarokban az uzemanyag pisztoly motívum pirosan ég..... Most tankoltam megint és 950 km ről számol vissza nagyon kevésbek tűnik.
Audi a4 b8 2010, 2.0 tdi multitronic kombi, a műszarfalon a csatolt képen (illusztráció) látható ('fuel nozzle')
signal pirosan világít folyamatosan. Habár hibakódot nem dob fel, de vannak kétségeim hogy ez normális, kerestem több oldalon is a hiba gyökérokát/jelentésést semmit nem találtam róla de minden fórumon zöld színnel volt jelölve, továbbá nagyon érdekes hogy teli tankkal (70 lityó) alig több mint 810 km volt a hatótáv ez egyenesen érthetetlen, elfogadhatatlan (vegyes használat)
tudomásom szerint ez a motortípus ezzel a fokozatmentes váltóval nagyon gazdaságosnak kellene lennie, full tankolásnál eleve 960 km-ről kezd visszaszámolni??? (pár hónapja vásároltam, előtte teljes kivizsgálás+számítógépre csatlakozás/ellenőrzés....megtörtént)
Én egy leendő Aidi tulajdonos vagyok. Nilván sok kérdésem triviálisnak tűnik majd, de nekem ez még új terület.
Szóval gépkocsi vásárlás előtt állok. Hosszas keresgélés és gondolkodás után arra jutottam, hogy szeretnék magam számára vásárolni egy megbízható, alap kényelmi extrákkal felszerelt youngtimer korú autot. 3 tipusra szűkitettem le: Audi 80, 100 és A6 1997-ig. Dieselben gondolkodok.
TUDOM hogy néhány 100 forintért csak rozsdaboglyát lehet vásárolni és nem hiszem hogy az óratekerő művészek kimelték volna ezeket a tipusokat. Mivele ezek fantasztikus gépek így az igényeim nem nagyok. Elektromos ablak, légkondi, szervó, ABS.
Kérdéseim: A hasznalauto.hu-n találtam 1-2 tucatot de nem tudom mire ügyeljek, mi legyen a fókusz amikor keresgélek. Pl: hihető lehet egy osztrák, német szerviz könyv?? Vagy kezdjek én magam vadászni külföldi oldalakon?
Nem sürgős, de néhány hónap alatt (legkésőbb tavaszig) szeretnék találni magamnak egy autót ami 20 évig lehet megbízható társam.
Aki bármiben tud segítségemre lenni azt nagyon köszönöm.
Oh ez nagyon szomorú. Azok nem férnek bele a budgetbe. Egyébként miről lehet felismerni a megbízható / olcsón üzemeltethető motort? A 2011/06 előttieknél mire kell készülni? Tényleg esélyes egy motorgenerál?
Sziasztok, segítség kéne. Vagy le vagy rá kéne beszélni egy autóra.
Megláttam egy A5 2.0 TFSI-t (2010 evj. 211le, manuális, aranyszürke bézs bőr belső) és nem ereszti el az agyam (pedig cabriot akarok venni). Most persze elkezdtem nézni az A5ösöket és persze van egy 180lóerős is meg egy-két automata is amit a közelemben hirdetnek.
A kocsiban 108e km van, egy tulajos, szervizszámlák megvannak 30e kmenként a szervizekről.
A kérdésem: nekem rövid városi utakra kell az autó mennyire érzékeny erre a 2.0TFSI (és van-e ebben különbség a 180le és a 211le között).
Pont a városi használat miatt alapból automatát keresnék, de a multitronicról elég sok rosszat hallani. Maradjak a manualisnál, vagy ha 60nál cserélték benne olajat akkor az automata is elmegyógyintézetben meg 4-5 évet.
Egyáltalán mennyire megbízhatók a 6 év körüli benzines Audik?
Bocsi a hülye kérdések miatt, de az előző autommal elégé befürödtem, és nem ismételném meg.
regisztrációkor a gépkocsi típust is meg kell adni (azt hiszem talán 5-öt enged egy regisztrációhoz).
Ha ez OK, akkor:
Menü - My Service - Bordliteratur - Kézikönyv megnyitása
Válassz nyelvet, célszerűen mondjuk kínait :-)
Ekkor feldobja milyen doksik vannak hozzá. A kiválasztás után megnyílik az Online könyv. Ebből képmetsző segítségével készítettem el a dokumentációmat.
Itt regisztrálsz. Aztán ott megleled a magyar nyelvű leírást is.
Sajnos PDF-ben nem engedi letölteni. Én képmetszővel kivágtam az aktuális oldalt, majd összeraktam újra könyvvé az így lementett képeket. Majd ha kell nyomtatás.
Nem egy gyors folyamat, de jobb, mint egy agyonhasznált könyv sokadik fénymásolata.
Újdonsült Audi tulaj vagyok! Szám a fülemig ér! :-)
A gépem egy 2.0 TFSI S-Line A5 kabrió.
Az lenne a kérdésem, hogy valakinek van-e emberi nyelven (angol v magyar) manuálja hozzá (nekem csak német van, azzal meg nem birok)?
A legfontosabb kérdésem - hátha tudtok ebben segíteni - a beltéri védelem.
Az ajtóban van 1 gomb, amivel ki lehet kapcsolni, de az a gondom, hogy ha ez nincs kikapcsolva, akkor is hiába nyúlkálok bele - igaz bemászni még nem másztam bele - , semmi "reakciót" nem látok.
van nekem egy audi a3 1998 benzines 1.6 kocsim na és azt csinálja hogy megyek vele és nem mutatja az üzemi hőfokot de van mikor meg igen és az 90 áll megyek megyek és hirtelen leesik minimumra
mi lehet a baj?lehet a vizhőmérséklet jeladó gomba ??????????