Keresés

Részletes keresés

efeszté Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12960
Grat a képekhez!Akkor jól tippeltem,hogy ez a villamos lesz,amit visznek.:-)
Előzmény: kopaszkapitany (12959)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12959

 

 

Obuda állomás

Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12958

Tán az 1137-es motorkocsi és a V43 321 volt nyomon követhető a neten, egy honlapon. :-)) Ennek is jópár éve már. :(

 

"(vannak ennél fontosabb problémák (pl. amiről írtam)."

Nem az a lényeg a gyakorlatban, hogy mi milyen fontos vagy nem fontos a népnek, amikor döntést kell hozni, hanem hogy mihez milyen érdek fűződik, azaz mennyire fontos a döntést hozó egyénnek. Így pedig csak azt kell megoldani, hogy aki lobbizik amellett vagy ellene, komoly érdeke fűződjön hozzá, hogy igenis, megoldódjon a baj. Ha nem foglalkozik vele, nincs rajta nyomás (levágom a gyereked fülét és hasonlók), akkor bizony a rádiók nem fognak megjavulni. A pénzt pedig el kell költeni, ha az embertől elvárják, hogy megmondja, mire adjon pénzt a cége. Így ő mond valamit, amihez valamilyen érdeke fűződik (pl. szebben fogja látni a világot, mert az egyéni értékrendjében fontosabb az, hogy GPS-es helymeghatározás legyen, mint hogy használható rádiók legyenek), és abból megvalósul minden olyan, amihez a vezetőknek is érdeke fűződik (pl. majd csak hónapokkal később szűnik meg a munkaviszonyuk, mert most még van miből felmutatni valamit).

Persze a dolog megfordítható, ha a nép önszerveződik és erős nyomást gyakorol a megfelelő személyre (pl. a sokat emlegetett gyerek füle), aki erre fontosabbnak fogja érezni a saját gyermekét, mint az értékrendjét, és rá fog jönni, hogy akkor is szépen süt a Nap, ha a gyereknek két füle van, mégsem szatyor.

Ehhez viszont egy hathatós népi önszerveződés kell, amit hívhatunk Ellentállási pénztártól kezdve szakszervezetig mindennek, a lényeg, hogy tudjon hathatósan nyomást gyakorolni úgy, hogy a mérleg még mindig nyereséges legyen.

 

 

 

Előzmény: M.VIII (12957)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12957
Ha nálunk csinálják, minden úgyse jeleníthető meg.:)) Amúgy a Petőfin így tálalták, de annak nem kell mindig hinni. :)) Csak a feltevés, hogy milyen technikát kéne bevezetni, hát...vannak ennél fontosabb problémák (pl. amiről írtam). Azt is rebesgették, hogy az interneten bárki nyomon követheti. A szlovák-cseh vasútbarátok lapján (www.vlaky.net) nyomon lehet követni, épp hol tart az országban bármelyik vonat (késés, stb.). Kérdés, hogy kell-e ilyesmi a városi közlekedésben.
Előzmény: Infós (12956)
Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12956

"(...), minden járatot nyomon lehet követni."

AVM, DIR, szigeteltsínek, tengelyszámlálók erre milyen módon alkalmazhatóak?

 

S sztem a minden kissé erős túlzás. Még a soktól is messze van, egyelőre biztosan.

Előzmény: M.VIII (12953)
Bazsi75 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12955
Általában +ban szokott. Kell neki egy ajtózárás meg menetvezérlés és akkor indul a következő időzítése. Volt már nekem is amikor a tárolóvágányról előrehozod és bemondja Csepelen hogy KS utcához érkeztünk. Ha halkra van állítva akkor észre se veszed. 
Előzmény: v_peti (12949)
Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12954

A HÉV-ekre ETCS L2 kettő kell, ezt a vak is lássa. :-)

S akkor megoldódik minden földi baj. :-)))

 

félOFF

(Viccet félretéve: a 86-os buszon már a kocsik fel vannak szerelve a kütyüvel, a Városi és elővárosi közlekedés topicban érdemes visszaolvasni, volt már róla szó.)

ON

Előzmény: M.VIII (12953)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12953
GPS...állítólag a BKV bevezeti a GPS-alapú forgalomszervezést, minden járatot nyomon lehet követni. Bár, én először a rádiót tenném rendbe...(vbndfévnads j-dafnvbsgnbkjnszzzzzzkrrrrrrr 8-as flojnoutbkop=Diszpécser hívja a nyolcas fordát... :))) )
Előzmény: v_peti (12949)
Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12952
Egyezik. :-)
Előzmény: rubi80 (12948)
Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12951

Várd ki a végét! ;-)

A vasútnál a GSM-R azért sok mindenre képes lesz. :-))

Előzmény: rubi80 (12950)
rubi80 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12950

Ilyen is előfordult már,de ez inkább villamoson,vagy buszon szokott lenni.:)

Előzmény: v_peti (12949)
v_peti Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12949
Ha GPS alapon menne, mint a csuklós Bz-nél, akkor pontos lenne.
Én csak olyannal találkoztam, hogy egy megállóval volt eltolódva a bemondás. Már nem emlékszem, hogy +ban vagy -ban.
Előzmény: rubi80 (12946)
rubi80 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12948

Nem is azért írtam,hogy beköpjem,én is utálom,ha valaki - főleg,ha ismeretlen az illető - csak úgy beköpi a másikat.De igazad van,sőt,gondoltam is rá,hogy szólok neki,hogy észrevegye a hibát,de késésben voltam,úgyhogy nem volt rá időm.Szívesen teszek olyasmit,ami másnak,vagy mindenkinek jó,nem véletlenül vagyok tagja egy közeli,nyakunkon levő rendezvényt szervező mozgalomnak...de ezt inkább hagyjuk,nem ide tartozik.Na jó nem magyarázkodok többet,de legközelebb jobban figyelek,mit írok.:)

Térjünk át valami másra szerintem.:)

Előzmény: Infós (12947)
Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12947

Sajnos az ilyen előfordulhat, hogy nem úgy megy, ahogy kéne. Ilyenkor talán a legjobb megoldás szólni a motorásznak, hogy el van állítódva, biztos vagyok benne, hogy jó néven veszi. És ezzel mindenki jól jár:

— Neked megvan a napi jócselekedeted;

— Neki előbb sikerült megoldania a problémát, mintha ő vette volna észre;

— Az utasok előbb jutnak pontos infókhoz.

 

Ha recseg vagy szaggat (esetleg pl. villanyfékezés közben, vagy ha az utastér világítás fel van kapcsolva), akkor is szvsz inkább a motorásznak szólj, mint hogy innen tudja meg a nagyvilág.

 

Igen, szomorú, hogy ilyen előfordulhat és tenni is kell ellene. És az is igaz, hogy aki hibázik, az viselje is annak a hibának a következményeit, szankcióit. De azért hagy ne egy internetes, anoním topicról terjedjen már a hír, ha egyszer vannak mindenféle számonkérő emberek a cégnél. :-) Dolgozzanak ők! ;-)

 

(Mert ugye nincs is annál rosszabb, mint amikor valaki az eddig hiteles információforrásban csalódik. Onnantól kezdve már csak akkor fog rá hagyatkozni, ha nincsen más.)

Előzmény: rubi80 (12946)
rubi80 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12946

OFF Sóltam a törlés miatt.Ha mégis szarba kerülne,majd meghívom egy sörre,vagy valamivel letörlesztem. ON

 

Amúgy tényleg van sajnos,amikor műszaki okok miatt nem hallani rendesen,vagy csak szaggatottan,(csak hogy ne offoljak.)

 

Előzmény: Infós (12942)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12945
Irj a moderátoroknak egy levelet hogy töröljék 12941-es hozzászolást.
Előzmény: rubi80 (12941)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12944

Én is azzal jöttem:-)

Legalább jót mosolyogtam:-)))

Előzmény: rubi80 (12941)
rubi80 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12943

Bocsánatot kérek,most vettem észre,hogy mit is írtam.Hogy lehetne törölni?

Nem akarok rosszat senkinek.

Előzmény: Infós (12942)
Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12942

Ehhh.... Na ez drága húzás volt. Most van legalább egy ellenséged...

Sztem töröltesd, hamarjában!

Egyébként látja. Ezért drága. Persze nem neked. :-PP

Előzmény: rubi80 (12941)
rubi80 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12941

Erről jut eszembe,hogy ma utaztam a 1139-770-1140--1141-771-1142-vel délután,és rosszul mondta be a rendszer a megállókat.Békásról indulva Szentendrétől kezdte el sorolni.

Látja a vezető,hogy hogy van beállítva az utastájékoztató?

Előzmény: kopaszkapitany (12928)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12940
De!Én biztos hozzád küldöm a villamost....
Előzmény: efeszté (12939)
efeszté Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12939
Ha mégsem ez a villamos lenne,légyszi ne szidjatok... :-))
Előzmény: kopaszkapitany (12938)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12938
Köszönöm az infót!:-)
Előzmény: efeszté (12937)
efeszté Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12937

Az indulás a szokásos,Cinkota 5.51.Szentendre múzeumból visznek át egy bizonyos 436-ost.Én nem ismerem annyira a típusokat,kicsit utánanéztem,BVVV "L" típusú.Ha minden igaz.Én szerintem ez lesz az.Itt találsz róla egy képet,az oldal alján.

http://villamosok.hu/nza/bvvvl~1.html

Előzmény: Ep128 (12935)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12936
Holnap:-))))
Előzmény: Ep128 (12935)
Ep128 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12935
Melyiket, mikor?
Előzmény: mjulius (12934)
mjulius Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12934
Szervusztok!

Keddi szállítással a múzeumból hoznak egy villamost a VJSZ-be felújításra.
Ocelot17 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12933

OFF

Eggen, mert hiszen nem macskát kergetünk, hanem azt közöljük a nagyérdeművel, hogy képes volt valaki ezt így (latinul: sic) mondani/írni...

Ld. még: "Sic itur ad astra"

ON

Előzmény: paca664 (12925)
M41 2143 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12932

Ez a vicc jó!

 

Nemtudom hogy nálatok hogy van, de amit írtam azt biztos forrásból hallottam.

 

Előzmény: Infós (12919)
rendezők Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12931

Üdv.

Szabad kérdezned, csak épp válaszolni nem tudok rá, mert nem tudom.

Előzmény: kopaszkapitany (12930)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!