Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

technoid22 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 3512

Sajnos tolódik jövő hétre, majd beszámolok.

 

üdv

t

Előzmény: Frinyi (3497)
redbandy Creative Commons License 2016.03.11 0 0 3511

Ha gyenge, cseréld le egy újabbra és erősebbre, ha meg jó, akkor ne! :-) Ezek a sufnituningos csodák mindig mindent megígérnek, de talán valamiért nem véletlen, hogy az autók gyárilag nem így kerülnek utcára.

 

Ha megteheted, vegyél valami kétüléses sportkocsit hétvégi csapatósnak, a melós hétköznapokra meg marad a Corolla.

Előzmény: tabé57 (3510)
tabé57 Creative Commons License 2016.03.10 0 0 3510

Köszi a válaszotokat, az autót 10éve használom, tisztán csak véleményt akartam hallani. Köszi szépen!

Előzmény: kicsinelly (3509)
kicsinelly Creative Commons License 2016.03.10 0 0 3509

Miért vettél 1.4-et? Vettél volna a 3.0 TDI-t, azzal haladni is lehet.

Előzmény: tabé57 (3506)
redbandy Creative Commons License 2016.03.10 0 0 3508

Min. +20 Le, a fogyasztás legalább 2 literrel csökken, és kifejezetten jót tesz a motornak. A drágábbik verzióval 6000-es fordulat felett motorféknél gázolajat tudsz vele visszanyerni. :-)))

Előzmény: tabé57 (3506)
Scaleo P Creative Commons License 2016.03.09 0 0 3507

Gondolod, hogy Jauzsi a sarkon fél óra alatt jobban fel tudja paraméterezni a motormenedzsmentet, mint a gyári fejlesztőmérnökök százai több évnyi fejlesztés alatt? A gyártó nyilván hülye a saját motorjához; hát nem mázli, hogy Jauzsi a sarkon tudja a tutit a tuningboxával? :)

Előzmény: tabé57 (3506)
tabé57 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 3506

Sziasztok! Van tapasztalotok 1.4 d4d- be tuning- box mennyit nyom a motor teljesítményén, fogyasztásán, és károsít valamit az autón?  Előre is köszi!

sztívndráj Creative Commons License 2016.03.09 0 0 3505

Az sem mindegy, hogy tankolásnál milyen sebességre állítod a pisztolyt. Ha teljesen behúzod a pisztolyt és dől az üa.  akkor hamarabb lekattan és utána még akár 10l is belemegy a tankba. A Corolla amúgy sem egy fogyasztásbajnok. Nekem az 1,4-es is simán fogyaszt télen 9-10 litert még kíméletes vezetéssel is (15km oda- 15km vissza). Hétvégén voltam egy hosszabb úton (1700km.) 120km/h átlaggal 6,9l-re jött ki, de ez szinte végig autópálya.  

Előzmény: Scaleo P (3504)
Scaleo P Creative Commons License 2016.03.09 0 0 3504

Kútfejtől is függhet. Ha az előző tankolásodnál a fogyasztás érezhetően lefelé lógott ki a trendből, akkor elképzelhető, hogy akkor hamarabb lekattant a pisztoly, és most valamelyest ez is torzít. Egyébként a tél és a rövid utak rendesen meg tudják dobni a fogyasztást. 3 km alatt még a víz sem tud bemelegedni; egy turbómotort ez a használati profil meg is ölne hamar. (Ebből a szempontból jobb a szívómotor, de ez meg többet eszik.)

 

Nekem az 1.4-es olyan 8-9 liter között eszik átlagosan, de így télen nekem is kijött már 13 liter körüli városi átlag két 8-9 liter környéki között. (Mivel ezeknél az eseteknél előtte mindig más kúton tankoltam, mint ahol szoktam, szinte biztos vagyok benne, hogy ez is közrejátszott.)

Előzmény: airmax90 (3501)
Ordas Creative Commons License 2016.03.08 0 0 3503

Tipikus ovis/bölcsis utaknál 3 km 3 részletben... hétvégén 11 km 2 részletben és 8 km szintén 2 részletben. Szóval ekkor 7,5... (2005-ös, 1,4 benzines)

Előzmény: airmax90 (3501)
Zsolt Bíró Creative Commons License 2016.03.08 0 0 3502

Nekem 1.4 16v, 2005-ös városban télen (kisváros két piros lámpa van össz) a munkahelyem 3 km-re, mindennap, sehova máshova így 9,2 liter a fedélzeti szerint, ha pl debrecenbe elmegyünk, akkor lemegy 7,5-re, van egy renault-unk szintén benzines, 6,8 városban télen... és az 1.6-os

airmax90 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 3501

Üdv. Ma elvittem tankolni én a corollánkat és megdöbbenve észleltem, hogy 11,8-at fogyasztott. 1.6, 110LE.  A km-ek fele kerületen belüli 1-3km es utak reggel ovi oda vissza, vásárlás, délután ugyanez, a maradék az város 5-15 km es utak Budapest. Elég rossz felhasználási körülmény, de ez így is soknak tűnik nekem. Vagy ez ilyen?  volt hasonló felhasználási körülmények közt autónk (Jazz 8-9L, Almera 10L) de ez inkább 2.5 ös hathengeres autóink fogyasztására hajaz...

Ordas Creative Commons License 2016.03.07 0 0 3500

Aztéán rájöttem, hogy én a fényszóról beszéltem. Egyszer cseréltem bal oldalit, kb. 2 óra volt. Egyszerűen a szűk résbe nem fért be az ujjam. A tükröt meg nem tudtam hol megtámasztani.

 

A jobb oldali az 20 perc volt, szintén alig fért be az ujjam.

 

Én egy percet se szívok, elgurulok a sarki manushoz pár perc és kicseréli.

Előzmény: grankill (3499)
grankill Creative Commons License 2016.03.07 0 0 3499

A helyzetjelző izzók bajonettzárasak, simán benyúl és forgat. A tompítottat egy huzalrugó fogja be, de a távolsági egy rémálom.Ki kell szedni a lámpaburát amihez meg kell bontani a lököst.

Előzmény: Ordas (3498)
Ordas Creative Commons License 2016.03.06 0 0 3498

Én elviszem a sarki szervizbe. Bruttó 25 perc (garázsomtól garázsomig), 6000 Ft, mindkét első helyzetjelző longlife-osra cserélve. Én óra bérem több, tehát nekem így kifizetődőbb :)

Előzmény: kicsinelly (3495)
Frinyi Creative Commons License 2016.03.06 0 0 3497

Oké,várom a fejleményeket,képet is csinálhatnál,ha van rá alkalmad. 

Előzmény: technoid22 (3496)
technoid22 Creative Commons License 2016.03.05 0 0 3496

Kösz a választ.

Várhatóan jövő héten megpróbáljuk a javítást, majd beszámolok, mi történt, hátha másnak is hasznos lehet.

 

üdv

t

Előzmény: Frinyi (3493)
kicsinelly Creative Commons License 2016.03.04 0 0 3495

Én érfogó csipesszel nyúltam be...

Előzmény: 19horvath77 (3494)
19horvath77 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 3494

Sziasztok!

 

E12-ben izzócseréhez: a helyzetjelző izzók cseréjéhez van valamilyen jó kis módszer? Sehogy sem érem el úgy, hogy erőt is ki tudjak fejteni a csatlakozó lehúzásához...

 

Köszi előre is!

 

Frinyi Creative Commons License 2016.03.03 0 0 3493

Helló. :)

Nem tudnám megmondani,hogy a megoldás jó e,mert sosem próbáltam,csináltam ilyet,ha be mered vállalni,hogy utána kukás lesz esetleg a szívósorod,akkor egy próbát megér.
Én akkor csinálnám meg így magamnak,ha biztos vagyok benne,ha elcseszem,tudok rá bontottat venni.

Előzmény: technoid22 (3492)
technoid22 Creative Commons License 2016.03.03 0 0 3492

Szia Frinyi!

 

Szívósor zörgés esetére van jótanácsod? 

2002-es 1,6-os VVTi, 180 ezer km.

Egyre hangosabb a zörgés.

 

Ezt a házilagos megoldást találtam, leszerelés nélkül, fillérekből kihozható megoldás. Mi a véleményed?

http://web.archive.org/web/20131226154830/http://gorup-sinkovec.net/diy/rattling-noise-in-toyota-corolla-intake-manifold-solved/

 

itt látszik is a két betekert csavarnak a feje.

https://youtu.be/yDbV-09I0Pc?t=59s

 

 

Előzmény: Frinyi (3467)
kicsinelly Creative Commons License 2016.03.03 0 0 3491

Egy csapágy ha meghal, az nem a világvége. Vagy kapott más alkatrész is? Mutassák meg, hogy mi a hiba. Vigyél magaddal valakit, aki már látott hasonlót.

 

Előzmény: fater69 (3490)
fater69 Creative Commons License 2016.03.03 0 0 3490

Üdv mindenkinek, "kis" segítséget szeretnék kérni. 2005-ös 300.000 km-t futott Corolla Verso 2.2 D váltóban a csapágy elhalálozott, szerviz hívott, hogy nem javítható, olyan szintű a károsodás. Mit lehet ilyenkor tenni, ami még gazdaságosnak mondható egy ilyen korú autónál?

redbandy Creative Commons License 2016.03.02 0 0 3489

Ismerős jelenség. Nálam is szokott ilyen lenni. Kis gázpedálnyomással szoktam indítózni, úgy ugyan felbőg a motor, de nem teker az önindító annyit.

Előzmény: Zsolt Bíró (3488)
Zsolt Bíró Creative Commons License 2016.03.02 0 0 3488

Sziasztok, van egy e12-es 2005-ös 1.4 16v corollám, 52000 km van benne, újonnan vettük, van egy idegesitő hibája, bár már egy ismerősöm is mondta hogy neki is csinál néha ilyet: szóval néha nehézkesen indul, de főleg akkor ha nem teljesen üzemmelegen állítom le, pl megyek 2 km-t, és leállitom, majd indulnék megint, akkor van úgy hogy kb 10-et teker az inditómotor mire beindul. De van hogy nem csinálja, a fura az hogy zsirújonnan is csinálta, de akkor ritkábban. Akku új, gyertyák szűrők cserélve, meg mivel újként is előfordult, így ezek kizárva. Ez típushiba lenne? Mivel mástól is hallottam már ezt a gondot. ? Köszönöm

kicsinelly Creative Commons License 2016.02.29 0 0 3487

Kizártnak tartom, hogy nyereg-csere kelljen.

Előzmény: Endi81 (3485)
Zsolti 2105 Creative Commons License 2016.02.29 0 0 3486

Sziasztok! Két hete vettem egy toyota corolla-t 2000 -es évjárat (  1.4 vvti motorral szerelt,4zz) nagyon meg volt becsülve 99000 km van benne.újszerű állapotú. Csak a kedves volt tulajdonos elfelejtette említeni a hideg indítás problémát.  Ugyanis mínusz foknál egyenlőtlen a motor járása olyan mintha 3 henger járna.kis idő múlva elmúlik.Borzasztóan idegesít.Melegen semmi probléma, a nap későbbi índításainál sem. Elektronika kimérve semmi gond. Segítségeteket szeretném kérni hát ha valaki járt már hasonló cipőben. Üdv Zsolti

Endi81 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 3485

Köszönöm a hozzászólást !

A féktárcsa mögötti lemez rendben van meg lett nézve már az is. Szét is volt szedve a fék meg lettek nézve a csuszkák is , hogy nem-e szorultak, azok is jók. Van aki azt mondja h kompletten cserélni kell a féknyerget dugattyúval együtt de az úgymond nagyon drága mulatság lenne!

kicsinelly Creative Commons License 2016.02.28 0 0 3484

Féktárcsa mögötti lemez esetleg nem érheti el a tárcsát?

Nehéz így okosat mondani, szét kell szedni, és én valami súrlódástól fényesre csiszolódott részt keresnék.

Nekem hátul volt ilyen, a rozsdától meghízott a tárcsa mögötti lemez, és egy apró ponton elérte a tárcsát. 

(...már én is az őrület határén voltam...)

Endi81 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 3483

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni tavaly vettem egy E12 Corolla kombit (1.4vvti 4ZZ-FE) első hátsó fékek (tárcsa+betétek) le lettek cserélve 10.000Km-el ezelőtt. Menet közben, változó sebességnél, van amikor 90-100as tempónál , van amikor városban 50nél, simán gurulva sőt emelkedőn fölfelé is érdekes,  kifejezetten zavaró éles sípoló csikorgó nyikorgó hang hallatszik a bal első a kerekék felől! Amikor pedig a fékpedált enyhén lenyomom abba hagyja a nyikorgást egy darabig pár percig aztán újra kezdi. Több szerelőnél is voltam sőt Toyota szakszervizben fékpadon is megnézték azt mondták jó a fékhatás nincs vele gond. Sőt utóbbi időben azt vettem észre, hogy menet közbeni haladásnál épp hogy csak a kormánykereket elmozdítom balra akkor is adja ezt a nyikorgó hangot a fék és ha épp megérintem a fékpedált elhallatszik. Azóta már próbálkoztunk, hogy jobb minőségű fékbetétet tettünk bele ezzel a betéttel is ugyanúgy nyikorog pár hete lett beletéve. Hosszabb útra nem merek elindulni az autóval mert úgy vettem észre a nyikorgás miatt jobban is melegszik az a kerék.
Köszönöm előre is ha tudtok erre a problémára hasznos megoldást javasolni!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!