Keresés

Részletes keresés

a_x Creative Commons License 2005.09.30 0 0 413
Sikerült :D

Na akkor még egy:

Hvölgy
Előzmény: a_x (412)
a_x Creative Commons License 2005.09.30 0 0 412
Megpróbálok egy képet beszúrni, hátha most sikerül.
Hűvösvölgy
szmeagol Creative Commons License 2005.09.30 0 0 411
mi kérlek alexejevics külön engedélyével szakértünk néha itt a fórumban.
Előzmény: .Wala-kee. (410)
.Wala-kee. Creative Commons License 2005.09.29 0 0 410
Megőrültetek? :-D
Előzmény: szmeagol (404)
.Wala-kee. Creative Commons License 2005.09.29 0 0 409
Igen, mondom, ez csak fikció!
Előzmény: alexejevics (393)
alexejevics Creative Commons License 2005.09.29 0 0 408
Ja, közben megvolt a 400. hsz!
Előzmény: szmeagol (400)
alexejevics Creative Commons License 2005.09.29 0 0 407

Jaj, de beteg.

Előzmény: szmeagol (401)
balrakúda Creative Commons License 2005.09.29 0 0 406
Ennél a viszonylatnál lépett fel először az ún. sínbetegség, ami hasonlatos a tengeribetegséghez, csak itt nehezebb kihányni a járműből.
Előzmény: szmeagol (404)
alexejevics Creative Commons License 2005.09.29 0 0 405

Ilyet már én is láttam. Akkor a fékeket tesztelték az Akadémia és a Kelemen között.

Előzmény: OldDirty (397)
szmeagol Creative Commons License 2005.09.29 0 0 404
ezt egy underground oldalrol szedtem le, a www.Straßenbahn.hardcore.de linkről, sajnos már nem él az oldal, mert folyamatosan zaklatják a felügyeleti szervek a készítőket a tartalom miatt. a képen egy úgynevezett kétoldalirányításos, szakítókísérlet képe látszik melyet az új un. plusz járatok bevezetésénél többször is elvégeztek, mielőtt a bkv rábólintott volna erre az elnevezésre.
Előzmény: balrakúda (403)
balrakúda Creative Commons License 2005.09.29 0 0 403
erektál a viszonylat
Előzmény: szmeagol (401)
balrakúda Creative Commons License 2005.09.29 0 0 402
Azért ennek utána kéne nézni, ki tudja mi készül.
Előzmény: OldDirty (397)
szmeagol Creative Commons License 2005.09.29 0 0 401
szmeagol Creative Commons License 2005.09.29 0 0 400
bocs, nem frissítettem, vegyük úgy, nem írtam semmit.
Előzmény: bassadam (398)
szmeagol Creative Commons License 2005.09.29 0 0 399
próbálgatták melyik vége az erősebb?
Előzmény: OldDirty (397)
bassadam Creative Commons License 2005.09.29 0 0 398
kötélhúzás villamos módra
Előzmény: OldDirty (397)
OldDirty Creative Commons License 2005.09.29 0 0 397

:) Tényleg így történt. Egyébként sztem nincs benne semmi különös, talán teszteltek valamit, ilyesmi.

Előzmény: bassadam (396)
bassadam Creative Commons License 2005.09.29 0 0 396
irígyellek, hogy már kora délután így be vagy rúgva.
Előzmény: OldDirty (394)
balrakúda Creative Commons License 2005.09.29 0 0 395
Most csak hülyéskedsz, igaz?
Előzmény: OldDirty (394)
OldDirty Creative Commons License 2005.09.29 0 0 394
Ma egy 59-esre táblázott tátra ment ki hűvösvölgybe, mindkét vezetőállásban ült benne vki, és többször meg is állt a pályán csak úgy.
alexejevics Creative Commons License 2005.09.28 0 0 393

A kelemennél biztos nem volt semmi, mivel a z oszlpok minenütt a két vágyány között állnak, így nem lett volna erre hely. De a vadaskertnél a vf mellett kétoldalt vannak az oszlopok.

Előzmény: .Wala-kee. (390)
OldDirty Creative Commons License 2005.09.28 0 0 392

ráadásul gyalog:)

Előzmény: OldDirty (391)
OldDirty Creative Commons License 2005.09.28 0 0 391
Hát én meg 16 éve naponta kb. kétszer megyek végig a két megálló között:) Akkor majd utánanézek környékbelieknél, stb., egyre jobban érdekel a dolog.
Előzmény: .Wala-kee. (389)
.Wala-kee. Creative Commons License 2005.09.28 0 0 390
Igen, a Vadaskertinál is látszanak a fa-talpfák, amint az egyik vágánytól a másik felé szélesednek, mégpedig azthiszem ráadásul gyökös irányban, de erre most így nem vennék mérget. Talán esetleg lehetséges, hogy a Kelemennél is volt valami, de ezt nem tudom semmivel alátámasztani, nem is biztos, lehet, hogy csak azt álmodtam, hogy a 118-ast kivitték a Kelemenhez... :-)
Előzmény: alexejevics (388)
.Wala-kee. Creative Commons License 2005.09.28 0 0 389
A válaszom még mindig "De: a plusszosításkor, vagyis 6 éve. " Nagyjából ezt is akkor, illetve azzal összefüggésben szedték ki. Én meg biztos vagyok az állításomban, mivel 7 éve költöztünk Hidegkútra, és akkor még egy ideig megvolt, mert emlékszem rá. Csakis a plusszosítással egyidejűleg szedhették ki, akkor hajtottak végre nagyobb fizikai változtatgatásokat a vonalon, mint a hurok átépítése fejvára, vagy a Nyéki és az ötvös összevonása Völggyé, stb...
Előzmény: OldDirty (387)
alexejevics Creative Commons License 2005.09.28 0 0 388
Igen, hát én is ott lakom a közelben, és soha nem fedeztem fel ott visszafogót. Viszont a hűvösvölgyire emléxem, csakúgy mint a hurokra. Ma megnéztem a nyúl utcai vf maradványait, és láss csodát, tényleg megtaláltam!
Előzmény: OldDirty (387)
OldDirty Creative Commons License 2005.09.28 0 0 387

6 év az a hüvösvölgyi, nem? A nagyhíd-vadaskerti közöttire gondoltam, aminél lehet látni h valaha visszafogó volt ott a talpfákon, hogy legalább 10 éve nincs itt, az egészen biztos, talán még fotóm is van 10 éves amin nincs rajta. Ismerek ott mellette pár lakót, majd lehet h megkérdezem őket, emlékeznek-e mikor.

Előzmény: .Wala-kee. (386)
.Wala-kee. Creative Commons License 2005.09.28 0 0 386

De: a plusszosításkor, vagyis 6 éve. A Nyúl utcait hasonlóa, bár nem tudom, hogy pontban ugyanakkor-e. A hűvösvölgyi kicsit tovább volt benn, megt azt ugye használták még az építkezés előtt. De nemsokkal utána azt is eltávolították.

Síncsiszolásról nem tudok, az általába igénybe vesz egy-két napot, és (még ha csak részüzemidőben is, mint pl. este), de csonkamenetekkl szokott járni (szakasztól függően MT-BGy, vagy BGy-HV). Ezért lehetett volna jó, ha bennhagyják a váltót, mert ilyen esetekben az adott részüzemidőben a szakaszon levő szerelvényekkel pl egy Vadaskerti-Hüvi és Gyöngye-Moszkva, vagy Vadaskerti-Moszkva szakaszon is lehetne járni, attól függően, hogy melyik szakaszt érinti a téma. És ebből a szempontból az is elítélem, hogy a Völgy utcát így elcs*szték (már bocsánat a kifejezésért), mert így ahányszor pótlás van, a busz csak az [56] busz vonalán jár, ami nem teljesen összeegyeztethető a villamoséval, arról már nem is beszélve, hogy a villamos legnagyobb előnyét, a dugó kikerülését elveszíti. Jelenleg a Versec sorba (furcsa módon) Kelemen felől csak célforgalommal lehet behajtani, míg a Zuhatag felől csak motorosoknak és gépjárműveknek tilos a behajtás, de minden esetben (ez érdekes...). A Versec sor (ill. Alsóvölgy utca) a Zuhatag sortól kifelé egyirányú a Vadaskerti útig, tehát pótlóbusz számára ez a szakasz is használhatatlan. Mint tudjuk, egy szerencsétlen garázsépítés miatt a Nyéki út és az Ötvös utca közti szakaszra egy "barrikádot" emeltek, így átmenni azon sem lehet. A Heinrich utcától kifelé pedig megint egyirányú, így a közforgalom számára úgymond "normálisan" használható rész a Vadaskerti-Nyéki, és az Ötvös-Heinrich szakasz. Ami nem is baj a kocsikat nézve, de ha mondjuk kiszednék a tiltásokat, meg a barrikádot, és "KIVÉVE BKV" felirattal ellátott egyirányú, vagy akár mindkét irányból behajtani tilos táblákat helyeznének el, könnyebb lenne pótolni a villamost, és ekkor lenne értelme a visszafogók által lehetővé tett csonkameneteknek is.

De ez sajnos valószínűleg sokáig csak illúzió marad... :-(

Előzmény: OldDirty (384)
OldDirty Creative Commons License 2005.09.28 0 0 385
És még valami, nektek nem tűnt úgy mintha sín csiszolás lett volna az elmúlt 2-3 hétben vmikor éjszaka? Mert egyik este, úgy éjfél fele hallottam vmit a sínek felől, elég hosszan, és a hang forrása haladt is. És utána pár napig a Vadaskerti - Nagyhíd szakaszon meggyőződésem hogy más volt a villamosok haladásának hangja.
OldDirty Creative Commons License 2005.09.28 0 0 384
Vadaskerti utcait nem tudod mikor szedhették ki? Lassan 16 éve lakom ott és nem emlékszem semmilyen váltóra, de érdekelne hogy ez csak azért mert akkor még nem is érdekelt, vagy olyan régen volt...
Előzmény: .Wala-kee. (381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!